Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/30/19 in all areas

  1. salut stiu ca nu am mai postat de ceva timp dar am fost cam ocupat si cu munca si cu plecarile am mai schimbat o gramada de chestii la ea si anume : - Traseu Evacuare de la jumate ArVision cu evacuare dubla si tipsuri Akrapovic 2018- Eleron Luneta e92 - ABS- Modificat lumina ceasuri alba - Nuca retapitata cu piele perforata- Volan M cu padele- Discuri si placuta de 335xd perforate - Tampoane motor - Fulie vibrochen - Amortizoare Spate noi originale suporti, flanse Cateva poze la cum este acum
    4 points
  2. Daca as cumpara masina noua din Romania, as intreba in primul rand cum stau ambele la capitolul servidii clienti si calitate service; nu ca Porsche InterAuto ar sta grozav, dar tot cred ca este peste Bavaria Group in Romania; un reseller prost poate transforma in cosmar placerea de a avea o asemenea masina. Strict din punct de vedere masina, la acelasi pret de achizitie cred ca as alege Porsche Cayenne, e totusi intr-o liga superioara BMW.
    3 points
  3. E plina tara de 'premium'-uri din astea cu fumul la cur de 1km. Or fi fost ele premium, cand au fost noi, dar mai trebuie si intretinute.
    3 points
  4. pt mine, Cayenne, chiar de se numeste Porsche, nu imi pare ca in realitate are statusul numelui de Porsche in sensul ca avand o asa masina nu te poti mandri nicicum la nivelul numelui de Porsche.
    2 points
  5. Regenerarea activa implica o post injecție când supapele de evacuare sunt deschise și pistonul este la capĂŁt de cursa ĂŽn jos ....mai mult mi-e lene sa scriu cĂŁ sunt pe tel . Dar un google search despre timpi motoarelor și ungere ar trebui sa fie edificator .
    2 points
  6. f frumoasa , le vad pe strada si un E60 intretinut inca da clasa la multe masini , desi e veche inca are prestanta si face o impresie buna , nu degeaba am tinut si eu masina aia 5 ani
    2 points
  7. Da-l naibii de DPF, ca nu asta-i cauza pt care pica distributiile. Ar fi ultimul lucru. DPF-ul ala ajunge la 700gr in interior, dar el este protejat de o protectie termica tocmai pt a proteja celelalte componente din vecinatate. Pe protectie posibil sa fie 100gr, dar nu-i nimic in contact cu aceasta mai departe. Patinele pe de alta parte, da sunt din plastic, dar si acela e un plastic special care rezista la temp ridicate, altfel s-ar deforma. Spre exemplu, policarbonatul(PC), un material plastic f des folosit in automotive pt multe piese: carcase, chiar si lentile, are punctul de deformare la 130gr C. Sunt alte materiale plastice speciale care se folosesc in medii cu temp ridicate, gen motor, cu punctul de deformare si mai sus. Se fac multe piese din plastic chiar si la piese care genereaza temp f ridicate, dar daca urmezi anumite reguli de design, vei fi uimit sa constati ca rezista. Pe de alta parte, testele in laboratoare se fac in niste conditii care mai mult ca sigur nu se vor intalni mai departe in exploatare. Gen, temp ambianta de 70-80gr C timp de x ore. Revenind la distributia lui N47(N57), problema principala este lantul care-i subdimensionat. Este f subtire, precum cel de bicicleta ajungand sa se slabeasca in timp. Dupa ce s-a "slabit" incepe sa loveasca in patine creand tensiune in ele pana cand o bucata sau toata patina cedeaza. Mai este situatia cand lantul efectiv se rupe si asta pt ca a atins o limita maxima. Cel putin una din zalele lantului cedeaza. Mai mult ca sigur, daca uleiul ar fi schimbat mai des, posibil ca tot acest proces de degradare a componentelor distributiei sa reziste mai mult in timp.
    2 points
  8. Modifica latency timer in setarile driverului de la cablu.
    1 point
  9. Eu vorbesc prin prisma faptului ca am detinut doua modele de Cayenne si de asemenea si X5 si X6. Unul a fost Turbo S, dar model 2006, pe care l am avut prin 2010, iar cel de al doilea a fost diesel simplu dar model 2013. Strict parerea mea, Porsche este peste Bmw la absolut toate capitolele. Cand voiam sa merg tare pe serpentine, apasam butonul sport care intarea suspensia, o lasa mai jos si schimba raspunsul directiei, cutiei si al motorului. Pe serpentine nu am simtit niciodata ca eram intr un suv. Ce au reusit sa faca inginerii Porsche cu sasiul ala este incredibil. dar iti recomand pe cat posibil sa ai interiorul imbracat in piele. Fata de Bmw nu o sa mai vezi decat cateva bucatele de plastic in masina. Restul piele naturala. Care este de o calitate deosebita. Nu cum o stim prea bine pe cea din Bmw.
    1 point
  10. Fumul albastru e de la ulei, incearca sa schimbi epuratorul de gaze, curata egr, curata intercooler, traseu admisie...
    1 point
  11. schimbi ce ai cu ce ti am aratat eu
    1 point
  12. 243k km. Am profitat de vremea bunĂŁ și a avut parte de o spĂŁlare urmatĂŁ de o aplicare de Jetseal de la Chemical Guys ĂncĂŁ aratĂŁ bine bĂŁtrânica.
    1 point
  13. bateria slaba poate fi una din cauze si da erori pe toate modulele , probabil nu-ti mai incarca alternatorul bine sau e bateria terminata
    1 point
  14. Eu am fost la preciziei la Automatico pentru diagnoza și in timpul diagnozei mi-au resetat valorile adaptive am plĂŁtit 150 RON și cam atât. Concluzia dupĂŁ diagnoza a fost sa schimb uleiul dacĂŁ mai face probleme. Ideea e ca cei de la Automatico recomanda schimb complet de ulei. Producatorul ZF nu recomanda schimb complet cu aparat pentru ca forțeazĂŁ garniturile și alte chestii pe acolo. Eu am preferat sa schimb cât curge conform procedurii celor de la zf. Recunosc ca uneori cutia mai face fițe, mai exact uneori tureazĂŁ 100-200 de turații ĂŽnainte sa treacĂŁ la o viteza superioarĂŁ și la schimbul din 2-3 uneori simt cum agata puțin, trecerea nu este perfecta. Nu știu nici eu ce sa fac mai departe și unde ar fi mai bine sa mĂŁ duc sa vĂŁd dacĂŁ nu e o problema mai gravĂŁ care poate fi remediata acuma cu costuri mai mici.
    1 point
  15. Pe scurt: pune link aici la ce mașini vrei sa iei ca “tata bmwclub” te ajuta dar in 11509-12k Eur e clar ca gĂŁsești un E9X mai dotat și in mințile lui decat F3X.
    1 point
  16. Problema rezolvata, se poate ĂŽnchide. Atenție mare la benzina și calitatea ei la valvetronic, am investit relativ puțin pentru ca lucrez cu piesele auto și le am dat retur, dar alții ar putea da sute de lei pentru o problema ca a mea..
    1 point
  17. Sa nu exageram, 1 la 60-120 mii km sa schimbi un ulei la cutie nu e o avere, si daca ai o cutie automata intretinuta asa cum trebuie, te duce mult mai mult decat una manuala, la care schimbi volanta etc.. Eu am avut x5 e70 cu 550.000 km , cumparat de nou de mine si cutia schimba perfect,schimbat ulei si filtru la ea, atata.. nimic mai mult..e60 cu 300.000 km tot cumparat de nou, schimbat ulei + filtru, cutia mergea ca scris.. Da, daca iei o masina la care nu s-a facut intretinerea cum treubie la cutia automata, atunci poti avea "gaura mare in buget". Dar daca e intretinuta corespunzator, nu e "dracul asa negru" pe cum se aude.
    1 point
  18. Cutiile ZF6hp si ZF8HP mi se par ft ok, daca le schimbi uleiul la 80-100K km nu ar trebui sa ai probleme. Cele de la Mercedes 7G si 9G mi se par finute, insa stau prea mult subturate si schimba greu inferior. Am condus ML, Vito, E-klass, C-klass si S-klass. Aceeasi senzatie cu toate. MAsinile in schimb per total ft elegante si gratioase Totusi, voi ramane fan BMW toata viata! Nu as mai lua cutie manuala....
    1 point
  19. Pai...explica-ne tu, daca el nu vrea. Presupun ca esti mai in masura, nu ?
    0 points
  20. Nu e chiar asa. Cayenne a fost si este o masina extraordinara. Poate ca nu poate fi asociat mental de unii brand-ului Porsche, dar dupa ce conduci unul intelegi ca e un Porsche. Fata de X-uri e in alta liga, indiferent de cat de fan Bmw ai fi, e pur si simplu mult mai bun.
    0 points
  21. Regenerarea filtrului de particule polueazĂŁ uleiul cu motorinĂŁ , astfel uleiul ĂŽși pierde proprietĂŁțile de lubrifiere . DacĂŁ mașina este utilizata in regim de oraș , regenerĂŁrile sunt mai dese și cum schimbul de ulei se face la 30k conform producĂŁtorului .... Eu personal la al meu 520d cu b47 schimb uleiul la 10k maxim și nu folosesc ulei BMW dar asta e o alta discuție ... Când va face cel mai mic zgomot lanțul ĂŽl voi schimba .
    0 points
  22. mie-mi place, exceptand spatele care este prea "aglomerat" si parca linia eleronului este prea sus sau altfel spus, suprafata totala a partii spate care este pozitionata vertical (perpendicular cu asfaltul) este prea mare. grila fata mi se pare decent de mare raportand la X7 si seria 7. pare parte integranta din masina, spre deosebire de cele doua.
    -1 points
  23. 1L BMW Twin Power Turbo 5w30 = 30-35 lei/L - ulei obtimut prin HC (hidrocracare) din combinarea unei ulei baza mineral, din grupele II-III, cu anumiti aditivi (destul de slabi/ieftini); 1L RAVENOL VMP SAE 5W-30 = 65-70 lei/L - ulei complet sintetic imbunatatit cu aditivi de molibden si tungsten, din grupa IV-V. Cam asta spun nemtii, eu doar constat pe pielea mea. Fostul ulei BMW 5-30, cel in sticla gri era obtinut chiar din uleiuri minerale din grupele I-II, adica si mai slab. Cât despre uleiul de diferential, sincer nu am cuvinte frunoase, asa ca ma abtin! Eu am pus BMW si m-am ars! Numai bine!
    -1 points
  24. Sa intrebi chestia asta pe un forum BMW...cu siguranta winner iese, evident, BMW
    -1 points
  25. Segmenții aia mai ciudați , le zice de ungere .... Vedeți ce rol au și cum funcționeazĂŁ ....
    -1 points
  26. Deci cu alte cuvinte daca ai un BMW 320d (deoarece presupun ca majoritatea aveti motor SUB 2000 cmc) si acum nu ma refer la cei cu motoare mai mari, dar singurul motiv pentru care ar merita sa.ti faci conversie LCI pe un E90 prima generatie ar fi sa.ti pastrezi motorul M47... adica eu unul doar ca sa nu am motorul N47 m.as complica sa.mi schimb (bara, capota, portbagaj, faruri si stopuri + resoftare) si sa am un LCI din 2005 sau din oricare an pana a lansat BMW LCI. E doar parerea mea...nu trageti dupa mine ca nu stiu sa dansez :frantics:
    -1 points
  27. Pt ce ai dat 150 ron? Vai de capul meu....e clar....tu votezi?
    -2 points
  28. Ia explica-ne si noua cum se polueaza uleiul cu motorina cand se regenereaza dpf-ul, o schema ceva...
    -2 points
  29. Salut. Nu de mult sunt posesorul unui e90 și ĂŽntr-adevĂŁr nu prea mĂŁ pricep. Poate ĂŽntrebarea este stupida dar aș dori sĂŁ știu ce fel de faruri au acele BMW-uri cĂŁrora le clipesc incontinuu luminile. Ca sĂŁ fiu mai specific am vĂŁzut un e90 care atunci când i s-a pornit motorul o luminĂŁ din faruri in forma de cercuri se tot aprindea și se stingea foarte rapid, ca și cum ar clipi mașina. Ce sunt mai exact aceste lumini? Le pot monta și pe a mea? Țin sĂŁ precizez cĂŁ modelul meu nu are xenon. Mulțumesc anticipat.
    -2 points
  30. E foarte logic, numai ca motorina aia se duce pe evacuare, tocmai ca sa arda in dfp depunerile, deci cum se amesteca uleiul cu motorina?
    -2 points
  31. Daca ajunge motorina in baia de ulei, motorul ala e pa pa, si mai e faza cu injectoru care nu pisa motorina, ca daca ar pisa, ar creste temp in capul pistonului atat de mult incat ar exista riscul topirii acestuia. Pompele astea de injectie moderne tocmai de asta fac presiuni mari, ca motorina sa fie pulverizata foarte fin, aproape ca o ceata.... Dar na n-am inteles faza cu segmentii. Poate ne spune maxxone, de cate tipuri sunt, care se pune primul, la mijloc si jos, si la cate grade (nu celsius) se monteaza un segment fata de altul si de ce. Dar fara sa te uiti pe gugal.
    -2 points
  32. Asta cred c-o stie oricine, mai ales ca noi la batrana Dacie, la 2-3 schimburi de ulei schimbam si "accesoriile" alea (stema mercedes, 120 grade alea alea) )
    -2 points
  33. Maxxone, nu-mi vorbi mie de segmenti de ungere, timpii motorului and stuff, intamplarea face ca eu am si o diploma de electromecanic auto si chiar daca n-am profesat, din pasiune am mai desfacut motoare iar partea de teorie, vb aia o stim cu totii. Da-l draq de google, credeam ca ne trimit la vreo biblioteca tehnica....asa ca asteptam cu interes explicatii pertinente.
    -3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.