Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/05/19 in all areas

  1. Eu am facut germania de nustiu cate ori cu al meu, dar sincer masina a pornit mereu la prima cheie, pentru mine o masina care pleaca mai greu sau cu spray deja nu mai e buna nici pana la aprozar in sat Si totusi am renuntat la ideea de a mai o folosi la drumuri asa lungi, am pensionat-o cu toate ca merge zilnic si acum, are totusi 20 de ani Trebuie sa ai incredere in ea, eu nu m-as baza pe o masina care nu porneste, daca e nfl de 136 tb sa ai mare grija cu pompa de injectie
    3 points
  2. Nu as dori sa te descurajez, insa concluzia mea e ca nu poti verifica niciodata o masina indeajuns. Am fost plecat cu masina in europa si am facut mii de km fara nici cea mai mica problema, pana vinerea trecuta cand am ramas pe un pod in the middle of nowhere, cu sotia si copil in masina. Din punctul meu de vedere, cel mai important cand planifici o astfel de calatorie, dincolo de a face tot ce depinde de tine ca masina sa fie ok, este o asigurare care sa includa asistenta tractare, poate reparatii si despagubiri. Un eveniment de genul asta,iti poate ridica pana la cer costurile, si, crede-ma, vrei sa faci altceva cand pleci in vacanta, decat sa te preocupi de chestii de genul asta.Succes!
    3 points
  3. La inceput de vara am fost "fortat" sa schimb pneurile pe 320 xDrive datorita uzurii inegale intre cele 2 punti ce implicit "zapacea" cutia de transfer. Erau deja vechi de 5 ani si aprox 50k km insa peste vara folosind cu preponderenta cabrio am zis ca le schimb anul viitor (dpdv adancime mai aveau aprox 3-4 mm) Simptomele erau similare cu ale unei cutii de transfer cu probleme, si anume socuri in accelerare atat la plecarea de pe loc cat si spre viteze de 70-90 km/h. Personal as putea zice ca am experienta in ceea ce priveste simptomele unei cutii de transfer defecte, schimband deja una pe garantie pe la 40 si ceva de mii de km. Pt a elimina orice dubiu ca nu cumva pneurile sa fie sursa am decis sa iau un set nou de Michelin Pilot Sport 4 RFT ca imediat dupa sa constat o schimbare majora, masina accelerand fluid si fara socuri. Dupa ce am schimbat pneurile am zis sa masuror circumferinta pneurilor vechi si am constatat ca diferenta dintre rotile fata 225/45/18 si spate 255/40/18 era de aprox. 4-5 mm, cele de pe fata aveau daca imi aduc aminte bine 2060 mm respectiv de pe spate 2065 mm. In consecinta nu pot decat sa intaresc afirmatia ca sistemul xDrive de la BMW e destul de "pretentios" la capitolul pneuri
    1 point
  4. Am sa fac aici o descriere a unei situatii care mi-a aratat importanta anvelopelor pt cutia transfer si cutie , desi nu as fi crezut ca face diferenta in halul in care se tot descrie . Mai exact cu cateva sapt in urma am schimbat anvelopele pe fata pt ca aveam o galma si urma sa fac rarul , in urma unei incurcaturi cu vanzatorul nu am primit si anvelopele spate , deci am mers cu masina 2 Michelin Sport 4S fata noi si 2 pirelli P zero dot 2018 , deci uzura ff mica , nu cred ca aveau diferenta nici macar 1 mm dar sa zicem ca pe acolo . Evident exista o diferenta de profil si se pare ca cel mai important de aderenta din cauza materialului anvelopelor . Schimbarea anvelopelor fata a coincis cu schimbul de ulei cutie , pur intamplator , apoi am constatat ca dupa schimb aveam un mic soc , mult spus soc , o tinere de treapta mai mult decat era necesar in 2-3 si nu era tot timpul , am revenit la Automatico si am iesit in probe , discutand situatia si mergand cu masina , replicat fenomen , constatare poate unul din ambraiajele cutiei nu s-ar fi adaptat la uleiul nou sau si aici nu am crezut dar se pare ca era ffff adevarat anvelopele de pe spate si cele fata transmit o diferenta de aderenta si fac cutia de transfer implicit cutia sa lucreze ciudat aceasta urmand sa se adapteze, recomandarea automatico fiind sa nu facem un reset al adaptatiilor la acest moment si sa astept ceva timp . Am continuat sa merg asa o perioada pana am primit si anvelopele spate , schimbare in comportament totala , acea mica trecere pe care o percepeam a disparut complet si masina se simte ca trage altfel , am asteptat cateva zile sa fac reviewul asta ca sa fiu sigur ca nu e vreun placebo . Dar da , se pare ca este important sa ai toate anvelopele identice ca profil si uzura , marca samd . Am vrut sa descriu experienta asta aici , poate sunt care neglijeaza acest aspect sau intampina genul asta de situatii In alta ordine de idei Michelin Sport 4 S ceva mai silentioase decat pirelli p zero , am scos masina la un drum lung si clar e o diferenta , masina f conectata cu soseaua , parca ceva mai bun feedback la franare si manevre mai agresive , urmeaza sa le testez mai mult si sa vad ce pot si pe ud, azi mai racoare aplicare Cg Blacklight , o placere sa lucrezi cu solutia asta , oricum si masina f curata dar oricum se simte diferenta la culoare imediat , face cumva albastrul sa iasa la lumina ea fiind negru carbon
    1 point
  5. Cred ca reparatia este mai indicata, decat sa cumperi alt motor,plus ca nu stii ce probleme a avut motorul de schimb.
    1 point
  6. (continuare) 8. Miscarea ecologica castiga teren in Europa, iar autoturismele care functioneaza cu benzina sau motorina vor fi supuse unor constrangeri din ce in ce mai severe. Nu este departe momentul in care si in Romania vor aparea restrictii de circulatie in functie de norma de poluare (“Euro”) si/sau de emisia de CO2. Nu atat din ratiuni ecologice, cat din atractia irezistibila a primariilor catre noi surse de venit. De retinut: atunci cand cumparati un BMW pe care intentionati sa-l pastrati mai mult timp – si, in mod special, pe care il veti utiliza pentru deplasari in orasele mari - este indicat sa optati pentru un model care se incadreaza cel putin in norma de poluare Euro 5 si, preferabil, care sa aiba emisii de CO2 cat mai reduse. Atat timp cat respectati pct. 4 de mai sus (anume, BMW-ul sa fie din portofoliul curent de productie, sau din generatia imediat anterioara celei curente) masina sigur va fi cel putin Euro 5. (Nota: recomandarea este valabila in momentul publicarii acestui post si trebuie adaptata la evolutiile viitoare) 9. Spre deosebire de majoritatea marcilor “populare”, un BMW se devalorizeaza mult mai rapid. Iar evolutia din ultimul deceniu a pietei auto second-hand din Romania a dovedit ca devalorizarea este, deseori, peste chiar cele mai pesimiste asteptari. De retinut: luati in calcul faptul ca, la revanzarea unui BMW, veti avea de suportat o devalorizare consistenta, pe care aproape sigur o subestimati, precum si ca banii investiti in intretinerea (chiar si) ireprosabila a masinii sunt practic nerecuperabili, chiar daca un exemplar bine intretinut se vinde mai usor si la un pret mai bun decat unul neglijat.
    1 point
  7. Technical Campaigns are available. 10032740200 - Reworking steering gear 1INFO211056 - Service Action in Case of Customer Complaint (SACC): Topic "Exhaust-Gas Recirculation Cooler Nx7" 03.2016 - 166k 01.2017 - 182k 09.2019 - 240k
    1 point
  8. 2008.05, asta este anul de fabricatie al masinii mele (E92), am vazut ca scrie 2008 pe ea.
    1 point
  9. Cui sa le vanda? Si cum? Sa le puna alt amarat pe masina, sa schimbe brate si discuri, pana isi da seama ca e de la jante vibratia.
    1 point
  10. Sunt Ungur si din aceasta cauza scriu mai rau dar eu cred ca scriu mult mai bine decat alti analfabeti care s au nascut si au invatat in Romania
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.