Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 10/24/19 in Posts
-
Era cumva de asteptat, toate orasele mari ale lumii incep sa faca asta. Parerea mea, e ca s-a facut intr-un ritm accelerat si fara ca oamenii sa aiba un anumit timp sa scape de masini. Cred ca in alte tari, s-a anuntat/dezbatut cu cel putin un an inainte. Pe langa asta, mi-as dori sa la nivel de tara, nu doar la nivel de bucuresti, sa fie ridicati toti cu cei DPF OFF. In Timisoara ma intalnesc zilnic cu cazane de BMW (eXX si chiar F) ce lasa in urma lor un nor de fum la cea mai mica apasare de pedala. Recent am vazut un tampit pe national, era afumat spatele de nu ii mai vedeam bine numarul.4 points
-
Cred ca mai fiabila era ideea unei centuri cu 2 benzi pe sens si poduri supraterane, ar fluidiza mult mai mult traficul in Bucuresti, prin diminuarea tranzitarii orasului!2 points
-
Dupa ce ca esti in culpa si ii indemni si pe altii sa faca o ilegalitate, mai esti si agresiv in mod inutil. Ca sa recapitulam: 1. Scoaterea DPF-ului este ilegala. E o modificare tehnica neomologata a masinii, deci nu mai ai dreptul sa umbli cu ea pe strada si ti se anuleaza si asigurarea. Intr-o lume cu oameni cu bun simt, discutia s-ar opri aici. 2. Incepand cu norma Euro 5 exista o limita maxima a cantitatii de particule emise pe km. Limita aia nu poate fi atinsa decat cu un DPF. Ai scos DPF-ul la o masina Euro 5 sau mai noua - ghici ce, nu mai e Euro 5/6. 3. DPF-urile au fost puse pentru ca particulele emise de diesel-uri sunt cauzatoare de tot felul de probleme respiratorii - de la crize de astm la cancer. Deci sa scoti DPF-ul de la o masina care are e si imoral, pe langa ilegal. 4. Nu exista diesel fara DPF sa nu scoata fum. De-aia un esapament de masina cu DPF e curat si unul de masina fara DPF e negru. Orice ar incerca sa te minta cei care scot filtre sau sa te minti tu singur, pur si simplu nu exista. Ca nu vezi tu fumul in oglinda, aia e normal, cu exceptia cazului cand ai un cazan cu probleme serioase la motor. Dar el exista. In plus, faptul ca ai doua masini pe care nu poti sa le intretii conform cu manualul nu te face mai bun sau mai destept decat cineva cu un E90. Asa ca mai usor cu atitudinea superioara, ca nu e bazata pe nimic.2 points
-
nu se vrea, USR a avut o lista de amendamente care a fost respinsa evident lista e mai jos Lista de amendamente USR: Se vor identifica zone exceptate de la plata vignetei pentru a facilita mobilitatea urbană durabilă, respectiv a) parcările de tip Park&Ride precum și accesul din exteriorul Bucureștiului către acestea. zona terminalelor mijloacelor de transport în comun care se află în proximitatea limitei teritoriale a Municipiului București și accesul din exteriorul Bucureștiului către acestea. Se acordă o perioadă de grație pentru interdicția de a intra în ZACA până la data de 1 ianuarie 2021 pentru autovehiculele cu norma de poluare non-Euro, Euro 1 și Euro 2 care sunt înmatriculate pe adrese din zona delimitată ZACA. Sumele provenite din încasarea vinietei tip Oxigen se fac venit la bugetul Municipiului București și vor fi folosite exclusiv pentru lucrări, investiții și proiecte din domeniul protecției mediului care contribuie direct sau indirect la îmbunătățirea condițiilor de transport în comun și a calității aerului precum proiecte din domeniul mobilitatii urbane alternative. Circulația autovehiculelor specificate în articolul 2 c) în ZACA constituie contravenție și se sancționează cu amendă de la 1500 la 2000 de lei. În zona identificată ZACA se vor înființa benzi unice pentru transportul în comun cu darea în folosință 01.01.2020 pe următoarele străzi și bulevarde: Lascăr Catargiu, Magheru, Nicolae Bălcescu, I C Brătianu Demetru, I. Dobrescu, Știrbei Vodă, Splaiul Independenței, Splaiul Unirii, Dacia între Calea Victoriei și Piața Romană. Se împuternicește Primarul General să semneze un protocol cu Poliția Rutieră din București pentru asigurarea respectării benzilor unice pentru transportul în comun delimitate pe raza Municipiului București. În linie cu acțiunile identificate ca necesare în domeniul protecției mediului prin Planul Local de Acţiune pentru Mediu, respectiv, promovarea conştientizării publice a responsabilităților în domeniul protecției mediului şi creşterea sprijinului public pentru strategiile alese se demara o campanie de informare a populației privind valoarea în timp real a poluanților atmosferei din București. Pentru o comunicare eficientă a rezultatelor și pentru ajustarea pe viitor a parametrilor măsurii implementate conform acestei hotărâri, instituțiile responsabile menționate la Art. 10 vor organiza o dezbatere publică în luna septembrie 2020 prin care se vor prezenta rezultatele acestei măsuri pe primele 6 luni de aplicare. Se vor prezenta evoluția parametrilor de poluare măsurați în București, valorile investițiilor, a cheltuielilor de funcționare și a veniturilor din vânzare și amenzi, a sumelor cheltuite pe diferite obiective precum și statistici pe categorii de automobile care au făcut obiectul acestei măsuri. Datele vor fi prezentate cu cel puțin 5 zile înaintea dezbaterii publice. edit: sunt curios ce firma va catiga licitatia pentru sistemul de monitorizare1 point
-
Mai bine bagau filtre RAR sa verifice prezenta DPF/Cat pe toate arterele timp de 2 luni pana intra in vigoare. Si la fel, amenzi imense + ridicat talon. Tot vor sa aduca bani la buget, de ce nu fac asta?1 point
-
Asa sunt toate cu DPF off, man. Masinile alea nu dau fum doar pe internet, in realitate sunt fumigene si miroase in spatele lor de mori. Era unul intr-o benzinarie unde exista o spalatorie self service, cu un e92 cu dpf off evacuare sport, tiganii dinastea, tot tacamul. Dupa ce si-a spalat masina, o stergea cu motorul pornit...ne-a gazat pur si simplu, l-a luat lumea la injuraturi si a plecat. Toti tuseau si incepeau sa-ti lacrimeze si ochii. Pai aluia i-as lua si certificatul de nastere, nu doar talonul ). Pe mine nu ma afecteaza taxa asta, imi convine, am un E5 si un E6, asa mai scapam de toate troacele din oras, insa asta nu cred ca e o rezolvare, dar e totusi un inceput.1 point
-
Cred ca putem fi cu totii de acord ca orasul este sufocat, asadar... Trebuia sa se inceapa de undeva, dar sper sa vina in timp util si alte masuri complementare (semaforizare inteligenta, accelerarea lucrarilor la centura, modernizarea transportului in comun, parcari supraetajate etc.)1 point
-
Pentru o franare cat mai eficienta, cea mai importanta componenta o reprezinta cauciucurile. De ex. all-season franeaza prost si vara si iarna comparativ cu ceva dedicat sezonului, cele de vara franeaza prost sub 7 grade celsius, cele de iarna peste 7 grade. Daca nu accelerezi pana la 200 dupa care franezi la 30-40 si iar 200 si tot asa, cel mai probabil nu ai nevoie de decat de un upgrade la niste cauciucuri cu aderenta mai buna si / sau niste placute cu grad de frictiune mai mare. Discurile mai mari nu vor reduce distanta de franare, dimensiunea lor marita ajuta la racire, adica iti vor permite sa franezi agresiv mai des decat unele mai mici, insa daca nu ai brake-fade nu ai nevoie de discuri mai mari. Daca ai deja cele mai bune cauciucuri, poti imbunatati franarea umbland la placutele de frana. Placutele de frana cu grad mai mare de frictiune vor creste "puterea de franare", dar vor genera mai mult praf, posibil si zgomot si se vor consuma mai repede. Daca faci orice modificare, trebuie facuta pe ambele punti pentru a pastra stabilitatea masinii si a nu transforma un up-grade intr-un down-grade. In cazul in care cresti dimensiunile sistemului de franare trebuie recalibrat tot sistemul de ABS si DSC.1 point
-
E electric “schimbĂŁtorul”. N-ai nicio problemĂŁ sau limitare.1 point
-
1 point
-
0 points
-
0 points
-
Esti atat de prost informat, incat nici nu stiu ce sa iti explic. 1.In carcasa dpf ului vei gasi 2 *faguri*(poate asa pricepi) unul e dpf, altul e catalizatorul. In momentul in care faci dpf off, se scoate doar dpf-ul, catalizatorul ramane. Nu ma apuc sa iti explic, pentru ca cel mai probabil nu esti capabil sa faci diferenta intre catalizator si dpf, ce roluri are fiecare. 2. Uita-te pe o pagina de fb al oricarui tuner ce se respecta, care are si dyno, un stand care masoara puterea masinii, inainte si dupa resoftare, si o sa vezi ce inseamna *cip cirip tuning*. Deja cred ca esti extenuat din punct de vedere cognitiv, prea multe informatii pe care sigur nu esti capabil sa le asimilezi, dar din datoria de a-ti da totusi o explicatie si din dorinta de a te scoate din *noaptea mintii* in care te afli, o sa continui. 3.Daca te duci la coltul blocului, masina nu o sa traga mai bine(imposibilitatea masurarii masinii, efectuarea de log-uri pentru verificare starii de *sanatate* a masinii si deci nu stii de unde pleci si care sunt rezultatele dupa resoftare) iar dpf off nu va fi facut cum trebuie(99% din cazuri) si astfel vei avea fum pentru ca masina va initia regenerari aiurea, vei avea fum in spate si implicit o *cazatura* de masina. Sent from my iPhone using Tapatalk-1 points
-
Atat ai reusit sa spui...ti-am spus ca nu esti capabil sa asimilezi informatiile. Din poza ta de avatar vad ca ai un e90 NFL, care e maxim 4000 euro si tu imi spui sa imi iau Logan ? Masina ta e mai ieftina decat impozitul, asigurarea si motorina pe un an la cele 2 masini ale mele, un 530xd si x5. Hai ca deja ma intind cu tine si nu cred ca meriti efortul. Asta e ultimul meu post la acest topic. Sent from my iPhone using Tapatalk-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00