Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/25/19 in all areas

  1. In acest caz, pentru linistea mea, o sa le fac si eu o vizita cand ajung pe acasa. MHS au facut testele si mi-au spus ca este in regula, dar daca APAN poate inlocui doar pe baza codului, nu m-as risca, cu test sau fara test. Multumesc de info !
    1 point
  2. Salut. Un caz asemanator s-a intamplat si cu pe un passat b6 1.9 tdi... dupa ce s-a rupt turbina. Nu mai putea evacua. Desfa galeria de evacuare, astupa turul de ulei la turbo si iti va porni.
    1 point
  3. Da, e corect. ET reprezinta distanta de la mediana jantei (pe inaltime) la planul de prindere; cu cat planul de prindere e mai aproape de mediana jantei, cu atat ET e mai mic. O janta de 8 are ~200mm; ET 34 insemna ca planul de prindere este la 34 de mediana jantei, adica la 134mm de interiorul jantei si 66mm de exterior; ET 30 inseamna ca planul de prindere este la 130mm de interiorul jantei si 70 mm de exterior, adica janta cu ET30 va iesi cu 4mm in exterior fata de janta cu ET34. Atentie si la geometria suspensiei - daca talpa rotii este mai in exterior sau mai interior, va afectat pata de contact cu asflatul, in momentele cand rotile sunt bracate; ce-i drept, 4mm sunt aproape neglijabili.
    1 point
  4. principala limitare este latimea cauciucului pe fata - F3x are 225, care se incadreaza ok pe 7.5J sau 8J; pe 8.5J va veni labartat, ceea ce va strica si felul cum calca cauciucul (va fi usor concav). la ET e destul de simplu de inteles - ET mai mare, janta intra in interior cu mm corespunzatori (la ET29 pe fata, si acelasi J, janta va sta in interior cu 5mm); din pacate nici aici nu ai prea mare loc de manevra, mai ales daca pui pe spate 255 - nu cred ca ai mai mult de +/- 5 cu care sa jonglezi. parerea mea - ramai la variantele originale de jante pt F30, sunt destul de multe, vezi pe https://www.carsaddiction.com/en/wheels/bmw
    1 point
  5. Motorul ar trebui sa porneasca fara vreun ajutor de la turbina. Deci daca nu porneste ar putea avea legatura cu turbina care a "luat-o pe ulei" scoatand uleiul din motor si producand si alte lucruri rele.. De cand a inceput sa scoata fum alb si pana ai oprit motorul, cat timp a trecut? Mergi la un mecanic sau cheama un mecanic..
    1 point
  6. Multumesc de urare! Mi-am configurat motorul asta nu pentru taxe, ci poentru ca nu am mai vrut diesel, si nu imi permiteam motor de 6 cilindri benzina. De altfel, era cam overkill pentru nevoile mele. Deci a fost "sweet spot" pentru mine motorul de 4 cilindri. SI ca sa iti raspund punctual, nu mi-e teama, pentru ca masina are garantie din bara in bara timp de 4 ani, si am de gand sa o vand cu garantia inca valida ( probabil putin dupa 3 ani o scot la vanzare).
    1 point
  7. Dupa ID6, plangea dupa 6WB. Doua modificari ce au schimbat complet interiorul.
    1 point
  8. Eu in locul tau cumparam alt motor .. de ex asta https://www.olx.ro/oferta/vand-motor-bmw-320d-2015-n47d20c-65-000-km-IDcPlug.html#3f7a7f74f4;promoted si pe urma o distributie noua ... ulei filtre si gata ... maxim maxim 2500-3000 euro cu manopera cu tot , asta daca nu ai garantie de unde ai cumparat masina ... 12000 euro motor nou ?! ... pai mai iau inca un f30 la banii astia ! , eu asa procedam
    1 point
  9. Salut! Eu iti recomand sa te orientezi catre un motor nou! Reparat nu o sa mai fie la fel si o sa stai tot timpu cu griji ca daca patesti ceva cand pleci in concediu! Nu mai vorbesc ca poti da de un service care desi ai destule pe cap, sa incerce sa profite de pe urma ta! Exemplu la mine! Platit 4500 RON pt ax cu came nou, ei au pus unu sh de max 1000 RON ... Si asta e doar ceva la suprafata ce am reusit sa observ ulterior!
    1 point
  10. Gandeste putin , la cati bani am dat , era o problema sa iau 540 de exemplu ?! Nu e doar cazul meu. Unii mai au si familii , nu sunt innebuniti de viteza si asa mai departe..
    1 point
  11. La cum merge piata sh la noi...mai ales anul asta s-a "imputit" de tot treaba. Abia mai vinzi o masina de 10k, si aia in 3 luni, ce zici tu acolo de 55k...niciodata in RO.
    1 point
  12. Asta e discutie fara rost parerea mea....daca omul iti face soft si o masoara nu i bine....ca scoate prea mult, bine ca sunt bune softurile celor din spatele blocului facute pe genunchi, alea spun adevarul. Si da,un 320d e46 intretinut si cu turbina buna scoate 180-190 fara probleme, la fel si cei 156 de cai de acum 12-14 ani.
    1 point
  13. Nu are pentru ca producatorul o echipeaza cu runflat, deci nu ai nevoie de cric si cheie. Dupa ce cumperi cric si cheie, echipeaza-o tu si cu patent si sarma.
    -1 points
  14. te cred ca puteai lua si un 540i, fiecare cu alegerile lui, dar sa stii ca un motor mare nu are treaba doar cu viteza, cu 200kmh pe autobahn merge si un 1.6i sau 2.0d, doar cine nu intelege asta cred ca nu intelege nici care e treaba cu un motor mai mare si tocmai de asta nici nu isi ia, deci ti-ai luat motorul potrivit tie as zice . Bafta cu vanzarea ei, cu siguranta se va gasi cineva sa aprecieze optiunile masinii mai mult decat motorul .
    -1 points
  15. La orice service te-ai fi dus, daca tu nu i-ai fi intrebat nu ti-ar fi putut spune ca distributia sta in ultimul picior..! Pe de alta parte daca mergi la cel mai bun meserias care il gasesti pune-l sa iti spuna, de ce crede el ca s-a rupt distributia. Lant alungit, patine cu plastic de proasta calitate. Daca e mesarias si are experienta la BMW poate sigur sa iti spuna mai mult ca si cauza.
    -1 points
  16. Am mai vazut cazuri de genul asta, epurator gaze infundat, vaporii de ulei au ajuns in intercooler, unde s-au transformat in timp in ulei, s-a acumulat ulei in intercooler iar cand uleiul de acolo a plecat pe admisie...cam asta e rezultatul...daca desfaci admisia o gasesti plina de ulei....
    -1 points
  17. Are careva idee de ce dupĂŁ treaba asta cu turbina, mașina nu mai pornește? Dau la automat, electromotorul ĂŽnvârte dar motorul nu pornește!
    -1 points
  18. E motorul n47? Sau b47? Sent from my SM-G965F using Tapatalk
    -1 points
  19. -1 points
  20. Daca nu incape in portbagaj, il legi cu sarma la picioarele pasagerilor.
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.