Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 12/01/19 in all areas
-
azi am trecut la jantele de iarna ... am prins o oferta foarte buna aprox 45% reducere la un set de roti complete si noi style 641M Matte Black ( pentru ca anvelopele au DOT 2018 ) + Michelin PilotAlpin4 235/35/19 ( jantele sunt 8.5j fata si 9j spatele )7 points
-
undeva e o greseala si nu cred ca la fabricant daca sunt originale. anvelopele alea sunt facute pe matrite din care ies mii/zeci de mii de unitati. nu au cum sa fie gresite. am mers pe anvelope staggered la multe modele, nu am auzit de asa ceva. poate fi o varianta ca anvelopele sunt false/contrafacute daca ce scrie pe ele este identic cu ce scrie in civ. nu are legatura cu runflat/non runflat, e doar aritmetica, michelin nu poate sustine asa ceva, vreun turc/chinez, da.4 points
-
Eu la o problema mai mica cu pirelli am obtinut un feedback foarte bun dupa doar un mail catre pirelli romania. Poate si pentru ca mailul era semnat ca avocat. Tu trebuie sa le aduci la cunostinta ca anvelopele nu au specificatiile corespunzatoare pentru dimensiunile lor. Poti sa le pui si pe caruta si nu au ce sa iti comenteze.2 points
-
Diferentele sunt foarte mari, iti trebuie ID7 cu RAM, monitorul nou toate codurile FSC pentru ID7, nu poti folosi kombi LIVE SH deoarece are CP si nici nu merge virginizat si trebuie facut CP pe toata masina MGU, RAM, KOMBI, BDC, ATM cu coduri FSC online de la BMW.2 points
-
Nu vreau sa ma bag aiurea peste topicul colegului, dar eu am kit cu roata de rezerva slim, original, pe F15 echipat cu anvelope run-flat din fabrica. La masina precedenta, Mercedes ML, anvelopele run-flat erau optionale dar roata de rezerva nu, asa ca am bifat optiunea "anvelope run-flat" si masina a venit si cu roata de rezerva. Deci e posibil ca o masina sa aiba anvelope run-flat si roata de rezerva.2 points
-
Salutare dupa mult timp, BMWClub, Daca tot am facut un upgrade recent, m-am gandit sa va povestesc si voua. Daca pana nu demult nu imi imaginam ca as conduce un SUV, dupa ce am avut X3-ul E83 mi-am schimbat radical aceasta parere. Mai ales ca in "familie" a aparut de vreo 4 ani o masina de curse, un SUV mai greu, cu o cutie automata si un motor mai serios a devenit chiar o necesitate. Asadar, permiteti-mi sa va prezint noul meu prieten de zi cu zi, monstruletul X5 40d. Sunt extrem de multumit de el, in special de cuplul motorului, de cutia de viteze 8HP care nu cred ca mai are nevoie de laude, de suspesia M pe aer care pastreaza masina orizontal indiferent de incarcare sau de cat remorchez si, nu in ultimul rand, de felul in care arata. Mie imi plac masinile "boxy", iar F15-le este asa ceva. Daca era Space Gray ar fi fost ideala, dar nici neagra nu e rea. Acestea fiind zise, sa va arat si cateva poze: Iar aici, in habitatul sau natural1 point
-
Dupa ce aproape o luna jumatate am fost pieton ieri am reusit sa inchei negocierile cu GroupWest Motors Satu Mare si sa platesc masina , este vorba de un M2 Competition produsa in februarie 2019. Masina o sa fie gata de livrare vineri pe 29 martie , am inteles ca se livreaza cu numere provizorii care au valabilitate 3 luni.Am luat deja biletele de avion ( zbor de 1 ora si 20 de minute ) dar nu stiu pe ce ruta sa ma intorc de la Satu Mare ... Valcea - Pitesti - Bucuresti sau Brasov - Ploiesti - Bucuresti , nu cunosc starea drumurilor din partea aceea a tarii. Model M2 Cs Market Europe Development Code F87 (MUE) Chassis Coupe Engine S55 Displacement 3.00 l Power 302 kW Color Hockenheim Silber Metallic - C33 Upholstery Led.dak.des.perf.schwarz/blau - MDB2 Production Date 2019-02-04 Standard Equipment 1CB Co2 Content 249 Multi-function For Steering Wheel 4GQ M Seat Belts 544 Cruise Control With Braking Function 548 Speedometer With Kilometer Reading 760 Individual High-gloss Satin Chrome 7M9 Ind.high-gloss Shadow Line 851 Language Version German Options 1CA Selection Cop Relevant Vehicles 1DE Eu6 Exhaust Emissions Standard 230 Eu Specific Additional Equipment 2MK M Dct With Drivelogic 2PA Locking Wheel Bolts 2QT 19"m 788 M Wheels 2VB Tyre Pressure Indicator 2VC Tyre Repair Kit 302 Alarm System 322 Comfort Access System 3AG Backup Camera 403 Glas Roof, Electric 420 Sun Protection Glazing 423 Floor Mats, Velour 428 Warning Triangle 430 Interior And Exterior Mirror Pack 431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Dim 459 Seat Adjustm., Electr. W. Memory 465 Through-load System 488 Lumbar Support Driver/front Passenger 490 Seat Back Width Adjustment 493 Storage Compartment Package 494 Seat Heating F Driver/front Passenger 4MC Interior Trim Finishers Carbon Fibre 508 Park Distance Control (pdc) 521 Rain Sensor 534 Automatic Air Conditioning 552 Adaptive Led Headlight 563 Lights Package 575 Additional 12v Power Socket 5AC Autom. High-beam Headlights Control 5AS Driving Assistant 5DA Passenger Airbag Deactivate 609 Navigation System Professional 674 Hifi Loudspeaker System Harman Kardon 698 Area-code 2 6AC Intelligent Emergency Call 6AE Teleservices 6AK Connecteddrive Services 6AP Remote Services 6CP Apple Carplay Preparation 6NW Telephony With Wireless Charging 712 M Sports Seat 7CG Repair Inclusive 3/200 7NH Service Inclusive 5/100 8AR Romanian / On-board Documentation 8KA Oelservice Int. 30.000 Km/24 Months 8R9 Refrigerant 8TH Speed Limit Info 9AA External Skin Protection1 point
-
ĂncĂŁ o piesĂŁ care se adaugĂŁ la strada Lci 100% ,rotita de la blocul de lumini cromata Inviato dal mio SM-G955F utilizzando Tapatalk1 point
-
bimmer 90 aici gresesti total. toate masinile care au dimensiuni diferite fata spate, au rotile inegale, pt ca e pur si simplu imposibil a fi potrivite ca diametru si implicit circumferinta. diferentele in diametru variaza de la 1mm pana pe la 5mm, iar in circumferinta asta inseamna si 10mm. valabil si pt rotile de uz temporar. fa niste calcule la 245/40 vs 275/35 cum am eu si vezi ca rotile spate au diametru cu 3.5mm mai mic1 point
-
Foarte neplacut, mai ales ca vorbim de o marca ce produce pneuri premium. Ce se observa din prima poza este ca diferenta de diametru intre cele 2 pneuri e undeva spre 1 cm. Dpdv al meu problema nu este ca sunt non RFT, sistemul XDrive functionand atat cu pneuri normale cat si cu RFT. Mai degraba as presupune ca au fost "stantate" aiurea din fabrica si de fapt nu sunt fabricate cu dimensiunea corecta ori au un defect de fabricatie .... foarte ciudat. Eu merg pe acelasi setup cu pneurile de vara 225/45/18 respectiv 255/40/18 si cand am ajuns la aprox 50k km datorita uzurii inegale a pneurilor fata/spate sistemul xDrive era "pacalit" si "compensa cu socuri" Nu o lua ca si cum nu te-as crede, insa pune niste poze cu flancurile pneurilor.1 point
-
Ce treaba are dimensiunea cu faptul ca e rft sau nu? Un 225/45/18 trebuie sa aiba aceleasi dimensiuni indiferent ca e rft sau non-rft, nu?1 point
-
Tu trebuie sa reclami ca dimensiunea anvelopelor nu este conforma cu ce ar reiesi din calcule. Runflat sau nu, nu are importanta, si nici pe ce masina le folosesti. Problema e ca ai diferente clare de circumferinta. Pana si in poze se observa, ceva e in neregula acolo. Xdrive are o toleranta (maxim o uzura a anvelopei), dar la cum se vede cred ca e o problema clara. Nu te lasa descurajat de nesimtirea lor - pe asta se bazeaza si ei.1 point
-
@bimmer90f30 ce iti place sa faci pe inteligentul. Omul a spus clar, avand roata de rezerva (probabil ingusta) se recomanda viteza maxima 80 km/h. @billy1 fiind vorba de doar cativa mm sigur nu vei avea probleme la xdrive.1 point
-
asta de unde a mai scos-o? daca e vorba de crankshaft sensor, adica cel situat pe vibrochen, se demonteaza doar admisia (am auzit ca unii mai skilled au reusit pe sub masina)1 point
-
posibil valva care e consumabil...nu a fost rechemata pentru ca nu te mai recheama nimeni pentru cooler egr, acum se schimba doar daca reclami probleme si vinul apare pe lista de rechemare, deci poti sa te consideri norocos ca ti l-au schimbat fara sa ceri tu sau sa reclami probleme legate de gaze in compartimentul motor, etc1 point
-
Multumesc. Are 130.000km acum (118k la momentul achizitiei, in februarie). Dotarile principale, pentru mine, ar fi: motorul twin-turbo de 313cp / 630Nmsuspensia M adaptiva cu "perne" pe spatepachetul M exterior si interiortapiteria din piele (cred ca Nappa) - Elfenbeinweisstrapa panoramicabordul digital 6WBiDrive 10.25" + navigatiejante 20" cu anvelope 275 (fata) / 315 (spate)carligul retractabil electric Probabil mai sunt multe altele, dar daca nu mi le amintesc din cap, probabil nu prea conteaza. Planuri de viitor... sa imi montez cumva scaune incalzite. Ati citit corect, NU are Nu mi-a venit sa cred cand nu gaseam butonul. Si, cred ca o sa vreau pentru iarna viitoare, un set de jante pe 19". O sa ii mai schimb si anvelopele cu ceva mai decent (acum are Gripmax - nici nu stiam ca exista asa ceva si nu inteleg cum ai pune asa ceva pe o masina ca asta. Mai sunt insa bunicele si aman cheltuiala pana cand chiar va fi necesara). Despre Honda pot sa povestesc la nesfarsit. Ce pot sa zic, pe scurt: e masina care m-a vindecat de mers tare pe strada, pentru ca pur si simplu nu are rost. Oricat de tare ai impresia ca mergi pe strada, nu se compara cu ceea ce faci pe circuit. E un proiect in care am investit progresiv, timp, bani si pasiune, astfel incat a ajuns o masina chiar foarte competitiva in clasa ei. Am castigat multe competitii de Time Attack (Hungaroring, Slovakia Ring) si diverse competitii pe-aici (MOTUL Motorsport Event, Autoslalom mai demult etc). Acum este Track Taxi la ROTAC - Romanian Time Attack Challenge, unde va pot da cu ea pe scaunul din dreapta in cadrul oricareia din etapele ROTAC pe care le organizam.1 point
-
1 point
-
Este o alegere excelenta. In opinia mea, din intreaga gama curenta BMW, M2 Coupe este modelul care se apropie cel mai mult de spiritul care a consacrat, candva, marca. Probabil ca ar trebui sa inaintezi o plangere catre departamentul de calitate al BMW, intrucat, daca vederea nu ma inseala, se pare ca au uitat sa monteze pedala de ambreiaj. :shifty: Lasand gluma la o parte, cred ca o cutie de viteze manuala s-ar fi potrivit mai bine cu aceasta masina. In fine, de gustibus... Felicitari si drumuri bune!1 point
-
Foarte tare masina!! Sa o stapanesti sanatos. Ce s-a intamplat cu cea care o doreai initial?1 point
-
Eu as zice sa vii Satu Mare_Cluj_Sibiu_Pitesti_Bucuresti este excelent drumul si ai mai multe autostrazi.1 point
-
Stormoz, lasa comentariile aiurea la adresa mea. O masina echipata cu run flat nu are roata de rezerva, ai inteles? Iar sa nu gasesti o anvelopa cu janta sa nu fie de aceleasi dimensiuni cerute de fabricant, nu poti decat sa ai numai probleme! Cum adica, daca merge cu o roata mai mica, doar cu 80km/h, nu afecteaza cutia de transfer?? ..cum adica cativa mm nu conteaza la rotile unui 4×4!? Dumnezeule, ce sfaturi se dau aici.. Iti trebuie roata de rezerva pentru ca ai pus cauciucuri normale? Cel mai sanatos e sa mergi la dealer si sa il intrebi daca poate sa iti gaseasca asa ceva, billy..0 points
-
Calinus, ce ai vrut sa spui mai sus? Ar trebui sa mearga doar pana in 80km(/h)?0 points
-
Cu riscul de a te irita, iti spun ca raspunsul celor de la Michelin nu este deloc anormal. Nu isi asuma raspunderea pentru nimic altceva decat ceea ce, constructorul a pus (run flat) pe masina. Orice altceva, chiar daca e facut de ei nu e raspunderea lor, pentru ca tu te-ai incapatanat sa pui al tip de anvelopa (care se comporta diferit in multiplele situatii care au fost luate in considerare in stadiul de proiectare) fata de cele run-flat care indeplinesc toate cerintele. Daca pui run-flat si le ceri socoteala, atunci te vor asculta. (Daca tu ai pus alte anvelope de la alte marci si ti-a iesit.. este numai treaba ta..)-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00