Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 12/13/19 in Posts
-
Hai ca s-a facut praf si topicul asta.....parerea mea, doar dupa incercate si test drive, nu mi se pare rau mercedes, mai ales daca faci drumuri lungi, are un feeling specific, c class nu este extraordinar de spatios, in spate cel putin, asa ca nevasta+copil ce stau in spate de obicei vor aprecia mai mult un e class.seria 5 ramane seria 5, noua seria 3 nu am condus, deci nu ma pot pronunta.Eu le-as incerca pe toate, asa intensiv, si apoi as lua o decizie. Eu nu inteleg de ce suntem atat de inversunati noi, romanii, si judecam atat de aspru parerile si pasiunile fiecaruia, eu personal cunosc milionar in euro care defileaza in skoda kodiak, la fel cum cunosc persoana cu credite pentru urmatorii 20 de ani, care si-a comandat mustang bullit. Si daca cineva ^prefera o masina noua, in care doar sa se suie si sa o conduca, iar altcineva isi doreste o masina sa o personalizeze, sa ii schimbe ce vrea si cand vrea, este alegerea fiecaruia si nu trebuie judecati pentru alegerile lor, atata timp cat nu intra in contradictie cu legile si regulile de convietuire in societate. Si ma bucur cand vad romani care reusesc sa dobandeasca un statut social bun, sa se impuna in diverse tari cat si in Romania, in diverse pozitii , prin munca cinstita,si isi permit masini noi, cat mai scumpe, si mi-as dori cat mai multi compatrioti sa reuseasca sa ajunga in dilema de a-si comanda masini noi, chiar platite partial de firmele pentru care lucreaza, renuntant in acelasi timp la masina iconica second adusa din germania.12 points
-
conteaza feedbackul in exploatare , probleme care apar , pana la urma e o experienta , topicul masina mea nu se refera doar la ceva personal , cand schimb marca o sa fac o prezentare a masinii aici , chiar daca nu e bmw , e un forum , o comunitate , ne stim unii de ani , e un soi de legatura . Poate unii au de invatat din experienta lui samd . Sunt n motive pt care si o masina cu leasing operational isi are locul pe forum . Sa ne avem ca fratii gen4 points
-
Vulpea...strugurii,ce sa mai zici... toți ne dorim sĂŁ conducem ultimul model,configurat dupĂŁ propria dorințĂŁ,la care sĂŁ nu avem cheltuieli de ĂŽntreținere, sĂŁ nu dai bani pe combustibil,și tu vii și spui "offf,ce nașpa cĂŁ nu poți schimba suspensiile" Cred cĂŁ Adi e invidios cĂŁ nu are un E39 la care sĂŁ poatĂŁ face retrofituri ĂŽn tihnĂŁ.4 points
-
Mister PIMP, am zis cĂŁ nu ĂŽți mai rĂŁspund vĂŁzând cĂŁ ți-au spus mulți cĂŁ ești beat,dar tu tot nu te duci la culcare, ĂŽnsĂŁ nu mĂŁ pot abține: 1. Nu conteazĂŁ ĂŽn ce sistem alegi sĂŁ conduci o mașinĂŁ, cĂŁ e cumpĂŁratĂŁ, cĂŁ e ĂŽnchiriatĂŁ, fiind foarte evident cĂŁ la urma urmei conteazĂŁ câți bani ai cheltuit cu treaba asta. Și se vede de la o poștĂŁ ca varianta lui Mikken e probabil cea mai bunĂŁ raportat la model/costuri ĂŽntreținere/combustibil. 2. CumpĂŁrând o mașinĂŁ și fiind mare proprietar cum ĂŽți place ție cheltui cel puțin la fel ca Adi, dacĂŁ nu mai mult când aduni ĂŽntreținere,piese schimbate, asigurĂŁri,devalorizare etc. Ăntre cumpĂŁrare și vânzare te poți considera tot un chiriaș care pierde o sumĂŁ de bani in urma utilizĂŁrii mașinii. 3. Nu vrea nimeni sĂŁ facĂŁ retrofituri la o mașinĂŁ nouĂŁ configuratĂŁ dupĂŁ dorința proprie, știi cum zic? 4. Topicurile de prezentare pe acest forum cred cĂŁ sunt fĂŁcute pt cĂŁ ne plac mașinile, și ținem la ele ĂŽntr-o mĂŁsurĂŁ mai mare sau mai micĂŁ. Și cred cĂŁ aproape toți de pe aici și-ar dori sĂŁ deschidĂŁ câte un topic dinasta plictisitor cu mașinĂŁ nouĂŁ și cu toate dotĂŁrile dorite. ( Bine,in afarĂŁ de tine ) 5. Nu mĂŁ intereseazĂŁ câte apartamente ai, aici vorbim de mașini,iar tu ai un E39. Combi. Mikken, ĂŽmi cer scuze pt off topicul creat, aici ĂŽnchei.3 points
-
"masina platita de firma la care lucreaza pt ca el e mai inteligent decat 99% din populatia globului si are o pozitie la un angajator care il rasplateste si in acest fel" Fara a face vreo referire la Mikken , cred ca afirmatia ta e putin falsa . Cred ca sunt foarte multi prin diverse firme care au niste beneficii pe care nu le merita nici pe departe .2 points
-
Unii chiar se plictisesc....ai da in secunda unu 250 de euro lunar sa conduci G30 in loc de E39...las-o asa. Acum te iei de om ca a deschis topic pe o "masina inchiriata" )2 points
-
Din experienta va spun ca romanul e pui de curva. Si cei care au plecat din reprezentante si fac de capul lor, fie ca si-au incropit un atelier la ei acasa, fie ca au un service al lor si-au luat niste grade de te sperii, ceva de genul soup nazi din seinfeld. Asta e romania cu r mic.Din alt punct de vedere, am o cunostiinta, cumnat, are peste 60 de ani, a fost asociat cu un belgian la un service auto in Antwerp multi ani, omul nici macar nu e mecanic de meserie dar cred ca e geniu. L-am vazut cum a gasit o problema la un ford excursion v8 in 10 minute mancand dintr-un sandvis. Belgienii s-au chinuit 2 luni si n-au reusit...e uite ca a vrut sa se intoarca in Ro si a primit mue de la repr din ro, ca nu e calificat, ca e batran. Acum e sofer de tir in belgia pe 3300 euro lunar. sI NU DOARME LA CABINA. ROMANIA. MAZOCHIST2 points
-
probabil asta e solutia. Mhs sunt la 1 km de serviciul meu, e extrem de comod. plus ca deja a devenit o ambitie proprie sa ii fac sa isi asume si sa munceasca, pt ca problema o am de cand masina era in garantie. Ei imi sint datori moral si financiar Sa munceasca, incompetentii2 points
-
Stiu ca sunt alte topicuri care au pagini intregi de discutii despre toate hartile, dar ma gandeam sa deschid unul care sa contina ultimele update-uri pentru cele mentionate in titlu. Asa ca uite aici linkurile: RoadMap Version - Next, Premium, Route, Evo, Motion Link-ul nu l'am pus eu dar nu sunt sigur ca pot da credit altui forum aici. cele de la Route o sa le pun pe GDrive indata ce mi se descarca si mie. Daca votati mai sus, o sa pun si altele pe GDrive, daca trebuie. Enjoy1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Salut, vizavi de service.. Eu am fost mereu multumit de Bmgarage.ro. ( fostul service premium al lui ciupanezu) Am fost si la Service Scream (Tezparii) si la altii din Buc si nu pot sa zic ca mi s-au parut de incredere. La o oferta nu prea o sa primesti codurile oe ale pieselor, alea vin doar pe factura. Sent from my Mi 9T using Tapatalk1 point
-
Ei, nu e dracul negru. Noi aici dăm toate detaliile posibile de obicei, suntem doar câțiva. 99% din timp mașinile merg foarte bine și sunt foarte plăcute, fără să mai vorbim de multe altele care deja se plimbă prin țară dar nu stau să povestească pe forum experiențele. Dezavantaje față de F10 nu prea sunt (poate doar subiective - dar aici depinde de fiecare ce nevoi are). Per total e o evoluție oricât ne-am alinta noi, dar e important și efortul. Dacă faci un efort mare pentru a trece de la F10 la G30 evident că nu o să merite acum, diferențele sunt destul de mici și din nou majoritatea sunt subiective, dar sunt.1 point
-
Este forum tehnic nu de judecat oameni. Personal imi pare bine sa aud ca romanii sunt apreciati si primesc astfel de beneficii. Sa revenim la subiect:Seria G pare frumoasa si reusita. La un moment dat ma batea gandul sa schimb F10-le dar dupa feedbackul de aici al posesorilor de G cred ca mai astept putin pana la facelift. Si apoi cum spunea wolfenstein99 placerea este cand mai faci una alta pe la masina nu doar sa o conduci.1 point
-
Daca vrei sa mai te tina cutia ii faci un schimb de ulei, deja e cam mult cu asta 13ani, numic nu e pe viata,1 point
-
Salut, m-am lovit si eu de incompetenta si proastele servicii oferite de Bavaria Baneasa, sunt pur si simplu revoltat. Ca preambul, am facut vreo trei schimburi de roti la cele doua masini la ei. Rotile au reusit sa le monteze pe masina..., dar niciodata nu au nimerit presiunea la roti. Totdeauna a trebuit sa ma opresc la vulcanizarea de langa casa sa bag presiunea corecta (la modul, mi-au bagat pe fata 2.6 si pe spate 2.2, cand trebuia invers). Ok, nu e mare lucru, am zis. Ambele masini in garantie. La F11 (35k km) a inceput sa-mi bage fum in habitaclu, am fost la ei sa verificam. Dupa schimbarea a n piese si vreo 6 luni de programari, la un moment dat le-am zis sa verifice si DPF-ul (la recomandarea unui prieten mecanic). Pana la urma de acolo era, nu stiu exact ce, dar s-a rezolvat cam 90%. Acum tot mai baga cateodata. Ok, se intampla, o sa mai verific eu. Acum ce a pus capac. Am fost pe 11.12 sa-mi schimb cauciucurile cu cele de iarna la una din masini -F36. Masina pe care o intretin foarte bine, are 32k km, in ultima perioada nu am prea folosit-o, sta in garaj. Masina dusa la 9.00, ma suna la 17.00 ca e gata. M-am obisnuit cu duratele de service, sa schimbi 4 roti e cam mult. Acum surpriza, cand m-am dus la masina, am vazut pe aripa stanga spate o lovitura cam de 2 cm, vopseaua si lacul sarite pana la tabla, dupa forma cazuta, clar ceva care a lovit in cadere aripa, probabil o scula. M-am dus la femeia de la receptie sa-i comunic ca mi-au zgariat masina. Ca nu crede, ca nu se poate bla bla. Ca il cheama pe seful de service sa discutam. Dupa 5 min s-a intors, ca seful e ocupat si ca se uita ei pe camere si ma suna. Punct. Bineinteles ca nu m-a sunat nimeni, nu se coboara la nivelul unui amarat de client. Am asigurare, nu am nevoie sa imi repare ei masina. Problema e ca trebuie sa vopsesc aripa unei masini aproape noi si bine intretinute din cauza unor nesimtiti care-si spun reprezentanta si nu au nici macar bunul simt sa-si ceara scuze. Nu stiu unde sa mai fac service-ul, caci sunt legat si de garantie, poate sa incerc la Proleasing Ploiesti.1 point
-
Pai cum merge motoru,daca țin frânele,cum schimba cutia,d astea... Sa știe lumea daca si ia la fel. Ce poți scrie altceva? Ca de schimbat piese e neinteresant..1 point
-
Mda. Propun ca toti ce isi cumpara masini noi sa nu mai deschida topic aici pana nu iese masina din garantie si incep sa faca modificari la ea. God, ce mentalitate ai...1 point
-
asa este si in Romania, daca masina este folosita in interes personal, se pot deduce doar jumatate din cheltuielile cu masina. pt a demonstra ca nu este folosita in interes personal, trebuie sa ai foi de parcurs. unii folosesc masina in inters (mai mult) personal, nu completeaza foi de parcurs nici macar fictive in care sa se arate fie si la modul mincinos ca masina a fost folosita exclusiv in interesul firmei, iar la contabilitate oamenii stau intr-un stres perpetuu de frica unui control.1 point
-
in principiu, mikken spune de leasing operational, care nu implica un avans. in germania preturile sunt f mici pt operational. stiu pe cineva cu A6 de 80k euro care platea vreo 750. companiile de leasing operational primesc discounturi bune de la producator, ei tranzactionand mii de masini anual. probabil acel C200d este luat de compania de leasing de la mercedes cu aproape 40% discount(pt muritori discountul pe C klasse este acum 17% fiind un model vechi de 7 ani care va fi inlocuit). rezulta o valoare neta pt masina aia la vreo 20.000 euro plus tva, din care mikken plateste 9000 plus tva in 3 ani. ulterior masina este inchiriata timp de vreo 2 ani la alti clienti pt termene scurte etc. la final, cand masina are 5 ani, este cumparata de samsarii turci cu 8000 plus tva si o vand romanilor cu 10.000 sa fie si ei smecheri la ei in tara1 point
-
Subscriu, ai problema asta de 1 an si inca nu te-ai dus la un service. Inteleg ca e scump ca esti in Germania, nici in Romania serviciile de calitate nu sunt ieftine, dar amanand poti strica(daca nu ai facut-o deja) si alte componenente. Personal, as fi mers la service pt ca nu as fi avut rabdare si nervi de fiecare data cand face masina asa, sa mai astept 30 de sec sa incerc sa o pornesc.1 point
-
Ce ziceam: cĂŁutați un mecanic/service bun și țineți cu dinții de el ....și mai ĂŽmpĂŁrtĂŁșiți informația pe forum.1 point
-
De ce nu incerci alt service care e dispus sa-si asume diagnosticul?1 point
-
@ Muscle, Mircea, Injectoru, fix asta patesc eu. Au diagnosticat planetarele, cer 10.000 si le-am pus sa imi dea in scris ca daca zgomotele puntii fata nu sunt de la planetare, sa mi le puna la loc pe ale mele. Nu vor.Vor sa incerce sa schimbe rulmentii apoi. Ei sunt atat de prosti incat o bataie care nici macar nu e o bataie dubla.. nu ii duce capul ca daca ar fi si rulmentii, s-ar auzi doua batai la viraj, una de la planetara, dublata de cea de rulment. Nu mi-au mai propus nimic altceva, dar sunt sigur ca daca platesc, ei mai fac o incercare. fix asta, nu mexanici, ci inlocuitori de piese. Pe banii clientului1 point
-
Mare dreptate ai ! Problema este ca ei inlocuiesc pe banii clientului si de aici nepasarea asta.1 point
-
Trebuie trecuta in nomenclatorul de meserii o noua meserie si anume "inlocuitor de piese" si sters mecanic.1 point
-
Se vor schimba cand si daca ii afecteaza incasarile . Atat si nimic mai mult .Restul sunt detalii . Forumul asta reprezinta nici macar 0,1 % din volumul de clienti cu care fac ce vor efectiv , aia nu au voce,nu-i ajuta nimeni ,nu pune o vorba samd . Am.ajuns sa avem nevoie de interventii peste tot ,acea sursa denumita de.mine urban legends , spune ca cea mai proasta intretinere a masinii este in reprezentanta si pur si simplu tine de mecanicul la care a nimerit masina ,datoria lor e sa faca incasari si atat . Si efectiv asa sunt vazuti si apreciati.Anumite posturi pot fi sterse daca adevarul deranjeaza . Situatia asta e prezenta peste tot in RO ,orice domeniu si serviciu este prejudiciat de un management bolnavicios cu influente de toate culorile . Am ajuns sa fim f suspiciosi si sa nu mai credem in schimbare cand treci prin diverse experiente si proprii angajati descriu modul de lucru . Va saboteaza cei pe care-i platiti ,scoliti si care nu-si doresc decat sa plece si lovesc imaginea Bavaria desi contribuie la ea. Mai urat e ca mereu clientul e ridiculizat ,eu daca nu aveam camera in masina si norocul sa prinda momentul eram de necrezut ...1 point
-
Desi apreciez intentia lui Romulus de a ajuta, nu apreciez faptul ca atunci cand nu-ti convine ceva dai cartonase. Parerea e parere, indiferent ca e gresita sau nu.1 point
-
BINGO! Hit the nail on the head, cum s-ar spune! Mediul de afaceri din Ro este unul in care te bagi ca sa te imbogatesti peste noapte...nu are mai nimeni intentia sa faca o afacere de familie care sa fie sustenabila si peste 20 de ani. Desigur, sunt exceptii multe, dar in 90% din cazurile vazute cu ochii mei, s-a plecat la drum cu o idee gresita.1 point
-
1 point
-
si eu am fost pentru revizia de 2000km la Proleasing Ploiesti , cand am intrebat pe grupul BMW M Owners Romania unde sa merg cu M2'ul 95% mi-au spus sa evit reprezentantele din Bucuresti1 point
-
problema este a angajatorilor, nu a angajatilor. motivul pt care nu exista oameni buni, implicit nu exista servicii, vine de la cei ce detin afacerea. Nu ciocanarul si receptionerul de service este vinovat pt ca in 5 intrari in service mie nu mi-au descoperit problema, ci capul imputit al pestelui. profiturile sunt imense iar banii sunt pastrati de catre angajator iar angajatul moare de foame. asa au plecat toti si au ramas fie incompetentii, fie cei plafonati, multumiti de sine. sunt ferm convins ca la MHS salariile sunt pe la 3000 si ceva de lei, sunt convins ca exista multe salarii sub 3000 si ca doar managerii si sefii de orice tip au salarii mai bune. nu exista o criza a fortei de munca si ma supara ca peste tot se vorbeste despre asta. exista doar sclavagism in mediul de afaceri din Romania. Daca esti antrenat in afacerea X in Romania, in 10 ani sa spunem ca aduni 5 milioane de Euro. In aceeasi afacere in Germania, in 10 ani faci doua milioane. In Romania, cele 3 milioane in plus provin de la angajatii malnutriti din urma carora rezulta servicii proaste. Romania are oameni, numai ca ei nu vor sa munceasca pe salam la 15 lei pe kg, paine la un leu si apa de la robinet. Cand in Romania salariile vor fi duble, la MHS se va sti repede daca problema mea este de la planetare sau de la altceva.1 point
-
N-am auzit si eu o vorba buna despre prapaditii aia de la Bavaria )). E plin de basinosi pe acolo la receptie, numai flegmatici, iar ei vin cu maxi taxi la munca1 point
-
Ai putea sa schimbi filtrul epurator si sa vezi apoi cum se comporta masina. Nu mai bagati toate prostiile in carburant, indiferent cat de frumos colorata este eticheta produsului! Ascultati-ma, ca sunt patit!1 point
-
Eu am vopsit la F30 bara spate la Otopeni. Pot confirma cĂŁ a fost impecabilĂŁ lucrarea.0 points
-
La leasing masina e cumva pe numele tau? Daca la final nu poti plati cateva rate sau valoare reziduala ce se intampla? Din tot ce ai scris eu am inteles ca frustrarea ta e de ce topicul asta are atatea pagini si la tine pe topic nu scrie lumea. Mai comentati baieti si la el pe topic, sa se simta bine.0 points
-
Cu tot respectul (și fata de mikken care probabil e un tip de nota 10), tocmai din cauza acestui tip de gândire apar discuțiile astea pe forum. Cunosc vreo 5 romani numai eu, ingineri ĂŽn Germania, fĂŁrĂŁ funcții de conducere, care au primit mașina de companie ĂŽn același regim ca mikken. Sa fie toți atât de unici și geniali? Corect. +10 points
-
0 points
-
Va bateți cu morile de vânt, serios. Când Directorul Service BMW MĂźnchen in biroul lui ĂŽți rânjește in fata și ĂŽți spune,când ĂŽl confrunți de ce e așa mare factura (>16k EUR) când devizul original a fost de 3500eur, ca oricum nu aveam ce face pentru ca nimeni altcineva nu știa sa repare voi va mirați de “bieții” romani. M-am lĂŁmurit și cu nemții, și cu service-ul din reprezentanta și cu politica lor de rahat de tratat clientul cu nasul pe sus (și nu e vorba doar de BMW), la Touareg am fĂŁcut schimbul de ulei și discuri/plĂŁcute de frâna in Ungaria la reprezentanta VW in Budapesta și ei mi-au așezat frumos jantele cu partea exterioara in jos...4 jante cu niște zgârieturi splendide și pe schimbĂŁtorul de viteza vaselina, la reprezentanta Vw Cluj nici nu mai vorbim... Vreți mașini premium ați face bine sa aveți niște bani la fel de premium puși de o parte pt zile negre.-1 points
-
-1 points
-
Te-ai gandit tu asa, sa ma articulezi? Cred ca nu ma cunosti, si crede-ma ca in momentul cand am luat E39 (masina care de altfel imi place mai mult decat orice mai nou), aveam bani de ultimul model (F10), dar am preferat sa iau un apartm. Probabil atat ma duce capul. Deci crede-ma ca nu sunt acrii strugurii. Singura mea observatie a fost ca in momentul cand iei o masina noua (in chirie), la care nu ii faci nimic, nu ai ce sa discuti zeci de pagini. Niste discutii pe marginea dotarilor si plimbarilor cu ea, dar cam atat. Am luat masina, astea sunt dotarile. The end. End of story. Tu extrapolezi discutia la intretinere, combustibil si tot felul de cacaturi, cu care sincer nu are nimeni treaba, in afara de tine.-1 points
-
Nu m-am luat de nimeni si n-am zis nimic. Colegul mai sus zicea ceva de struguri acrii si i-am explicat ca nu e asa. @mgs ce nu ai inteles? Asa e cum zic eu, duci masina inapoi la dealer dupa 3 ani, se uita si la placute si discuri, pe care trebuie sa le platesti sa le inlocuiasca. Nu mai zic de zgarieturi si altele, sunt draconici. Va ajunge chestia asta si la noi, imprumut de masini, si poate intr-un final vom avea toti masini noi, pe care le tot schimbam.-1 points
-
Pai voi il poluati aiurea. Eu n-am zis nimic. Nu am comparat cu nimic. Eu atat am zis, ca e in chirie, la fel ca orice alt lucru in germania. Si nu e luata, e imprumutata in pana mea, fara titlu de proprietate. Iei in chirie ceva, folosesti contra unei sume lunare, si cand o dai inapoi platesti si eventualele neconformitati. Daca vrei sa o cumperi, platesti pretul pietei. Nu e acelasi lucru ca la leasing-ul financiar unde mai ai doar o rata reziduala. Singura mea obiectiune a fost ca nu inteleg cu ce se pot umple aproape 20 de pagini la o masina la care nu ii faci nimic. (asta apropo @mgs, eu acolo am 2.5 pagini, ca mai mult nu era de zis). Eu ma retrag, bafta-1 points
-
Pana mea, sunt 1000 de review-uri pe youtube ) cu modele deja lansate. Ce sa tot vorbim. Multe de la proprietari cu mii de km parcursi. Pt fiabilitate intr-adevar mai cauti pe forum, insa oricum nu-l intereseaza masina avand o garantie serioasa. Nu mai stau, gata :))) ca m-am suparat ))-1 points
-
Pai vad ca tot continui sa ii strici topicul omului. Si ai o obsesie pt e39 al meu de tot comentezi ca dorel pe santier, fara sa fii intrebat. Sa-ti raspund punctual. 1. Nu conteaza, insa fiind o masina inchiriata pe care trebuie s-o dai in aceeasi stare inapoi, nu prea vad rostul unor discutii pe multe multe pagini. Si sectiunea se numeste Masina mea , nu masina lu' altu'. 2. Nu stiu cine e Adi. Dar cu siguranta iti zic, ca la cate mii am bagat eu intr-o masina veche, tot nu ajunge la costul unui leasing operational pe 3 ani (nici la pierderea unei masini luata in 2016 cu 20000, care acum mai face 10k). 3. Nu ma intereseaza, era o idee. 4. Ce sa prezinti la o masina in leasing? Baieti, am luat masina cutare, i-am facut revizia... si cam atat ! 5. Da, si daca tot m-ai cautat ca ce masina am, revin la ideea de la punctul 2. Indiferent ca vorbim de leasing operational pe 3 ani, ori o masina luata cash noua, ori o masina luata SH la 15-20000 EUR, eu nu am bagat bani in masina cat pierd cei din exemplele date. Scuza-ma ca sunt putin mai practic. Putem sa incetam acuma?-1 points
-
Pimp, este de cel putin 5 ori mai greu sa ai g30 platit de altii, decat sa ai g11 platit de tine insuti. fiecare are o masina a lui pe care o conduce multumita unor situatii: mosteniri de la bunica, luat de la gura si strans bani pt a cumpara masina, credit auto sau de nevoi personale, leasing financiar sau operational pe persoana fizica sau, cazul lui Mikken, masina platita de firma la care lucreaza pt ca el e mai inteligent decat 99% din populatia globului si are o pozitie la un angajator care il rasplateste si in acest fel. nu e o virtute mai mare sa dai cu cardul pt propriul confort, asa cum crezi tu, ci sa dea altii cu cardul si OP-urile pt confortul tau. nu o lua ca pe un atac, ci incerc sa iti arat ca masura cu care judeci situatia e total gresita-1 points
-
Nu am nicio mentalitate si nici nu ai inteles despre ce e vorba. E vorba de o masina in chirie... o dai inapoi peste 3 ani, nu ai voie sa ii faci nici macar stage 1, iar pt fiecare neajuns, dealerul te pune sa platesti. E o masina imprumutata, ce e asa greu de inteles. Hai sa nu mai continuam ca devine penibila discutia. Aviz celor care mai dau reply pe subiect.-3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00