Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 01/06/20 in Posts
-
Romulus nu găsesc “semnul de minus “ la tine... E frustrare la vatman da...clar...dar is convins ca la câți de ăștia vede zilnic i-au pus capac...iar șoferul BMW ului din clip...e definiția clară a cocalarului cu bemveu...îmi e și groaza anul asta când trec iar pe BMW...ce scuipături și priviri mi-oi atrage... P.S. Te am adus pe 0 MyX )).3 points
-
Vatmanul a gresit ca nu a intrat direct in el de cand ala i-a pus frana in fata intentionat. In felul asta ii distrugea masina si era din culpa si gata Se rezolva pe RCA Corect, nu iti faci dreptate singur, dar cu unii chiar trebuie sa o aplici, altfel nu se poate.3 points
-
Cocalar jegos.....pacat ca nu l-a lovit mai tare sa-i faca spatele pachet sa o lase pe butuci acolo. AStia merita batuti cu parul, fara numar!3 points
-
deci vinzi o coaja cu motor de 535 in ambalaj de 520, doar de dragul sa te tragi pe cur de la impozit? Asta e Romania frate...3 points
-
mi se pare tare sa iti fie frica de euro 6 cand noi circulam cu dacia 1310 fara probleme. cu euro 6 europa va mai circula pana in 2040 iar noi pana in 21003 points
-
Vând mașina personală, un BMW seria 3 E92, an de fabricație 2008.05, adus din Germania, în stare perfectă de funcționare. Ca dotări are: - pachet M interior + exterior cât și tehnic (suspensie M) - trapă electrică perfect funcțională - navigație CIC (USB + AUX + CD/DVD + HDD + BLUETOOTH) - volan padele - sonorizare HiFi - oglinzi rabatabile electric + electrocrom + Mirror Down în reverse - alarmă - perdeluță electrică - scaune sport încălzite cu reglaj lombar electric + laterale electrice - keyless + comfort acces - pachet lumini - faruri adaptive xenon modificate cu Angel Eyes DTM + cornering - asistență fază lungă Mașina nu necesită investiții, a fost schimbată distribuția, turbina recondiționată, au fost înlocuite termostatele, bujiile + releu, discuri + plăcuțe frână, amortizoare Sachs M, arcuri eibach ProKit și multe altele. Mașina are stage 1 făcut (297hp 644nm), downpipe pe 76mm, finală dublă cu tipsuri de la Pilot. Pret: 11500 euro (cu ambele seturi de roti (tip Vossen 19 cu anvelope noi, 17 aliaj Nokian WRD4 noi, fiscal etc.) 0 7 5 3 4 1 4 5 8 82 points
-
surprinzator da , frustrare maxima la vatman . Au senzatia ca tramvaiul e arma , nu e masina lor nu-i intereseaza , cam acelasi comportament si la alte mijloace ratb , am si eu cateva filmari pe camera , am ales sa nu le listez pe net dar le-am trimis prin cineva direct la conducerea ratb , NU stiu daca s-au luat masuri2 points
-
F30 nu are modul PDC, poate avea modul PMA dar daca se monteaza PMA trebuie si senzorii pe fata + cei doi senzori fata pentru PMA Gen1 si blocul cu butonul de PDC din consola centrala. PDC-ul este inglobat in REM si daca masina nu a avut senzori deloc din fabrica trebuie REM nou varianta cu PDC.2 points
-
2 points
-
ambra@ Pentru euro 6 nu au ce restrictii sa fie peste 5-6 ani, euro 2-3 sunt masini vechi de 20 ani e normal sa fie restrictii acum ca suntem in 2020 deja. Eu sunt de parere sa iti iei ce iti place tie, mergi cu ce poti testa plus experianta cu masini predente si poti lua o decizie foarte usor, astazi, acum, cand traiesti, nu pentru peste 7 ani. Nu te mai gandi la valoarea de revanzare ca nu investesti in terenuri, e o masina, orice ar fi isi pierde din valoare anual.2 points
-
Salutare, Ofer spre vanzare masina personala, BMW F10, fabricat in 2012.06 inmatriculata prima data in Romania in 2016.01 (am cumparat-o undeva in decembrie 2015), eu fiind primul si singurul proprietar in .ro. Am circulat o perioada de aprox 1.5 ani in BeNeLux, cat am fost acolo cu un contract. Long story short, masina intra la vanzare din motive personale, dupa ce am tot vrut sa ma despart de ea, m-am tot gandit si razgandit, acum a venit momentul.Am avut un incident asta vara cu ea care a generat niste costuri mari, pe scurt, renunt momentan la a doua masina in familie, si probabil definitiv la diesel. Ca sa intelegeti frustrarea, dupa incidentul de asta vara, seria 1 al sotiei a fost inlocuit tot cu un seria 1, 2018, cu garantie. Masina este intr-o stare foarte buna, am reparat totul cu simt de raspundere la garajul lui Bogdan (Ciupanezu) - am schimbat absolut tot ce a fost necesar, cei care il cunoasteti puteti cere feedback de la el. ITP valabil pana in noiembrie 2021. Necesita investitii in anvelope, astea de iarna sunt vechi si varza (nu circul cu ea, am o masina noua de la munca), iar cele de vara spate sunt de inlocuit (as zice ca si cele de pe fata). Topicul masinii disponibil aici Anuntul de vanzare OLX, aici Mi-as dori sa isi gaseasca un proprietar aici, si avand in vedere starea masinii, un pret corect pentru ea consider ca ar fi 15k. Daca sunteti interesati de masina, PM sau telefon. Masina e disponibila in Bucuresti, zona piata Victoriei.Stiu ca suntem pe un forum, si fiecare isi poate spune parerea, insa as aprecia daca putem pastra comentariile on-topic.Multumesc!1 point
-
Va salut Sunt nou pe acest site. Detin un E270cdi si vreau sa trec la BMW. M-am orientat spre seria 7. Sunt in dilema intre diesel, benzina sau hybrid. Diesel parca nu e de viitor datorita restrictiilor ce planeaza in viitor , benzina vine cu un consum mai mare si o fiabiltate mai mica a motorului datorita turatiilor mult mai mari decat cele pe motorina. Despre modelul hybrid nu prea stiu multe. Ce fiabilitate are un hybrid? ( ma gandesc la baterii) Poate puteti sa-mi dati vreun sfat. Multumesc.1 point
-
Tiganul trebuia sa iasa de pe linia tramvaiului inapoi pe linia 2 Poate ai voie pe linia de tramvai dar nu inaintea tramvaiului prin intersectie, vatmanul a sesizat ca va fi blocat bmw-ul pe linie si l-a atentionat sa-i dea drumul mai repede inainte sa porneasca coloana de masini Avea semafor separat? Atunci nu avea voie pe linie, pentru ca era pe o banda semnalizata si marcata numai pentru o categorie de vehicule, tramvai in cazul de fata1 point
-
pai nu avea , e clar , dar sa impingi masina cu tramvaiul e cam aiurea )) , mai si vorbeste pe filmare , daca el a dat filmarea pe net e chiar retardat1 point
-
vatmanul a fost sanctionat pt ca a accidentat masina cu intentie . Practic ..putea evita , indiferent a cui era suferinta cronica .Si asa e traficul handicapat , mai stam sa ne si accidentam la ambitie .1 point
-
Articolul 101 - Când drumul are două sau mai multe benzi pe sensul de mers, vehiculele se conduc pe banda situată lângă acostament sau bordura. Celelalte benzi pot fi folosite succesiv, de la dreapta spre stânga, dacă banda de circulaţie utilizată este ocupată, cu obligaţia de a reveni pe banda din dreapta atunci când acest lucru este posibil. Articolul 103 - Pe drumul public cu cel mult două benzi pe sens şi cu o a treia bandă pe care este amplasată linia tramvaiului lângă axa drumului, conducătorii de vehicule pot folosi această bandă, cu obligaţia să lase liberă calea tramvaiului, la apropierea acestuia. Articolul 107 (3) Dacă în intersecţie circulă şi tramvaie, iar spaţiul dintre şina din dreapta şi trotuar nu permite circulaţia pe două sau mai multe rânduri, toţi conducătorii de vehicule, indiferent de direcţia de deplasare, vor circula pe un singur rând, lăsând liber traseul tramvaiului. https://www.e-drpciv.ro/?o Deci, avea voie sau nu?1 point
-
FelicitĂŁrile mele sincere pentru curajul kilometrilor parcurși, ĂŽn viitor aveti de gând sĂŁ vĂŁ bucurați in continuare de mașinĂŁ sau va pune pe gânduri implementarea noilor taxe referitoare la normele de poluare? Referitor la cutia portbagaj, doresc si eu achiziționarea uneia insa sunt nehotarat, aveti vreo recomandare asupra vreunui model, este zgomotoasĂŁ in rulare? Multumesc.1 point
-
Senzorii se cableaza la REM, si iti trebuie modul REM nou cu optiunea de PDC. Nu trebuie schimbata bara, suportii de senzori se pot comanda separat de la BMW, inclusiv cablajul. Bara are marcaje pe interior pentru gauri si se dau cu o freza speciala care nu afecteaza vopseaua si lacul.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Eu iti recomand sa verifici presiunea uleiului cu un manometru,(cu uleiul initial) sa nu ai surpriza unei presiuni scazute, termini tot motorul inclusiv turbina.1 point
-
De aia zic: ia una second hand ca deprecierea va fi mai ușoarĂŁ...și da...cam acolo e o mașina de 4-5 ani...pe la 30-35k euro ...ce trebuie sa ai in vedere ca peste 4-5ani romanul tot mai repede va cumpara un 3000d decât un 4400benzina...asta așa dacĂŁ te gândești deja la revânzare...1 point
-
1 point
-
La Cluj e Autotransilvania nu Automobile Bavaria și din ce spui tu acolo așa ar trebui (dar nu o fac) sa trateze toți clienții,egal, sa nu zic invers (ar trebui sa ii pupe in fund pe aia cu post garantie) și mașini gen seria 1,3 și 5 pt ca aia reprezintă majoritatea in Romania, nu seria 7 seria 6 și X5/6 in garantie...pt ca la cei cu mașini in garantie PIERD bani pe când la cei post garantie CÂȘTIGA bani...nu înțeleg exact la ce te referi tu când esti tratat regește la ei: ți-au zâmbit mai mult, ți-au făcut masaj ca altceva nu ii văd pe ăștia de la Autotransilvania sa facă. Îți zic eu cum am fost tratat la reprezentanta Audi in Viena când am fost la o simpla revizie: deși am întârziat cu vreo 2 ore, m-au luat după ce s-a eliberat primul elevator, sticksuri, sucuri și cafele (de toate felurile) la discreție (nici aia nu erau restaurant), mi-au făcut discount de 10% și mi-au dat doua umbrele mari Audi...eu asta o consider atenție fata de client nicidecum tratat regește...1 point
-
Va salut Incerc o reimprospatare timida a acestui topic de prezentare a batranului meu e46, printre topicurile cu masinile de ultima generatie ce au fost postate in ultima perioada... Incerc sa tin si o usoara evidenta a pieselor ce mi le amintesc a fi schimbate. Masina a primit intre timp - 4 sonde lamba noi Bosch - debitmetru VDO Siemens - kit ambreiaj LUK - pompa benzina Bosch - garnitura popmpa benzina oem - piulita pompa benzina oem - toate coturile de la tubulatura filtrului de aer noi oem - garnitura capac tacheti oem - semnalizari noi, becuri osram silver - Sticle noi - garnituri faruri noi - harman kardon complet - TPMS functional - splittere clubsport oem - Ulei cutie, diferential - rulment intermediar, flansa cardan - airbag-uri noi schimbate la Proleasing Ploiesti - navigatie android 9.1, camera marsalier si aplicatia ibus - plus reviziile facute anual unde ajung maxim la 6000km De asemenea pentru al 7 an consecutiv, masina in perioada de iarna primeste atentia de rigoare si este parcata in garaj. http://www.imagebam....c380e1329586759 http://www.imagebam....04fef1329586990 http://www.imagebam....f0e1e1329586996 http://www.imagebam....175a41329587008 http://www.imagebam....5bbf31329587011 http://www.imagebam....ab92a1329587018 http://www.imagebam....6e8531329587034 http://www.imagebam....b81731329587053 http://www.imagebam....c9fa713295870591 point
-
Mda...vorbești de 3l diesel 2019 euro 6 și îți e frica ca nu mai ai voie prin Europa peste 6 ani... Audi scoate motoare (noi) de 4l diesel, puse peVW, Porsche și Bentley-uri...serios: despre ce vorbim aici...? Hibridul se pune oricum pe motoare benzina care nu au nici o treaba cu interzicerea lor prin orașe și s-au făcut o grămada de teste la Mercedes și Audi care sa arate ca, consumul este nesemnificativ afectat și ca e doar o chichița pt impozite/taxe. P.S. La 15k km pe an eu as lua benzina, alegerea ta ar fi corecta dacă alegi benzina dar “not for the right reasons”.1 point
-
Serios...unde, când, cum? Pe mine (cel puțin acum 4ani) m-au întrebat dacă vreau o cafea...am refuzat politicos și cam atât a fost “tratatia regală”. ...tratat și cu seria 3 (in garantie) și cu X6 post garantie la fel...indiferenta. Faci 15k km si îți este greu sa alegi între o mașina 2019 noua și una second hand 2019...una costa 100k euro iar cealalta 50k eur? In toată ecuația asta ce rol mai are hybrid-ul la cei 15k km pe an? Sunt doar eu sau ar trebui sa ma îndoiesc de logica ta... Ia-ți Tesla P100D și ai terminat cu problemele... P.S. Te uiți după mașini oberklasse și zici ca SUV urile sunt prea mari? News flash (excluzând GLS si X7): nu sunt mai mari, sunt mai înalte iar spațiul interior e cel puțin la fel sa nu zic mai mic...1 point
-
Pai una este o turatie a motorului la 1500-2000 rotatii si alta este la 3000-4000 Viata unui motor se calculeaza de obicei in cateva milioane de revolutii. Clar mersul la turatii mari uzeaza mai repede motorul. De fapt asta este si cheia durabilitatii diesel-ului fata de Otto, functioneaza la turatii mai joase. :hyper: Pai de unde asemenea sume? Consideri ca E 270cdi-ul meu nu a fost o masina premium? A costat 68K euro. In primi 5 ani in afara de ulei si filtre nu am avut alte costuri. ( 7 litri 0W40 mobil1 + filtre = apox 450 lei in fiecare an) Nu asta ar fi problema ci faptul ca spui ca trebuie sa ma astept la probleme. Pai asa de putin fiabile sunt BMW-urile? La MB-ul meu prima problema am avut-o dupa 7 ani cand mi-a explodat o perna de aer. Restul au fost elemente de uzura... la 5 ani am schimbat placutele de frana, uleiul la cutia automata.1 point
-
La anu' si eu o sa schimb prefixul, tot cu patru, doar ca in cazul meu nu simt deloc nevoia sa merg pe comfort. Mi-a ajuns de trei ani F10-le, vreau ceva mai fasnet, mai rigid ceva gen E90 style sau cel putin precedentul treiar e benchmarkul. F10-le e prea mare, greoaie(inertie mare), barca in curbe pentru stilul meu. Din aceste motive urmatoarea masina va fi un G20, 330i break. Pacat ca nu se pune cutie manuala ca as fi ales una din asta in detrimentul unei automate. In primavara am mers cu un G20, 320d si mi-a placut rigiditatea si modul in care sta pe asfalt in comparatie cu al meu F10.1 point
-
1 point
-
Pimp, este de cel putin 5 ori mai greu sa ai g30 platit de altii, decat sa ai g11 platit de tine insuti. fiecare are o masina a lui pe care o conduce multumita unor situatii: mosteniri de la bunica, luat de la gura si strans bani pt a cumpara masina, credit auto sau de nevoi personale, leasing financiar sau operational pe persoana fizica sau, cazul lui Mikken, masina platita de firma la care lucreaza pt ca el e mai inteligent decat 99% din populatia globului si are o pozitie la un angajator care il rasplateste si in acest fel. nu e o virtute mai mare sa dai cu cardul pt propriul confort, asa cum crezi tu, ci sa dea altii cu cardul si OP-urile pt confortul tau. nu o lua ca pe un atac, ci incerc sa iti arat ca masura cu care judeci situatia e total gresita1 point
-
Nu m-am luat de nimeni si n-am zis nimic. Colegul mai sus zicea ceva de struguri acrii si i-am explicat ca nu e asa. @mgs ce nu ai inteles? Asa e cum zic eu, duci masina inapoi la dealer dupa 3 ani, se uita si la placute si discuri, pe care trebuie sa le platesti sa le inlocuiasca. Nu mai zic de zgarieturi si altele, sunt draconici. Va ajunge chestia asta si la noi, imprumut de masini, si poate intr-un final vom avea toti masini noi, pe care le tot schimbam.1 point
-
Nu am nicio mentalitate si nici nu ai inteles despre ce e vorba. E vorba de o masina in chirie... o dai inapoi peste 3 ani, nu ai voie sa ii faci nici macar stage 1, iar pt fiecare neajuns, dealerul te pune sa platesti. E o masina imprumutata, ce e asa greu de inteles. Hai sa nu mai continuam ca devine penibila discutia. Aviz celor care mai dau reply pe subiect.1 point
-
Gata, am rezolvat cu masina. Explic aici ce s-a intamplat: toata noaptea am mers tare, cu varfuri de 200. La intrarea pe autostrada spre sofia (90km pana la sofia) a cedat turbina mica. Am auzit un vuiet care crestea in intensitate pe masura ce acceleram (am scris mai sus), dar care la un moment dat a disparut. Acel moment in care sunetul a disparut, a insemnat probabil blocarea turbinei (am gasit axul rupt). Aici a inceput problema: Am continuat sa ââŹĹtragââŹÂ de masina, in ideea ca ajung in sofia sperand ca am doar un furtun spart. Uleiul a ajuns in dpf si l-a colmatat ââŹĹbeyound any repairââŹÂ. Masina a mers pana motorul se sufoca cu gazeele care nu mai aveau penunde iesi. Am avut ulei in intercooler, insa nu am pierdut suficient ulei cat sa scad sub nivel (am masurat cu joja) ceea ce m-a indus in eroare. Am scapat ieftin, cu urmatoarele: 🤣🤣 - reconditionare turbina mica - ax rupt - inlocuire dpf (dpf-ul vechi a fost irecuperabil) Pentru ca tot m-am apucat de ea, am schimbat toate oringurile, saibele, garniturile peste tot unde s-a umblat, capac tacheti, furtun filtru epurator, curatat admisia, insa nu am gasit garnitura cu clapetele absolut nicaieri, si a trebuit montata cea veche. Lectie de luat acasa: - daca aveti 525d (2.0 bi-turbo), in afara de distributie, reconditionati turbina mica PREVENTIV. Turbina mare cedeaza rar chiar si in cazuri extreme (si eu am insistat) - chiar daca vi se pare scump, inlocuiti capacul de tacheti. El contine filtrul epurator, care la acest motor e embosat in capacul de tacheti. E foarte important - cand crapa turbina mica, opriti masina, si chemati platforma. - verificati galeria de admisie la fiecare 50k. Spre 180k, clapetele de plastic capata joc si se pot rupe. Ar fi pacat sa fie aspirate, cand acea garnitura costa 200ron. - mergeti mereu la un service in care aveti incredere, si efectuati operatiunile din manualul de exploatare al masinii, inainte sa apara problemele Cred ca cea mai mare provocare a noastra, a celor care detin masini sh iesite din garantie, este lipsa unei mentenante corecte. O masina sh vine cu un pret mai mic, insa costurile de intretinere sunt la nivelul ââŹĹclaseiââŹÂ pe care o cumparam. In concluzie, desi masina in cauza a fost o masina excelenta pana acum, care a generat 0 probleme in 50k km de cand e la mine, o problema pe care am ignorat-o si pe care o puteam rezolva preventiv cu niste costuri decente, aproape ca mi-am stricat vacanta, si am platit in final un ââŹĹimpozit pe prostieââŹÂ de care puteam achizitiona o vacanta. Sa nu faceti ca mine. ðŸËĹ Sper sa fie cuiva de folos.1 point
-
Asta cu cilindrii cred ca glumesti. Este prima data cand aud . Daca te uiti pe realoem.com care este ghidul de referinta ai sa vezi ca si injectoarele si cilindrii si pompa de ianalte, au acelasi cod si la unu si la celalalt. Motorul N57 se fabrica in serie nu sta nimeni sa faca varianta slaba si varianta puternica. Diferenta este ca 525 are 1 turbina cu softul aferent si 530 are 2 turbine cu softul aferent. Ce ai comparat acolo este puterea masinii nu a motorului. 204 vs 245 care mai depinde de cutie/cuplu/soft. 525 are cutia 8HO45 si 530 vine cu 8HP70.1 point
-
Salut, Dupa curatirea injectorului a durat o luna si erroarea a aparut dinou, dar acum e pompa din rezervorul de AdBlue defecta ~2800 Ron Sent from my iPhone using Tapatalk Cei de la Bmw au pus tester-ul si asta le arata ? Dupa o luna a aparut problema dar e pompa stricata tot testerul le-a zis ASTA ðŸËÂĄ Am intrebat testerul dupa ce schimbam pompa zice ca e motorul??? Schimbam motorul? Raspuns: Noi facem ce zice testerul ca doar nu suntem mai destepti decat Nemtii!!! Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Superb. cum eu folosesc oras 80% , mi-ar veni ca o manuse. Cred ca si bateriile sunt mai fiabile ca cele de pe generatiile anterioare. Daca nu ar fi tata frasuiala asta cu poluarea ( ca na, diselistii amatori polueaza nu tirurile..), as mergefara nici o indoiala pe D. Nu inteleg de ce nu fac hybrid si pe diesel. MB au motoare pe D si in varianta hybrid.0 points
-
Erorile sunt inregistrate desi eroare respectiva s-a dus, iti arata chiar inainte de reset daca eroarea respectiva mai este sau nu si suplimentar kilometrajul la care s-a produs eroarea respectiva0 points
-
DupĂŁ ultimul tĂŁu comentariu, cred cĂŁ lumea și-a bĂŁtut gura degeaba pe aici. Trebuia sĂŁ spui din prima cĂŁ ai rude ĂŽn Germania, stai la ele câteva sĂŁptĂŁmâni, și te ajutĂŁ ei sĂŁ cumperi o mașinĂŁ la aprox. 100k euro.0 points
-
@edit - țin să te contrazic. Am condus insistent și E220 (W213) și A6 40 (C8), care ar fi concurența directă și nu e chiar așa. Cel puțin ca motorizări sunt cam pe aceeași linie toate 3. Da, BMW cu G30 a rămas în urmă la cai putere, MB-ul având 194 (prea puțin să conteze) și A6 40 204, dar A6 C8 a apărut mai recent, că dacă iei direct 2.0 TDI 190 ultra de pe C7 e la fel de trist, poate mai rău. Ar fi cazul să aducă motoare noi la LCI, dar nu prea văd, au făcut deja B47TU1 și au pus practic câte 2 turbine și la 520D dar au păstrat puterea la 190. Anunțau cred deja motoare noi dacă ieșeau. Circulau zvonuri la un moment dat că vor veni motoare noi, 520D vezi doamne trebuia să se oprească la 204CP acum. Chiar n-am mai auzit nimic însă. Totuși, combinația cu cutia ZF pe care o pune BMW e net superioară GTronic sau STronic-ului de pe concurență. Pe 2.0 Diesel - G-Tronic e calm orice ai face la schimburi, chair și pe sport. S-Tronicul schimbă mai bine la Audi dar se împiedică singur la start - are un delay dubios de mare până se hotărăște să funcționeze bine parcă. Steptronicul BMW e rege aici, fără discuții. Ăsta a fost motivul pentru care am rămas la BMW. Eu sincer A6 40 îl simt mult mai puturos ca 520D, cutia cred că e totuși aici ce ajută, clar. (ambele erau Quattro/xDrive BTW, că dacă mai scoți xDrive din ecuație e clar mai bine din punct de vedere al sportivității la BMW - dacă te duci la A6 35 cu tracțiune față, pe barcă, o iei razna ) Sunt cât se poate de imparțial. Nu cred că BMW face mașinile perfecte și nici nu vreau să le fac statuie, la fel cum nu îmi displac nici Audi sau MB-uri, dar nu sunt ce caut acum mai degrabă.0 points
-
41CP cel putin daca vorbim de acelasi an de fabricatie: 525d 3.0d - 204CP / 530d 3.0d - 245CP Motorul este acelasi, difera totusi turbina mai mult ca sigur. Poate si pompa de inalte, intercooler probabil si soft bineinteles. Diferenta o face presiunea generata de turbina si debitul pt motorina. Pe de alta parte, stiu ca cel putin BMW face si o selectie a cilindrilor. Practic ii imparte in doua. Cei "slabi" ii baga in versiunile mai putin solicitate, gen 16d 18d si cei mai "potenti" in 20d 25d asta la motoarele de 2litri. La fel procedeaza si la 3litri. Sper ca se intelege ce vreau sa spun. Ideea este ca desi doua motoare de aceeasi cilindree au puteri diferite, unul mai slab si altul mai puternic, nu inseamna ca il vei putea duce automat pe cel slab la aceeasi putere ca si celalalt, desi se poate face acest lucru destul de usor cel putin pt un stage 1, doar din soft. N-o sa prea tina in timp, cam asta-i concluzia. Variatia asta vine din procesul de fabricatie.-1 points
-
Vulpea...strugurii,ce sa mai zici... toți ne dorim sĂŁ conducem ultimul model,configurat dupĂŁ propria dorințĂŁ,la care sĂŁ nu avem cheltuieli de ĂŽntreținere, sĂŁ nu dai bani pe combustibil,și tu vii și spui "offf,ce nașpa cĂŁ nu poți schimba suspensiile" Cred cĂŁ Adi e invidios cĂŁ nu are un E39 la care sĂŁ poatĂŁ face retrofituri ĂŽn tihnĂŁ.-1 points
-
-1 points
-
"masina platita de firma la care lucreaza pt ca el e mai inteligent decat 99% din populatia globului si are o pozitie la un angajator care il rasplateste si in acest fel" Fara a face vreo referire la Mikken , cred ca afirmatia ta e putin falsa . Cred ca sunt foarte multi prin diverse firme care au niste beneficii pe care nu le merita nici pe departe .-1 points
-
motorul pe benzina mai putin fiabil?! pai boss, tu te orientezi spre o masina care a costat noua intre 120k si 150k. tinand cont cat e tehnologizata, te poti astepta la cheltuieli medii de rulare a msinii de 1000 euro lunar exceptand casco si eventualele rate.-1 points
-
mie nu mi-a fost clar daca vrei masina noua ori nu, cati km faci pe an etc. trag concluzia acum ca masina o vrei noua. daca la 5 ani ai schimbat placutele de frana la E, inseamna ca faci pe la maxim 10.000km pe an. daca masina e noua, ia-o cu garantie extinsa la 5 ani, costa vreo 4000 euro parca si nu vei avea nicio cheltuiala. la sh-uri e complicat. daca masina are deja 70-80k km, costurile incep sa curga garla pt ca incep sa apara consumabilele. la seria 5, discuri si placute fata/spate, senzori, manopera, tva, materiale mici, costa 1500 euro si asta cu 10% discount inclus. la seria 7, probabil 2000 euro. mai apar un brat si ceva bucse, poate rulmenti, mai un egr si te poate arde de peste 5000 euro anual. motorina, RCA, impozit. un set de anvelope se apropie de 1000 euro(evident nu le schimbi anual). si uite asa pt a merge cu seria 7 scoti peste 10.000 euro pe an. casco obligatoriu dpmdv...3000 euro anual(astia suplimentar celor 10.000 anterior mentionati). daca mai ai si rate la ea, probabil esti primar de oras.-1 points
-
Nu, logica ta nu e buna. Gandul cu hybridul era pentru ca se bate tot mai multa moneda despre interzicerea dieselului. Deci un diesel peste 4..6 ani va fi poate imposibil de vandut. Costa mai mult de 100K si respectiv 50k. Vreau sa aiba toate nebuniile de asistenta de condus, piele integrala, plafon panoramic, confort maxim pt. locurile din fata, faruri laser, etc. Nu! Pentru mine sunt cele mai OK. Daca ar fi dupa mine m-as uita numai dupa nouile Q7, X6 sau GLA.... dar in ecuatie intra si nevasta care dupa ce am dus-o cu un Q8 a spus ca ei nu-i trebuie suv.Tocmai inaltimea mare a pragurilor o derajeaza (pe mine nu). Suntem 2 persoane deci nu intra in discutie x7 sau gls ( au 7 locuri)-1 points
-
Problema nu e ca nu ai voie, ci ca se vor mari restrictiile si posibil taxele si peste 5-6 ani nu pot sa o mai vand ca acum o masina euro 2 sau 3... Nu consumul ar fi problema ci tocmai valoarea de revanzare... Eu stau la curte, am garaj si curent trifazic. Asta ar fi un avantaj pentru detinerea unui hybrid.Cei 15k km/an sun facuti 85% prin oras. Si eu ma gandeam la varianta benzina ca fiind mai de viitor ca dieselul-1 points
-
https://www.youtube.com/watch?v=uHkBopJOriQ In urma unui upgrade la 740xd F01 este posibil, nu obligatoriu sa vand 535-ul e60 in cazul in care este cineva interesat Masina ca stare, specificatii, pret nu se pot incadra in sectiunea "ieftin, full fara piele" si ce se mai poarta pe la noi Pretul se poate stabili doar impreuna cu un cunoscator si interesat Nu sunt interesat de nicio combinatie, de cate ori mi-am dorit ceva am cumparat CASH primul propietar in tara masina este un 520d transformat (impozit 180lei) in 535d cu faruri si stopuri noi de facelift, originale l-am transformat personal acum 2 ani fara nicio tiganie la instalatia electrica sau parti mecanice, niciuna dintre masini nu a fost pe partea dreapta motor 535d / etrieri frane 535d / grup 535d / cardan 535d / cutie 535d cu aproximativ 250.000 km an 2006 turbine gottuned facute polonia hybrid stage 3 intercooler WAGNER original 6 injectoare reconditionate la bosch bosch-service-steinmetz.de discuri fata zimmermann ventilate placute ATE ceramic faruri hella originale facelift stopuri originale facelift termostate originale, ambele releu bujii original baterie BMW original kit M pachet aftermarket evacuare 2x76mm cu tipsuri akrapovic service cutie ulei si baie originale BMW (factura si garantie ) BIMMER convertizor intarit facut la Samer Timisoara (factura si garantie) Stage 3 xhp cutie viteze jante style 128 pe 19 cumparate noi cu cauciucuri + roti si cauciucuri de iarna pe 17 retrofit la navigatie CIC facelift + panou clima interior piele full electric si incalzire + memorii pornire motor din SMARTPHONE Masina NU a participat niciodata la nicio competie sportiva (curse dragracing) si nu s-a mers niciodata in bataie de joc Poate rula in doua moduri software ambele DIESEL curat fara methanol , FARA fum 2.3 bar boost 350hp si 690nm masurati cu fisa dyno cu catalizator (starea actuala) 2.7 bar boost 403hp si 788nm masurati cu fisa dyno cu downpipe Mihai Nedelcu 0762645360 Pret:10.000e Masina NU are pret fix si NU am nevoie de bani Nu sunt interesat de nicio combinatie, de cate ori mi-am dorit ceva am cumparat CASH In urma mai multor oferte "decente" poate am sa o vand sau o voi tine sub prelata si o voi scoate cand am chef sa merg cu un e60 adevarat-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00