Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 01/08/20 in Posts
-
Si eu cred ca lucrurile se schimba in bine, incet..cu noile generatii, de exemplu eu am Bmw si nu ma port ca un mitocan in trafic,nici in afara lui. Nu arunc pe jos, imi platesc impozitele, imi educ copiii sa fie respectuosi si civilizati, ma stradui sa nu deranjez lumea din juru meu. Insa specimenele cum e glezne goale asta lovit de tramvai, nu va fi educat niciodat cu vorba buna si nici cu nebagarea in seama, adica sa ne prefacem ca nu vedem. Alte compartii..ca daca era la volan o femie batrana...o domnisoara neajutaorata, nu au logica ; la volan era un gibon. Eu in 15 ani de sofat in Bucuresti nu am vazut domnisoare neajutorte care fac sicane in trafic. provocarile si golaniile le fac acesti descendenti ai triburilor venite din India care pana pe la 1850 au fost robi, apoi nomazi mestesugari si odata cu libertatea de circulatie au devenit barosani cu scoala veti* . Educatia(corectia ) lor trebuie facuta cu forata, adica itr-un stat norml la cap, cu sanctiuni usturatoare pentru intrarea pe linia de tramvai, daca vb de exemplul din topic, astfel incat sa il descurajezi. daca asa sistem coercitiv nu avem, atunci e sa facem ? sa intoarcem capul ca si cand ei nu exista.7 points
-
5 points
-
Legile sunt asa cum sunt dar trebuie respectate. Pentru mine e destul de clar fapta conducatorului auto e contraventie si fapta vatmanului e infractiune. Din punct de vedere abstract e clar care e mai periculoasa. Raportat la toate circumstantele fiecare trece prin filtrul propriu evenimentele si are o parere si o opinie. De multe ori incetinesc in oras din cauza pietonilor care trec neregulamentar, de acuma mai bine ii calc ca doar am prioritate si ei nu au ce cauta pe carosabil.3 points
-
Revin cu prognoza, e posibil dupa cum am spus ca saptamana asta sa intru in posesia masinii. Ieri dimineata sarise trei pasi in productie, de la "Production begins" unde statuse de pe 12 Decembrie (productia la G05/06/07 a fost oprita de pe 22 Decembrie pana pe 4 Ianuarie) pana la "Entering assembly line", iar in dimineata asta vad ca a mai sarit inca patru pasi. Ala sunt, si daca as avea zece masini in garaj si as comanda inca una tot cu sufletul la gura as fi. In viata asta am invatat sa ma bucur de orice lucru care ma face sa imi iau gandul de la alte lucruri care nu imi convin.3 points
-
salut, am vazut multe opinii ce il incrimineaza pe vatman...teoretic ele sunt corecte, dreptatea nu o faci cu parul ci apelzi la Stat, sa te apere el, suni la 112 sa te gaseasca, gen . In Danemarca, Elvetia..tari cu apa cala permanent la robinet, merge . Dar intr-o tara unde clanurile pun ingenunchi la propriu politistii, unde cocalarii cu bani facuti din cersit,prostitutie si ciordeala in Vest, scuipa in cap tot ce inseamana firesc si normal, credeti ca legea va indrepta lucrurile ???? Trebuia sa ii se urce cu tramvaiul peste el . Si nu doar vatmanul ar trebui sa faca asta, toti 'cetatenii corecti' ar trebuie sa isi asume si sa intervina raspunzand la violenta cu violenta. Ciorile astea fac asa pentru ca nu le e teama de lege, de amenzi oricum mici, de cei din jur . de ce credeti ca bombardierii nostri merg legal cand ies din tara ? De ce credeti ca politia in alte state, actioneaza in forta ? Dom'le a gesit vatmanu ca nu a deschi usa sa lase cioara aia sa il scuipe. ne imbatam cu apa rece.3 points
-
Credeai bine, intru aici si pentru a ma amuza de aberatiile scrise de unii, de neimaginat a fi debitate de catre posesori de masini premium, dar noi suntem un popor atipic. Nu imi amintesc daca am mai postat asta, dar din oricare 10 texte pe care le scrii aici (pe forum), maxim 2 sunt relevante, in restul lasi impresia ca ai vrut sa postezi altundeva, in legatura cu alt subiect si ai gresit sectiunea. Acesta nu se doreste a fi un atac la persoana, doar un feedback, de care poti sau nu sa tii cont. O singura rugaminte am, pana la momentul cand ne cunoastem inclusiv dpdv profesional, pastreaza-ti parerile despre cate stiu sau nu stiu eu - legat de orice domeniu, dar in special cel juridic . O seara buna tuturor si nu uitati: masinile merg pe drumuri, pe sine merg doar tramvaiele si trenurile. LE: Ontopic: Subscriu postului anterior, al lui @florea2; as da plus, dar de pe versiunea de mobil nu merge.2 points
-
Numai lupi moraliști pe aici, voi aveți ce aveți cu cocalarul ,,, dacĂŁ era o domisiora neajutorata cu un Fiat 500 și fĂŁcea vatmanul ce a fĂŁcut, mai aveați aceeași reacție ?2 points
-
Nu e nicio indoiala - soferul bembeului este vinovat, si a fost deja pedepsit pentru asta - amenda + ridicarea permisului. La fel, nu e nicio indoiala, vatmanul a gresit si el - a intrat intentionat in masina din fata lui - si va fi pedepsit; e clar ca nici el nu avea toate tiglele pe casa, si nici prea istet nu este, din moment ce injura ca la usa cortului, desi stia ca este inregistrat; practic a construit un dosar beton impotriva lui, probabil va plati reparatia masinii si a tramvaiului. Intr-o societate civilizata, nu iti poti face dreptate singur; trist este ca justitia nu prea functioneaza, si in consecinta indivizi ca acel sofer se pisa pe reguli, pentru ca este convins ca nu va fi pedepsit. Credeti ca americanii sunt intrinsec mai civilizati? in niciun caz; dar la ei justitia functioneaza si pedeapsa vine garantat. O sa imi permit sa dau un exemplu din experienta personala: am condus pe o autostrada in California (101), avand ca pasager un american; limita de viteza 65 mile parca, si nimeni nu o depasea cu mai mult de 5 mile, mergand cam cu aceeasi viteza pe toate cele 3 benzi pe sens; obisnuit cu condusul la noi, tentatia a fost sa cresc putin ritmul, si sa incep sa depasesc pe unde se poate - americanul mi-a atras atentia ca foarte probabil o sa fiu oprit de politie pt condus agresiv si depasirea vitezei; l-am ascultat si bine am facut - un alt sofer a trecut pe langa noi cu 10-15 mile in plus, si ce sa vezi - in cateva minute era tras pe dreapta, desi nu vazusem nicio masina de politie pana atunci - tot americanul mi-a spus ca destul de des cei care fac reclamatia sunt chiar ceilalti participanti la trafic - suna la 911, si imediat apare echipajul de politie rutiera; si fereasca sfantul sa nu le arati respect sau mai rau sa nu opresti, ca imediat scot pistolul. Aici este de fapt problema esentiala - la noi justitia si pedepsirea infractorilor nu functioneaza, si atunci isi permit sa nu respecte regulile, si chiar sa iti dea cu tifla. Daca toti am reclama asemenea soferi, si politia chiar ar lua masuri impotriva lor (amenzi usturatoare, ridicat permisul, etc), atunci in cativa ani am avea parte de un trafic ordonat; de ce credeti ca merg vitele ordonate in cireada? pt ca daca ies, isi iau bate pe spinare, garantat. Concluzia - protejati-va nervii si banii si nu reactionati la asemenea provocari - chiar daca altii nu respecta regulile de circulatie, nu va faceti singuri dreptate, pt ca probabil veti plati toate oalele sparte, sau chiar mai grav, puteti face inchisoare (cobori din masina, te aperi de individ si il dai fara sa vrei cu capul de asfalt si moare - omor prin imprudenta, cativa ani de inchisoare)2 points
-
De pe FACE_BOOK: k, e momentul sa va spun de ce tin cu vatmanul in disputa cu soferul de BMW. Pentru ca a facut ce si EU mi-am dorit mult, mult de tot, inca de cand am carnet: sa le sifonez EGO-ul unor oameni cu urmatoarele caracteristici: - scoala putina - educatie de-acasa zero - bani multi - masini nu scumpe cat opulente, luate ca sa umileasca saracimea Acest gen de om nu are dusmani naturali in Romania. Nu-l vaneaza nimeni: politiei i-e frica sau ii ia banii si-l lasa in plata domnului. Politicul nu-l deranjeaza cu legi. Cetatenii? Oi speriate, care nu sunt in stare sa se coalizeze intr-o comunitate si sa respinga mitocania. Nu ma credeti? Atunci spuneti-mi daca ati vazut vreo nunta intre blocuri intrerupta de cetateni. Care-s mai multi, de jur imprejur, decat petrecaretii! Ce-a facut omul cu tramvaiul? A inlocuit un gest pe care stim cu totii ca n-are cine sa-l faca: pedeapsa meritata pentru mizeriile zilnice din trafic ale mitocanilor descrisi mai sus. De ce a fost aplaudat acest video? Inclusiv de mine... Pentru ca de 20 de ani lipseste complet altul: Acela in care un om in uniforma trage mitocanul care incalca legea din masina, il tranteste cu burta pe capota si-i pune catusele! Si dupa aia justitia il baga la zdup, nu-l pupa in fund, de drum bun! Asta e scena care lipseste. Vatmanul n-a facut decat s-o inlocuiasca cum a putut si el. Si, desi sunt impotriva violentei de orice fel, desi sunt impotriva distrugerii proprietatii, am ales sa fiu de partea celui care aplica justitia fara lege. Nu va pot minti in numele corectitudinii politice. Sunt aici sa spun ce cred. Pentru ca si bunul simt e o proprietate comuna, violata, sparta, distrusa in fiecare zi de astfel de oameni. Si pentru ca sunt prea multi ani de cand mitocania e la putere in Romania. Fara ca vreun instinct social sau vreo institutie publica sa faca ceva - sau macar s-o identifice ca problema nationala! P.S. N-am nimic cu BMW-ul. Mi-am cumparat chiar de doua ori in viata mea BMW. Dar de fiecare data am facut-o cu strangere de inima: nu cumva lumea o sa creada ca si in asta al meu e un nemernic?2 points
-
Din pacate, e singurul mod prin care scursura aia de om poate fi educata, cel putin la comportament in trafic. Si asta se face cu sacrificiul vatmanului. Intr-o lume normala nu se ajungea la asa ceva, dar cum am mai spus, traficul reflecta perfect mentalitatile din societatea noastra.2 points
-
Poate si acuzatie de viol, ca s-o fi gandit sa ii bage tramvaiul in cur tiganului, nu? Am fost si sunt dezamagit ca nu i-a rupt usa cand a lasat-o cel intunecat deschisa. Garantez ca nu era nicio diferenta dpdv juridic, tot nevinovat ar fi fost.1 point
-
Despre ce taxa vorbesti cand zici de 1500 euro? E60-ul postat de tine e foarte scump pentru ce masina e si foarte departe de stadiul de impecabil pe care il doreai.1 point
-
Uimitor, cati aici isi pun mintea cu prioritatea de tramvai. Unii il si deseneaza! Totusi legea nu trebuie incalcata. Pe mine ma ajuta; pe altii foarte probabil ii incurca.. :ermm: :bye:1 point
-
1 point
-
sper ca acei pietoni nu se arunca in fata masinii cu intentia de a te opri, ba mai mult se culca pe sosea, impiedicandu-te astfel sa continui drumul.1 point
-
Se pare ca incidentul a produs reactii si in Irak: http://www.youtube.com/watch?v=Y3QmZX4qE0U1 point
-
Cu placere .Ma bucur ca ai rezolvat si mai ales ca te-ai mobilizat putin ca sa descoperi problema . Daca ar fi mai multi ca tine , am vedea mai putine posturi de genul "nu trage - ce ar putea fi ?" Problema e ca nu te poti increde nici in "meseriasi" care iti spun ca nu ai erori - cand evident eroarea care o aveai te ducea ,chiar prin titlu, mult mai repede spre rezolvarea ei . Am mentionat ca nu puteai sa ai eroare de drive-train fara eroare pe motor sau transmisie . Asa ca calc-o sanatos, fara retinere !1 point
-
va atrag atentia ca daca nu ar fi cocalari care merg zilnic pe linia de tramvai, nu acorda prioritate, incalca marcajele, incurca circulatia si creeaza ambuteiaje probabil ca nu ar mai fi atatea accidente, pentru ca la noi totul este prost conceput inteles si administrat, nu ai cum sa circuli cu o asigurare de 200lei pe numele bunicii cand esti un drogat de 18 ani, nu ai cum sa bulesti masina dupa masina si sa nu patesti nimic si sa platesti aceiasi bani la asigurare ca unul care merge de 20 de ani fara accident pe banda 1, nu ai cum sa circuli intr-un oras fara infrastructura, nu mi se pare corect ca toti analfabetii sa aiba permis, nu mi se pare corect sa ai motoare de 5000, cinci masini si sa platesti un cacat de taxa samd.... dar romania ..... e o tara complet nefunctionala.... irecuperabila1 point
-
Asta e subiectul discuției de când lumea și pĂŁmântul: justiția și mĂŁsurile ce se iau. DacĂŁ ar fi ce trebuie ar aduce bani la stat mai ceva ca taxele și impozitele pana ne-am dresa... Asta discutam acum ceva vreme și despre politicienii hoți acum despre șoferi indisciplinați etc...mĂŁsurile disciplinare și justiția...pauza.1 point
-
in atatea sustineri ale vatmanului ce ne opreste pe noi toti sa procedam la fel , daca nu pleaca de la semafor , daca imi taie calea , daca un sofer greseste cea mai buna reactie este sa dam peste el si sa-l accidentam eventual , hai sa fim corecti pana la capat , cei care cred ca asa e bine sa dea tramvaiul peste tine pt ca e suparat , frustrat , agitat , are o zi proasta si e condus de hormoni si nu creier . Se pune mai multa atentie pe "cioara" si unde se ducea , cu cine , ce sa manance decat pe faptul ca vb strict de reguli de circulatie si atat , in locul vatmanului putea fi orice alt mijloc de transport iritat de X motive . CE pot sa spun , sa speram ca nici un coleg de forum nu intalneste un vatman agitat si supermegaultra stresat de meseria pe care o are si traficul din bucuresti , pt ca greseli facem zilnic toti si nu ne-ar face placere sa ne intalnim cu cel care decide sa ne si penalizeze in mod agresiv pt asta, un tramvai eventual1 point
-
Pun si eu o intrebare celor care ii iau apararea vatmanului. Ce parere aveati daca in locul "bemveului"(BMW), era un scuter, o bicicleta, poate chiar un pieton? Nimeni pe lumea asta nu are dreptul sa distruga cu buna stiinta propietatea unei alte persoane. Nu conteaza cat de tare te grabesti sau cat de tare consideri tu ca esti obstructionat in exercitiul functiuni. P.S. Da, soferul e un cocalar. Dar tineti cont de faptul ca putea fi o mama care se ducea cu copilul la scoala sau un "doctor care se grabea sa ajunga la o operatie".....si alte exemple de genul.1 point
-
Inainte de ma amesteca, nu scrie cumva in codul rutier ca daca tranvaiul are ruta lui, are prioritate de trecere? Esti pe ruta lui (are prioritate de multe ori, in multe situatii..) si el este in mers, te-ai ars; pardon esti vinovat. Inclusiv in intersectii unde poate schimba directia de mers! Nu prea inteleg de ce vorbiti de vatman si nu vorbiti de tramvai? (Inainte de a citi polologhia de desupra postarii mele, ceva imi spune ca vatmanul si implicit tramvaiul "STIA" bine ce face(!), doar unii nu stiau la momentul respectiv. (Va dati seama ca un vatman isi stie ruta si prioritatile, sau lipsa lor de-al lungul traseului sau aproape pe de rost??)1 point
-
un tigan infect. punct. la ce reactii a avut dupa incident....NO COMENT!1 point
-
Cati dintre noi nu am mers pe linia de tramvai cand eram grabiti?Dar macar aveam bunul simt cand era tramvaiul la curul nostru sa ne bagam pe banda doi pentru ca apoi sa stam cu ochii geana pe oglinda retrovizoare la cel din spate cand da flashuri sa plecam. Baeatul cu benveu a fost surprins saracu ca a intrat cu oistea tramvaiul in el, era si firesc, apoi a oprit tramvaiul, a pus frana in fata lui.Cum sa isi permita vatmanul asa ceva? In tarile civilizate, cititi civilizate, ziceti cu voce tare CIVILIZATE, cand faci asa ceva, gen opresti pe unu in trafic permisul e PA!Nu il mai ai.De amenda nu mai vobesc. Unde vreau sa ajung este ca pana si strainii stiu ca poti sa te pisi pe lege in tara asta. Asa de dese sunt situatiile gen incat au devenit normalitate. Cand merge baeatu cu masina in afara tot asa face?Pai va spun eu ca nu, circula cu benveu ca la examenul auto!!!1 point
-
Da, si eu zic.. ca mai bine mima o franare tarzie si sa intre in tigan. Eu inteleg incalcarea unor reguli cand te grabesti la spital, ai un bolnav in masina (si poate nici atunci, ca pt asta exista salvari). Dar ghibonul cu piranda se grabeau maxim la o shaorma. Si da, legile la noi sunt incalcate zi de zi de zi.1 point
-
Nu trebuie neaparat ca legile sa fie mai aspre ci sa fie aplicate. Daca nu se loveau ce patea baiatul cu bmw? Pe baza inregistrarii vatmanului. Nimic. Asta nu e normal.1 point
-
Exact aici e problema in țara asta amărâtă și vai și amar de ea: ne gândim la consecințe nu la cauza. Da...e de blamat/condamnat/tras la răspundere vatmanul, fără îndoiala...dar in majoritatea posturilor de aici e crucificat vatmanul (care e și ăla un om, cu familie și stres probabil, cu un salar de 2lei care a cedat nervos la o provocare) nu pisatul ăla de doi bani cu colorata de lângă el...adică...dacă pisatul ăla avea permisul suspendat 3 luni și amenda de 10.000ron nu il mai mânca sa facă așa ceva...peste 30zile o sa îl avem din nou printre noi, poate depășind intr-o curba fără vizibilitate și omorând pe alții de pe contrasens... Dacă legile erau mai aspre , mult mai aspre eram și noi mai Civilizați in trafic probabil cazul de fata nici nu exista...exact cum zice Tatae in podcastul lui Micuțu de Acu câteva zile: oamenii din Spania nu sunt mai Civilizați decât romanii dar se abțin ca-s prea mari amenzile...1 point
-
Sugerez sa asteptam inceperea urmaririi penale in personam fata de vatman, deocamdata se cerceteaza o presupusa fapta de distrugere, dosar ce poate fi clasat chiar mai repede decat a fost inceput, ceea ce si sper ca se va intampla. Cat de nebun sau nu este vatmanul e total irelevant pentru mine si ma amuza ca se discuta macar vinovatia lui, cand bajatul adevarat cu bmw a facut ce a facut - pumni si picioara in tramvai, oprit masina pe jumatate de banda doar ca sa ii arate el vatmanului; tot subliniati ca nu e ok sa iti faca dreptate singur vatmanul, dar frumosul asta cu bmw care s-a dat jos de mai multe ori sa ii arate el vatmanului nu ii imputati nimic...o fi subiectivismul faptului ca conduceti aceeasi marca de “vehicol” . TL;DR: Felicitari vatmanului, permis anulat si vizite paihiatrice regulate pentru colorat.1 point
-
Mda...se pare ca semaforul tramvaiului se fĂŁcuse verde de ceva vreme cel pt automobile era in continuare roșu...special gândit ĂŽncât tramvaiul sa porneascĂŁ ĂŽnaintea mașinilor astfel sa fie cât mai puțin blocat in trafic...de acolo și frustrarea vatmanului...pe scurt in situația data bemveul nu avea ce cautĂŁ acolo...1 point
-
Romulus nu găsesc “semnul de minus “ la tine... E frustrare la vatman da...clar...dar is convins ca la câți de ăștia vede zilnic i-au pus capac...iar șoferul BMW ului din clip...e definiția clară a cocalarului cu bemveu...îmi e și groaza anul asta când trec iar pe BMW...ce scuipături și priviri mi-oi atrage... P.S. Te am adus pe 0 MyX )).1 point
-
1 point
-
1 point
-
Asa, de sfârșit de an am hotarat sa-i aduc un plus de putere si am achiziționat un set de turbine MMP 1K.Montajul il voi face personal, doar dupĂŁ ce voi avea in stock injectoare noi (index 12) un intercooler mai mare, bobine upgradate, un kit de ambreiaj care sa faca fata celor 600cp, acesta fiind target-ul ptr ĂŽnceput. Momentan , am mai achiziționat o nouĂŁ pompa de inalte(HPFP), outlet-uri, filtre aer MMP, kit nou de instalare a turbinelor(garnituri,O-rings, bolturi, piulite). Au trecut aproape 3 saptamani de cand am montat etrierii de M4( revopsiti electrostatic) cu discuri M-performance de 370mm+ plĂŁcute noi. Nu am facut vreun test comparativ cu cele stock, dar per total se simte o ĂŽmbunĂŁtĂŁțire, adica frâna "mușcĂŁ " mult mai bine...Urmeaza sa upgradez si spatele, iar atunci diferenta va fi mult mai evidentĂŁ.1 point
-
Am terminat si fine-tuning la sonorizarea, sunt multumit de rezultat - acum tweeterele din usile fata sunt amplificate separat, claritatea si definitia sunetului sunt evident mai bune. Acum sistemul de sunet arata in felul urmator: - Amp+dsp: Helix P SIX DSP Pro Mk2; procesare semnal + amplificare 6 canale (boxe usi fata, tweetere fata, boxe+tweetere usi spate) - Amp subwoofere: Ground Zero GZHA4 (doar amplificare, semnalul vine procesat din DSP) - boxe: BMW OE Bang&Olufsen (provin de pe un seria 6), 4 woofere de 10cm,, 4 tweetere de 2cm, 2 subwoofere 20cm (a fost destul de migaloasa adaptaraea pt instalare, sunt putin mai groase decat cele standard sau HK) - nu am boxa centrala, dar nici nu este necesara (ba chiar as putea spune ca acum se aud mai bine definite cele 2 canale - am muzica stereo ) Cablaj: masina avea din fabrica Active Sound, care e plasat in dreapta spate in portbagaj (unde sunt si amp Hifi sau HK), asa ca am avut nevoie doar partial de cablare boxe: - se refoloseste cablajul original pt semnal sunet, boxe usi spate, subwoofere - am tras cablu pentru boxe usi fata (se prelungeste cablul care ajunge sub scaunele fata langa subwoofere), tweetere (cablu nou, direct de la tweeter pana la amp in spate; conectorii din usi au un spatiu liber prin care poti trece firul, dar operatiunea e migaloasa, cam 1h pt fiecare usa) - am pastrat conectorul tata care intra in modulul Active Design, este identica cu cea de la amp Hifi si aveam deja conectorul mama. Partea cea mai migaloasa (prin ajustari succesive)- calibrarea si ajustarea DSP (exact aici se face diferenta de fidelitate, si exact aici se cam opresc cei care fac instalari de sonorizari auto - folosesc presetarile) - setari crossovere DSP pt fiecare pereche de boxe: subwoofere (highpass 40db slope 12db, lowpass 120hz slope 24db), boxe medii usi fata (highpass 250hz slope 12db, lowpass 2500Hz slope 12db), tweetere fata (highpass 2500Hz slope 24db) - ajustare delay (in functie de distanta boxelor fata de pozitia de ascultare) - ajustare phase (subwoofere 90gr, boxe spate 180gr) - aici pur si simplu am luat-o pe incercate - setare egalizator (folosind un microfon de calibrare si aplicatia Room EQ Wizard) Dupa urechea mea, acum sonorizarea este la un nivel calitativ mai bun decat cel pe care il aveam in F11 (cu aceleasi amplificatoare)1 point
-
Daca tot am fost invitat, incep eu cu cateva motive: Referitor la diesel: - pentru ca incepand cu 2012 emisiile de la diesel au fost categorisite drept cauzatoare (sau facilitatoare) de cancer, de catre diverse studii si foruri din tarile cu apa calda - pentru ca dieselgate - pentru ca in tarile bananiere (unde ne clasificam si noi), lumea scoate dpf-uri si catalizatoare, anuleaza egr-uri, scoate clapete de admisie si asa mai departe. Se intampla si in tarile cu apa calda, dar mai putin - pentru ca in aceleasi tari bananiere masinile sunt mult mai vechi. Vezi cazul Stuttgart, care tocmai a interzis dieselurile E4 si mai vechi. Ei si-au permis, pentru ca erau 10% din totalul diesel-urilor. La noi cele E4 si mai vechi sunt 60% in Bucuresti si 80% in tara. Dupa care, masinile electrice: - nu polueaza imediat langa plamanu' omului din oras. Si poti, de exemplu, sa ai o centrala de energie pe camp, departe - nu polueaza sonor la fel de mult - ofera posibilitatea sa treci la surse de energie curate fara sa schimbi toate masinile de pe strada. Adica, odata ce ai masini electrice care se incarca de la centrala pe carbune, poti sa schimbi centrala cu una care merge pe deseuri, sau cu una solara sau eoliana. Si toate masinile de pe strada devin brusc 'green'. Deci - efort mult mai mic - daca nu sunt acum, o sa devina mai eficiente energetic. E mai usor de optimizat un generator mare decat un milion de generatoare mici. In plus, panourile solare scad si ele ca pret si oamenii o sa inceapa sa-si puna acasa. Asta, combinata cu cea de mai sus, o sa aduca tot felul de beneficii indirecte in societate - am mai zis ca sunt mai simple, deci mai putine piese de schimb Astea fiind zise, nu te obliga nimeni sa semnezi ca o masina electrica e mai buna. Poti foarte bine sa tii una diesel multi ani de-acum incolo, daca ai una Euro 6.1 point
-
E o conspiratie si masina asta electrica, ne abureaza astia ca pe fraieri, noroc ca unii sunt mai isteti si se prind de siretlicurile reptilienilor cw vor sa ne secatuiasca de viata.1 point
-
sunt multe modele din clasa celor vechi, care poarta cu mandrie stema BMW, majoritatea devenind deja masini CLASICI care sunt foarte cautate de multi pasionati, si nu numai. e36 din pct meu de vedere a devenit o masina clasica, preferata de multi pasionati care cumpara aceasta serie ptr tuning si nu numai chiar daca mai au si un e60 sau un e90, dar sunt foarte multe serii anterioare, care sunt de-a dreptul fenomenale, incluzand e34,,,, e30, care dupa parerea mea ,e30 este cel mai demn de stema BMW..... 635csi M este o masina fenomenala. referitor la masinile din clasa celor noi, pot sa spun ca e46 desi e preferat de multi, inclusiv si eu, este putin "urat" comun , cred ca multi il preferea ptr ca este mai accesibil, este acel bmw, care ni-l permitem,. dar nu prea arata asa bine. si este cam simplu si fara gust,. fata de precedentul e36 care este simplu, dar cu gust......revenind la clasa celor noi. e92, este cel mai reusit din pct-ul meu de vedere din toate pctele , design,fiabilitate putere,liniatura si toate cele...este superb. restul....naa. mai nou, seria 5 f10, si seria 3 f30 sunt foarte reusite. nu le cunosc indeaproape, dar liniatura si designul, sunt de-a dreptul B M W....... in concluzie eu prefer seriile noi. dar deocamndata nu ne permitem, daca ar fi sa-mi permit, as trece direct la un e92. m-pach black LCI1 point
-
0 points
-
Da sat fĂŁrĂŁ câini ,,, unii lovesc mașinile cu tramvaiul intenționat și vorbim de moralitate ,,, pt mine nu are importanta ca avea sau nu Bmw ca e sau nu cocalar .0 points
-
Esențialul in toatĂŁ discuția asta este rezumat intr o singura propoziție : “bine i a fĂŁcut cocalarului” ,,, n are legĂŁtura nici cu legea, nici ca ĂŁla un nebun i a lovit masina ( vouĂŁ va convenea sa va loveascĂŁ nu?) și toți nu ĂŽncalcĂŁ nici o lege in acest Bucuresti minunat in trafic .0 points
-
..Codul rutier nu e valabil la domnisoare!? DACA CEL CU BMW NU SE INCURCA, CU UN TRAMVAI, MAI ERAM NOI LUPI MORALISTI? Cati dintre noi nu au aflat aici lucruri "uitate"? De dom'soara de langa sofer nu e nimic de zis sau doar probleme automobilistice si de (ne)bun-simt se discuta aici?0 points
-
(Crezi ca nu sunt omorati oameni din cauza ca tramvaiul NU a putut fi oprit?) E o intrebare venita din specificitatea subiectului.. . Nimic surprinzator; dar incorect pusa) Raspunsul real la intrebarea ta e mai degraba, soferul bmw-ului nu a stiut ca tramvaiul are prioritate in mers! Sicanele NU intra in subiectul de aici; soferul de BMW e cel iresponsabil. Ai observat ca a cautat (cand a oprit a doua oara..) sa opreasca cat mai aproape de centrul intersectiei ca sa incurce pe cat mai multi?? Ce consecinta poate atrage asa gest? ___________________ Myx, stii ce ne tine/garanteaza carnetul in buzunar si libertatea de a conduce? Sunt acele lucruri numite reguli rutiere, codul rutier.. nu frustrarile sau mai stiu eu ce! Dreptul de a conduce nu e un privilegiu, ci o responsabilitate. Crezi ca nu poti conduce de nervi masina? Ia taxiul, bicicleta, autobuzul sau stai acasa, daca esti acasa.0 points
-
Lasati butonul rosu si veniti cu argumente, daca se poate sprijinite si de codul rutier. Ca altfel, pentru fiecare vot negativ poate exista un tramvai numit... (ce-ai avut cu masina mea bre') Ce nu inteleg multi soferi este ca tramvaiul nu este orice vehicol! El nu poate fi oprit usor.. de aceea are prioritate de multe, multe ori; e un tren prin oras..0 points
-
Esti electrician cumva? Daca asa scrie in manual nu inseamna ca e cea mai corecta procedura Nu induc pe nimeni in eroare, am spus ca e indicat, nu ca asa trebuie. Daca incarci bateria pe masina, cat de exact citeste redresorul parametrii bateriei daca in paralel sunt legati consumatori? Atunci de iti faci griji? In situatia asta redresorul nu pare a indica corect. Ci 20% din capacitatea bateriei nu pornea si aveai avertizare pe bord. Nu stiu de de am inteles ca ai avea probleme la pornire, cand defapt nu ai. Mergi la un comerciand autorizat de baterii auto, au tester mult mai performant decat un ampermetru de redresor. Iti pot spune exact daca ai sau nu o problema cu bateria-1 points
-
man, nu e ca si cum nu ai mai vazut masini. nu te agita. eu doua masini am asteptat cu sufletul la gura: asta acum 3 ani(in ultima luna nici nu am putut sa dorm) si acum 12 ani un A4. in fiecare din cele doua situatii urcam de la un nivel f jos. acum de la vw jetta si anterior de la hyundai tucson. doar daca ar fi sa fac din nou o pauza f mare, timp in care sa ma intorc la masini de genul opel astra, atunci m-as mai agita. altfel, sa am doua masini misto consecutiv, pe a doua as astepta-o precum astept ziua libera de 1 mai. nimic mai mult.-1 points
-
surprinzator da , frustrare maxima la vatman . Au senzatia ca tramvaiul e arma , nu e masina lor nu-i intereseaza , cam acelasi comportament si la alte mijloace ratb , am si eu cateva filmari pe camera , am ales sa nu le listez pe net dar le-am trimis prin cineva direct la conducerea ratb , NU stiu daca s-au luat masuri-1 points
-
Vând E90 325i, 2008 Mașină a fost adusa din Germania personal. Proprietar, înmatriculata Mașină impecabilă Tehnic-Estetic , nu necesită nici o inestiție > REVIZIE TOTALĂ EFECTUATĂ RECENT !!! > ACCEPT ORICE TEST AUTO LA ORICE SERVICE AUTORIZAT INCLUSIV REPREZENTANȚA BMW > KM ABSOLUT REALI SE POT VERIFICA LA REPREZENTANȚĂ , MAI JOS VĂ ATAȘEZ SERIA ȘASIU •WBAVE31090A235799 •Motorizare : 2998 Benzina / 218 CP •Norma Poluare : EURO 5 •Cutie Viteze : Automată in 6 Trepte •An Fabricație : 03.2008 carte / talon •Km Parcurși : 165.000 Reali !! •• Dotări •• •Faruri Bi-Xenon •Dublu Clima-Tronic •Incalzire Scaune •Scaune Recaro •Volan Reglabil •Pilot Automat •Comenzi Volan •Pachet Chrom •Senzori Parcare •Senzori Lumini •Senzori Ploaie •Senzori Pneuri •Radio CD Profesional cu subwoofere sub scaune / MP3 / AUX •Asistență Coborâre Pantă •Cotieră Față-Spate •Suport Pahare •Geamuri Electrice Față-Spate •ABS / DTC / SRS Airbag •Conputer Bord •Proiectoare Ceață •Jante Aliaj R”17 Cu anvelope noi dot 2019 Vară ! Jante tabla R"16 Cu anvelope dot 2017 iarna! •2 CHEI !!! •Impozit Platit Pe tot Anul 2019 !!! •Certificat Fiscal La Zi !!! Mai multe detalii la telefon. 0726 188 167 Poze in anunț https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-3-325-ID7GysbN.html-1 points
-
Salut, La F10 la schimbarea bujiilor si a releului trebuie initiata inainte o procedura de service din Ista, a fost facut acest lucru? Daca nu a fost facuta aceasta procedura, asta e motivul pentru care nu functioneaza, releul nu detecteaza corect bujiile si in consecinta apar probleme la pornire. Deasemenea e interesant de stiut daca ai pus bujii de alt producator fata de ce aveai, sunt cateva restrictii, in unele cazuri nu poti pune Beru si Bosch impreuna. Spor!-1 points
-
As vrea sa fac asta . Insa imi este sa nu imi pice iar ... si asta din cauza softului . Nu stiu cat de bun este facut, avand in vedere ca mi sa dus turbina( nu stiu daca este coincidenta sau nu) Cum vĂŁ da'ți seama daca softul este de calitate/bun ? Sau cum va da'ți seama daca este prost facut? Aud dese ori expresia de ,,soft piratat" ce inseamna asta ?-1 points
-
Amator, nu pompagiu, daca era pompagiu se ocupa de toate aspectele care tin de o reconstructie a unei pompe de injectie Vp44. E posibil ca tu sa fi avut mizerie in valva de avans, lucru care duce la blocarea pistonasului de avans, apoi la arderea unor componente din calculator. Cere i banii inapoi si mergi la cineva care stie ce e de facut. Bafta!-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00