Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/26/20 in Posts

  1. Daca sunt amatori de anduranta, mai sunt 12 ore de Daytona 24 ore, se poate viziona mai jos: https://imsatv.imsa.com/ Si o poza mai artistica . Sent from my Mi 9T using Tapatalk
    2 points
  2. Te poti duce si pana in 150k km, te vei incadra in pretul si optiunile pe care le doresti. 150k km mie nu mi se par multi si ai si "reducere" la pret. Verificat la BMW, 1-2 site-uri de verificari cu plata. Spor la cautat !
    1 point
  3. Daca faci verificare pe car vertical, una in reprezentanta BMW unde sa verifice amanuntit tot ar trebui sa fie suficient. Daca are si carte service, atunci sigur e ok Cristian, eu am avut doar masini cumparate din Germania pe care le-am vandut in maxim o saptamana pentru ca erau bine intretitnute la un pret ok. Un 335i l-am vandut inapoi unor nemti care au venit sa-l ia. O masina corecta, bine intretinuta mereu se va vinde usor la un pret ok si nu unul derizoriu.
    1 point
  4. [quote name='gvrxx' timestamp='1579553299' post='2510144' Am pus intrebarea din prima postare, deoarece mi se pare putin ciudat sa fie o masina din 2011-2012 cu 90k km. Sunt si masini cu km putini si an „vechi“ ce au km reali. Dealerii speculeaza anul de exemplu, gen 2014-2016 si km in jur de 150-180k.Masinile sunt relativ noi de 2-3-4 ani, arata bine ca neamtu le a intretinut s.a.m.d La km putini iar speculeaza chiar daca anul e “vechi” 5-7 ani.De acolo si pretul maricel, de Germania vorbesc. Eu am preferat varianta a doua cu km putini, am luat o in primavara la 50k km cu garantie Euro plus.Am 79k km acum si sunt multumit de alegerea facuta.Intentionez sa o vand la 120-140k km. Asta e experienta mea, placuta de altfel.
    1 point
  5. Cei care ĂŽși cumpĂŁrĂŁ mașini BUNE și mai SCUMPE doar de afarĂŁ ( si nu cazane din Ro cum spui) iar apoi le ĂŽntrețin cum trebuie, vor ajunge sĂŁ le scoatĂŁ la vânzare ĂŽn Ro la un moment dat. Și ce sĂŁ vezi, dacĂŁ vor sĂŁ o dea trebuie sĂŁ se alinieze la preturile din Ro. Deci e imposibil sa iei mașinĂŁ bunĂŁ cu 3-4k mai ieftinĂŁ cĂŁ afarĂŁ?
    1 point
  6. Mtumesc pentru raspunsuri! ) e mai mult decat ma asteptam, sincer. Am pus intrebarea din prima postare, deoarece mi se pare putin ciudat sa fie o masina din 2011-2012 cu 90k km. Desi si eu am detinut un Logan din 2005 cu 85k km, deci totul este posibil. In legatura cu pretul (17k euro pentru asa multe dotari), este intr-adevar ceva ciudat, dar nu foarte departe de adevar. Pe mobile/de sunt cu toate optiunile de mai sus+ volan sport+ ceasuri digitale+ sistem H/K pe la 18-19-20k euro, pana in 120k km. Dar, asa cum a spus colegul @risti, mai bine nu mai pun intrebari pe internet, ca nu mai cumpar nimic. Eu cred ca un RAROM+ carvertical+ verificare in dealer BMW sa fie suficient din pct de vedere al km sau daunelor.
    1 point
  7. e clar, dupa ce am umplut topicul omului cu micile divergente, nu isi mai ia masina in veci ))
    1 point
  8. Eu stiu prin ce am trecut cand am cautat un F10 si un E90.....saptamani intregi de cautari si numai bombe de masini si analfabo$$i proprietari. Mers in Germania, cumparat de la dealerul AUER cu garantie si incheiat povestea Fiecare povesteste din experientele lui, tu poate ca ai altele mai bune
    1 point
  9. Macar stiai ca ai majoritatea pieselor noi, asa cumperi cu 4k mai mult , dupa tot mai bagi 3-4k in ea ca na... nu stii ce a fost inainte si tot pe acolo ajungi.... iar in scurt timp iti vor pica toate alea care o "transforma" intr-un cazan.
    1 point
  10. Economiseai 4K la achizitie si bagai 7k in reparatii pt ca era ft probabil sa cumperi un cazan
    1 point
  11. Nu vezi pt ca nu se cumpara asa ceva.Romanul vrea kilometri putini cu pachetel M. Daca imi luam masina din Romania cu aceleasi dotari si kilometri economiseam vreo 3-4.000 euro. Dar nu am stiut si ma oftic!
    1 point
  12. Legat de experienta individuala, sa va vb din a mea: 1. Prima masina luata din germania, de la un dealer turc. Un e36 fara rugina, 98000 km, am constatat mai tarziu ca erau reali. Masina f buna. Km reali s-au dovedit si din intretinerea mica necesara in anii urmatori. 2. A doua masina luata de la un privat neamt (era un neamt nascut si crescut acolo). Avantajul a fost mare la negocierea pretului, cred ca mi-a lasat vreo 800 de eur. Am primit 8 roti, statie, subwoofer si tot ce mai avea neamtul. Daca masina ajungea la dealer, cu siguranta nu mai avea toate accesoriile pe ea. 3. Masina luata de la un dealer mare. Avantaje nu prea au fost, in afara ca a mers f repede cu actele, au pus numere provizorii pana la "primaria" lor, si in maxim 2 ore am plecat cu masina la drum. Bun, acum referitor la masinile din tara. Conteaza f mult de la cine cumperi. Cine a cumparat masini de la mine, a primit o plasa de facturi, bonuri si toata mentenanta masinii dovedita. Plus topicuri pe diverse forumuri samd. Deci da, se poate gasi masina buna si in tara, trebuie doar sa ai antenele ridicate.
    1 point
  13. Ce capeti de la o masina din RO vs una din EU: - intretinerea ei de catre proprietarul roman mai neconforma cu "manualul" si in unele situatii aplicarea procedurii "lasa ca merge si asa" - drumurile mai de proasta calitate ca in EU - motorina (carburantii in general) mai de proasta calitate ca in EU - proprie experienta, testat pana acum pe 4 masini diferite - praful din orase in cantitati mult mai mari fata de EU Nu cumpara de la proprietar din DE sau de oriunde din EU! De cele mai multe ori sunt vandute inainte de un (mare) service ori inainte de ITP ori ca are un defect si costa ceva sa-l faca ori ori ori... Nu ai garantie. Si alea 6 luni minim cat primesti de la un dealer, face foarte mult in unele situatii. Daca ti-e frica de tot felul de dealeri, atunci te orientezi numai spre cei mari. Desi din experienta proprie pot spune ca nu am avut nici o problema cu nimeni. Fie ca a fost turc, croat, iranian sau polonez. Totul tine de comunicare si asteptarile pe care ti le setezi/impui. Daca te descurci bine cu germana, nu ai absolut nici o problema. Dar daca vorbesti doar engleza ca limba straina, scoti pe oricine din zona de confort si clar multe lucruri nu vor merge dupa cum vrei tu. Ca masinile din BE sau NL sunt mai bune, e doar un mit. Acum ca o masina are sub 100k km si are 9 ani vechime, totusi nu poti fi asa naiv sa crezi ca e impecabila/ireprosabila. Totusi masina aia e de 9 ani pe strazi, are si alte uzuri pe langa cea de km.
    1 point
  14. Complicat rau ROMANUL cand vrea sa isi cumpere o masina din tara si spun asta din pc de vedere al cumparatorului si al vanzatorului( lucrez chiar in domeniu, leasing financiar), dar ma opresc putin la cel al vanzatorului acum; avand masina mea la vanzare sunt sunat si intrebat: de ce o vand asa de repede de la cumparare( de 2 ani este la mine) .......de ce a fost cumparata de la cineva care a adus-o de la licitatii( deci te doare capul cand auzi asemenea ineptii) de ce.......de ce........ , asta dupa ce ii verifica km on-line si vad ca sunt ok, tot nu vor o masina reala si intretinuta, vor chilipir premium la pret de..... Subscriu la ce a zis colegul ckh mai sus, cat de complicat este cu hendler-ii germani si faptul ca iei de acolo doar cu verificare on-line pe cand de la noi duci masina in reprezentanta si o verifici si-n...... deci cu rabdare poti sa gasesti ceva real si la noi....
    1 point
  15. Hai las o dracu, zici ca vb de vreun Rolls dau Porsche 356, nu o saracie break/berlina care pe strazi o vezi mai des ca Loganu...
    1 point
  16. @musclemike Desi nu la ce ai zis tu m-am referit cu lumea reala, o sa-ti raspund totusi: https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/search.html?adLimitation=ONLY_DEALER_ADS&cn=DE&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=g22&maxMileage=100000&maxPowerAsArray=KW&minFirstRegistrationDate=2011&minPowerAsArray=KW&scopeId=C&sfmr=false&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING M-am saturat eu de numarat cate sunt pana in 17k €!!!
    1 point
  17. @gvrxx Nu trebuie sa-ti pui astfel de intrebari sau mai bine zis nu trebuie sa fii asa de ingrijorat. Mergi la un dealer BMW si ii verifici istoricul sau pe cele cateva websituri ($/€) dedicate pentru asa ceva. Daca intrebi aici pe forum o sa primesti numai raspunsuri ca cele de mai sus care te vor duce spre a nu cumpara nimic. Nu se rezolva nimic "pe net" ci in lumea reala. Tot/orice gasesti, verifici. Nu e ok, nu cumperi. E atat de simplu. Spor!
    1 point
  18. Probabil ca nu mai este de actualitate...totusi: cum arata masina la exterior...asta e la latitudinea ficaruia sa hotarasca daca ii place sau nu. In schimb interiorul este o bijuterie! Dpmdv peste seria 3 si nu seamana deloc cu mini. Nu stiu Eugen B in ce masina s-a urcat?!?!? Masina este intradevar scumpa pt dimensiune, dar este practica si f f inchegata! Feelingul premium il simti la toate capitolele! Iar raportul calitate pret pt o masina noua BMW este f bun! Este un model f apreciat la vest de Austria pentru ca acolo exista cumparatori mai maturi!
    1 point
  19. la mine merg prizele, am umflat rotile. in spate copiii folosesc de-ale lor. ce tot zici tu de rft ca eu am rft si nu e nicio problema, suspensia e f buna, la range nu aveam rft si desi foarte buna, suspensia nu era atat de buna ca asta. eu am aparat de masura in coloana pt evaluat suspensii- hahaha. cea mai naspa a fost la un x6 mpack, ma rupea dupa 200km, nu mai puteam sa merg cu masina aia. tu ai roata slim? eu doar gaura, nu stiu daca sa cumpar. la gle am cumparat, degeaba bineinteles. venise cu mobility kit, compresor+ spuma. la asta nimic, doar gaura - haha, am aruncat un compresor acolo. ultima pana am facut-o acum mai bine de 5 ani cred. ca experienta, daca ai cui lasa-l acolo nu-l scoate pana la vulcanizare. am uitat, acolo nu stiu daca e necesar, daca iesi la picnic sau in decor, insa vezi ca exista un offroad-pack, eu am pus scutul fata de la ala, cum se vede in foto, am strambat de doua ori baia de ulei la niste masini, odata in oras urcand o bordura.
    0 points
  20. Tinand cont ca are un numar de km si are depuneri ,cand stai pe loc ..un 6-8 maxim 10. Poti sa mergi si cu presiune mai mare dar nu e bine pentru turbina. Admis e maxim 38 ,acum depinde ce pretentii ai tu .
    0 points
  21. +Calculator de lumini FRM cu suport pentru senzori nivel. Am eu de vânzare dacĂŁ ești interesat, lasĂŁ-mi pm și ĂŽți las numĂŁrul de telefon.
    -1 points
  22. In link-urile de la politie scrie ca erau masini date in urmarire, nu scrie nicaieri ceva de leasing. Deci puteau foarte bine fi furate. In celalalt link scrie ca l-au arestat pe individul care facuse frauda, adica luase masinile in leasing si fugise cu ele din tara. Si mai sunt altele cu frauda de tva. In niciunul dintre articole nu scrie despre vreo masina confiscata de la un cumparator care a luat-o cu acte in regula de la altcineva. Daca ai dubii, poti oricand sa ceri vanzatorului sa inmatriculeze masina pe numele lui (daca nu e inmatriculata in ro) si sa ti-o vanda dupa aia. Daca refuza, cauti alta. La fel si cu celebra combinatie 'facem actele direct intre tine si neamt, boss'. Auzi asta, se cheama fals in acte. Din nou, solutia e sa cauti alta masina. Orice teapa implica doi participanti, dintre care unul cauta un chilipir.
    -1 points
  23. Este ft simpla achizitia unei masini corecte. O masina cu km reali, dotari si bine intretinuta, are pretul ei. Niciodata nu o vei gasi cu 2-3-5k sub pretul de Germania. Orice chilipir cu 4K mai ieftin ca-n Germania, e clar ca o e teapa frumos impachetata pt gascanii care vor sa fie mintiti frumos. Vrei M pachet si optiuni, platesti pretul. Nu poti sa iei o masina full, cu km putini la 15K pt ca nu exista. Masina ai costa 18-20K euro. In Romania 99% din masini sunt vandute de samsari si toate au peste 300K km reali, insa la noi toate au 150-180K km. Rar vezi o masina cu 255K sau 315K km reali....
    -1 points
  24. Revin ontopic...azi a fost sotia iesita cu masina si a facut cateva poze. Doua poze cu partea din fata cand era parcata si altele cand era parcata langa alt X5 aceeasi culoare doar ca xLine.
    -1 points
  25. 1) viata DPF-lui se apropie de sfarsit 2) turbina sau actuator(sau senzor MAP) 3) senzorul MAF (posibil sa dea eroare din cauza erorii 2) 4) actuator clapete galerie admisie 5) releu (bujii?) 6) senzor presiune DPF
    -1 points
  26. Da, bimmer, Despre conducta aceasta vorbeam, nu stiu la ce te gandeai tu..... Glumesc, E conducta cu gazele de la iesirea filtrului epurator, ar merge pus un catch can aici pe traseu. Eu am o hardughie patrata pe acolo la F11, nu vad nici un cod sa-mi dau seama la ce serveste.
    -1 points
  27. Nu e facelift din 3.2013 - cel putin aspectul exterior . Facelift incepe din 7.2013 . Nu e Euro 6 ci Euro 5 ,dar are NBT sigur . Stiu ca in multe locuri se spune ca facelift-ul incepe in 10.2012, dar nu exista F10 care sa arate a facelift pana in iulie 2013 . Despre modificarile tehnice caracteristice facelift-ului, nu stiu sa spun daca au inceput de la sfarsitul lui 2012 . Masina cu 81k km e rara la anii astia, dar vor fi probleme la revanzare pt ca nu e facelift si nu e Euro 6.
    -1 points
  28. Am fost in aceeasi situatie si eu. Pe unde sunam, toti cei carora le dadeam codul de pe injectoare spuneau ca nu se pot reconditiona si nici macar verifica pe standurile lor. Spuneau ca Bosch nu ofera piese de schimb pentru codul respectiv. Eu am 520d, codul injectoarelor fiind 13537810702 (OE) si 0445110478 (Bosch). Pana la urma, i-am gasit pe unii din Arad care mi-au schimbat injectoarele cu unele reconditionate (zic ei). Nu cunosc procesul prin care au fost reconditionate dar eu sunt multumit de ce am primit. Le-am schimbat pe toate patru si am scapat de probleme.
    -1 points
  29. Buna ziua! Dețin un f10 535 din 2011, varianta de 299hp. Am depistat ca am probleme cu injectoarele și as dori sa va ĂŽntreb dacĂŁ se pot recondiționa modelul acesta; 13537805430. Va ĂŽntreb asta deoarce am ĂŽntrebat câteva persoane care se ocupa cu astfel de reparații și mi-au spus ca nu se pot recondiționa acest model, merita sa cumpĂŁr de la dezmembrĂŁri sau exista ateliere care le pot repara? DacĂŁ da, ĂŽmi puteți recomanda un service in București?
    -1 points
  30. Pune o siguranta putin mai mare ca nu pateste nimic, eu asa am facut doar ca la alta siguranta de 40.
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.