Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/29/20 in Posts

  1. Undeva la 10000 EUR nu înseamnă că poți lua o mașină fiabilă. BMW e mai scump, asta e situația. Doar să ai un noroc chior și să iei o mașină ok, dar așa cum zice colegul va avea ceva km la bord. Asta înseamnă cheltuieli, cheltuieli pe care e normal să le ai în vedere. Distribuție, ulei cutie, diverse (plăcuțe, discuri, broaște care se tot duc ca uzură), DPF-ul...etc Pe lângă asta mai ai și alte cheltuieli, o asigurare bună nu strică; apoi e vai și amar la cât costă numai un far de exemplu. Avem mai nou grindină la greu, tornade chiar... contează și aspectele astea. Consumul în București va fi ca la balamuc oricum dar în cazul ăsta mai bine F30, e mai ușor, mai manevrabil. Motoarele și cutiile sunt aceleași deci nu contează asta.
    5 points
  2. Pe bune? Este o inepție totalĂŁ și sper cĂŁ se va pedepsi aspru cât mai curând. DPF-ul are un rol important ĂŽn protejarea TA ĂŽn mod direct și a celorlalți oameni. Particulele alea sunt CANCERIGENE!
    3 points
  3. Masina noua pt tine banuiesc , pt ca F10/F30 nu se mai fabrica. Fiabilitate si costuri la intretinere sunt cam aceleasi pt aceeasi motorizare . Daca vrei consum mai bun iei F30, daca vrei comfort, impresie de mai "premium" iei F10. Inca ceva - la 10 mii buget nu o sa iei cine stie ce masina - mai degraba veche cu multi km - deci "intretinerea" te va costa ceva.
    3 points
  4. cand nu stii ce masina sa ti iei , seria 3 sau seria 5, e clar ca raspunsul nu trebuie sa l cauti pe forum ci in mintea ta! aici pe forum e doar pierdere de timp...... acelasi lucru si despre cei ce nu sunt stiu daca sa-si ia diesel sau benzina! pacat ca unii chiar au timp sa piarda si sa dea o mie de sfaturi pe astfel de discutii......altii abia astepta astfel de discutii ca sa justifice (probabil mai mult pentru linistea lor) ca de ce aia si nu ailalta! de cele mai multe ori iese prost si individul tot ceea ce-i ia ochii o sa si cumpere (vezi topicul cu masini puse la vanzare), nici el nestiind de ce. rar un sfat dat pe astfel de discutii e si util cuiva si nu pentru ca nu se dau sfaturi utile ci pentru ca ele sunt inutile pentru cei ce le cer!
    2 points
  5. Suma aia-i departe de o masina buna in ceea ce priveste cele doua optiuni, F10 sau F30. Si iti dau si un exemplu concret al cumnatalui meu. A avut pt ~2ani un 520d pe care l-a vandut anul trecut prin sept-oct cu 15500Euro, deci l-a dat bine. Ulterior a zis ca face o afacere si a mers in Italia dupa un 530d din 2010 f dotata intr-adevar(5 butoane), dar avea 450k Km la bord si a luat-o cu 10k Euro. N-a reusit s-o dea nici pana azi evident si asta pt ca la noi nu se prea cauta motoare mari din cauza impozitului. La sfarsitul anului trecut l-a lasat cutia si distributia, astfel ca a trebuit sa-i schimbe cutia cu alta SH si sa-i faca distributia care chiar se rupea daca o mai lungea mult. La service, mecanicul a reusit sa dea jos lantul principal cu mana, atat era de alungit. Concluzia o tragi tu despre ce fel de masina vei gasi in proportie de 90% la astfel de bani. In afara iti garantez ca in banii astia nu vei gasi la ~200k Km si in stare tehnica buna. Pt F10 ai nevoie de min 13k Euro, iar pt F30 cred ca 11500 Euro.
    2 points
  6. De-aia nu dispar samsarii, sunt oameni carora le arati ca situatia e neagra si ei merg mai departe oricum, convinsi ca e alba. A mai fost un coleg care era interesat de un F30 de America; i-am spus vreo 5-6 sa nu o ia in calcul, a trecut la milimetru de a nu o cumpara, dar cu regret.
    2 points
  7. @redcap - ar trebui sa te apuci sa vinzi struguri pentru vulpi scunde :yahoo:
    2 points
  8. Salut. Pretul de 2100 ron pentru un schimb de ulei este destul de piperat. Eu platesc pentru o revizie 750 ron, care cuprinde si adaosul tipului care le vinde. Eu il schimb la 10 mii si fac apx 30-40 mii an. Filtre Knet si ulei Castrol profesional care este putin mai scump. Manopera este ridicol de simpla si nu justifica in nici un fel diferenta de pret. Nu ar fi rau sa te orientezi catre un service decent. Din experianta mea cu reprezentanta ma indoiesc sa iti puna toate suruburile la loc. Inca ceva. Cel mai prost ulei pe care l-a vazut masina mea a fost de la reprezentanta. Era motorul mai zgomotos si ma panicasem putin. Noroc cu un "nea" care mi-a spus sa schimb uleiul desi facusem 1000 km. Dupa schimb masina a fost iar OK. Revenind la topic, premium este discutabil. Sunt argumente pro si contra. Personal nu am considerat BMW a fi premium. Cred ca notiunea de premium incepe de la Porsche.
    2 points
  9. Daca te iau cu "iar ai venit" depui frumos plangere online la ANPC, le explici ca ai fost in service dar ca problema nu ti-a fost rezolvata si ca soliciti sa-ti repare masina. Fara ANPC ei nu se misca Fa-o acum cat inca mai ai garantie!
    1 point
  10. 1 point
  11. Daca tot bati drumul si pierzi ore bune logic ar fi sa iti faci o programare!...nu sa ajungi pe acolo si sa iti zica bavaria ca fara programare nu se poate ca e programul prea incarcat..ca mai apoi, te incanti, cumperi masina si sa plangi pe aici ca ai luat teapa..
    1 point
  12. Sunt reguli care trebuiesc respectate pe forum, colegul a vrut sa te ajute. Este suficient un singur topic. De ce intrebi daca ti a sarit lantul din fata?Nu isi mai facea treaba intinzatorul? Piesa asta ai schimbat o si mergea? 3 is the inlet camshaft sensor
    1 point
  13. Am fost in aceeasi situatie si eu. Pe unde sunam, toti cei carora le dadeam codul de pe injectoare spuneau ca nu se pot reconditiona si nici macar verifica pe standurile lor. Spuneau ca Bosch nu ofera piese de schimb pentru codul respectiv. Eu am 520d, codul injectoarelor fiind 13537810702 (OE) si 0445110478 (Bosch). Pana la urma, i-am gasit pe unii din Arad care mi-au schimbat injectoarele cu unele reconditionate (zic ei). Nu cunosc procesul prin care au fost reconditionate dar eu sunt multumit de ce am primit. Le-am schimbat pe toate patru si am scapat de probleme.
    1 point
  14. nu am sa inteleg niciodata de ce se caca unii pe munca altora. fiecare cu ce ii place. exista topic la news despre noul x5 si te poti caca pe el in topicul ala cat vrei.
    1 point
  15. Mereu sunt incantat de ceva nou achizitionat, asta sunt. Sincer sa fiu ai dreptate, cand am vazut prima oara modelul asta de X5 am zis ce naiba e troaca asta ca nu imi place deloc cum arata. Partea frontala mi se parea groaznica, narile mari mi se pareau hidoase. Mereu am zis, nu imi iau asa ceva, mai bine cu X6-le meu care e ceva mai exclusiv (nu se vand deloc multe in America de Nord si sunt destul de putine pe sosele) decat sa imi iau un banal de X5 pe care il vad pe toate drumurile. Anul asta insa prin Iunie-Iulie am facut un test drive cu un X5, practic dealer-ul mi-a dat cheile masinii la care ma uitasem si mi-a spus du-te singur cu ea la plimbare si cand esti gata vino inapoi. Dupa ceva vreme, acelasi dealer cand am avut masina la service mi-a dat pentru doua zile un X5 din showroom ca loaner car si a inceput sa imi placa masina. Dar, daca tie nu iti place, aia e, mie intr-un final a ajuns sa imi placa desi la inceput cand am vazut modelul am zis ca in veci nu imi iau asa ceva, dar uite ca parerile oamenilor se mai schimba. Fiecare cu parerile lui, nici mie nu mi-a palcut vreodata E60-ul si sincer sa fiu nici in ziua de azi nu imi place, asa era si cu E63-ul. Mereu ma uitam la masinile respective si parerea mea era ca portbagajele nu aveau nici o legatura cu masinile. Ca si cum la final si-au amintit ca nu au pus portbagajul si l-au atasat dupa, nu imi parea deloc fluid cu restul masinii. Dar, ce mie imi place, altuia nu ii place si vice versa. seaman, las-o mai usurel te rog, deja te iei de oameni si nu e frumos. Nu iti place ceva, e ok, e fix parerea ta pe care ti-o respect dar nu e frumos tonul pe care l-ai adoptat fata de colegul nostru.
    1 point
  16. Salutare anul trecut (2019) am prins un mare chilipir pentru fratele meu, a zburat direct in germania si l-a si luat. e vb de 730d long, facelift. recomandarea mea: mergi pe facelift, farurile led sunt superbe si actuale, cutia 8rapoarte e mult mai fiabila si rezistenta. ca probleme sunt cele pe care le au toate, cele leate de ungere, pompa ulei, cuzineti, dpf.....vesnicele probleme legate de intervalele mari de service din germania si "mizeriile" de probleme generate de dpf si principiul lui de functionare. parerea mea: merita facelift! undeva in jur de 17mii-20mii maxim tre sa gasesti ceva bun bun bafta
    1 point
  17. MĂŁ ĂŽntreb de ce ai schimba stofĂŁ ĂŽn piele. Pielea pentru mine are doar dezavantaje
    1 point
  18. Unde s-a ajuns de la o simplĂŁ ĂŽntrebare...senzori ABS defecti, motoraș cutie transfer, grup fațĂŁ defect, improvizație, platformĂŁ, etc. VĂŁ mulțumesc tuturor pentru comm uri și ĂŽn special haterilor care si-au vĂŁrsat frustrĂŁrile. Rog adminii sĂŁ șteargĂŁ topicul. Mulțumesc
    1 point
  19. Un grad in sus sau in jos tot aia e.... si din 2015 o fi rezolvat el cumva problema
    1 point
  20. Suprafata de contact mare=forta de apasare mai mica din cauza ca e distribuita pe o suprafata mai mare, rezulta ca nu te avantajeaza pe zapada sau gheata, nici pe apa cred, doar pe uscat, concluzia anvelope mai inguste iarna, preferabil aceeasi latime pt ca urma de pe spate sa treaca pe aceeasi urma facuta de roata de pe puntea fata, etc )) Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  21. E plina tara de 'premium'-uri din astea cu fumul la cur de 1km. Or fi fost ele premium, cand au fost noi, dar mai trebuie si intretinute.
    0 points
  22. am 6 si nu ma mai intorc la 4... la diesel de ex..chiar nu vad avantaje.. pentru 4 cyl.. sound-ul e demential..aproape de benzina..daca vorbim de un 335 de ex, chiar nu l-ai putea deosebi.. iar consumul...un 330d, 1%-maxim2% in plus la consum pentru putere si senzatia celor 6 cilindri..eu zic ca e o afacere buna... motoarele diesel in 4 cilindri sunt dupa parerea mea un compromis..inventat pentru situatii din trecut gen celebrul vw 1.9 tdi...:twoup: dar orice motor in 4 parca merge chinuit daca ai auzi la viata ta vreodata un 6 cyl.. bafta..
    -1 points
  23. N-are legatura cu AC-ul. http://f15.bimmerpost.com/forums/showpost.php?p=16540044&postcount=2 Ai un soi de radar in bara din fata, care recunoaste pietonii si declanseaza franarea automata.
    -1 points
  24. VĂŁ mulțumesc pentru pĂŁreri. Eu vin dupĂŁ un X3 2008 2.0d 150CP, 6 viteze. L-am avut de la 88k. Acum are 170.000 și e praf. A fost o mașinĂŁ foarte bunĂŁ.Mi-a plĂŁcut, și rĂŁmân fan BMW. Fac ĂŽn fiecare zi cam 100km, am o porțiune de traseu unde iarna am nevoie de tracțiune integralĂŁ. Am garaj și prize la ambele capete ale traseului. (acasĂŁ-serviciu). De aceea am luat ĂŽn calcul hibridul. Mi-a plĂŁcut X3 pentru poziția ĂŽnaltĂŁ la volan, stbilitate, forțĂŁ. Și faptul cĂŁ ĂŽn anumite momente când ai nevoie sĂŁ ĂŽncaleci o bordurĂŁ, nu ai probleme. Personal vĂŁd 225 ĂŽnalt cam cĂŽt seria 5. O zi bunĂŁ. Va fi mașina care pentru mine va fi cap de listĂŁ.
    -1 points
  25. din pacate, 5-er niciodata nu a fost considerata masina premium.Din pct-ul meu de vedere masina premium cu adevarat este seria 7.Aia si atat,restu sunt povesti. Si cand ii mai auzi pe cate unii care isi considera treiarul masina premium,chiar te apuca rasul.Cand vreodata seria 3 sa fie la categoria premium,cand nici macar seria 5 nu se apropie?
    -1 points
  26. Da, multa lume ma judeca pentru faptul ca imi "intretin" F10-le la reprezentanta... Multa lume ramane socata cand aude ca fac revizia cu 2100 de lei si o fac la 10.000 sau 1 an... Inclusiv cei de la BMW imi zic mereu "Dar stiti ca mai aveti X km si Y timp pana la urmatoarea revizie. Sigur doriti sa o facem?". Este vreo diferenta intre reprezentanta BMW si un service autorizat (ma refer la cele mai bune, nu la nea in curte)? Daca luam exemplul unei revizii, constatam ca ea costa 2100 de lei la BMW si 1000 de lei la alt service deci da, exista diferente. Dar si cand vezi ca la acel service nu iti pune toate suruburile la loc (am patit-o) si cand vezi ca se uita 3 mecanici sa isi dea seama pe unde se schimba filtrul de polen, parca mai bine o duc la reprezentanta. Ce sa zic, imi place sa am grija de masina mea, pentru ca astfel si ea are grija de mine cand am mai mare nevoie. Orice masina tine o viata daca o intretii si schimbi consumabile sau piesele ce se strica atunci cand ti-o cere. Cum ai zis si tu, decat sa iti cumperi BMW si apoi te plangi ca te costa nu stiu cat sa o intretii, si pe langa asta, te mai duci si la nea Marcel in curte si reparatia te tine fix o luna, mai bine ia-ti un golf 4 si lasa fitele de baiat cu BMW! In acest fel, iti permiti sa duci si fata pe care o plimbi in dreapta la un film o data la nu stiu cat timp . Iar daca ai sa-mi zici ca fata nu se plimba in golf 4... ei bine, schimba fata nu masina!
    -1 points
  27. deci vinzi o coaja cu motor de 535 in ambalaj de 520, doar de dragul sa te tragi pe cur de la impozit? Asta e Romania frate...
    -1 points
  28. Foarte faina...aratĂŁ bine...nu ĂŽți e frica ca e diesel?
    -1 points
  29. http://blog.cardiagtool.co.uk/how-to-fix-bmw-2b63-p0366-fault-codes-read-by-creator-c110/ Daca poti intra acolo in poze cu senzori am schimbat senzorul numarul 3 Cer scuze ca nu pot sa dau mai multe informatii nu prea ma pricep la bmw Sa intaleg ca tu ai o grava problema cu mine sau nu ai cu cine sa te bagi in seama de dimineata? Am venit sa cer ajutor nu sa mi spui ca dece aia si cealalt okay? o zii buna
    -1 points
  30. Nu am spus ca masina e din UK, dar lampa de pe stanga poate fi de pe o masina de acolo.
    -1 points
  31. Voi astia care aveti tigai de 3-400k de km normal ca consuma eu pers. am ajuns la 177k si nu consuma macar o picatura. Asa ca nu mai vorbiti aiurea.
    -1 points
  32. Salutare grup!! Ce parere aveti de eliminarea filtrului de particule ?? Mersi !!
    -2 points
  33. Premium se refera la marca si nu la model, referitor la ce sa ĂŽntâmplat acolo este normal la atâția ani, pur și simplu aluminiul a ĂŽntrat in contact cu sarea si sa produs fenomenul de coroziune. Clar? Simplu ca "bunĂŁ ziua"
    -6 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.