Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/15/20 in Posts

  1. Nu e chiar asa, se pare ca aproximativ 75% dintre utilizatorii de seria 1 nu stiau/nu ii interesa faptul ca masina lor are propulsie, tractiune sau integrala. Iar prin configuratia actuala au reusit sa se lupte si ei cu concurentii Audi in ceea ce priveste spatiu interior, portbagaj.Un alt argument pentru arhitectura actuala ar fi posibilitatea introducerii unor motoare hibride/electrice. Clientii doresc spatiu, conectivitate, gadget-uri, acum ca ai tevi de esapament false, motoare montate transversal, etc, asta nu va afecta marea majoritate a cumparatorilor; iar sunet de 6 cilindri poti avea si prin boxe, nu neaparat de sub capota. Iar cumaratorii de seria 1 nou in ziua de azi sunt cei ce se invart in jurul varstei de 30 de ani, au studii, etc, pozitie, pai aia nu si-au facut stagiul pe bmw pisicuta sau ursulet, asa ca isi doresc doar o masina peste golf/focus..
    2 points
  2. De la 177 la 163 ... cuplul ramane acelasi. Diferenta de cp o simti la viteze f.mari, in rest nu.
    1 point
  3. tot vorbim de PM 2.5 ... o chestie bagata in esapament... pai stie cineva ce masoara opacimetrul? sau mai bine zis camera de fum? k=m/-1 nox, pai nox se poate masura doar la otto si asta cu analizorul de gaze care e altceva fata de opacimetru, si senzorul nox e suplimentar si nu intra in dotarea standard demontam tobele ca, sa vedem dpf.ul, nu cred ca are rost sa va enunt definitia dex rntr, inspectia vizuala fara demontarea componentelor motorului sau caroseriei camera aia cu fir se cheama camera endoscop si nu poti chiar asa sa schimbi segmentii prin toba, ca in bancul cu ginecologul decat sa ne luam de itp mai bine sa amendam mamelucii cu un laptop in mana care fac dpf off si tuning hackerit service.urile care anuleaza filtre dpf sunt peste tot
    1 point
  4. De ce nu comanzi pe seria de caroserie a M5-ului pe care il ai si pe care vrei sa pui grile cu logo M?
    1 point
  5. Aici totusi e bine...sa vezi ce e pe grupurile de bmw de pe fb... N-ai sa vezi vreo recomandare de pastrare a dpf-ului sau de curatare a acestuia, doar anulare, eventual si egr si clapete si ce se mai poate. Daca esti pro pentru pastrarea acestora, iti va fi luata toata familia la "plimbare" ). Va "trage grav" masina dupa anulare si nu va da "pic de fum".
    1 point
  6. Probabil, nu stiu, ca nu am G.
    1 point
  7. Am adus recent un E46 M3 din SUA. S54 US specs are cu 10 cai mai putin pentru ca are catalizatoarele pozitionate diferit, pentru emisii mai bune la start. Deci teoretic o configuratie care nu a fost omologata in EU. La RAR nu au fost probleme doar ca a durat ceva timp pana au verificat daca trebuie sa fac testul dinamic, nu a fost nevoie. Totul m-a costat in jur de 2000 de lei RAR. Ca si idee, in SUA nu esti obligat sa ai far de ceata in spate sau spalatoare de faruri la xenon. Este nevoie de ambele in EU. Masina mea este “clean title” si nu am avut probleme la inmatriculare. Cele cu “salvage” a fost declarate dauna totala de asigurator. Evident pot fi perfect functionale cum cele “clean” pot sa fi avut accident. Sunt nulte cu daune la licitatii, cum sunt multe cu daune si din EU, doar ca se poate verifica usor, spre deosebire de cele din EU. Pretul pe care il vedeti la licitatie este departe de cat au platit ei ca sa o aduca in EU. La el se adauga: * ~1k brokeri in US (depinde de valoarea masinii si broker) * 1-2 transport * 10% din total, taxe vamale * ~21% din total, TVA * 500 eur broker in Olanda, ca sa o scoata din port * transport din port Spor
    1 point
  8. Eu știu cĂŁ dpf a fost creat pt a reduce poluarea,nu pentru a rĂŁmâne cu mai mulți bani ĂŽn buzunar....
    1 point
  9. PĂŁi e simplu: Ca sĂŁ nu facem nici noi nici tu cancer ĂŽn esențĂŁ.
    1 point
  10. Salut. Cutia 6HP19-Z din etka este defapt 6HP21. Ai cateva varinte mai ales ca si eu sunt trecut prin asta si destul de rau si am tot stat si cautat. 1. Mergi la Faur doar cu cutia si defapt cei de la Faur o vor trimite la cei din Ruse. Reprezentanta ZF ca si cea din Faur. Cost reparatie cutia ta-2800 euro. 2.Mergi la faur si comanzi cutie refacuta de ZF direct din fabrica cost-3800 euro+pledge cost 400 euro. 3.Mergi cu cutia la Automatico cam acelasi cost aproximativ de reparatie 2800 euro. 4.Sau varianta mea -Cumparat convertizor nou-3500 ron -Cumparat solenoizi noi-2500 ron -Cumparat kit repararatie de la Sonax-1100 ron -Separator plate bloc hidraulic-350 ron -Reparat la mecanicul meu partea mecanica(saibe de la axe/discuri clutch e-arhicunoscute pentru probleme, curatat toata cutia si verificat disc cu disc)-1300 ron -Reparat la Automatico blocul hidraulic cu kit-ul meu.-inclusiv revizie-ulei nou, baie de ulei/garnituri intre bloc si cutie/priza noua/ochelar nou -2200 ron. Rezultat: cutia schimba fara greseala indiferent de treapta, indiferent de sarcina sau cat de tare de dai la ea sau cat de incinsa e. Revizia trebuie facuta la fiecare 60000 km si va merge perfect multa multa vreme. Nu iti recomand sa iei cutia de pe alta masina- placuta stantata pe ea spune doar o parte din poveste. Oricum codurile trebuie sa fie aproape la fel. Codul de pe convertizor depinde foarte mult de optiunile masinii deci ori iei nou ori il refaci pe al tau si pus pe cutia inlocuitoare.(Nu il mai recomand pe Sammer de la Timisoara-a inceput sa le faca varza). Ca sa fie cat de cat match va trebui sa folosesti placa ta electronica pusa pe blocul cutiei inlocuitoare(asta in conditiile in care repectivul bloc sa spunem ca e ok). Succes.
    1 point
  11. Iar arogant fara nicio baza, tu de unde ai mai aparut pe aici?
    1 point
  12. Reclama la masinile electrice e mare, cineva sa saturat probabil pe dominatia tarilor cu resurse mari de titei si vor sa incline balanta in alta parte, nu le convine si probabil sau saturat ca tari precum rusia si cele din golf care detin monopolul la titei si gaze naturale dicteaza regulile, cu electricele nu elimini poluare, o muti dintr-o parte in alta, nu ai suta la suta energie verde, iar statiile care se lauda ca vand energie suta la suta verde au preturi total diferite fata de celelalte(bala parca a spua asta in alt topic) si cum am mai spus in alt topic, ii freaca poluarea doar pe europeni de cand grupul vag a fost prins cu ocaua mica On, sunt de acord cu amenzile pt filtru eliminat, mentine masina asa cum a lasato fabricantul, vrei putere sau alte prostii sunt masini pe care le produce fabricantul si pt asa ceva, daca te tine da bani pe ele, daca nu iti ramane doar sa viseszi la ele Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
    1 point
  13. Nu e vorba de "salvarea mediului", nu e vorba ca iti "miroase urat, e vorba ca faci cancer. Incercati sa mergeti pe trotuar prin Bucuresti si apoi printr-o capitala europeana, poate sesizati vreo diferenta.
    1 point
  14. Cand merg la supermarket si se intampla sa ma nimeresc cu vreunul care parcheaza pe loc de persoane cu dizabilitati, desi in mod evident nu se incadreaza in categorie, incep si il intreb de sanatate. Printre cele mai comune reactii pe care le primesc sunt: - da' vezi-ti de treaba ta - da' pe toti ailalti care au parcat pe locuri de-astea nu-i vezi? - da' ce, esti de la politie? Observ niste tendinte asemanatoare si aici: da' ce, armata...? Ca o paranteza, armata are alta incadrare din punctul asta de vedere, masinile alea trebuie sa mearga la nevoie cu o gama mai larga de combustibil, etc. Nu cred ca ar vrea cineva ca in caz de razboi (sau calamitate) sa ramana un camion (sau tanc) in drum din cauza de dpf. Dupa care, da, pestele de la cap se impute. Dar in cazul asta particular se impute si de jos. Daca fiecare om care parcheaza pe un loc de-ala ar avea frigiderul umplut de catre cineva de fiecare data cand e vazut, eventual si un mare afis lipit pe parbriz, probabil ca s-ar gandi de doua ori inainte. La fel si cu masinile scumpe si cu modificari ilegale. Nu-ti permiti un bmw, ia o toyota, un ford, o dacie, ceva. Nu-ti permiti diesel? Ia o masina mai mica cu motor pe benzina. E ca si cu gunoiul de pe plaja, sau de la padure. Faptul ca si altii fac ceva gresit nu inseamna ca e ok sa faci si tu. Da, subiectiv se dilueaza responsabilitatea, dar de fapt nu e asa.
    1 point
  15. Din punctul meu de vedere service-urile ce fac astfel de operatiuni ar trebui inchise complet, iar legea ar trebui sa permita ca proprietarilor sa le fie deschise dosare penale. Conducatorilor de masini fara DPF le-ar trebui retinut talonul + RAR, astfel incat sa fie obligati sa-l monteze la loc daca vor sa mai circule. De asemenea, verificarea prezentei si functionarii DPF-ului sa fie obligatorie la ITP, pt toate masinile dotate cu asa ceva.
    1 point
  16. ok, te ajutam. Cu placere!
    1 point
  17. Atata timp cat o sa existe teremul "spaga" o sa existe masini fara dpf ... cu jocuri in articulatie .... cu anvelope uzate ... etc Cu alte cuvinte la itp spaga , la rar spaga , in trafic spaga , in institutiile statului spaga , la doctor spaga ...etc , avem spaga in sange , in ADN
    0 points
  18. Problemele le rezolvi imediat cum apar, nu astepti sã se Înmulteasca/agraveze. Asta daca vrei sã folosesti masina mult timp, nu sã Îti bati joc de ea. Sau poate Înteleg eu gresit modul de Întretinere al unei masini. Daca nu ai un buget dedicat eventualelor probleme care pot interveni inseamna ca trebuie sa o vinzi si sa iti iei una pe care iti permiti sa o intretii. @initiator Uleiul mai merge 160k. Toata lumea stie cã la BMW uleiul se schimbã cu tot cu cutie. La o astfel de Întretinere ar trebui sã iti fie clar de unde vin problemele. La cumpãrare trebuia obligatoriu sã schimbi uleiul din motor si filtrele, verificatã/schimbatã distributia, schimbat uleiul În cutie, plus rectificate alte probleme constatate. Toate aceste operatiuni sunt vitale când cumperi o masina second-hand. Mã Îndoiesc cã ai avut masina de nouã, iar dacã mã Însel Îmi pare rãu. De masina. Ia legatura cu un mecanic competent care are cunostintele si sculele necesare pt a remedia toate problemele masinii. Daca postezi pe forum nu se repara masina singura. Sent from Huawei P10 using Tapatalk
    -1 points
  19. Masina mea e E4 cu DPF functional inca. Dar nu este trecuta existenta acestuia nici in carte nici in certificat. In conditiile in care nu am nici o reducere de eventuale taxe fata de Euro 4 non DPF de ce l-as pastra sau inlocui ? Doar ca sa mearga masina in parametri poate.
    -1 points
  20. Sunt solutii pentru chestia asta. Cea mai la indemana care imi vine in minte e o camera pe cablu, de-aia care se foloseste la instalatii. Bagi una de-aia pe evacuare unde se poate, sau desfaci evacuarea la cele unde nu se poate, si vezi daca exista fizic filtrul de particule sau nu. A doua, mai costisitoare, este dotarea statiilor de itp cu aparatura mai performanta. De la Euro 5 in sus incepand, exista limita de particule emise in evacuare. Din momentul in care incepi sa masori chestia asta si nu doar opacitatea fumului, ii prinzi pe toti cu dpf off sau cu probleme la motor.
    -1 points
  21. Ma uit la numarul de voturi din acest topic. In momentul asta sunt 31 care au votat "Nu", adica DPF-OFF e bine, sa nu pateasca/raspunda nimeni nimic. Aici pe bmwclub cred (credeam?) ca sunt oameni cu pretentii, pasionati de marca asta, oameni cu principii, oameni cu scoala la urma urmei ... si totusi nu e asa. Daca faceam votul asta pe strada, in cartiere era de asteptat un astfel de rezultat, dar aici?! Oameni buni, va taiati singuri creanga de sub picioare cu toate solutiile astea romanesti! Daca nu-ti permiti o masina cu o asemena intretinere, nu-ti cumperi. Simplu. Nu trebuie ca eu daca merg pe trotuar cu copilu' sa-ti inghit tie noxele/particulele care nu ar avea voie sa fie in aer. Se testeza gazele la iesirea din esapament. Daca ai PM 2.5 (sau ce particule ar trebui sa retina 100%) nu mai ai DPF. E atat de simplu. Nu e chirurgie pe creier.
    -1 points
  22. cand administratorul de drum permite oprirea sau stationarea pe trotuar, acest lucru este semnalizat corespunzator prin indicatoare si marcaje (ceea ce e si logic, aceasta fiind o exceptie, deoarece trotuarul este pentru circulatia pietonilor) ! sa-ti mai citez si din ce a pus un coleg pe pagina trecuta, poate nu ai vazut sau ti-a scapat: > Totusi, Justitia a decis definitiv si irevocabil inca din 2012 ca nu exista conflict legislativ si ca regula generala din lege are prioritate fata de regula de aplicare: parcarea pe trotuar este considerata ilegala daca nu exista un panou si marcaj permisiv > Judecator CSM: "Trotuarul este pentru pietoni. Pe trotuar poate opri sau stationa un autoturism numai daca sunt indicatoare sau marcaje in acest sens" pentru a doua oara spun, lasati fakebook ul si nu mai parcati ca nesimtitii pe trotuar! e ilegal si lipsit de bun simt pentru pietoni!. daca tu ca mamifer de sex masculin poti ocoli o masina parcata pe trotuar, alte mamifere de sex feminin si aceeasi rasa cu tine nu pot cand au in ingrijire si un pui ! a trecut de ora Colgate, mergi la culcare si nu mai continua off topic-ul pentru ca NU ai dreptate !
    -1 points
  23. Colegul SKW o fi mirosit ceva imaturitate.. (Aceeasi corectie as fi facut si eu, dar m-am luat cu altele mai pe topic..) Daca nu exista indicator/marcaj sa permita asta.. NU (se) parcheaza pe trotuar! E simplu. Restul e noroc sau tupeu, pana vine autoritaea si aplica regula/legea.
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.