Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 02/23/20 in all areas
-
Daca tie iti place masina si iti satisface nevoice, cumpar-o; dotari mi se pare ca are suficiente pentru viata de zi cu zi, la o astfel de masina poti dubla valoatrea doar din optiuni, insa viata mai inseamna sa mai mergi la un teatru, film, sa te bucuri de familie, ca nu iei optiunile alea cu tine in casa. Daca pretul te satisface, garantia e ok, fa un drive test si go for it.2 points
-
Masina nu este complet cheala, are navi mare, piele, scaune incalzite, sistemele de siguranta pasive si nici motorizarea nu e cea mai saracacioasa, mai exista si 518d sau 520i. Evident ca avand posibilitati financiare nelimitate, toti ne-am lua macar 540, dar nefiind asa, e clar ca masina costand 30k euro, trebuie sa exista o motivatie si pentru asta. Daca mai poti suplimenta bugetul cu vreo 5-6k ai putea gasi ceva putin mai dotat. Posesorii de G30 sunt in mare parte multumiti, probleme mari nu a intampinat nimeni, cel putin, nu aici pe forum. Motorizarea de 2.0 diesel e cam la limita de jos, dar daca nu ai pretentii de sportivitate sau senzatii la volan e ok, iti faci treaba. G30 e o masina maricica, comfortabila, luxoasa peste medie si exceleaza la drum lung.2 points
-
Gata, s-a rezolvat prin inlocuirea senzorului. Multumesc tururor pentru sfaturile primite. Toate bune!1 point
-
1 point
-
Va Multumesc frumos pentru timpul acordat! Masina nu o iau pentru naveta ci pentru a ma plimba in timpul liber ( doar in week-end deoarece job-ul nu-mi permite altfel - nu cred ca voi face nici 10000 km pe an ). Cat despre dotari, m-ati convins ca sunt suficiente, nici n-as avea nevoie de mai multe.Efectiv imi place design-ul foarte mult! O intrebare as mai avea ( mai de incepator in domeniul auto BMW )-> Masina prezentata de mine in link-ul de la Bavaria, e xDrive sau doar tractiune spate? Cand voi ajunge in zona, ma voi duce si voi face un test-drive! Multumesc inca o data!1 point
-
Daca ai si o poza cu moneda de 1 leu, am vrea sa o vedem Serios vorbind, eu as insista sa iti schimbe parbrizul, nu stii niciodata cand pleaca vreo crapatura de acolo, si un parbriz de G30 e foarte scump.1 point
-
DA , este fix senzorul care daca nu atinge nu trebuie sa il schimbi ... il scoti din mufa si il bagi inapoi si reset , ce naiba o fi asa de greu de inteles !? , este acelasi senzor care este folosit pe seriile mai vechi gen e46 De ex E90 sau E87 au folosit un senzor diferit care atinge de disc de la jumatatea placutei , ala trebuie schimbat obligatoriu , sunt impotriva celor care pun firele senzorilor in scurt1 point
-
1 point
-
gresit! fabulatii..... alte tampenii gen sfaturi date pe fakebook1 point
-
Bine ai venit! Sa o stapanesti sanatos, cati mai multi km fara incidente/probleme. Mentenanta preventiva: schimb fluide (cutie, cutie transfer, diferentiale fata/spate, verificare EGR (poate a fost schimbat pe recall) E de preferat sa gasesti un mecanic sau service de incredere, reprezentantele sunt de evitat (servicii proaste, operatiuni facute de mantuiala, preturi nesimtite). Nu te stresa cu istoricul; daca treci o data la doi ani pe la reprezentanta si iti citesc cheia, se consemneaza in istoric; mai nou se inregistreaza km si la ITP, asa ca vei avea rulajul cat de cat verificabil.. Pune si niste poze si dotarile, F31 e o masina reusita (trebuie sa o laud, am si eu )1 point
-
Revizie cutie ( eu tot la 190 am luat masina, am amanat schimbul uleiului pana acum la 225 k km si cam imi pare rau. de ce? Am o vibratie in masina, se pare ca n-ar fi din cutie, dar tot ma intreb, what if...? ) Atentie sporita la anvelope si jante legat de xdrive Distributia - stiu ca cel mai recent reper imbunatatit a aparut anul trecut in martie mai? Deci era loc de mai bine si cand a fost fabricata masina ta. Mai citeste pe topicul despre distributii. Din punctul de vedere al producatorului ei au rezolvat problema asta de prin 2011 daca nu ma insel. Dar stim cu totii ca au mai fost bube. Cel putin din ce am lecturat eu pe forum si pe grupul de FB. Daca vrei sa iti pastrezi si istoric online nu cred ca sunt multe service-uri in Bucuresti care au aceasta posibilitate. Eu am ales sa fac o revizie la unul din ele cand eram in trecere prin Bucuresti. Nu stiu cat conteaza sincer totusi istoricul online. Cred ca foarte bine e si sa tii fizic un carnet service si facturi si bonuri. E mare diferenta la o revizie cu istoric sau una fara. Cred ca vreo 400 ron. Felicitari pentru achizitie si drumuri bune !1 point
-
Salutare tuturor. Revenind la subiect se pare ca o rezolvare exista, mai ales ca cineva aici a sugerat rezolvarea asta insa mi-a fost un pic neclar ce e de facut. Ce s-a mai facut la masina intre timp s-a inlocuit clapeta cut-off (cu una noua binenteles) si un set nou de bujii incandescente cu stergere erori(datorate desfacerii de diverse mufe) binenteles...nici un rezultat. Totusi studiind un pic simptomatica, mecanicul meu a a juns la concluzia ca problema trebuie sa fie legata de temperatura motorului si in urma diagnozei nici filtrul nu se regenera fiind incarcat 50%. Un aspect pe care nu l-am mentionat era faptul ca din toamna anului 2019 de cand a venit frigul pe langa intreruperi/motor sudat de caroserie etc la un drum mai lung cu viteza peste 100 dupa o vreme climatzarea nu mai baga cald sau scadea destul de mult volumul de aer cald introdus in haitaclu. Asa ca am facut un nou test cu ea dupa ce s-au sters toate erorile. Am activat meniul ascuns pentru afisarea pe display-ul dintre ceasuri a temperaturii motorului. Eh la plimbraea facuta in afara orasului la iesire din oras motorul area la 90-92 de grade pe pacurs a scazut temparatura la 65 de grade. Mai trebuie mentionat inca un aspect conform cu spusele mecanicului ca daca moturul scade sub 65 de grade inseamna ca nu e busit doar termostatul de la egr ci si cel principal de pe motor. la mine statea intre 65-67 de grade, deci bi-pasul pe care il facea micul gunoi de termostat era suficient cat sa nu lase motorul sa ajunga la temperatura de lucru. Astfel ca am schimbat doar termostatul de la egr, in conditiile in care anul trecut le-am mai schimbat odata pe amandoua, cel principal si de la egr inclusiv termoflotul de la cutie-toate noi si originale. Rezultat: Surpriza motorul nu mai este sudat de caroserie. Pe langa asta au disparut si nelamuririle cutiei legate de cre treapta sa foloseasca la viteze mici 40kmh adica 3 sau 2. La accelerari la jumatate de pedala retrogradeaza o treata, la fund inainte de kickdown doua trepte, pe kickdown peste 80 la ora 3 trepte. Toate regtogradarile facute fin fara far nimic brusc ca sa zic a asa intr-un flux continuu si gradual de putere. Efecte: Mai trebuie adaugat si faptul ca acum cu termostatul nou si la 160kmh pe autostrada temperatura sta la 90-92 de grade fara nici o problema. Cum am iesit pe autostrada a inceput automat regenerarea dpf-ului si a tinut aproximativ 15 minute timp in care masina a scos nori de fum. In tot timpul asta masina a stat in treapta 5 in loc de 6 si temperatura la 97 de grade. Dupa regenerare temperatura a revenit la 90-92 de grade. Cu stima si multumiri tuturor pentru sfat-uri si neaparat verificati temeperaturile de lucru ale motorului (treaba asta se pare ca scoate la lumina multe aspecte si disfunctionalitati). Acum ramane de observat dupa ce vor scadea temperaturile exterioare sub 5 grade daca mai apar sughiturile-presupunerea mea e ca si astea au disparut. Voi reveni cu up-date.1 point
-
Deci circumferinta unei anvelope trebuie sa fie standard , sa zicem 205/55/16 fie de iarna fie de vara fie cu stelute sau fara .. fie runflat .. zp etc , adica toate anvelopele la aceea dimensiune trebuie sa aiba aceeasi circumferinta cu mici tolerante care nu sunt vizibile Astia de la michelin au dat-o de gard cu matritele , ori au facut matrite ceva mai mici ca sa fure din material faca mai multe .. ori au gresit grosolan cand au facut matritele Vad pe la unii producatori ca nu respecta latimea anvelopei ... de ex la 205/X/X zici ca sunt 195/X/X , in special pe la alea chinezesti Dar sa faci o anvelopa mai mica in circumferinta ... e de tot rasu , zici ca sunt mana in mana cu aia de la peco ... sa faca roata mai multe ture sa consume masina mai mult ... :twitch: Daca nu erau echivalente cu alte anvelope de la alt poducator ... intelegeam , DAR sa nu respecti echivalentele la anvelopele TALE intre ele !! ... :goodjob: ... mai rau decat chinezii sau slovacii sau polonezii Fac pariu ca daca cumperi chinezesti pe dimensiunea aia sunt ok la circumferinta ... chiar daca cumperi 2 de vara si 2 de iarna1 point
-
Nu sunt ipocrit deloc . Nu am sustinut ca platesc pt orice de la BMW. Nu platesc pt harti si nu am sa o fac vreodata .Am platit servicii si am constatat ca nu merita ce pot folosi la NBT(nu EVO). Remote si alte cateva servicii le am permanent, nu am nevoie sa platesc . Hack-urile le fac ca o provocare si nu ca sa utilizez serivciile BMW, in care nu gasesc nimic interesant. Nu merg la reprezentanta niciodata pt ca nu ii cred mai capabil ca mine sa-mi faca intretinerea sau reparatiile . Nu ma intereseaza sa am in cartea service stampila lor - cine imi cumpara masina stie de ce o ia. Piese originale cumpar , dar daca am varianta de calitate aftermarket , o prefer. Doar in ultima saptamana am dat 1400 euro pe bari stabilizatoare si suspensie reglabila aftermarket , pt ca sunt mai bune decat cele ale BMW. Folosesc scule de diagnoza neoficiale, asa cum cred ca faci si tu si multi altii si cand o fac sunt satisfacut ca am avut o mica contributie si eu la hack-uirea ISIS-ului cand a aparut ca sa inlocuiasca DIS-ul. Cred ca BMW a castigat de la mine destul direct sau indirect din 1992 de cand le folosesc masinile si ramane la aprecierea mea cat o sa le mai dau, avand in vedere si maniera in care se comporta cu clientii - vezi punctele mentionate cu dezactivarea unor optiuni , sau atitudinea relativ la maniera de utilizare a serviciilor de date.1 point
-
REGENERAREA filtrului de particule se face automat la un anumt interval de km sau cand calculatorul sesizeaza o anumita diferenta de presiune intre senzorul de intrare si cel de iesire . Particulele sunt depuneri solide ce se indeparteaza prin ardere in conditii de temperatura ridicata in catalizator , motiv pentru care de obicei un injector suplimentar , montat inantea catalizatorului , va alimenta in acest scop cu motorina ce va arde in prezenta oxigenului si a catalizatorului ( exista si o metoda de ardere fara injector suplimentar prin intarzierea post-injectiei ). Doar prin ARDERE se regenereaza filtrul de particule . Putem noi sa mergem 1000 km cu 3000 ture fara sa porneasca regenerarea daca senzorii nu indica diferentele necesare . Particulele se acumuleaza mai multt din cauza gazelor nearse si odata depuse nu se indeparteaza decat prin ARDERE si presiune crescuta pentru evacuare in atmosfera (800-1000 grade C) . Mersul pe transmisie manula intr-o treapta inferioara (ca sa nu alergati cu 150kmm/h , mentineti viteza dorita si coborati 1-2 trepte de viteza pana turatia trece de 2500 ture) timp de 15-20 minute pe autostrada , poate doar sa ajute la initierea regenararii prin marirea diferentei de presiune pe senzori iar consumul de carburant necesar regenararii sa fie mai mic din cauza temperaturii mai mari existenta pe evacuare (Regenerarea se declanseaza NUMAI daca e necesar) .Atunci cand e nevoie , regenerarea se initiaza si cand masina e oprita la semafor .In acest caz motorul se va tura mai mult decat normal . La filtrele uzate , regenerarea se va initia mai des marind astfel consumul general de combustibil .1 point
-
Salut. Iti pot spune din experienta mea faptul ca in martie 2018 cand am achizitionat F30-ul meu i-am schimbat imediat distributia si automat si uleiul cu filtrele aferente. In ceea ce priveste cutia de viteze, masina mea avea 178.100 km cand am luat-o eu. Nu stiu daca rulase 1000 km in RO. Am ajuns in ziua de azi la 214.000 si multumesc lui Dumnezeu cutia merge impecabil. Nu ascund faptul ca nu ma bate uneori gandul sa fac si revizia cutiei, dar nu pentru ca ar avea ea vreo problema, ci pentru faptul ca sunt obsedat ca masina sa fie in stare perfecta in toate compartimentele. Parerile sunt impartite, de aici si incertitudinea mea legata de aspectul asta. Drumuri bune si sa o stapanesti sanatos.0 points
-
Masina nu are treaba cu varsta. Eu am luat F10-le la 23 si am iubit masina aia. Plus ca a fost perfecta pentru mine. Sfatuk meu este sa mai cauti ceva dotari la ea. E pacat sa o iei cheala cu atata tehnologie disponibila pe g30. E pacat, fiecare gadget in plus iti mai aduce o bucurie.0 points
-
Pe bune? Asa se testeza si se dovedesc uleiurle din ziua de azi??? Wow, atunci nu ma mir de ce sunt probleme cu motoarele. Asa test e chiar de noaptea mintii, sau somnul ratiunii nascand balauri nu monstri, daca cineva se ghideaza/orienteaza dupa asa ceva. Saracii tehnicieni din companiile aste, cum le zice? ... Mobil1, Valvoline, Motul, Shell, Castrol, Fuchs, Royal Purple.. au trait degeaba, si nici nu stiu ce stiu aia de pe youtube.. trebuie dati afara neaparat!-1 points
-
1 la mana, masina este complet cheala pt un G30, fapt ce se reflecta in pret, ce-i drept. 2 la mana, cuiva la 24 de ani i s-ar potrivi ceva mai mic, mai tineresc, parerea mea. Eu zic sa nu te arunci si mai orienteaza-te. 3 la mana, as vedea masina asta cu ceva mai potent decat acel 20d.-1 points
-
Salut. Stie cineva daca a aparut o versiune mai noua a hartii "Road Map EUROPE next 2019-1" ?-1 points
-
cu astea m-ai prins si pentru asta ti am dat un plus :frantics: aici m-ai bagat in ceata -> pai ori stai ori pleci!? daca o sa ti se stearga contul (NOT :console: ) , cum vrei sa mai primesti argumentele mele? :twitch: poti cere unui moderator sa-ti dea "read only" astfel toata lumea are de castigat oricum eu iti raspund repede , pana nu pleci: 12 Brake pad wear sensor, rear 1 34356790304 (am ales aleator un F25 sursa) pa :notworthy:-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00