Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/26/20 in Posts

  1. 15 hp in plus .Bv arata f bine , mult succes
    3 points
  2. BMW seria 3 F30 328i Sport Line cu M Paket benzina 1997 cmc TwinPower Turbo 180kW / 245 CP Euro 5 an fabricatie 2012, Km 170000. Fara accident. VIN: WBA3A51040J577546. Este intretinuta foarte bine interior exterior si totul merge ok. Mai jos este descrierea detaliata si poze in limita a ce se poate posta. Pentru mai multe detalii va rog sunati sau lasati mesaj la tel: 0723701236 Mircea. Pot trimite pe whatsapp poze sau alte detalii. Dotari: -faruri xenon adaptiv cu camera pentru asistenta pe faza lunga -bara fata M-paket originala -pachet lumini ambientale exterior -jante 18" style 397 cu anvelope de vara Debica Ultra High Performance dot 2019 rulate 3000km -folii LLumar ceramic -retrofit stopuri F30 LCI full LED originale cumparate noi in 2018 -senzori parcare fata + spate -clima automata cu reglaj pe doua zone + grile ventilatie in spate -scaune fata sport cu incalzire -bancheta spate rabatabila sectionata in 3 -cutie viteze manuala cu 6+1 trepte -mod Eco Pro, Confort, Sport si Sport+ -lumini interioare led -lumini interioare ambientale led pe 2 culori: Sport-Alb si Clasic-Portocaliu -Start-Stop -Navigatie cu harti updatate din 2018 -Radio-CD cu mufa USB si Aux in cotiera. Sistem original cu Boxele pentru medii și ĂŽnalte in uși iar subwoofer-ul este sub scaunul șoferului. -Senzor ploaie si lumina 2 chei tip telecomanda. Povestea masinii este urmatoarea: A fost adusa din Germania in 2016 la 140000kM, de catre mine personal. Nu ma ocup cu vanzari de masini dar sunt pasionat de BMW. Acesta este al 2-lea meu BMW. La cumparare am verificat atat starea tehnica cat si caroseria. Aceasta are vopseaua originala neagra fara elemente revopsite, testata personal cu aparat de mĂŁsurare a grosimii stratului de vopsea. Vopseaua originala neagra are in jur de 100 microni pe toate elementele de caroserie. Dupa cumparare am inlocuit preventiv urmatoarele si am facut urmatoarele upgrade-uri: -distributie: lant, patine+intinzator la 142000km in 2016(unii sustin ca la motoarele pe benzina nu este necesara inlocuirea dar lantul vechi era intins deja in momentul schimbarii) -am montat bara fata M-paket originala si grile duble tip M in 2016 -Ulei cutie viteze+ulei grup+placute frana spate+curea accesorii la 150000km la sfarsitul lui 2016 inceputul lui 2017 -in vara 2017 masina a fost facuta alba cu modificare in talon și cartea de identitate. Este un gust personal de a avea-o alba si la momentul cumpararii nu am gasit dotariile pe care le are doar pe culoarea neagra. Prin trecerea la alb am realizat din coloristica si asemanarea barei spate cu una de M Paket. Culoarea alba este realizatĂŁ cu Plastidip+lac, deci se poate spĂŁla/ĂŽntreține normal. Este fĂŁcutĂŁ de aproape 3 ani. Se prezintĂŁ destul de bine dupĂŁ cum se poate vedea și in poze. Plastidip-ul pe lângĂŁ schimbarea culorii este o protecție in plus pentru caroserie. Se poate oricând reveni la culoarea originala dacĂŁ se prefera negru. Pot sa o aduc la culoarea neagra in termen de cateva zile. -Bujii+Lichid de frana+stergatoare parbriz la 160000km in 2018. Toate au fost puse originale. -tot in 2018 am facut un retrofit cu stopuri F30 LCI full LED originale cumparate noi. Masina a fost folosita mai mult pentru concedii, sta la garaj si in ultima vreme am folosit-o din ce in ce mai putin deoarece mai detin una. Am facut in medie sub 10000km pe an. Schimb uleiul la maxim 10000km pentru protejarea motorului. Placute fata necesita momentan inlocuire dar probabil ca le voi inlocui pana la momentul vanzarii. Sunt atasat de masina deoarece ofera performante ridicate(putere, cuplu mare) la un consum decent si impozit mic dar trebuie sa fac o schimbare la ceva mai mare deoarece familia s-a marit . O poza cu masina in culoarea originala din 2016: Pret: 16300E.
    2 points
  3. Cel mai probabil te afli printre ei.
    2 points
  4. AdicĂŁ euro3.. Apropo de ce zicea un coleg mai sus.. mașina aia dacĂŁ avea km aia in Germania costa dublu
    2 points
  5. Te referi la suportul pentru coapse? Daca da : 1. Dai scaunul cat mai in spate si extinde suportul de coapse cat mai mult. 2. Ai doua suruburi stea sub suport. http://s1.postimg.org/gvur3xe7f/image.jpg 3) Deconectezi cablul. http://s1.postimg.org/6x9shg4rv/image.jpg 4) Scoti ornamentul din plastic din fata scaunului. http://s1.postimg.org/5ks3fk7cb/image.jpg 5. Scoti trimul din plastic. Tragi de el http://s1.postimg.org/7dv03vsiz/image.jpg 6.Scoti cele 9 suruburi http://s1.postimg.org/wl5w44vmz/image.jpg 7. Scoti suportul de coapse si deconectezi cablul. 8. Il desfaci si inauntru ai o rotita din plastic care mai mult ca sigur e crapata. O lipesti cu picatura si montezi la loc. Saptamana trecuta am reparat la BMW meu. Daca vrei s-a cumperi un actuator nou are codul 52 10 7 068 045 si costa undeva la 850 lei. Bafta.
    2 points
  6. care este opinia voastra? preturi identice, insa in VW de aceeasi bani primesti motor mai puternic, pachet dynamic cu suspensie pe perne de aer, directie pe puntea spate cat si bare stabilizatoare electromecanice plus alte maruntisuri mai putin importante dupa anumite standarde sau la fel de importante cu cele anterior mentionate, potrivit altor standarde. touareg vine si cu impozit si asigurari mai scumpe, cat si evident si cu un consum mai mare fiind motor de 3 litri. touareg mai are si dezavantajul imaginii marcii in sensul ca daca bmw are nota 9, apoi vw are 6...asta vorbind despre felul cum cineva se vede pe sine insusi in masina si cum este vazut din exterior. Plus ca touareg, fie el suv near premium, fiind vw, imparte elemente vizibile cum ar fi anumiti comutatori sau volanul cu golful 7, ceea ce zgarie vizual si in orgoliu. Mercedes, fie si cu o clasa mai mica, se inscrie in aceeasi categorie de pret cu celelalte doua, asta luand in calcul o echipare medie. dpdv performante ale motorului este identic cu touareg fiind si cu vreo 300kg mai usor. GLC este evident peste x5 la performantele motorului. consum bun, impozite si asigurari identice cu x5 avand motor tot de 2 litri. GLC coupe mai are dezavantajul ca este pe platforma lui C klasse, impartind si interiorul, acesta din urma fiind lansat in decembrie 2013. E destul de aiurea sa comanzi masina care se regaseste vizual cu 7 ani in spate si sa o mai tii si 4 ani apoi. Interiorul cel mai bine organizat, mai atragator si cu calitatea cea mai buna a materialelor este clar in favoarea X5. spatiul interior cat si din portbagaj este suficient pt toate cele 3 masini, neincurcand in realitate diferentele de dimensiuni intre cele trei masini, pratic acest argument fiind absolut neimportant. discutia este ipotetica, lucrurile sunt fictive fara vreo legatura cu decizii reale. deci?
    1 point
  7. Salutare, Stiu ca e vechi topicul, dar am aceeasi problema cu o roata dintata de la aripioara de la un scaun confort. DacĂŁ știe cineva unde se poate confecționa, va multumesc anticipat.
    1 point
  8. ca e bogat, ca are multe masini si toate albe
    1 point
  9. Da,si cu fața la masina olecuța alta nuanta,vopsea din Austria.Nu imi dau seama ce rahat a vrut sa evidentieze cu poza aia alaturi de celelalte 2 masini,probabil ca tigaia lui e cea mai alba.
    1 point
  10. Asta-i tare :"Gri sobolan,cea mai frumoasa culoare".De unde pana mea scot asemenea perle...bombardieri.
    1 point
  11. Alt caz confirmat... nu de corona ci de "kilometri reali" https://www.olx.ro/oferta/bmw-f10-gri-sobolan-IDdoJrQ.html russian image host Am zis sa-l postez aici, nu de alta, dar imediat apare ceva vanator de chilipiruri care doreste sa o verifice.
    1 point
  12. Salutare! Multumesc pentru raspunsurile primite, o sa incerc sa ma ghidez in functie de acestea! O sa pun aici o descriere mai pe larg a masinii, obtinute pe baza decodarii VIN: Prod. Date 2015-08-19 Type 320dX Series F31 (3 Series) Body Type Touring Steering Left Hand Drive Engine B47O Displacement 2 Power 140kw / 190hp Drive ALLR Transmission Automatic Colour Estoril-blau metallic (B45) Upholstery Fabric Hexagon/Alcantara/anthracite (HAAT) Editions And Packages S7R7 Innovation Package S715 M Aerodynamics Package S710 M Leather Steering Wheel S337 M Sports Package S7LF Modell M Sport S7XP Navigation Package Connected Drive Comfort And Interior Equipment S430 Interior/Outside Mirror With Auto Dip S431 Interior Mirror With Automatic-Dip S402 Panorama Glass Roof S494 Seat Heating Driver/Passenger S481 Sports Seat S423 Floor Mats Velours S4AE Armrest Front, Retractable S4WF Alum. Hexagon Accent Blue Matt S493 Storage Compartment Package S488 Lumbar Support, Driver And Passenger S420 Sun Protection Glazing S428 Warning Triangle And First Aid Kit Multimedia S6AP Remote Services S609 Navigation System Professional S610 Head-Up Display S6WA Instrument Panel With Extended Scope S6AE Teleservices S6AM Real-Time Traffic Information S6AN Concierge Services S6AK Connected Drive Services S6NS Comfort Telephony W/ Enhanced Smartphone S698 Area-Code 2 For DVD S6AC Intelligent Emergency Call - Bavsound Speaker Upgrade Available Driver Assistance And Lightning S534 Automatic Air Conditioning S552 Adaptive LED Headlight S508 Park Distance Control (PDC) S5DC Rear-Seat Headrests, Folding S521 Rain Sensor S5DA Passenger Airbag Deactivation S5AC High-Beam Assistant S563 Light Package S575 Additional 12V Sockets S5A1 LED Fog Lights S548 Kilometre Speedo S544 Cruise Control With Brake Function Wheels And Drive S230 Extra Package, EU-Speciifc S216 Hydro Steering-Servotronic S258 Tyres With Runflat Properties S21B BMW LA Wheel, M Double Spoke 441 S2TB Sport Automatic Gearbox S2VB Tyre Pressure Display Environment And Safety S3DZ Omission Of Additional Lettering, Outer S3L8 Exterior Equipment, Aluminium, Satinised S3AG Reversing Camera S3AT Roof Rails Aluminium Satinated S851 Language Version German S801 National Version Germany S879 On-Board Literature, German S8KA Ălwartungsintervall 24 Monate/30.000 Km S8TH Road Sign Detection S322 Comfort Access S320 Deleted, Model Lettering Individual Equipment S775 Headlining Anthracite Other Equipment S9BD Business Package S9AA Outer Skin Protection S1CA Selection Of COP-Relevant Vehicles Am incarcat si o poza recenta aici - https://ibb.co/TM41VvM Sper sa fie o achizitie buna si sa auzim de bine Revin cu stiri despre revizii si ce am mai facut la masina Zi buna!
    1 point
  13. Atata bullshit intr-un anunt nu am mai vazut de mult, move on parerea mea.
    1 point
  14. Da,’chiar aratĂŁ bine ! Noroc cu afacerea!
    1 point
  15. De curand am inceput un mic-business ca sĂŁ ii zic așa.. Am inceput sa fac hidrotransfer / hydrodip pe elemente interioare/exterioare. Cu succes am facut transferul la splitterele de la bara spate impreuna cu capacele de la oglinzi, ce parere aveti? Timp de o luna de zile m-am invatat pe elemente micute gen dopuri, plastice samd.
    1 point
  16. pai ti-ai raspuns singur la intrebare: e clar ca vei lua X5
    1 point
  17. @mike, eu sunt o persoana asumata, stiu ca sunt snob si subiectiv. pt mine masina trebuie sa fie in primul rand frumoasa si sa scrie ceva pe ea. touareg este mai precis pe aceeasi platforma tehnica cu q7/8, cayenne, bentayga si urus. dar anumite butoane si volanul de la golf 7 ma zgarie pe ochi, chiar de ar scrie in paralel pe capacul de la motor "lamborghini". touareg este in aceasta ecuatie tocmai din motivele expuse de tine mai mai sus. mai e o chestie obiectiva: masina va fi de firma...nimeni nu are motor mai mare de 2 litri. touareg vine la pachet cu impozit si rca de 3000 lei fiecare, o revizie e peste 2000 lei, cu consum de 15 in oras si 10 in afara. E bine sa fii rational pt a nu te arata nimeni cu degetul apoi. x5 are pachetul de revizii incluse pt 100k km si garantia extinsa la 3-4-5 ani contra unor sume modice. Touareg nu il bagi in service dupa expirarea garantiei fara sa scoti 2000-5000 euro
    1 point
  18. Touaregul împarte treburile cu Q8 și Q7 mai degrabă decât Golful...iar la partea cu “vazutul din exterior”, ma repede rad cu curu și aduc in peisaj cuvântul snobism, de unul care conduce un X5 cu motor de 2l decât unul cu Touareg de 3...Nu știu cum e X5-ul in interior dar am stat in noul Touareg și mi se pare incredibil ce au făcut la interior, dpmdv bate și Cayennul la design exterior dacă e R line iar cum poate sa arate noaptea cu ecranele alea și luminile ambientale e wow...iar dacă ai și luminile alea Led premium e magnific ce fac noaptea ...sa nu mai zic comfort pe perne de aer, garda reglabilă etc... La un momentan chiar ne-am gândit la Touaregul R-Line 4.0tdi și dacă ar fi sa mai fie un SUV in viitor probabil ăla ar fi... Best bang for the Buck...
    1 point
  19. Salut, Eu zic ca alegerea depinde de necesitatile fiecaruia (de spatiu, de putere, de imagine, de buget ). Imaginea cea mai puternica o are X5-ul. Puterea cea mai mare o are Touareg-ul din enumerarea ta. Spatiul cel mai mare cred ca il ofera tot X5-ul. Pretul cel mai mic cred ca il are MB in configuratia asta. Strict legat de poll-ul tau (uitandu-ma pe configurator) as alege X5-ul, insa nu cu motorul de 2000 cmc, ci cu motorul de 3000 cmc - e o diferenta de aprox. 3000 euro fata de 25d. Iar la caroseria aia cred ca se potriveste mai bine un motor mare. Personal nu as alege niciunul din automobile. As alege un X3 cu motor de 3000 foarte bine dotat.
    1 point
  20. Eu as proceda astfel: - revizie ulei motor + filtre si alte lichide, cand scrie in cartea tehnica. Daca ultimul service a fost la 180k sa zicem, urmatorul va fi la 210k sau cand e stabilit tehnic. Punct. - schimbare distributie: NU. Eu mi-am vandut F31-le anul trecut la 180k KM, absolut perfect motorul. De ce sa-l desfaca niste "meseriasi" preventiv? Btw, al meu a fost din 2013. Tu din 2015 ai sigur o varianta mai buna, mai corectata a elementelor distributiei. - ulei cutie: scrie in cartea tehnica cand trebuie schimbat, daca trebuie schimbat? DA = atunci faci, NU = nu faci. Punct. Sa fii atent ca ai garantie (probabil 1 an), cel putin la motor si cutie. Nu baga masina la meseriasi de cartier. Apoi daca se intampla ceva poti sa uiti garantia.
    1 point
  21. Ai presiune prea mica in rampa, este normal sa nu porneasca
    1 point
  22. Pe mine ma socheaza faptul ca individul era controlor de trafic aerian. Eu stiu ca profesia asta e foarte riguros testata de psihologi si in general necesita foarta mult calm si sange rece. Bina ca nu l-au lasat nervii cand dirija avioane in trafic ca putea fi mult mai tragic.
    1 point
  23. Nu e masina de vandut pe forum, ca sa nu spun ca gusturile nu se discuta! Cred ca nu ai scris cati km are! Cu modificarile alea nu se apropie niciun om sanatos la cap de ea! Cine vrea masina modificata, si o modifica singur! Cine vrea avioane tunate de altii, poti fi sigur ca ala cauta la jumatate din pretul tau! Vezi ca masina nu are faruri adaptive si pune o serie de sasiu ca altfel pe forum nu te intreaba nimeni de sanatate! bafta!
    1 point
  24. Sati linistit ca lumea isi cumpara masini de la samsari...
    1 point
  25. Urata rau bara aia, parca i plug de ĂŽmpins zapada, sincer!
    1 point
  26. ȚigĂŁnealĂŁ tipsurile alea. 4tuning
    1 point
  27. Multumesc mult de raspuns! Intr-adevar, la suportul pentru coapse ma refeream. Nu sunt atat de sigur de indemanarea mea insa o sa vorbesc cu mecanicul meu sa facem chestia asta cum am putin timp (sapt asta plec in vacanta , deci o sa incerc sa rezolv pe undeva pe la sfarsitul lui August/inceputul lui Septembrie). Iti spun sincer ca am ramas surprins de detalierea raspunsului si sunt bucuros ca mai exista si oameni ca tine printre noi, care isi pot rapi cateva minute ca sa ajute pe cineva. Greatly appreciated Sper din tot sufletul sa fie vorba despre aceeasi rotita si la mine. Desi sincer nu cred ca are ce altceva sa fie din moment ce motorasul merge. Daca mai am vreo intrebare o sa iti zic. O sa te anunt care este rezultatul cand reusesc sa ma ocup de problema. Alex
    1 point
  28. 0 points
  29. Yep. Capacele se numesc STYLE M3, nu FAKE.. Sunt facute in stilul M3, arata foarte bine, prinderile sunt identice si nu este niciun fel de gap între oglinda și capac.
    0 points
  30. 0 points
  31. nu se vede din cer? nu toata lumea isi permite sa dea 2000 de euro pe oglinzi de M3
    0 points
  32. oglinzile arata fake M3. ai schimbat doar capacele ?
    0 points
  33. Cele US au semnalizarea rosie, cele de Europa au semnalizare galbena/portocaliu.
    -1 points
  34. Tipsurile sunt asa scoase deoarece urmeaza sa ajunga un difuzor pentru bara spate, iar difuzorul va acoperi o mare parte din tipsuri
    -1 points
  35. Repet, tipsurile sunt scoase inafara pentru a se potrivi perfect difuzorul care urmeaza sa vina.
    -1 points
  36. -1 points
  37. Antena de AM nu o am pe portbagaj, personal nu stiu unde se afla.
    -1 points
  38. La mine cand a cazut compresorul nici nu s-a mai ridicat. El declansa, dar nu mai avea putere/presiune pentru a umfla pernele. Doar isi facea ciclul de 40-50 sec. In opinia mea e ciudat ca el iti ridica masina/umfla pernele, dar presiunea nu se pastra in ele. Poate cand au montat pernele, unul dintre racordurile care pleaca din compresor spre perna sa nu fi fost pus bine(etans).
    -1 points
  39. Am reconditionat jantele, vopsite cu pistolul (negru + lac lucios) iar capacele sunt vopsite in rosu sa se potriveasca cu acea ,,chinga" din bara fata. Etrierii sunt revopsiti in gold.
    -1 points
  40. Salut! Detin BMW F11 525D 2000CMC M Sport. Am avut acum o luna problema cu o perna dar le-am inlocuit pe amandoua cu arnott la un service de cartier . Dupa ce s au chinuit ceva timp ca nu stiau si dupa ce mi au cutat unul din furtunase si nu se mai ridica au reusit. Acum... Dupa o luna am observat ca pe puntea spate pe o parte am 623mm si pe cealalta 615mm. Iar pe fata 630mm pe amandoua,bineinteles:D. Intrebarea mea este: Nu-i asa ca trebuiau sa mi calibreze/reinitializeze EHC-ul sau ceva de genul? Multumesc!
    -1 points
  41. Masina nu are treaba cu varsta. Eu am luat F10-le la 23 si am iubit masina aia. Plus ca a fost perfecta pentru mine. Sfatuk meu este sa mai cauti ceva dotari la ea. E pacat sa o iei cheala cu atata tehnologie disponibila pe g30. E pacat, fiecare gadget in plus iti mai aduce o bucurie.
    -1 points
  42. Gata, s-a rezolvat prin inlocuirea senzorului. Multumesc tururor pentru sfaturile primite. Toate bune!
    -1 points
  43. ma bucur! e pacat ca ai pierdut timp din cauza unor sfaturi proaste!
    -1 points
  44. Eu in locul tau as lua masina si as merge la alt mecanic, gasesti mecanic bun si onest. Orice om vrea sa faca si el un ban in plus, nu zic nu.Dar cand te ia de fraier( ca prost suna urat) atunci e grav. Daca tot lasi masina la el, stai langa el.Daca nu ai cum, spune i macar sa monteze CORECT pinionul de la pompa de ulei( in caz ca schimba 3 lanturi) ca altfel chiar ca se gripeaza!
    -1 points
  45. Defapt, am 620mm pe ambele...depinde de teren daca e drept sau nu. Am cumparat un cablu enet pentru ista-d ca sa pot face calibrare.
    -1 points
  46. Am achizitionat niste tobe finale Turbo Works, am constatat ca tobele finale actuale (Magnaflow) nu imi ofera sunetul la care m-am asteptat. Urmeaza sa ajunga saptamana viitoare in tara, abia astept sa le montez. Intre timp am achizitionat niste tipsuri 2x89mm negre lucios de la Pilot Power Tuning. Arata foarte bine.
    -2 points
  47. Schimba.i bujiile + releul, le ai arse le toate, normal ca nu iti porneste.
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.