Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 03/08/20 in all areas
-
Dpmdv, arata ca la indieni, zgarie retina si mictioneaza pe bunul simt specific pasionatilor auto, dar e doar parerea mea la fel cum imi pare trista montarea de sigle M pe 18d-uri .5 points
-
4 points
-
Hai sa “despic” videoul in distanță dintre mașini: Când 530d-ul e la 100km/h (adică când face 27.7m/s) 530i -ul e la 85km/h (adică 23,6m/s) asta arată ca între mașini la punctul in care 530d-ul era la 100kmh distanța între ele era de 4m in favoarea dieselarului...când 530i-ul a ajuns la 199km/h (55,2m/s) 530d-ul era la 195km/h (54,1m/s) deci benzinarul deși a recuperat in viteza tot era cu 3m in spatele dieselarului la 200km/h, pe o distanța considerabil de mare 530i-ul l-ar fi ajuns și depășit dar in viața reala de zi cu zi nu s-ar fi ajuns acolo cam in 99% din timp. So, there you have it...3 points
-
Nu, nu ar fi “misto”, ar fi de bun simt...dar fiecare vede diferit “frumosul”.2 points
-
1 point
-
Corect...eh lãsati ca noi importam gunoi vestic. Va veni, dacã nu este deja, vremea sa le ardem...sa vezi atunci. Sa nu mi-o spuneti p-aia cu incineratoarele ECO...Romanul stie ca banul se face furând si/ sau cãlcând legea in picioare, in majoritatea cazurilor, avem exemplu cu duiumul...vai de noi! Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Salut, Am tot vazut...modificarea asta cu maciulia schimbatorului care arata starea transmisiei (P/R/N/D) “infipta” cu japca si nu prea inteleg care e faza, mai ales ca P/R/N/D functionale sunt jos, langa schimbator, alea de pe maciulie fiind...in plus.1 point
-
Incearca 2.0l diesel de la grupul VAG. Am trecut o perioada pe VAG (atat VW cat si Audi), iar la birou avem zeci de masini (VW Passat, VW Golf 7 si Audi A4) VAG, toate cu 2.0l diesel. La ralanti sunt mai silentionase decat BMW si Merc, fara doar si poate, dar odata puse in miscare...oh boy! Acolo BMW si Merc suna mult mai rafinat, in timp ce VAG-ul scoate un rontait foarte enervant...cel putin pentru urechea mea. Aveam pretentii foarte mari de la mult laudatele diesel-uri VAG, dar am ramas dezamagit rau. Iar la capitolul fiabilitate, nici nu vreau sa mai vorbesc... Astept acum o runda de Tiguan-uri cu 2.0 diesel, sa vad daca ceva s-a imbunatatit.1 point
-
Cine doreste Premium 2020-2 EAST si WEST EU_East_PREMIUM_USB_2020-2.rar EU_West_PREMIUM_USB_2020-2.rar1 point
-
Nu stiu cine a sarit cu furci si topoare, in niciun caz eu, mi-am exprimat parerea mai mult decat decent. Ce e atat de deranjant? Ca am spus ca masina e cea mai scumpa de pe piata? Asta e realitatea. Plus ca nu am aruncat cu pietre, ci i-am dat un sfat. Pe care poate sa il bage in seama sau nu. Lasand la o partea discutia despre pret, daca un M3 cu 100.00km e "caput", altele cum au ajuns la 200.000km? Au dat kilometrajul inainte? Dar 435i? Si alea sunt caput?1 point
-
Ai inteles gresit mesajul meu. Nu e treaba mea cu cat vinzi tu masina, poti sa o pui la vanzare si cu 100.000. Eu doar ti-am spus ca daca ai in plan vanzarea, pretul e nerealist, comparativ cu piata. E punctul meu de vedere, pe care pot sa il exprim, ca d-aia e forum. Legat de modificarile pe care le faci, e important sa iti placa tie. Daca stau bine sa ma gandesc, probabil mi-ar fi placut si mie masina acum 10 ani. Dar daca nu e pe gustul meu, nu inseamna ca e urata, tocmai din acest motiv am evitat sa imi dau cu parerea. Insa presupun ca te-a deranjat comentariul meu referitor la oglinzi. A fost un comentariu pertinent si in cunostiinta de cauza, am cumparat capacele alea cand nici nu aveau reviewuri pe Aliexpress, deci stiu foarte bine despre ce vorbesc. Le-am tinut pe masina o zi, nu au treaba cu cele de M3: Legat de preturi, iti dau dreptate, sunt sigur ca tu si toti prietenii tai cu M3 aveti dreptate, toate masinilie de mai jos, desi unele sunt de la dealeri cu multe reviewuri pozitive, nu se compara cu masina ta. Deci nu-ti inchide internetul si nu te ascunde.1 point
-
Sa nu intelegi gresit mesajul, din punctul meu de vedere e masina ta si o poti pune la vanzare la orice pret. Insa realist vorbind, daca tu chiar vrei sa o vinzi, pretul e SF. Gasesti M3 E90 / E92 mai ieftin si M3 E93 la acelasi pret. Si fac referire la preturile de pe mobile, de la dealeri, nu de la samsarii de la noi.1 point
-
1 point
-
Ma bate tare gandul si pe mine sa trec la F31..ti-a facut vreo problema pe partea mecanica?1 point
-
Ce legĂŁtura are bunul simt cu asta?? E vreo jignire la adresa oricui?? ) sau tine cumva de codul bunelor maniere?? Daca spuneai ca ar fi frumos sa se anuleze as fi inteles remarca cu frumosul, dar nu ĂŽnțeleg partea cu bunul simt.0 points
-
Pai nu trebuie sĂŁ ĂŽnțelegi. E o alegere bazata pe preferințĂŁ și gustul fiecĂŁruia. Mișto ar fi sĂŁ fie anulate cele de pe rama și acoperite.0 points
-
Hai sa ma bag si eu in discutie avand in vedere ca acum 2-3 sapt am facut un test-drive cu un G21, 330i xdrive, 258CP. Difera putin de G30, 530i dar motorul in principiu e acelasi. Pe mine sincer m-a impresionat overall cum merge masina aceea si asta pt ca ultimii 8ani am condus doar diesel-uri. Am vrut sa vad cum se misca pt ca urmatoarea masina va fi clar benzina si acum dupa ce am testat si acest motor, B48, mai mult ca sigur catre acest model(330i) voi tinde. Fata de 525d-ul din prezent e mult mai rapid G21-le, practic a trebuit sa-mi resetez limitele atunci cand efectuam depasiri. Se aude super fain motorul in turatii inalte, surprinzator de bine, iar condusul in sport-plus, chiar e altceva fata de ce-i pe un diesel. Se simtea in largul lui la 4-5k rpm.0 points
-
Am pastrat ornamentul meu ca arata mai bine si in plus nu am M.... Sent from my iPhone using Tapatalk-1 points
-
-1 points
-
Va inteleg pe cei care ma contraziceti intr-o masura constructiva fara jigniri si misto-uri vechi. DAR, nu o pot vinde la 10.000 euro, de teama ca romanul ma critica.. Eu stiu masina in ce stare e, stiu ca oricine ar cumpara masina, nu ar mai investi din punct de vedere mecanic in ea. Acum 2 ani cand mi-am vandut E60-ul care era din 2004 cu aproximativ 300K km, a fost dat cu 10.600 euro, despre asta ce ziceti? Sau nu mai comentati? Eu stiu masinile mele ce valoare au pentru ca am grija de ele, chiar daca din alte puncte de vedere, modificarea la exterior la multi li se par banale si "aliexpress", asa aliexpress cum e masina, o sa-si gaseasca intr-un final un nou stapan. Eu nu tin sa o vand neaparat, daca nu o vand, atunci voi continua proiectul. Sincer, am vazut duma asta cu M3 E92 de imi vine sa inchid internetul si sa ma ascund intr-un colet de camera. Am prieteni care detin M3 E92, si toti mi-au spus ca ceea ce vedeti voi la 20-30k euro, sunt intr-o stare jalnica. Un M3 in stare buna nu il gasesti la 20-30k, poate la 35k+. Nu 335-ul meu e scump.. M3-urile alea sunt ieftine. Dar iarasi, cel mai probabil o sa vina un alt utilizator de pe forum, fan inrait BMW, care sa-mi explice mie ca 24.500 euro e mult pentru ceea ce ofera E93-ul, si eu o sa raspund la fel... masina mea, problema mea!-1 points
-
Ahh yees Bmwclub never gets old. Pe de o parte vezi topicuri unde unii inca considera bolid de lux e90 si ca sa iei unul “bun boss” trebuie sa spargi minim 10k euro, pe de alta parte sunt saraci aia care cauta f30 la 13k euro. Ca vor si ei beamweu frate dar se caca pe ei sa sara calumea cu banu. Daca insa vine cineva si pune unul mai scump decat piata. Se sar cu furci, topoare, cum e posibil, asta se vinde cu maxim 8000 de euro, am eu un var care are un prieten si el are un nas care a vandut si a dregut... te doare mintea. @mgs: sa vb concret, m3 s65 la km aia e caput, ti iei doar “sa sa vada boss ca e em”. La o tura pe circuit bielele o iau la plimbare prin motor mai ceva ca coronavirusul prin Italia.-1 points
-
Apreciez comentariul. @mgs, va sugerez atunci sa cumparati M3 la 25k euro, o sa ramaneti cu niste surprize... URIASE-1 points
-
Dar nu m am referit la comentariul tau, una e sa vii sa spui: parerea mea e ca masina e cam scumpa si se va vinde greu si alta e... pfff boo$$$ asta la banii astia? Pai astia s bani de i8... o s o dai maxim pe un tichet rabla... etc. Tonul face muzica...-1 points
-
ai verificat ca nu cumva celalalt sa nu fi mers cu spatele? 530i este mai rapid la viteze mari si decat 530d. comparatia cu 520d este ridicola iar cu 525d este fara sens.-1 points
-
Despre Ravenol: https://www.bobistheoilguy.com/forums/ubbthreads.php/topics/3010487/Re:_How_good_are_German-made_R-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00