Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/25/20 in all areas

  1. Buna tuturor! Va rog sa-mi dati un sfat. Am un BMW E46 320D din 2003 (SCUZE PT TASTAREA GRESITA DIN TOPIC), reparat si intretinut la timp - masina arata foarte bine exterior, interior si motor. Intr-o dimineata de luni, acum 2 saptamani, am gasit bateria descarcata (bateria a fost cumparata anul trecut in septembrie). Am pornit masina cu ajutorul altei masini, prin cabluri. Dupa circa 3-4 minute de functionare, am pornit ventilatia de dezghet a parbrizului (erau -7,5 Grade Celsius in termometrul de bord). Dupa un minut, motorul a inceput sa mearga trepidat si in 5 secunde s-a oprit. De atunci, la prima pornire merge 20 de secunde, scoate fum alb albastru mai mult decat de obicei. La urmatoarele porniri merge 5 secunde si se opreste. Am verificat alimentarea cu motorina din rezervor (pompa cu plutitorul)... e totul Ok! Am schimbat filtrul de motorina de sub scaunul soferului si am verificat pompa aflata inaintea acestuia care arunca jet la 2 metri sub masina. Am curatat EGR-ul "plin" de calamina , am spalat galeria de admisie in care am gasit urme de ulei, am verificat bujiile incandescente. Am curatat debitmetru care era curat, fara urme vizibile de mizerie. Am rugat un prieten al baiatului meu care a pus un tester profi pe ea. A sters cateva erori minore (martor airbeg stanga la care umblasem cu 2 saptamani in urma, cand am schimbat macaraua electrica de la sofer). S-a conectat la calculatorul masinii care tine de ambianta si utilitati de confort. El spune, nu e sigur, ca nu se poate conecta la ECU - unitatea centrala de calcul a motorului. Am cumparat si eu un tester cu programe pentru BMW, ISTA-D 4.01.21 si Rheingold... pe care le-am instalat in laptop (nu sunt sigur pe ele pentru ca mi se pare ca nu functioneaza prea bine SAU chiar nu se pot conecta la ECU). Am incercat sa verific si eu situatia... se conecteaza la masina, dar unele "chestii" - nefiind expert in automobilistica nu le cunsc; observ doar ca nu mi le arata, sau nu le poate testa. Dupa atatea incercari ma simt... demoralizat... "iubitorii" vor intelege ca locul I e al masinii, dupa aceea urmeaza celelalte in oricare ordine... copii, nevasta, amanta, parinti, hobiuri... Va rog sa ma sfatuiti, daca puteti si stiti ce as mai putea face sa o vad pornita fara sa se mai opreasca... Va multumesc, anticipat!
    1 point
  2. Incearca sa dai jos legitimatia de politie din parbriz, poate li se face frica cumparatorilor de tine si ii sperii, si d-asta tot nu se vinde
    1 point
  3. Si daca se duce dupa un an, sau nu se aude bine dupa cateva luni. Nici sa imi dea cineva gratis o navigatie android tot nu o montez, o vand instant. Am vazut mai multe masini cu android, sunt ok, dar tot pe originala raman 1000% Informeaza-te
    1 point
  4. Stefan, era vorba de navigatie Android - NBT e zero pe langa Android 9 . Gasesti aici tot ce intereseaza: https://f30.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1639676
    1 point
  5. Din zona curelei de distributie aud si eu un zgomot, dar pare sa vina doar de la curea ori role.
    1 point
  6. Imi asum tot ceea ce s-a intamplat.Nu regret ca am cumparat masina, cel putin pentru optiuni si modul in care arata( o sa va las si poze cu ea), pentru ca mi-am dorit-o dintodeauna. Insa acesti bani care acum vor fi cheltuiti pe reparatii, erau pusi deoparte pentru diferite modificari estetice( pachet m, suspensii, colantare si multe altele).Nu m-am plans, nu dau vina pe cel care mi-a vandut-o si nici atat pe producator. Reviziile cum am spus si mai devreme au fost facute acum 300 km adica 3 saptamani, asadar nu am luat masina doar sa ii dau cheie si sa alerg cu ea.Azi am cumparat si motorul pentru ca nu imi place sa aman, pur si simplu ma simteam stresat cu gandul ca sta de 1 saptamana in service..Sper doar ca dupa aceasta reparatie sa ma pot bucura cum trebuie de ea.Va multumesc pentru sfaturile date si o sa revin pe parcurs cu noi detalii in legatura cu montajul motorului sh.
    1 point
  7. E un feature ce exista deja pe F40 (posibil si pe alte modele) si era inevitabil ca aici se ajunge. Personal nu sunt foarte incantat, cheia creaza o legatura cu masina, de ex esti undeva la o masa, sau la birou... ai cheia langa tine sau in buzunar si parca simti ca ai acolo ceva al tau, ca e ceva ce te leaga de masina. Nu am fost incantat nici cu cheile ce de pe E9x, E60 LCI, F-uri etc, cu atat mai putin cele de G. Cea "diamant" de la E46 ramane printre ultimele chei "mecanice" facute de BMW si printre preferatele mele. Poate sunt eu mai oldschool la capitolul asta, insa e doar parerea mea.
    1 point
  8. Buna. Sunt Ing.Auto si iti recomand sa nu iei in calcul prostii de genu':"Nu se compara nici macar cu m50-ul de pe e36, am lucrat intr-un service si am avut ocazia sa pornesc cateva exemplare dimineata,galagioase(pompa de inalte) si "da nas" exact ca o dacie din 85' cat este rece. Am vazut pe un e93 320i consum de 13-14 oras mers linistit." In clipa de fata am un E92 320i 170 Cp. N43 si de doi ani (25000km.parcursi) NU AM AVUT NICI O PROBLEMA CU EA ! Am luat-o la 35000 di Germania... Zgomotul despre care vb. cei nepriceputi nu se datoreaza pompei de inalta... In fine, au fost cateva bucati la inceputul livrarilor pe piata care au fost rechemate la inlocuire injectoare, bujii si rescriere soft IN GARANTIE (mod.2006-2007). Despre consum pot sa-ti spun ca la mine media este intre 7.5 si 8.5/100km. daca nu o "deranjezi" prea tare (peste 5500 rot., acolo unde orice marca-producator are consum URIAS). Asfalt uscat ! La Multi Ani ! In clipa de fata am un E92 320i 170 Cp. N43 si de doi ani (25000km.parcursi) NU AM AVUT NICI O PROBLEMA CU EA ! Am luat-o la 35000 di Germania... Zgomotul despre care vb. cei nepriceputi nu se datoreaza pompei de inalta... In fine, au fost cateva bucati la inceputul livrarilor pe piata care au fost rechemate la inlocuire injectoare, bujii si rescriere soft IN GARANTIE (mod.2006-2007). Despre consum pot sa-ti spun ca la mine media este intre 7.5 si 8.5/100km. daca nu o "deranjezi" prea tare (peste 5500 rot., acolo unde orice marca-producator are consum URIAS). Performantele sunt cele reale din documentatie BMW. Chiar si cu 4 persoane si bagaje este suficient cuplul de 200 Nm. (3600rot/min) dezvoltat de motor, in depasiri, urcare panta si demaraj, nu te va face de rusine... Asfalt uscat !
    1 point
  9. O poza, doua se poate pune, sa vedem situatia mai bine; si pentru altii?
    0 points
  10. Ia ti oe, nu mai face experimente fara rost!
    0 points
  11. Salutari. Eu am rezolvat problema cu un schimb de ulei la cutia de viteze. Am folosit ulei Ravenol 75W-80 MTF-2, am incercat si cu ulei BMW de la reprezentanta insa, fara rezultat. Ravenolul a dat rezultate cam dupa 400 km de la schimb.
    -1 points
  12. Distributia nu e in fata unde sunt rolele.. Rolele si curelele sunt in fata motorului iar lanturile distributiei sunt in spatele motorului. Zgomotele ar trebui sa fie relativ usor de localizat. Pentru distributie trebuie sa o urci pe rampa sau cat poti de mult, ascultat din spatele rotilor din fata.
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.