Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/14/20 in all areas

  1. Mașina n-are nicio vină. Pretențiile tale sunt greșit calibrate
    3 points
  2. Vand BMW F10 535xd, 3.0 bi-turbo, 313 cp, xDrive, M sport, an 2012 Anul fabricatiei - 2012 Km - 198 000 km Capacitate cilindrica - 2 993 cm3 VIN - WBAXA91080DX32302 Norma de poluare - Euro 5 Pret - 16500 euro + TVA M Aerodynamics Package suspensie M sport M Leather Steering Wheel incalzire volan plafon individual culoare antracit scaune confort, actionate electric memorie tapiterie piele perforata, incalzire fata spate, ventilare fata trapa electrica jante originale style 316 R20 head-up display transmisie automata sport 8+1 trepte sistem navigatie profesional, harti actualizate 2019, DVD player (ruleaza filme) sistem audio HiFi Professional DSP setare mod de conducere eco pro comfort sport si sport+ oglinzi exterioare heliomate cu pliere la buton sau din telecomanda incalzire si ajutor la parcare senzori parcare fata spate cu afisare (PDC) camera marsalier senzor ploaie, lumina presiune roti detectare semne rutiere active pedestrian protection functie autohold sistem start stop faruri bi-xenon adaptative led spalator faruri cruise control interfata USB audio AUX brake energy regeneration carkit bluetooth compatibil cu orice telefon sistem alarma Viper 5706 (pornirea motorului din telecomanda, raza marita de actiune) carte service completa numar identificare VIN WBAXA91080DX32302 La masina au fost schimbate foarte multe piese (baterie 105 Ah, ulei + filtru cutie viteze, ulei grupuri si cutie transfer, flansa cardan, bucse diferential, brate, bascule si bucsi articulatii, placute frana fata spate, lichid frana, antigel, revizie completa si altele) Foarte bine intretinuta, arata si functioneaza fara repros Se emite factura, iar la pretul afisat, se adauga TVA deductibil.
    1 point
  3. Da, e posibil sa fie “ noi stricați”, te duci inapoi la service si spui ca huruie si sa ti verifice, eventual altii.. skf firma buna dar ĂŽncearcĂŁ cu alta firma atunci. Cu rulmenții vechi nu se auzea nimic? De ce i ai schimbat atunci?
    1 point
  4. Problema rezolvata, la serviceul unde mi-au schimbat volanta si ambreiajul au montat gresit suportul rulmentului intermediar de la axul cardanic, de aici trepidatiile in accelerare, din cauza asta s-a stricat si flansa. S-a primit refund.
    1 point
  5. Nu stiu motivul ,probabil securitate . Eu am chiar 470 k ,dpf original,e91 2008 .
    1 point
  6. Sau poate raman pe motorina, dar trec la Audi, unde stii exact ce si cand se intampla cu masina ta...
    1 point
  7. eu am fost acum aparoape doi ani la ace si am fost supermultumit: -produse de calitate -pret super competitiv imcomparabil cu dyc -omu era pasionat de chestia asta ,ceea ce la dyc s a transformat intr o afacere si nu stii pe mana cui iti cade masina; -idei si sfaturi de intretinere
    1 point
  8. poti sa detaliezi Andrei ? nu de alta dar si eu il tot recomand pe DYC si nu vreau sa ma injure lumea dupa
    1 point
  9. OLX 160.000km. Licitatie 305.000km. Anunt: https://www.olx.ro/oferta/bmw-320-2016-163cp-automata-IDdvXPG.html
    1 point
  10. Moama cum sunt alea de pe spate :frantics: Buna alegere ai facut. Arata super.
    1 point
  11. Ideea este ca o țin in garaj, iar in momentul de fatza nu ies afara, deci nu merg nici la service/mecanic. Mai am și un F25 deci am mașina de baza. In fine... Am citit toate mesajele, pe YouTube am gĂŁsit destule filmulețe cu demontatul și altele. Cred ca este acel Vent Valve care a rĂŁmas blocat pe OPEN. UrmĂŁtorul pas e sa ĂŽl dau jos, ori eu ori la mecanic.. p.s. Ămi permit mașina dar problema acum este acest virus
    1 point
  12. Ti-am lasat mesaj cu tot ce ai de verificat! Daca tu crezi ca scoaterea si bagarea inapoi a sigurantei inseamna sa repari, te inseli! Pana nu pui mana la treaba si demontezi / testezi / montezi tot ce ti-am enumerat (probleme explicate amanuntit in diverse clipuri pe youtube) nu vei rezolva nimic. Mai bine dute la un mecanic bun si plateste serviciul! Nu iti permiti, schimba masina! Mult succes, dar am impresia ca nu vei gasi acu in carul cu fan!
    1 point
  13. Eu am auzit Audi Sound System pe A4 B8.5, nu m-a dat pe spate deloc. Se aude decent, peste basicul de la BMW clar, dar nimic deosebit. Audi a avut foarte mult timp un sunet nenatural, "spart" cum a zis colegul mai sus, lucru foarte evident pe voci. Suna destul de artificial, nu stiu cum mai e acum. Bass aveau, pentru ca aveau subwoofer dedicat, dar dpdv al calitatii sunetului, era o bubuiala suprapusa cu niste medii-inalte neclare si artificiale. BMW e mai natural, chiar si pe sistemul basic, dar il dezavantajeaza foarte mult lipsa tweeterelor. Cu tweetere se schimba foarte mult situatia, calitativ. Cantitativ, fara un amplificator nu faci nimic. Sistemul Alpine e surprinzator de bun, DSP-ul e sesizabil peste Hi-Fi. La volum mic/mediu/putin inalt, e foarte ok. Se aude detaliat si face treaba foarte buna si pe radio/bluetooth. Dar la volum inalt-inalt, o sa sara wooferele de sub scaun, pentru ca nu fac fata. Amplificatorul duce, wooferele nu. Practic, daca urmaresti mult bass, nu o sa fii multumit cu sistemul Alpine decat daca schimbi wooferele.
    1 point
  14. Despre ce Audi vorbim? Nu de alta dar am avut ocazia să aud și A4 B9 FL și A6 C8 iar sunetele stock sunt varză totală. La A6 chiar avea acel Audi Sound System (echivalentul HiFi) și nu era deloc ok. Chiar se auzea foarte "spart" așa, fără profunzime. Premium Sound nu este echivalent cu HiFi ci cu H&K la Audi. Ai Basic (cel cu 8 boxe pasive și atât), apoi Audi Sound System (ăsta ar fi HiFi la BMW), B&O Premium (echivalent H&K la BMW) și B&O Advanced (ăsta din urmă costă peste 7000EUR ca opțiune). Comparația nu e chiar corectă cu cer/pământ. Încearcă cu băieții de la Audiolab.RO. Au destule F30 în portofoliu. Îi găsești pe farcebook
    1 point
  15. Reglează Bass la 3/4 spre maxim(dreapta). Treble puțin peste 0. La volum mare cedează și cârâie dar pentru non-melomani e ok; mai ales că nu asculți 99% din timp cu volumul la blană. Până la volum mediu face ok cât de cât. Față de noile A4/A6 Basic-ul BMW este superior. Dacă vii de la un Audi cu B&O la F30 cu basic normal că ceva ți se pare că e greșit
    1 point
  16. Deci practic ai un F30 cu H/K, ai auzit un Hi-Fi, si prin extrapolare, stii cum e in situatia in care ai sistemul de baza, stii cum suna alte sisteme pe care nu le-ai auzit si stii si ce e facut. Pertinenta parere. Iar recomandarea ta cu H/K sau B&O practic ne-a adus solutia topicului, ca tot nu stiam cum sa o rezolvam. Multumim! Altfel, B&O n-a fost niciodata o optiune pe F30, dar probabil ne place numele exotic. H/K a fost, dar sa il cumperi din dezmembrari cu pretul din fabrica, aproape 1000 euro, e exagerat. Ai destule alte optiuni care suna mai bine in banii aia. Un amplificator de 6ch cu DSP (3000 lei) + sistem pe 3 cai Gladen, de ex, ajunge la aproape 4500-5000 lei. Iar montajul si posibilitatile de upgrade ulterioare sunt mult mai usoare decat daca ai instala H/K.
    0 points
  17. Exista un motiv precis pentru care BMW nu pune sisteme audio de calitate. Le e mai usor sa prosteasca marea majoritate spunand in o reclama bine plasata ce mult gandesc inginerii lor de sunet sa adapteze "perfect" sunetul, calitatea muzicii.. Cand, in fapt fiind pus sa alegi dupa buzunar, ca potential cumparator, descoperi cat de piperat este pretul unui sistem audio de calitate si ca e o optiune si bine ca e... Deodata cei mai multi devin pragmatici si se multumesc cu un sistem MEDIOCRU de basi si inalte pe doua canale, fie el si auzit in 4 sau 6 difuzoare, tot un stereo cu frecvente medii atenuate foarte mult(!) ramane.. si numai muzica hip-hop (pare ca) suna bine..
    -1 points
  18. Tot in ista mai este o procrdura de adaptare a EGR si MAF (parca si injectoare) care se termina cu tinutul aceleratiei la 4k rpm cateva secunde.
    -1 points
  19. Habar nu ai ce scoti pe gura si din pacate formulezi atat de frumos incat niste creduli te pot crede pe cuvant. In primul rand nu are importanta daca mergi numai in oras sau autostrada, dpf-ul isi face regenerarea oricum si oriunde. Tin sa va reamintesc ca bmw face masini nu trotinete. Intradevar contextul ideal pentru o regenerare este pe autostrada, la un mers constant insa nu este ceva obligatoriu. Dpf-urile de la bmw sunt dintre cele mai bune si rezistente dpf-uri existente pe piata. Pentru o regenerare a dpf-ului sunt suficiente 15-20 de minute de mers (indiferent ca e oras sau autostrada) acesta isi face regenerarea cu succes, diferenta este doar intervalul de regenerari, spre exemplu la mers pe autostrada isi face regenerarea mai rar decat daca mergi in oras, pentru ca in oras mai adaugi si acele multe ore in care motorul stationeaza pe loc si permite umplerea filtrului cu particule. In al 2 lea rand la regenerare se simte o scadere de putere pt 15-20 de minute, la a mea asa este, daca voi nu sunteti in stare sa va simtiti masinile nu mai dati sfaturi anapoda. Sau cel mai probabil aveti masinile praf si indiferent ca isi face sau nu regenerarea oricum aveti scadere de putere la ele. Am avut un e90 fl care la 270k km i-a aparut martorul dpf in bord, am pus testerul pe ea si am vazut ca nu mai facea regenerare de 2000km, am sters eroarea si i-am facut regenerare fortata cu testerul in brate pe autostrada iar de atunci am tot monitorizat regenerarile si erau facute cu succes, si acum actualul proprietar se bucura de ea la 300k+ km cu dpf din fabrica.
    -1 points
  20. (@WIN60, ai dreptate 100%. Nu am vrut sa te intreb in prima postare de ce ai zis ca trebuie sa fie in treapta 3-a sau chiar treapta a 4-a, pentru ca ai revenit tu cu raspunsul stiut si de mine, in cazul regenerarii fortate, filtru colmatat, bla, bla. Corect. Evident ca aceea este o conditie pentru o situatie exceptionala sau rara, dar se poate generaliza si spune in acelasi timp ca filtru asa se regereaza pasiv mai bine, aproape de o conditia ideala de condus un diesel..) rikmh, motorina ajunge in ulei pentru ca aceasta in momentul in care regenerea a pornit, a fost decisa, motorina este injectata in exces ca aceasta SA AJUNGA NEARSA sau arzand in flitru unde sa dea foc noxelor adunate. Si dupa cum nu e greu sa iti imaginezi motorina in exces ajunge si in baia de ulei, datorita presiunii de sute de bari care este creata permanent/ciclic in cilindri aceasta isi face drum pe pereti in jos. In conditii normale la diesel, motorina este injectata in functie de putere solicitata; la regenerare intra intr-un mic haos, sau iad, daca vrei.. De aceea un alt motiv pentru care regenerarea NU se intampla este pentru ca nu sunt un minim necesar de litri in rezervor.. @Alexxx e trist ca ne parasesti pe o convingere atat de "subtire". Poate e mai bine sa treci pe benzina daca faci drumuri scurte..
    -1 points
  21. Tu nu dadeai lectii despre sisteme audio si difuzoare pe alt thread, si erai si acolo atotcunoscator? Nu mai bine iti iei ce vrei/faci ce vrei/stai de sase pe langa masina, decat sa iti versi frustrarile si cunostintele peste tot pe aici?
    -1 points
  22. Dar la pret v-ati uitat? Credeti ca daca are 300k i-au dat-o aia gratis? Macar asta n-a mancat c***t ca altii sa scrie "KM REALI" Eu stiu ca toti vrem 15 butoane si Impecabila cu 8000 negocial dar nu merge chiar asa!
    -1 points
  23. @bimmer90f30 - Da, inteleg - asa eram si eu cand eram de varsta voastra. Acum sunt mai batran! Conduc de atati ani cat au de viata majoritatea care "opnieaza" p-aici si conduc masini diesel cu DPF de foarte multi ani! Cat despre diesel gate, Audi nu sta mai bine doar la asta ci la TOT cand vine vorba de diesel. E la ani lumina de BMW. Noroc ca nu mai trebuie sa recupereze (BMW) pentru ca trecem la electrice! @BMWlido - asta am zis si eu, dar cu restul are dreptate. Oricum e mult mai aproape de adevar in comparatie cu majoritatea care abereaza p-aici...
    -2 points
  24. Decat sa treci la audi, mai bine renunti la dpf ul de pe bmw, sa vezi apoi, performante
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.