Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/28/20 in all areas

  1. F30 nu e o masina rea, dar nu e o masina de 37k in 2020. S-a mai zis asta si inainte, dar ai ramas setat pe ea. Cred ca o treime din bani sunt aruncati pe geam, dar pana la urma, sunt banii tai. Macar de era ceva mai deosebit, 330/335. Parca-mi pare mie rau de bani si nici macar nu-s ai mei.
    4 points
  2. Corect, planul de revizii oficial spune 30.000km sau 1 an, in functie de care apare primul...dar computerul de bord poate micsora acest interval in functie de parametrii pe care ii monitorizeaza. La mine in general mi-a aparut request-ul de revizie undeva la 25-27.000 km. Acum trebuie sa fac a 4-a revizie (asa numita "groĂe Inspektion") ce cuprinde destul de multe chestii si un check general al masinii. Bineinteles ca se va inlocui pe garantie absolut orice e gasit in neregula, dar probabil nu va fi nimic...masina merge excelent. Deasemenea trebuie sa fac asap inspectia tehnica (TĂV), deci o testare suplimentara ce va confirma ca totul este in regula. Va fi facuta tot la reprezentanta BMW. Ca bonus, este posibil sa primesc un set de anvelope de vara noi, insa depinde de cat de repede pot ajunge in Germania sa schimb rotile. Nicio promisiune aici. In pretul asta sunt incluse si orice taxe de export si asigurari necesare in Germania, pentru a putea fi inmatriculata in Romania. Deasemenea masina va fi livrata noului proprietar in Romania, deci se evita drumuri si bani cheltuiti cu adusul unei masini din Germania.
    2 points
  3. Salutare colegi, A venit momentul sa ma despart de masina actuala si decat sa o returnez firmei de leasing, care o va vinde unui dealer in Germania, ma gandesc poate e cineva de aici interesat de o masina buna, ingrijita si cu istoric curat. Este vorba de un G30-520d negru, achizitionat in martie 2017, care in moment are aproximativ 95.000km. Configuratia este urmatoarea: - motor 2.0d 190CP si 400NM (B47) - cutie automata cu padele volan - culoare neagra cu jantele standard pe 17" (V-spoke 618) - 2 seturi complete de jante cu anvelope vara si iarna - faruri LED - lumina ambientala - scaune sport piele neagra + suport lombar si incalzire - navigatia business (cea inclusa in pachetul standard) - sistem audio hi fi - suspensie M - volan M - plafon negru - oglinzi exterioare si interioara heliomate - bancheta spate rabatabila - senzori parcare fata spate - climatronic cu functii extinse Masina a rulat preponderent in Germania si vestul Europei, cu cateva drumuri facute in Romania (in concediu). Starea tehnica este absolut impecabila, iar estetic prezinta urme normale de utilizare, cu fine zgarieturi ale lacului de la spalat. Nu are zgarieturi adanci, care nu ar putea iesi la un polish de suprafata. Masina nu a suferit niciun accident, nu e revopsit sau schimbat niciun element de caroserie. Doar parbrizul este momentan ciobit de o piatra luata pe autostrada, insa va fi inlocuit cu unul original la reprezentanta BMW imediat ce se ridica restrictiile. Pana in prezent au fost efectuate 3 revizii conform planului de service (doar la reprezentanta BMW) si urmeaza a 4-a revizie (tot imediat ce se va putea circula) ce va include frane fata spate (probabil de data asta schimba atat discurile cat si placutele), lichid frana, ulei si filtre, inspectia mare (nu stiu exact tot ce cuprinde). Garantia masinii este de 5 ani fara limita de km, conform pachetului achizitionat si inregistrat in reteaua BMW, asadar noul proprietar va sta fara griji inca cel putin 2 ani. Povestea ei poate fi urmarita si in topicul dedicat masinii: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/178661-g30-520d/ Momentan este in Bucuresti si poate fi vazuta si testata oricand. Pretul este de 32.000 EURO (TVA inclus). Eventual cred ca se poate vinde si fara TVA unei firme, insa va trebui sa ma interesez la compania de leasing exact. Pentru orice intrebari, pot fi contactat aici pe forum sau la numarul 0731.499.426 Multumesc!
    1 point
  4. Doar pentru 2 upgrade-uri simple te ajut eu gratuit dacă ești prin zona capitalei. N-are rost să dai banii degeaba doar pt 2 chestii simple. Dar să scăpăm de limitări Eu după experiențele avute recomand primul din lista asta. Contează și Android/iOS totuși. Nu pot vorbi pt Android. https://bimmercode.app/adapters/
    1 point
  5. Verifica manunchiul de cabluri care-l alimenteaza. E problema cunoscuta la masinile cu haion. Deseori acel cablu este cutat/rupt/intrerupt si de aceea nu ii mai da curent bine.
    1 point
  6. La ce am fĂŁcut eu si la ce urmeazĂŁ sĂŁ fac DA trebuie dat-a bara fata jos. La ce vrea mgi nu,el trebuie doar sĂŁ dea grilele jos care e treaba de 10 minute!! Aici nu te contrazic nici o secundĂŁ,prinderea mecanica e sfântĂŁ! Doar cĂŁ problema a fost ca nu aveam cum sĂŁ o prind fĂŁrĂŁ sĂŁ se vadĂŁ din afarĂŁ.....nici cu surubele,soricei sau cu alte materiale pur si simplu nu aveam cum...si crede-ma ca mai bine lucrez cu ce scule ai enumerat tu mai sus decât cu lipici( la astea nu trebuie sĂŁ aștepți sĂŁ se usuce,ceea ce e fooooarte enervant)
    1 point
  7. Allexino nu l intereseazĂŁ observația ta, omul a intrebat ceva, Ești total pe lângĂŁ ĂŽntrebarea lui, daca el vrea sa anuleze tot, e fix problema lui, când va cere pĂŁrerea despre vreo anulare poți sa spui acolo. Nu ĂŽnțeleg unele observații, omul face ce vrea cu mașina lui, ĂŽși asuma tot ceea ce face. Ajuta l cu o informație despre ceea ce a intrebat sau nu mai scrie. Nu am nimic personal cu tine si nu l cunosc nici pe inițiatorul topicului.
    1 point
  8. Între timp, leak cu LCI: Dacă vizual nu pot să zic că mă așteptam la cine știe ce, da se apropie din față mai mult de noua linie 7 (fără grila hidoasă - mie unul nu-mi place deloc) și din spate de linia lui G20 .... pot să zic că super interesant este viitorul 545e. Benzină 6 cilindri + Electric. Ideal
    0 points
  9. Pentru lichid masina are motor electric pe langa rezervorul de lichid daca nu stropeste ar putea fi acesta defect. Ce nu merge inca? La e91 e un disc cu o gaura pe haion care se misca iar bratul corespunzator se misca pe geam. Fa o poza. Nu stiu cum e la E46 compact.
    0 points
  10. Sunt motoare cu 6 cilindri 2500cc facute de BMW dupa anii 2000? De altfel, e de cautat cel putin 2500cc pe un seria 5; nimic rau in asta.
    -1 points
  11. Bine ca ai cautat raspunsul si pentru altii.
    -1 points
  12. 9000 fix cu roti de vara, valabil 1 saptamana, apoi nu se mai vinde.
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.