Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 05/08/20 in all areas
-
Cred cĂŁ e nesimțit de rapidĂŁ acum! Am vĂŁzut pe pagina Bpro cĂŁ s-a efectuat și o resoftare a cutiei. Ne poți spune dacĂŁ te rog ce ĂŽmbunĂŁtĂŁțiri se simt ĂŽn comportamentul acesteia?1 point
-
1 point
-
Am rezolvat si softul. Am ajuns la aproape 380 cp si 754 nm. Se simte o diferenta, mai ales la plecari de la 60-80 kmh in sus. Nu sunt mare fan de lansari de pe loc. Sambata am un drum mai lung si revin cu impresii.1 point
-
Nici o legatura cu Xdrive: The B47 engine is part of the modular family of engines, along with the B38, B48, and B58.[1] The B47 complies with the Euro 6 emissions standard, and features a dual overhead camshaft with 4 valves per cylinder and a single turbocharger; while 165 kW (224 PS; 221 hp) and 170 kW (231 PS; 228 hp) engines feature twin-turbochargers. In November 2017, a technical update (codenamed B47TĂ1) added AdBlue injection and higher injection pressures. Twin turbo for both 318d and 320d.1 point
-
1 point
-
Ai inteles total gresit, am si eu Bmw si as vrea sa i pun eibach si 19, de la aleea unde intru in parcare si pana la oras si la drumurile pe care le fac, efectiv daca fac alegerea de a pune arcuri sport sunt dobitoc, pentru ca știu unde merg cu mașina si cu toatĂŁ astea daca as face alegerea sa merg pe jante mai mari sau arcuri sport ar ĂŽnsemna sa fiu dobitoc, vorbesc de mine. Eu știu ce fac cu mașina si știu ca as avea destule situații nasoale in care as avea probleme. Problema asta o am si eu de 4 ani, imi tot vine sa comand arcuri si dupĂŁ ce ma gândesc 10 minute... imi iau gândul, dupĂŁ 5 luni Iara imi amintesc ca as vrea si eu sa fie mai joasa si tot asa.. A fost o ĂŽntrebare de la un om care s a atacat. Ce te a deranjat? Nu am dreptate? Pentru ca nu e vorba de BMW aici, e vorba de orice marca de mașina pe care daca o echipezi cum spune ti voi din orice punct de vedere, mai puțin al esteticii, ai de pierdut. Ma intereseazĂŁ cum aratĂŁ mașina de aia am si bĂŁgat atâția bani in ea, dar nu pana in punctul in care nu mai pot parca unde ar trebui sa pot.1 point
-
Nimeni in afara de tine nu a zis ca N20 e praf. Cuvantul folosit a fost problematic. Problematic inseamna ca "may fail", inseamna ca ai vizite neasteptate in service. Prin simpla inlocuire a componentelor lantului de catre BMW, PN 11317584084 cu PN 11318648732, dovedeste ca si ei au constatat ca e problematic (la 80000 km, wow, asta inseamna o viata de om, puteau nici sa n-o faca). Sunt destule probleme pe care unii le-ar considera grave, altii nu, depinde cum o ia fiecare (daca vrei detalii, apuca-te de citit forumurile din afara). Si nu inteleg de ce continui sa ii strici topicul omului, incepand cu postul #34, prin care incerci tu sa dovedesti ca de fapt N20 nu are nicio problema, nefiind macar motorul de pe masina de fata.1 point
-
Dar te rog, nu mai vorbi prostii. S-a facut redesign la lantul de distributie la N20: http://www.rightfootdown.com/automotive-news/bmw-redesigns-n20-timing-chain-components-n26-too/ Recall-uri pt diverse probleme, sunt minim 2-3, nu stiu unde sa le caut acum pe toate. Asta e primul pe care l-am gasit: http://www.brrperformance.com/blog/?p=2509 Daca nu stii, nu mai vorbi doar sa facem posturi aiurea. Si da, se poate generaliza, daca bmw a generalizat problema.1 point
-
Uite ca a mea e produsa in februarie 2017 si are adblue Un coleg cu x3, tot 190cp produs in mai 2015, tot euro 6 era fara adblue. O colega cu seria 1 de 150cp produs tot in februarie 2017 este fara adblue. Exista alte motive pt care anumite masini au adblue iar altele nu, si nu cred motivele respective sunt enuntate aici.0 points
-
Nu din aceleași motive incerte ca N47. Dar nici nu aș face 300000km cu o distribuție stoc. E vorba de uzurĂŁ de la un punct ĂŽncolo.-1 points
-
Terminați fraților cu distribuțiile la B47. Vă păcăliți aiurea la 100-200000km.-1 points
-
-1 points
-
Da, timp de 2-3 sĂŁptĂŁmâni, primĂŁvara și toamna. Când e prea frig evident e degeaba, când e prea cald arde prea tare chelia :turned: - și eu am renunțat la trapĂŁ. F30-ul avea. Nu-i simt lipsa.-1 points
-
Și mĂŁcar a avut posibilitatea de a alege aia versus aia. Ce te faci când e deja cu rulaj (fie el și mic) și primești pe gât o grĂŁmadĂŁ de chestii de care nu ai nevoie, sau mai rĂŁu, are aproape tot ce vrei dar n-are fix una din dotĂŁrile de pe lista ta de dorințe, ești nevoit apoi sĂŁ zici pas la o mașinĂŁ bunĂŁ sau accepți ĂŽn cele din urmĂŁ lipsa acelei dotĂŁri. Important e sĂŁ fie cel ce cumpĂŁrĂŁ mulțumit de alegere, cĂŁ el merge cu ea zilnic pânĂŁ la urmĂŁ. Știe fiecare mai bine ce i se potrivește și ce nu.-1 points
-
stiu pe cineva care la o masina de 30k pret standard, a bagat optiuni de 21.500 chiar acum doua sapt si a comandat-o. mai punea lejer 3000 daca masina respectiva avea in lista de optiuni webasto si scaune incalzite spate. mai voia ceva dar nu imi amintesc ce anume. efectiv omul a bifat absolut tot ce i s-a parut interesant. este vorba de un 218i grand tourer. a primit 23.3% discount-1 points
-
Cunosc potențialele probleme, dar prea se generalizează. Sunt potențiale probleme, lucruri care se pot întâmpla dar nu e garantat că se întâmplă. E aiurea să generalizezi că N20-urile au probleme doar pentru că pot exista pe ici pe colo diverse situații. Dacă te raportezi statistic la nr de mașini cu N20 vândute vs probleme cu distribuția să zicem ai să vezi că procentul este foarte mic. E ok să zicem că N20 e pilaf când 5-6% sunt raportate cu probleme? Cam cum e și cu distribuția lui N47. În plus mașina e nouă, cu garanție. Chiar stăm să ne uităm la drobul de sare?-1 points
-
Bine, nu mai vorbesc prostii. N20 e praf. B48 o să fie tot praf, drobul de sare maică! Cu citat din unul articolele postate. "May fail, but usually after 50/60000 miles" - după cum vezi este cum spuneam și eu: "Chiar și dacă prin absurd am zice că ajunge să o țină și 150-200000km și 6-7 ani, tot nu are cum să dea de probleme grave" - poate exagerat la nr de km, corect. Cuvinte ca "may", "usually" implică un grad de probabilitate, nu o garanție. Alt citat din același articol: "As discussed throughout this article the BMW N20 is an overall reliable engine that does not have many common issues." - Overall reliable engine = Praf, Problematic?! Gata, nu mai vorbesc prostii.-1 points
-
Am înțeles acum. Am interpretat poate eu greșit - am avut senzația că vrei să zici că e de evitat complet după cum citisem inițial postarea ta, N20 odată și acum B48. Oricum, B48 are de făcut testul timpului până una alta, deși sunt de prin 2014 deja pe mașini. Motorizarea asta sincer e exact cum zicea și Kragod "sweet spot", din punctul meu de vedere. Pe șasiul de G20, e chiar ce trebuie pentru un regular car. Că nu vorbim de M3 aici, evident. Sper să nu-i fie pătată imaginea ca fiind problematic.-1 points
-
Naiba știe din film. Nu aud nimic special și oricum e irelevant. Mergi și la o reprezentanțĂŁ sĂŁ ceri o pĂŁrere cu testele lor, dar nici alea nu sunt 100%. Vrei nu vrei dacĂŁ faci distribuția trebuie sĂŁ nu uiți cĂŁ mai adaugi și costul uleiului la ce dau ei pe la nasul tĂŁu ca sumĂŁ ... e jenant sĂŁ-l recuperezi.-1 points
-
Pe stalpul masinii ce scrie, in partea de cea mai de jos? Acolo e trecut codul motorului. Ce investigatii ai facut??-1 points
-
Stie careva care B47 este cu AdBlue? Adica sa imi zica daca cumva VIN-ul sau altceva decat (fizic) busonul de AdBlue. Vreau sa pot sti din alta parte, sursa daca o masina anume (motor B47) are AdBlue..-1 points
-
Nu scrie nimic ĂŽn VIN, pe de altĂŁ parte (n-am confirmare ĂŽnsĂŁ, deci posibil sĂŁ fiu ĂŽn eroare), dar nu am vĂŁzut ĂŽncĂŁ B47 fĂŁrĂŁ AdBlue.-1 points
-
-1 points
-
În 2018 e altă mâncare de pește. Acolo aveau deja B47TU1. E puțin confuză explicația pentru că peste tot menționează “now with AdBlue injection”. Dar AdBlue aveau dinainte, aparent nu toate. De la TU1 pare că nu mai există deloc fără, cum e situația colegului de mai sus.-1 points
-
O sa ajung/merg la dealer sa ii intreb ce motoare din ce an au AdBlue. Din ce scrie pe net reiese, ca mentionare generala, ca toate motoarele B47 au AdBlue. Si ca N47 nu are AdBlue, ceea ce nu am auzit sa iaba pana in prezent. Aici consider ca nu am aflat un rapsuns cert.-1 points
-
-1 points
-
Mai face și BMW un ban în plus deh. Le vinde pe aceleași, din același material doar că piano black în loc de cromat și le zice M Performance-1 points
-
Eu tot sunt de pĂŁrere cĂŁ trebuia sĂŁ facĂŁ parte de la bun ĂŽnceput din pachetul Shadow Line. DacĂŁ tot pui toate elementele negre la ce naiba vii cu partea aia argintie complet diferitĂŁ? Dar e o gĂŁselnițĂŁ de marketing.-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
@ Myx, Omul are 255/40 pe spate si 225/40 fata. Cati rahati de inch sa puna la jante prin wc-ul asta de tara? 18 inchi sunt indeajunsi pt seria 3.-1 points
-
225/45 pe fata, scuze. Daca ar trece pe 19 ar fi 255/35 spate si 225/40 fata. Raman la parerea mea ca pt seria 3, 18 inch e alegerea perfecta aspect/confort/sportivitate-1 points
-
Omul pune poze o cu mașinĂŁ care aratĂŁ foarte bine indiferent de jante și pe voi vĂŁ arde grija de Loganuri... Super!-1 points
-
Știi ce aș fi curios? Nu zic că e cineva din topcul ăsta neapărat sau aici ...dar așa în general, dintre toți cei care recomandă jantele pe 19 sau 20, oare câți chiar cumpără și anvelope bune, noi?-1 points
-
-1 points
-
Observ ca de la intrebarea mea s-au creat si dispute. Am zis sa fac topic nou, cred ca merita.. Acum, am sunat si eu la dealer interesat si mi-au zis ca intr-adevar nu exista modele anume care ar avea toate acestea Ad-Blue standard si ca nici nu conteaza motorizarea. Dar au zis ca din 2018 toate B47 ar avea Ad-Blue. Ramane de vazut cat de informati sunt. Sa nu ne certam pe fleacuri chiar daca pe mine personal ma intereseaza in viitor un B47 cu Ad-Blue.. (fara distributie cu probleme ). Nu prea imi permit una, dar asta e alta poveste.-1 points
-
Acum firesc ar fi diamondtree sa justifice de ce partea electronica era de vina la cel vechi. Eu cred ca de vina ar fi ceea ce face motorul ventilatorului sa se invarta continuu, acel ceva e defect, sau in scurt, cum spun cei din bransa electricienilor..-1 points
-
@mkdan, Chiar nu. Pur si simplu am ramas socat ca cineva a dat minus la o chestie banala si in niciun caz subiectiva. La o axioma, practic. Adica nu am exprimat o opinie asupra a ceva, ci am spus clar ca nu momentul fabricatiei decide sau nu adblue, dand exemple care demonstreaza afirmatia si anume de doua masini cu b47 fabricate in februarie 2017, una cu adblue si una fara. Mkdan, evident ca un minus aici pe forum este ultimul lucru care m-ar afecta in viata, insa asa cum spui si tu, cum dracu sa apesi tasta aia doar ca sa te afli in treaba?! @bimmer, am exwmplicificat eu 3 masini cu b47. Doua fara adblue si una cu. Paradoxal, doua motorizari sunt cu 190cp si doar una are adblue. Cealalta fara adblue are 150cp-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00