Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 05/15/20 in all areas
-
3 points
-
3 points
-
..ce sa fac? (Nu imi doresc sa ma intalnesc cu asa persoana..) E specialist in toate, mai mult ca mine! (Pe de alta parte suntem pe un forum iar asta e liberatea.. /daca nu au opinie au minusuri.)2 points
-
Sa nu mai zici ca ai dpf off ca vine una si iti zice ca esti sarantoc...2 points
-
1 point
-
Cred ca e mai valid raspunsul tau. Probabil n-ar porni iarna nici trasa..1 point
-
Presiune suplimentara nu vine, doar creste temp amestecului carburant in camera de ardere si automat se produce detonatia, motorul pornind in acest fel si cu presiune mai scazuta in rampa...1 point
-
Exact - blocul szl complet de pe volan , cablajul . In link sunt 5 repere pt retrofit . Lejer , 300 euro minim , plus o suta montaj/codare - fac 400.1 point
-
@Win - ia uita-te tu in link-ul pe care l-am pus pentru retrofitul asta de faza lunga si vezi cat costa . Omul vorbeste de 400 de dolari pt piese la mana a doua si a stat sa vaneze ocazii . Poate mai depinde si de ce optiuni ai deja pe masina, dar nu prea vad cum ai facut tu asta cu 800 lei - chiar daca la masina ta piesele la dezmembrari sunt mult nai ieftine decat la F30. Crezi ca cine le monteaza si face codare , o face fara minim 100 euro ?1 point
-
Ce zici tu e high level, adaptarea inteligenta, cu ocolirea mașinilor din trafic, dar Fla costa 800 lei maxim, pe când farurile alea costa câteva mii de euro ca si opțiune si ca piese . Calitate pret, fata de alte retrofituri, voi da niste exemple (night vision, soft Close, oglinzi rabatabile, masaj scaune), fata de aceste retrofituri care se fac greu ( unele) si destul de scump, comparativ din punct de vedere al necesitĂŁții FLA primeazĂŁ in rândul lor, un retrofit ĂŽnseamnĂŁ pentru mine sa castig ceva in comfort si ajutor in trafic si in ultimul rând vine treaba cu “ plĂŁcutul”. Nu vreau sa creez polemica pe acest subiect, le as vrea pe toate cele scrise mai sus.. dar eu cred ca nu merita banii si dificultatea pentru ceea ce fac.1 point
-
Am mers cu xenon cu FLA si nu mi s-a parut asa util, in conditiile de trafic din Romania se intampla sa incomodeze. Nu zic, pentru cine conduce e bine, dar cu riscul de a orbi pe altii. Plus ca tot timpul va cobori si ridica lupa. E oarecum o varianta rudimentara. Posibil sa fie putin mai bine pe cele adaptive, care pot face si stanga-dreapta. Cred ca e implementare diferita acolo. Pe LED e altceva, lumina se ajusteaza automat din intensitatea led-urilor, de la stins la aprins si moduleaza aria de iluminat. Practic lumina se misca in timp real, ca tu sa vezi maximul posibil in conditiile date. Si aia nu prea orbeste. Abia pentru asta as face un efort si e ceva ce merita.1 point
-
Am E60 si am fĂŁcut retrofit la FLA ( asistent faza lunga) in 2017, de atunci recomand la toatĂŁ lumea sa si facĂŁ acest retrofit, si pe E uri si pe F uri costurile sunt in jur de 800 lei ( care include piesa + montaj + codare). Este un retrofit simplu si ieftin si poate cel mai folosit când mergi noaptea mai ales in România fĂŁrĂŁ autostrĂŁzi, efectiv gândește te De câte ori schimbi pe faza lunga noaptea din maneta si da ti seama cun o sa fie când nu o sa mai știi de maneta aia, contrar celor spuse de colegii mei, senzorul pe xenon funcționeazĂŁ aproximativ perfect, când nu funcționeazĂŁ perfect este atunci când vine unul cu lumânĂŁri in faruri si Efectiv nu l detecteazĂŁ de la distanța. Pentru cine nu i a gasit utilitatea nu cred ca merge noaptea niciodatĂŁ. Am zis de la primul drum dupĂŁ montaj ca este cel mai bun retrofit pe care puteam sa l fac. Cum sa spui ca nu te ajuta? Sa dai de maneta aia de ce puțin 1 data in fiecare km fĂŁcut, mai ales daca te prinde pe curbe si efectiv nu poți sa o scoți repede ca sa nu l orbeascĂŁ pe respectivul. Senzorul funcționeazĂŁ ireproșabil pentru cat de repede aprinde si stinge dupĂŁ ce trece mașina respectiva de tine. Vad ca nimeni nu zice nimic de distronic si colision asistant, fiind niste opțiuni aproape imposibile de pus pe Bmw uri din cauza dificultĂŁții si prețului foarte mare pentru acest retrofit, v ați luat tocmai de FLA. )1 point
-
N47 da, asta e in link :https://www.autopies...o/vaico/7285614, se schimba usor si se rezolva pb cu gazele de carter. Nu mai stiu codul verifica cu realoem in functie de vin.1 point
-
O sa fii dezamagit, la BMW nu poti sa faci multe, si ce poti sa faci, e scump. As investi maxim in jante, volan si un sistem de sunet decent. Eventual NBT, daca ai ecranul mic. Restul, dpmdv, sunt lucruri pe care si daca le ai, uiti de ele. Camera pentru marsarier presupune si un modul, modul care e vreo 300 euro, chiar si aftermarket. Aduni camera, cablaj, montaj si vezi daca merita. Faza lunga automata nu e atat de utila pe xenon, daca o ai, e bine, daca nu, nu as sta sa o montez. Xenonul nu permite atat de multa flexibilitate ca LED-ul si nici senzorul ala nu e cine stie ce.1 point
-
1 point
-
Nu, exclus. Problema nu e de la cutie. Masina merge bine mersi...asteapta sa treaca pandemia ca sa ies la plimbare. Am schimbat ventilul aerisire carter, aviz celor care schimba tot capacul de la culbutori...1 point
-
Sunt masini diferite, nu as alege in functie de dotari. Cauta printre prieteni, cine are ceva de genul sa te plimbe. Audi e mai comfortabil, silentios, si ca suspensie si motor. Bmw e mai sportiv, rigid, motor mai zgomotos dar care trage mai bine din ture joase si merge liniar. Cat timp au xenon, amandoua arata bine. Restul tu stii ce e important pentru tine, dar nu as sta intr-un asistent de faza lunga.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Poti sa urci masina pe elevator dupa ce incepe sa faca zgomotul si sa verifici toate plasticele si conductele posibile in timp ce cineva tine masina turata. Zgomotul este unul de rezonanta si ar trebui sa se opreasca cand pui mana pe elementul care vibreaza.1 point
-
Crede-ma ca dau telefoane peste tot. Cel mai rĂŁu este ca nu pot sa plec sa il iau din cauza acestui virus.Al meu este N47d20A euro 4.Am gĂŁsit si euro 5 n47d20c fix la service-ul unde ĂŽmi ĂŽnlocuiește motorul si mi-a zis clar ca nu se potrivește.2500 ma costa mana de lucru+ 7000 piesele noi ce se pune pe el( bujii, semering-uri si altele) + cat o mai fi motorul. ĂncearcĂŁ sa scoți din plan partea cu mersul sa l iei personal.. exista riscuri inclusiv cu transportul, vânzĂŁtorul sa spuna ca din cauza ta are nu știu ce provlema, etc, cumpara l de la o firma mai mare de Dezmembrari care sau garanție minim o luna si daca ar putea sa ti certifice km ar fi si mai ok. Ăl comanzi cu factura, ti l aduce curierul direct la service si aia e. Si eu am vrut sa fac la fel ca tine ĂŽnsĂŁ am zis ca vreau sa mai reduc riscurile la minim si asta a fost cea mai buna varianta, gĂŁsisem si la 600-6500 lei multe motoare daca mergeam dupĂŁ ele, inclusiv montate pe mașina care sa le pot testa ĂŽnsĂŁ am preferat sa dau 1000-1500 lei in plus si sa am garanția care e cea mai importantĂŁ si factura. 2500 lei manopera este mult, se da doar motorul jos si se pune altul cu anexele respective, este treaba pentru un om de maxim 6-8 ore cu tot cu distributie ĂŽnlocuitĂŁ. Crede ma ca am lucrat si lucrez la service- reprezentanta (nu Bmw) si știu despre ce vorbesc... iar 7000 lei pentru “ restul pieselor” este foarte foarte mult. Garniturile-simeringurile toate nu costa mai mult de 1500 lei ( maxim maxim) , aici vorbesc de prețuri pe OE. Bujiile pe OE nu costa mai mult de 500 lei. DetaliazĂŁ exact ca sa te pot ajuta ce ĂŽnseamnĂŁ 7000 lei Garnituri simeringuri si bujii? Motorul cu manopera si cu ce mai trebuie ĂŽnlocuit nu ar trebui sa te ducĂŁ mai mult de 13.000 lei, am luat in calcul cat am dat eu 7500 lei pe motor, a fost un pret mĂŁricel acum 2 ani, ar trebui sa fie mai ieftin acum, 2500 lei manopera + 3000 lei maxim piese noi ( ulei, filtru, simeringuri, șuruburi, bujii) am pus 3000 lei dar nu ar trebuie sa depĂŁșeascĂŁ 2000 lei. Prețurile alea de mai sus pe care le ai scris ĂŽnseamnĂŁ un 16.500 lei aprox, ceea ce ĂŽnseamnĂŁ extraordinar de mult, nu vreau sa te descurajez ĂŽnsĂŁ te au prins si ĂŽncearcĂŁ sa tragĂŁ de pe tine in vremurile astea cat se poate de mult, mai bine le PlĂŁtești 700 lei cat a costat constatarea si iei mașina de acolo si o duci la alt service care nu profita de pe spatele tau. E jaf la drumul mare. Parca vad ca ĂŽți cer 1500 lei pe constatare, exact cat ar fi trebuit sa fie cu tot cu montat, daca mașina era la reprezentanta Bmw mai ĂŽnțelegeam ĂŽnsĂŁ crede ma ca am luat in considerare la momentul ala si reprezentanta Bmw când am fost eu in locul tau si manopera era un 2000 lei...1 point
-
Din pacate nu prea mai ai ce sa faci acum....vibrochen terminat,cuzineti ...reparatia costa mult prea mult.Iei un motor SH ,verifici distributia si poate o schimbi sau nu.Depinde de tine,faci calcule cu pixul in mana .Si pentru ca tot ne plictisim....sa raspundem si la baiatul specialist pe angrenajul biela/manivela. Raspunsul se afla in poza 2 pusa de omul cu beleaua si nu mai detaliez.Nu am jignit pe nimeni prin postarea mea,singurul jignit esti chiar tu prin postarea ta. Eu chiar stiu ce vorbesc,cuzinetii nu se invart pe ...nimic.Ma deranjeaza ca o dai in manipulare ieftina .....gratuit ,Cel mai simplu dar si cel mai greu lucru este sa recunosti cand gresesti. Mai e un Fraerica Geamantan care ti-a dat si plus.1 point
-
Probabil volanta, disc ambreiaj, ceva pe la cutie, daca motorul porneste la prima cheie si merge ca de obicei, cauza e in afara motorului.1 point
-
Acum ma uitam pe istoricul de service al masinii din 2017 pana in prezent a inghitit 20.000 lei pe reparatii si revizii, printre care apare si schimbat un senzor presiune dpf + curatare admisie si EGR.Mi-am dat seama ca masina vand dpf gaurit ceva strica snezorul presiune dpf sau il face sa dea comenzi gresite.Senzorul presiune dpf cand nu functioneaza corect ori comanda regenerari frecvente, ori nu comanda deloc, ori provoaca mers neregulat, ceea ce acuz eu...Avand in vedere ca am dpf gaurit, nu cumva e mai bine sa-i anulez din soft dpf, impicit regenrari + functionare senzor? Practic fiind presiune 0 n dpf sau poate cu - , senzorul nu intelege si comanda in premanenta regenrari, de aici rezultand un consum usor crescut + anumite compensari pe injectie + oscilatii care rezulta in vibratii? Are logica ce spun?1 point
-
Deci nu e din cutie, cu mecatronic refacut, face la fel, cu alta cutie face la fel...banii aruncati...nu mai stiu ce sa fac. Rog ajutor.1 point
-
Daca as fi avut timp...masina e acum la garantie ...stau prost cu timpul liber.... AA rectific, n-a mai facut test ca masina nu era N47 era M47 si nu se pupau cutiile...1 point
-
Azi am vb cu cel de la service, mi-a zis ca aia din BG au gasit ceva pb mecanice la blocul de valve. Blocul a fost remediat, trimis, maine ii facem probe. Daca problema dispare, inseamna ca asta de la service m-a mintit cand a zis ca a incercat si alt bloc de valve.In fine mi-a zis ca-si asuma costul...1 point
-
Azi mai facem ultima incercare cu alt bloc de valve si calculator cutie de pe alta masina, tot 320d n47 cu ga6hp19 sa vedem cum se comporta. Din toata treaba asta m-am ales cu un update la soft, latest version, pe masina era o versiune din 2015.1 point
-
Poate sa fie din cauza clapetelor din admisie? Nu mai se mai deschid cat trebuie si nu primeste cat aer are nevoie si de aici si vibratia din cauza lipsei de cuplu? Ma gandesc ca dupa 2000 rpm ele sunt deschise total si atunci nu sunt probleme... Acum ma gandesc ca a fost o masina folosita in oras, DPF gaurit ...ce a infundat dpf a colmatat si galeria de admisie?1 point
-
Fum vizibil nu da, nici macar la pornire dimineata, dar in timp se innegreste esapamentul. Injectoarele sunt ok verificate la bosch.N-are soft, chiar daca avea azi s-a facut update de soft...face la fel.Mai citeste boaska cam 2 pagini sa vezi cam ce am verificat.1 point
-
O valva de pe retur adica pe furtunul care e intre filtru de motorina si pompa..0 points
-
..de ce porneste trasa.. Pentru ca impulsul dat de impingere, desigur compresie.. curentul corespunzator pe injector.. sunt ok / dar lipsa presiunii data de pompa pe cilindrul respectiv e compensata de energia venita din impingere.. Stiu ca si un grad diferenta in distributie poate sa nu mai porneasca motorul (NICI IMPINS) la schimbul filtrului de motorina.. Motor care inainte pornea aproape sfert.. (Aceasta situatie incalcita de necesitate a pune la punct pompa vp44 a fost rezolvata cu pompa de generatie mai noua pe E90 unde pompa nu mai trebuie pusa la punct. Am schimbat eu una si stiu.)0 points
-
Probabil de la pompa, nepusa la punct. O sa caut topicul cu ideea. Edit: din pacate nu il gasesc. Sunt sigur ca am citit aici acum cateva zile.. As sugera tot pompa(mai ales daca acolo ai umblat ultima oara de cand nu merge).0 points
-
Acum ca totul s-a rezolvat.. Plecand si de la ce zice Mircea-Si, intreb si eu, banuiesc ca la cumpararea masinii OBLIGATORIU ai scazut din banii dati, costul unui DPF nou si toate celelalte cheltuieli ca sa refaci masina daca/cand o sa trebuiasca? Mi-e asa mi se pare firesc, NORMAL.0 points
-
Fara doar si poate nu e vina ta, nu ai ce sa iti asumi, tu ai facut un lucru normal, ai schimbat consumabilele si ai mers cu ea. Proprietarii anteriori au tras de masina si cand au simtit ca finalul e aproape au dat-o mai departe ... Eu am tot avut benzinare , tocmai pentru ca mi-am asumat un consum mai mare decat sa am turbo, injectie directa, si distributii prin spate. Chiar a fost un factor important sa nu aibe distributia in spate. de exemplu si audi s-a tampit si apus lanturile in spate la motoarele pe benzina v6 ... that was a no go-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00