Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/22/20 in Posts

  1. Pozeee In poze e incaltata pentru iarna, pentru vara am jante de aliaj.
    2 points
  2. S-a cam pus praful pe aici. Daca tot stam pe acasĂŁ, am zis sa nu stau degeaba,asa ca am retapițat fetele de usi in piele Nappa si cusĂŁturi in culoarea mașinii, sa aducĂŁ putina culoare la interior. Anul trecut am ĂŽnlocuit franele fata cu cele M-Performance, iar pe spate au rĂŁmas cele stock, pana când am gĂŁsit un set nou M-Performance(etrieri,plĂŁcuțe) si discuri de pe E60 535i, Zimmerman cu diametrul de 245mm.
    1 point
  3. https://postimg.cc/gallery/1Q5MYhD
    1 point
  4. 1 point
  5. Ai completat cu 1,5l? Ai fĂŁcut-o cu motorul pornit pânĂŁ ce a ĂŽnceput sĂŁ curgĂŁ pe la bușon? Ai resetat adaptĂŁrile apoi?
    1 point
  6. Deci sambata asteptam poze cu X-ul ))
    1 point
  7. A venit si momentul detailingului exterior, ce a cuprins: polish+ceara+folie faruri. Ma declar multumit Restul pozelor: http://shorturl.at/otyOW
    1 point
  8. Foarte smechera prezentarea..mai sterge din poze ca nu incap toate aici
    1 point
  9. Azi am reusit sa inlocuiesc nuca schimbatorului de viteze. Cred ca a avut inele pe mana anteriorul proprietar si a zgariat-o. Nu era grav, dar imi statea pe creier. Cam astea sunt investitiile estetice, de acum ĂŽnainte am sa fac doar mentenanta.
    0 points
  10. Lacul nu se sensibilizeaza dar este mai usor sa vezi o zgarietura noua cand lacul este oglinda decat o zgarietura intr o panza de paianjen. Negrul este frumos dar cere atentie constanta. Urmatorul polish ai grija sa nu il faci la fel de agresiv.
    0 points
  11. Salut, A reusit / avut cineva nervi si rabdare sa sorteze / listeze si sa traduca meniul "secret"? Intreb pentru ca eu incercand sa resetez intervalul de schimb de ulei i-am dat un reset general (meniul 21 parca) de-a uitat si cat era ceasul ... buba este ca de atunci nu o mai scot sub 8,4% consum urban in conditiile in care inainte de reset, in aceleasi conditii de trafic si temperatura o scoteam 6,9-7,4%. Dupa mintea mea sunt 2 variante: 1. trebuie sa invete anumite valori din nou si sa-si refaca ceva parametrii / statistici urmand sa optimizeze ulterior consumul ... asta e cam putin probabila pentru ca am facut deja ~100 km si tot acolo stau la consum 2. in meniul acela "secret" sunt ceva optiuni ce influenteaza consumul Astept pareri si informatii cu interes Mersi! -------------------------------- Edit 1: Am gasit meniurile intre timp http://e90.wikifoundry.com/page/BC+hidden+menus Sunt curios de pareri legat de restul ---------------------------------- Edit 2: Se pare ca meniul 20 este pentru un factor de corectie care trebuie setat comparativ cu valoarea consumului aratata de BC si consumul efectiv. A mai facut cineva ajustarea factorului de corectie sa ne confirme si sa ne dea mai multe informatii? Link-urile unde am gasit informatia: http://www.motor-talk.de/forum/korrektur-der-verbrauchsangabe-im-bc-t928063.html http://www.1erforum.de/tipps-tricks-beim-1er-bmw/korrektur-der-verbrauchsangabe-im-bc-598.html
    -1 points
  12. Salut, nu stiu daca mai esti interesat de masina de mai sus, dar daca vrei sa-ti cumperi ceva de genul trebuie sa fii foarte atent si sa ai multa grija. Eu iti zic niste informatii care s-ar putea sa fie eronate sau s-ar putea sa fie contestate de alti utilizatori de pe forum pe buna dreptate, dar din experienta mea cu vreo 5 masini second cam astea sunt informatiile de care tin cont la o achizitie de masina second. - sa nu compari o masina achizitionata de noua din ro cu una achizitionata de noua din germania (experiente cu masini provenite din italia sau austria nu am) - daca masina este diesel si a fost rulata in DE atunci media de km pe care o parcurge pe an este intre 50.000 - 70.000 km, am vazut si masini cu 100.000 km pe an, mai ales marci "premium" si motoare mari (2L sau peste). Exceptiile sunt foarte rare si trebuie sa te gandesti cate sanse ai tu sa fii ala "norocos" - cel putin 90% din masinile aduse in romania pentru vanzare si neinmatriculate in romania nu au km reali pe bord - cartile service se "produc" usor, daca vrei sa probezi este suficient sa mergi in piata, iti alegi o marca de masina care te intereseaza si suni in DE la service-urile din cartile de la 5 masini diferite, din zone diferite ale DE si o sa ai sentimentul ca suni la acelasi "service" - foarte multe masini vandute de dealeri sau persoane fizice din DE nu au km reali pe bord, era o vreme cand reprezentantele din RO iti dadeau informatii telefonice despre masini si se putea verifica - o masina diesel cu filtru de particule care functioneaza corect nu trebuie sa aiba funingina pe teava de esapament ... deloc! Trebuie sa poti sa vezi culoarea metalului, chiar si la o masina de 4-5 ani si 200.000 km sau peste. - exista masini avariate grav care sunt reparate fara a-ti da seama ca au fost avariate si care apoi sunt vandute fara ti se spuna. Este frecvent intalnita situatia aceasta. - o masina cu ~100-150.000 km reali nu trebuie sa arate impecabil la interior, trebuie sa prezite urme de uzura pe scaune (mai ales la piele), pe schimbator, volan, etc ... chiar daca a facut doar drumuri lungi pe autostrada - o masina cu motor diesel de 200-250.000 km reali se comporta absolut normal, deci daca masina merge foarte bine asta nu este un indiciu ca are putini km Asa ca idee, pana s-a ajuns la cele 5 masini de care ziceam mai sus cred ca s-au vazut, incercat si verificat undeva la 40-45 de masini (majoritatea in DE) ... bafta la achizitii
    -1 points
  13. Alorian si iulyvip este aceiasi persoana? Vezi ca nu prea ai voie sa ai doua conturi... Fa poza la conector si arat-o. Sau cauta sa vezi unde ajunge lungimea acelui cablu care are mufa si de acolo e. Orice mufa din instalatia electrica e prevazuta sa ajunga acolo unde ii este destinatia.. Ar putea fi sa zic sprayerul de faruri la anumite modele cu asa ceva, sau stergatoare far... orice ar.putea veni masina echipata dar nu obligatoriu modelul tau.. E usor pentru fabricant sa instleze o anume instalatie electrica dar sa puna doar anumite module, mai putine, daca noua fiind nu sunt solicitate de cumparator. Modulele sunt scumpe nu cablurile trase deja.. Da masina consuma putin mai mult (cu AC pornit) evident. Cam cu 10% in general.
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.