Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 06/15/20 in Posts
-
on topic, poti face cu incredere resoftare la Ginel Powertech sau Dragos Completechip, ambii lucreaza ocazional si in Bucuresti.2 points
-
SSQ, in cazul motorului de pe masina ta (o versiune N57 de 3 litri), BMW l-a dotat cu o singura turbina si a obtinut 258 CP si 560 Nm. Ca sa scoata din acelasi motor 313 CP si 630 Nm, BMW a considerat necesar sa monteze doua turbine in serie. Gandeste-te oare ce i-a oprit pe inginerii BMW sa puna pe piata un motor cu performante similare, doar printr-un tuning software al variantei cu o turbina. Ar fi fost mult mai simplu si mai ieftin totodata. Ai o masina moderna, iar 258 CP si 560 Nm sunt arhi-suficienti in traficul aglomerat din prezent. In urma tuning-ului pe care vrei sa-l faci ai putea (teoretic) imbunatati performantele cu cca. 5-6 Km/h la viteza maxima (acum "prinzi" 230 Km/h) si cca. 0,5 secunde la testul 0-100 Km/h. Daca in mod real si frecvent iti lipsesc aceste plusuri de performanta si esti dispus sa risti anumite probleme de fiabilitate si emisii, poate merita tuning-ul. In caz contrar, bucura-te de masina si pastreaz-o asa cum a proiectat-o BMW.2 points
-
Salut!DA,bun pretul de la Bistrita!La mine la BT,am mers la un service care numai de bMW se ocupa.In banii pe care ii platesc ei schimba uleiul,saibe injectoare ,garniturile de la baie ulei si capac culbutori + kitul de distributie.Astazi am dus masina la service,sa schimbe tot ce este de schimbat.1 point
-
1 point
-
am scris dvdurile in weekend si totul pare ok. le-am bagat in masina si updateul a inceput si s-a terminat foarte repede (probabil din cauza ca pe hard sunt aceleasi harti deci nu a scris nimic efectiv). dar dvd urile sunt ok1 point
-
1 point
-
eu zic sa-ti revizuiesti limbajul si comportamentul fata de mine bihoreanule.Ataca ideea si nu persoana.Incuiat esti tu ,ai grija cum vb ca eu nu te-am jignit ok?.Da vb in cunostinta de cauza,tocmai am avut o asemenea PORCARIE care intra in conflict cu i-driveul masinii si implicit cu can-busul masinii,si-mi toca bateria peste noapte.Cand am dat-o jos nu am mai avut consumator "ascuns" pe masina. Si da sustin tare si raspicat ca sunetul prin fibra optica este mult mai clar decat cel pe AUXILIARUl chinezariei.HABAR NU AI CE VORBESTI. Aveti masini in raza premium si sunteti in stare sa le transformati made in china pana la ultima piulita in loc sa pastrati linia originalului pus de nemti.Daca producatorul a gandit masina intr-un fel asa ar trebui sa ramana. Si asta e ultimul meu reply,din acest moment ai IGNORE de la mine!1 point
-
Nu prea ai habar ce vorbesti si nu e prima oara . Sunetul se poate " aranja" daca deconectezi aux-in original - pe care nimeni nu-l folosesti oricum (sau anulezi condensatorul de filtrare). Ce tot vorbesti de sunet pe fibra, cand 90% din masini nu folosesc "sunetul pe fibra" . Sa-mi arati tu cate chinezarii au conflict cu busul CAN al masinii - daca nu cumva esti ceva incuiat care nu stie sa schimbe in meniul chinezarie cel fel de bus sa foloseasca - pt CCC, CIC, NBT . Chinezaria intra in stand-by dupa 1 minut - masina intra in stand-by dupa 15-16 minute . Poti sa cumperi ce doresti , dar termina cu aberatiile, daca nu te pricepi.1 point
-
Din cauza covid ne-au lĂŁsat sa lucram remote pana la 1 Ianuarie. Așa ne-a venit ideea sa ne petrecem vara in .ro, venim și cu mașina, nu are sens sa ĂŽnchiriem 2-3 luni. Am planificat și o vacanța in Thassos iar drumul prin Bulgaria ultima oarĂŁ l-am fĂŁcut cu un duster ĂŽnchiriat care abia s-a mișcat in zona muntoasĂŁ. O sa fie un din cele mai interesante cĂŁlĂŁtorii cu mașina. Din Irlanda in UK mergem cu ferry ⛴, traversam UK dupĂŁ care ne ĂŽmbarcĂŁm cu mașina cu tot in tren sa traversam Eurotunnel. De acolo un pic prin Franța, Belgia, Germania, Austria, Ungaria și România. Pe drum ne-am fĂŁcut și planuri de vizitat Oxford, Greenwich, Bruges, Frankfurt, Bratislava. Prin Februarie am avut revizia la BMW totul a fost ok așa ca nu ĂŽmi fac probleme cu mașina. Pe autobahn mai desfundam și noi un pic catalizatorul . Mi-am luat un suport de GoPro sa fac un timelaps pentru tot traseul . E a doua oarĂŁ când fac traseul asta, prima oarĂŁ am fost cu un golf din ro in Irlanda, atunci am luat un ferry din Franța direct Irlanda sĂŁrind peste UK. Așa drumul ne-a permis sa vizitam Stuttgart, Luxemburg și Normandia. Cam asta e traseul: https://photos.app.goo.gl/A7Y9xj5fBSMuNFJ5A PS mașina tocmai ce a fĂŁcut 5 ani și e obișnuita cu verile irlandeze și multĂŁ umbra , https://photos.app.goo.gl/CdbxJbHmRp65n7fZ9 https://photos.app.goo.gl/L2mMrzzNHaqnDQ2P71 point
-
Se repara , se schimba finalele la el , era un baiat pe aici care facea , aceiasi problema am avut si eu si am rezolvato1 point
-
Salut Un sfat in alegerea unui ulei pentru motor? Masina: E60 520D N47 2008 LCI si aproximativ (281.000km). Motorul merge foarte bine, bine intretinut. Am folosit pana acum: Original BMW, Shell Helix Ultra LL 5w30, Millers Longlife C3 Nanodrive 5w30 Intre timp masina a beneficiat de: eliminare (dpf+cat), flapsuri admisie eliminate + egr blank + Remap Stage 2. Ce ulei folositi in cazul acesta? Trecerea la 5w40 ar crea probleme motorului, turbo etc? Ce parere aveti despre (Millers CFS 5W40 NT+ si CFS Competition) ??? Am gasit urmatoarele variante: - Motul 8100 X-Clean+ 5W-30 High Performance Full Synthetic - Motul 8100 X-Clean ACEA C3 5W-40 Fully Synthetic - Motul Specific BMW LL-04 5W-40 Fully Synthetic - Millers Nanodrive CFS 5W40 NT+ Fully Synthetic - Millers Nanodrive CFS 5W40 Competition Fully Synthetic - Millers NANODRIVE EE LongLife 5w-30 Fully Synthetic - Millers NANODRIVE EE LongLife 5w-40 Fully Synthetic - Millers NANODRIVE EE LongLife C3 5w-30 Fully Synthetic - Millers XF Longlife C3 5w-30 - Millers XF LONGLIFE 5w-40 Fully Synthetic - Millers XF Longlife 5w-30 - High performance fully synthetic - Millers TRIDENT LONGLIFE 5W-40 Fully Synthetic - Millers TRIDENT LONGLIFE 5W-30 Fully Synthetic1 point
-
Cand vad descrieri care incep sau se termina cu "nu confundati" imi vine sa vomit, de parca toti suntem confuzi numai vanzatorul nu1 point
-
Hmmm.. Poate nu realizezi/intelegi cum este interpretat cand ei iti sugereaza ceva foarte esential cand e vorba de cauciucuri (idee atacata si prezentata chiar de catre ei tie!) la masina. Could e mai drastic decat can in engleza; mai mult nu pot sa zic din motive personale. Cauciucurile la masina sunt un factor la fel de esential ca eficienta franelor in urma, cauzalitatea unui accident. Iata ca ai provocat o alta idee, in uma unei diferente remarcate chiar de mine: Pentru o eficientizare a franarii si chiar a stabilitatii masinii, un lucru important este si TINERETEA SUSPENSIEI masinii. Schimband arcuri si amortizoare pe fata si spate, iar pe spate si aproape toate bratele, masina (un E90) este cu totul alta, in sensul ca am observat ca imi permit(e) sa fac mult mai multe lucruri care inainte ma intrebam in sine daca nu risc prea mult.. asta sper sa dea de gandit, daca credeti ca doar cauciucurile fac ce trebuie si ne salveaza pielea..1 point
-
Am ridicat-o... DesfĂŁcut compresor in bucĂŁți, uscat granulele care erau umede, curĂŁțat de rugina solenoid valve, am pus totul la loc și a mers. Sa ridicat in poziția inițialĂŁ. Easy job as putea spune acum. Am sa comand și o supapa noua deoarece nu cred ca cea veche va rezista mult pana nu va face figuri. Mulțumesc colegi pentru ajutor!1 point
-
Nu m-am referit in niciun moment sa se mearga la gigel din cartier. Exista service-uri foarte civilizate/profi/bine echipate, mai mult sau mai putin autorizate, care chiar isi respecta clientii si au mecanici excelenti. Din pacate sunt foarte multe reprezentante care duc lipsa completa de mecanici priceputi si se ajunge la situatii stupide (piese montate gresit, foarte multe piese inlocuite degeaba etc.). Iar ca mecanic in reprezentanta nu ti se cer asa multe, ca in reprezentanta de obicei se inlocuiesc piese si nu se repara mai nimic. Una este sa fii un bun inlocuitor de piese, alta este sa fii un bun mecanic/electrician etc. Daca o sa vorbesti vreodata cu cate o persoana din fiecare reprezentanta in parte care a lucrat pe mecanica o sa te ingrozesti de ce se intampla acolo. Eu am prieteni care au lucrat la Opel, Skoda, Hyundai, Bmw, Mercedes si s-au lovit de situatii fenomenale precum: masina care a plecat cu prezoanele slabite, lanturi noi de distributie scapate pe jos prin service si montate pline de mizerie pe motor, probleme rezolvate cu 0 lei (fire intrerupte) si 30min de manopera pe care s-au platit 2000-3000 lei, clienti care tin masina in service 4-5 zile pentru ca "mecanicul" a pus ambreiajul prost de doua ori, motoras de la stropitoarele de parbriz cu un fir rupt rezolvat cu inlocuirea intregului sistem de 1600 lei, lucrari de 3000 lei de reparatie a sistemului electric care a constat in dat cu spray pe mufe, masina la care nu s-a comandat destul ulei pentru inlocuirea lui dintr`o cutie automata si completat cu ulei si mizerii din lighean, masina venita pentru niste vibratii in mers la care s-au inlocuit planetare de 7000 lei degeaba etc. As putea sa continui pana maine cu lista asta. Absolut nimic nu este auzit de la un prieten al unui prieten si tot asa... Sunt situatii care mi-au fost explicate in mod direct sau la care am fost de fata.1 point
-
Ce e cu Service Scream (Tezparii), si de ce sunt tepari? Intreb pentru un prieten - am fost plecat din localitate...1 point
-
Cam dubios cum managementul s-a gandit sa taie chiar la lant. Cred ca tot mana inginerilor a fost acolo , chiar daca au fost presati de conducere sa faca un motor mai usor .0 points
-
Ti-am lasat mesaj cu tot ce ai de verificat! Daca tu crezi ca scoaterea si bagarea inapoi a sigurantei inseamna sa repari, te inseli! Pana nu pui mana la treaba si demontezi / testezi / montezi tot ce ti-am enumerat (probleme explicate amanuntit in diverse clipuri pe youtube) nu vei rezolva nimic. Mai bine dute la un mecanic bun si plateste serviciul! Nu iti permiti, schimba masina! Mult succes, dar am impresia ca nu vei gasi acu in carul cu fan!-1 points
-
-1 points
-
Eu nu cred ca exista vreun 18d, 20d si 30d care scoate timpii precizati de bmw, indiferent pe ce caroserie sunt puse aceste motoare. Aceste motoare sunt cele mai proaste pe care bmw le are si suplimentar, nici nu sunt capabile sa atinga viteza maxima precizata fiind cu cel putin 5kmh mai lente. ClaudiuF, eu nu am vazut masuratori prin GPS, in care cu 20d sa se scoata rezultatul care trebuie. Oricum, faptul ca bmw minte cu cateva zecimi de secunda si cativa kmh, nu inrautateste viata nimanui...doar ca nu ar trebui sa o faca-1 points
-
Claudiu, nu ai pus nimic. Astept sa imi arati un clip cu masuratori prin gps in care un 20d, pus pe orice masina, inclusiv SUV, in care face 100kmh in timpul precizat de producator. Apropo, cand vitezometrul arata 106kmh atunci ai 100 reali.. cel putin asa e la seria 5. Iti garantez eu ca nu exista. Am cautat indeajuns. Exista zeci de masuratori profi prin soft bazat pe gps in care timpii sunt mai slabi. Nimic egal sau mai bun. @Mircea, par 237 pe vitezometru. Depinde de eroare. Cel mai probabil ai sub 230 acolo. Care e viteza max constructiva pt modelul respectiv?-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Tu cred ca ai ieșit pe Aia de lângĂŁ la cat rahat mĂŁnânci-1 points
-
cam astia sunteti peste 90% din populatia planetei.Toata viata voastra se invarte si se organizeaza in jurul internetului si a telefoanelor ATAT,ca altceva nu stiti.Ca ma uitam si pe alte topicuri pe aici cum unii se bucura si-si organizeaza viata in jurul telefoanelor,si vor sa-si porneasca masina din telefon prin aplicatia apple car iphone.Pun pariu, ca de aici daca sunt 2-3 care au citit o carte eu ma fac popa.... Daca vine o pana de curent GLOBALA,sunteti morti peste 90% nu rezistati fara tehnologie nici macar o zi.Si pe strada ma uitam frate, da masinile peste oameni si oamenilor nu le pasa ca stau cu ochii in telefon,nu le pasa de viata lor.Si la wc cand se duc ,se duc cu telefonu in mana,in apa cand intra tot cu telefonu,prieten si prietena,am2 stau ep sezlong si am 2 cu telefoanele in mana de zici ca nici nu se cunosc,eventual se inseala unu pe altu etc etc. Meritam sa avem botnitele astea puse pe bot precum cainii,si sa se joace cu noi Noua Ordine Mondiala(oculta mondiala) pt. ca ne-au vazut ca fara tehnologie nu puteam si ne joaca cum vor.Suntem in mainile lor si suntem un caz pierdut precum seaman,care nu poate trai decat daca e neingradit la niste gadgeturi.Zici ca acolo locuieste,mananca si se spala,in MASINA. Incredibil frate ,incredibil in ce directie se indreapta tot globul asta..SINCER PE MINE MA SPERIE acest aspect. Sper sa vina mai repede sfarsitul lumii,ca noi suntem pierduti demult. p.s poti sa ai si 280 de ani de condus bmw-uri ca am vazut ce sti....-2 points
-
daca ar mai fi ca mine inca cativa, poate ca lumea s-ar indrepta catre ceva mai bun,da nah, cu o floare niciodata nu se poate face primavara,dar in schimb cu mai multe buruieni intotdeauna se face toamna.....-2 points
-
prin aceasi gaura prin care ai venit si tu si prin care venim cu totii pe lumea asta,singura diferenta este ca unii venim cam degeaba pe lumea asta,cum ar fi cazul tau. iar unele gauri sunt gaunoase rau de tot sau sterpe....-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00