Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 06/29/20 in Posts
-
Important e sa fie ieftina, restul se rezolva Pe bune acum, tu iei cabrio pt a merge la munte 4 oameni si bagaje? Cabrio se preteaza pt o a 2-a masina si, parere personala, nu diesel.3 points
-
Antigelul roz, cunoscut si ca G12 a avut foarte multe probleme, cautati pe net VW G12 sau Dex-Cool La BMW se pune doar G11 albastru, punct!2 points
-
2 points
-
Da, in afara de etylen glycol , pentru anti-inghet , antigelul mai contine un inhibitor de coroziune . Dar am nevoie de ceva dovezi ca antigelul roz are un inhibitor de coroziune care nu e bun pentru motoarele BMW - mai ales ca vorbim de motoare variate, cu blocuri si componente din diverse materiale . In rest, cel roz, e "mai long-life" decat cel albastru .2 points
-
G11 si G12 reactioneaza diferit cu metalele din componenta sistemului de racire. Tu poti sa folosesti roz insa nu mai da sfaturi aiurea si altora2 points
-
Fiecare Bmw dupĂŁ serie ĂŽți spune cu ce a venit de fabric, model jante si anvelope.. la mine apar run flat style ***. Ca vine același model cu non runflat e altceva, ĂŽnsĂŁ daca pe seria de șasiu mașina a venit cu runflat se fabrica teoretic tot runflat trebuie pus. Nu mananca cacat, ĂŽnsĂŁ ar fi trebuit sa i spuna asta de la ĂŽnceput si nu acum când are probleme cu anvelopele.1 point
-
G30 se vinde si cu si fara runflat din fabrica. Eu am optat fara runflat. Cu siguranta asa e si la F10. Deci sa nu manance aia kkt.1 point
-
Depinde de fiecare serie in parte, pe seria mea E60 are runflat si asa mai departe, daca e sa ti verifice seria pot sa vada daca trebuie sau nu runflat ĂŽnsĂŁ cum ai zis si tu, la vânzare a fost totul bine cu non runflat, la garanție e o problema, daca era ceva trebuia sa ti specifice in scris daca nu verbal, ca nu ti pe recomanda deoarece s ar putea sa ai vibrații, etc.1 point
-
Salut, eu am schimbat o anvelopa pe garantie. Am cumpărat 4 anvelope Continental de pe anveloshop pentru fosta mașina și tot pe la 110-120 km/h simțeam vibrații. Am trimis prin curier o anvelopa, pe care o bănuiam eu ca e deformata, și intr-adevăr după expertiza făcuta mi-au înlocuit-o. De vibrații nu scăpasem total, cred ca mai era o anvelopa deformata, pe care cu siguranța mi-ar fi schimbat-o. Dar am rămas fără mașina și am vândut rotile așa. In concluzie merita sa te zbați sa le înlocuiești pe garantie. Stai liniștit ca nu pierde nimic furnizorul, totul e suportat de producatorul anvelopelor. Iar faza cu non-runflat pe F10 nu are nicio relevantă, din moment ce multe F10-uri au venit din fabrica fără runflat, dar cu kit de pana.1 point
-
Tot miezuri chinezesti insa merg ok daca sunt echilibrate cum trebuie, preturile variaza intre 800 si 1400lei in functie de cine le repara precum si de modelul turbinei1 point
-
Multumesc de aprecieri. @toffefe Am o emblema pregatita sa o pun, mersi. N-am prea umblat cu masina, si am lasat chestia asta in plan secund.1 point
-
O sa iau un set de jante si anvelope de la un prieten si o sa probez pe masina mea. O sa va anunt daca am scapat de vibratie. Multumesc ! Sent from my iPhone using Tapatalk Masina nu este xDrive. Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Se tine tare bine masinuta si e ingrijita. Am citit SERAI Probabil ca bucuria e la fel in amandoua. Sa te bucuri de ea!1 point
-
Desi masina mai mult sta, cheltuielile nu intarzie sa apara. Am schimbat vascocuplaj (Hella - Behr), din nou injector cu fir (eroare persistenta, dar fara vibratii in plus), si anvelope spate. Si sa nu uit, pt cei care aveti antena pe geam, sa nu puneti folie metalica pe geamurile respective. Mie mi-a afectat semnalul de la cheie, cat si radio, pana am hotarat sa schimb folia laterala cu una basic. Cheia merge din nou de la distanta mare.1 point
-
Ah ok, sa te poarte sanatos! Era un 6gc acolo pe care pusesem ochi, superba masina, dar a fost vanduta recent... Acuma doar ma oftic, asemanatoare ca dotari nu gasesc nici in DE1 point
-
Dupa prima cautare am gasit pe YT un tip care se ghemuise in portbagaj pt a desface cele 2 cap surub asa ca am abandonat cautarile. Multumesc @toffefe.1 point
-
Buna observatia lui LYM, abea 2 persoane in vacanta cu seria 4 cabrio, asta in cazul in care ai si valize cu tine si rabatezi bancheta spate ca sa ai loc de vreo valiza mare, iarna. In portbagaj nu intra valizele mari si foarte mari, doar cele medii. Plus deasta sa stai in spate la seria 4 cabrio e o adevarata placere, picioarele fixe si daca esti mai inalt si putin cocosat. Poti sa iei fara probleme si ca singura masina dar sa intelegi care sunt compromisurile, stii ca nu cari bagaje multe si pasageri mai mult de 1. Eu ca sa plec cu o valiza mare la aeroport iarna, o decapotam sa mi-o asez pe bancheta in toiul zapezilor, in portbagaj nu era loc.1 point
-
http://www.bmw.de/de/topics/gebrauchtfahrzeuge/gebrauchtwagenboerse.html#bookmark=aHR0cHM6Ly9icHMuYm13LmNvbS9ERS9kZV9ERS9uc2MvRmFocnpldWdlL0JNVy80ZXIvNDQwLzQ0MGktQ2FicmlvLUx1eHVyeS1MaW5lL3AvOTM3MjY3ND9xPTpjcmVhdGlvbkRhdGVTb3J0LWRlc2M6cHJpY2VWYWx1ZVJhbmdlOiUyNTNDJTJCMzAuMDAwJTJCJTI1RTIlMjU4MiUyNUFDOmF0dHJpYnV0ZXMtYm9keVR5cGU6Q2FicmlvOnNlcmllczo0 Cred ca are și garantie 1 an. <br style="font-family: UICTFontTextStyleTallBody; font-size: 17px;"><br style="font-family: UICTFontTextStyleTallBody; font-size: 17px;">1 point
-
GĂŁsești pe net destule tutoriale. Vezi aici: https://www.pelicanparts.com/BMW/techarticles/BMW-3-Series-E90/BODY-Seats_Replacement/BODY-Seats_Replacement.htm1 point
-
1 point
-
Fii mai concret - ca sa inteleg si eu ! De care metal vorbesti , de care motor si cum reactioneaza in mod diferit . Daca poti sa pui si o sursa, alta decat BMW - raman recunoscator !1 point
-
1 point
-
Am gasit zilele trecuta masinuta, 2019 luna a 8-a cu tot ce am vrut eu pe ea , bonus are si bordul digital, selenite grey culoarea. Mai am de asteptat vreo saptamana jumate acum pana e livrata in tara..greu va trece timpul1 point
-
Nu trebuie sĂŁ demontezi rotile,doar prin alea de tablĂŁ nu se vad placutele și discul Eu la 5mm le arunc,nu e diferenta mare interior/exterior la uzura. Si nu ma intereseaza senzorii,nici nu i as mai pune dacĂŁ ar fi dupĂŁ mine.1 point
-
Da, o sa demontez rotile spate saptamana viit sa ma uit. Am un drum de 700km in weekend. Daca nici acum nu se rup senzorii, demontez rotile.1 point
-
Exista posibilitatea ca atunci cand am schimbat placutele, sa nu imi fi pus senzori de uzura? masina ar da o eroare daca nu ar avea senzorul pt placutele de frana sau merge si asa, fara sa imi apara o etnetionare in bord precum caa este ceva in neregula cu senzorul? Cand am schimbat rotile in primavara, placutele spate erau superuzate si mi-e sa nu ajung fier pe fier, mai ales ca am facut 5000km de atunci si mai urmeaza ca peste 4 saptamani sa plec la un drum de 4000km. Practic, potrivit logicii, daca ar avea senzori, ar insemna ca dupa ce uzura ajunge la senzori, sa mai pot face inca 5000km si sincer, nu stiu cum as putea sa fac eu un total de 10.000km(5000km facuti deja si inca 5000 dupa ce se rupe senzorul), mai ales ca, asa cum spuneam, in primavara uzura era aproape de maxim. Exista posibilitatea sa nu am senzori de uzura(eu am platit la momentul respectiv) sau acestia sa fi fost pusi gresit iar eu sa merg ca prostul cu masina? Placutele originale m-au tinut 37.800 iar de atunci am mai mers 38.100 cu astea de acum. Problema mea este ca inca de acum 5000km nu mai era deloc "carne" pe ele....nu ar mai fi dpmdv de unde sa fac inca 5000km, presupunand ca senzorul s-ar rupe astazi. Mi-e ca plec la drum la mama dracului, iar eu nu am placute de frana pe masina pt ca au uitat sa imi puna senzorul sau este montat gresit.1 point
-
Daca tot am inceput topicul asta , am zis sa va scriu si la ce m am decis. Am vandut fosta masina cu 2 zile inainte sa inceapa nebunia cu virusul,declaratii etc...asa ca nu am putut in toata perioada asta sa imi aduc masina din germania. In final dupa un drive test m-am decis la c 43 amg, am testat si un 340i. Ambele sunt placute la condus se simte ca au putere. Am ales c 43 pentru interior care arata si se simte superior si mai ales pentru evacuarea amg care suna demential.A fost buna si perioada cu granitele inchise pentru ca m-am decis sa cumpar modelul facelift dupa 2018 cel de 390cp . Acum astept momentul doar sa apara una cu dotarile pe care le caut neaparat(evacuarea amg, trapa panoramica, audio burmester) si culoarea grey selenit sau alb si bineinteles sa se incadreze in buget. Sper ca nu v am plictisit , toate cele bune.1 point
-
Banuiesc si eu ca totul e marketing si reducerea costurilor insa parca se pierde tot mai mult din autenticitatea acestei marci. Angel eyes-urile devin linii drepte, in ritmul asta in maxim doua generatii vor dispera. Grilele devin uriase si mai nou unite, vezi iX3. Acum jantele, se vor potrivi si pe alte marci inclusiv VAG(si inainte puteai pune, insa trebuiau flanse si/sau inele de centrare, era mai complicat). Ce fain o sa fie cand rotile originale BMW vor fi si pe Passatul vecinului /facepalm. Motoarele M s-au transformat din aspirate in turbo, curand hybrid. Din motoare montate longitudinal, s-a ajuns la motoare montate transversal. Downsize-ingul e la el acasa si asta... **** ue si normele lor. Din pacate, it is all about the $$$. Ce ma surprinde in mod placut in schimb e faptul ca pe "noul" seria 2 GranCoupe au pus panoramic, da, panoramic pe un "coupe/sedan/whatever". Bavarezii oferind aceasta optiune doar SUV si Touring pana acum, parca si pe 7 era. Cu siguranta urmeaza sa vedem panoramic si pe coupe-uri si alte sedanuri, aceasta optiune fiind deja de mult disponibila la Mercedes(cred ca si Audi). A, apropo, este si seria 1 sedan :frantics:1 point
-
Nu prea au ce sa recunoasca. ..Daca un manunchi de fire se strica unul la 100-200 de masini probabil nu e caz de alarmare cand asta se descopera multa vreme de la fabricarea acelui model. Nimic nu e pe viata! Mai exact, orice, se poate gasi de cumparat pentru masina ta la dealer. Aproape orice. Kit de repeatie nu reprezinta un fapt sau vreo greseala de-a lor! Nu. Este un kit de reparatie de cumparat care te scuteste pe tine de reparatii locale multiple, dificile, improvizari, etc.. cum ar fi kitul de reparatie la frana de mana, care la dealer te costa o mana si un picior.. fata de alte surse. Dupa cum la E90/91 15 ani dupa fabricarea modelului m-au sunat sa ma intrebe, sa trec pe la ei sa verifice firele de la aeroterma / ventilator habitaclu care pot incendia masina. Aceasta este o problema care si-o asuma si dupa 15 ani.1 point
-
640d-ul meu cu 373cp si 752Nm a scos 11.9 100-200km/h, masurati prin obd. Este un 335d facut de BROO Perf cu 430cp si 900Nm, ala a scos 9.5s. 335-ul tau nu face niciodata 9.2s. Este timp de M4.1 point
-
Fl-urile oricum sar din buget. Un S4 tdi fl pleaca de la 65k euro, unul nfl pe benzina de la 38. Un exemplar frumos: https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=277784507&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=20&minFirstRegistrationDate=2017&pageNumber=1&scopeId=C&sfmr=false&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&searchId=fbb11a29-7259-3c8f-d509-0a928e384df9 +1 pt RS3, asta daca totul se rezuma la performante. Sau creste un pic bugetul, adica pe la 45k euro, ramane tot la clasa medie si isi cumpara o Giulia de 510cp.1 point
-
S5, S4 sunt pe benzina, 3.0L 354cp. S6, S7 momentan diesel. Daca compari 440xi M Performance pe 100-200 cu s5 sau C43, ai sa vezi ca timpul este f apropiat. RWD-ul trage un pic mai bine, este normal. Oricum performantele unei masini nu se rezuma doar la acceleratie in linie dreapta. Mai conteaa si cum sta pe drum, cum se comporta la limita, frane, cum pune puterea jos, feeling etc. La proba de slalom, 440xi M performance mananca bataie de cele doua. Asa cum spuneam mai sus, masina este un intreg, trebuie sa fie si confortabila la nevoie, sa fie si incapatoare, sa aiba si interior cat mai calitativ si dotata cu tehnologie de ultima generatie si frumoasa etc. Tot timpul modelul care se lanseaza ultimul vine cu ceva nou si este mai bun. Stiu ca suntem pe un forum Bmw, dar mie seria 4 mi se pare batran si depasit de cele doua. Nu ma intelegeti gresit si w204 se simte bataran pe langa un F30. Legat de rwd vs awd, as alege oricand awd-ul mai aes cand vb de puteri mari. Nu as lua niciodata un rwd atat de scump daca ar fi singura masina din familie. M-ul este altceva sau rwd-ul+limited slip differential. Am un 640d resoftat, cu anvelopele reci rupe aderenta pana la 110-120km/h. Nu vreau sa exagerez dar M2 performance mi-a lasat impresia ca si pe ud are aderenta mai buna decat a mea pe uscat. Mergi cu toate si informeaza-te bine despre fiecare in parte. Una este sa aiba ADN de AMG sau de M si alta doar un pachet exterior, o suspensie mai rigida si un motor un pic mai potent. .....as baga in discutie si CLA 45 AMG, chiar daca este o compacta.1 point
-
Matose - daca nu ai timp , nu mai deschide subiectul sau arunca afirmatii despre cat de rau e antigelul roz . Printre altele si eu ma ocup cu motoare(nu auto) de vreo 35 de ani si fac analiza lichidelor de racire (si nu numai) saptamanal sau unele zilnic . Stiu cu ce se mananca , cum interactioneaza materialele. Atata timp cat o multime de fabricanti folosesc antigel roz , nu cred ca BMw face motoare din ceva special incompatibil . Si nu cred ca antigelul roz care e fabricat dupa un standard si are o omologare , e daunator . Vezi ca e un baiat mai sus care merge pe antigel roz si nu spune ca i-a dat pe afara . Cat despre pret , sunt sigur ca BMW castiga mai mult din antigel, decat castiga de pe urma lantului ala de bicicleta de pe N47 .0 points
-
Da , nu ma deranjeaza ca esti cu Matose - doream doar ca cineva sa demonstreze ca antigelul roz face rau motoarelor BMW, care nu-i asa, sunt mai cu 7 de alea . In rest poti sa faci tot ce spune fabricantul - sa schimbi uleiul motor la 30k km, uleiul la cutie niciodata si alte multe aberatii , pentru ca inginerii BMW stiu ei de ce - ca alea cu failurile tehnologice cu lantul la N47 cu motoare N57 fara ungere , cu valvetronic-uri dezastru etc. Careva v-ati pus problema ca BMW foloseste antigel albastru fiindca e mai ieftin ? Daca au fost in stare sa subdimensioneze lantul ala ca sa economisesca cateva grame de metal, cred ca o pot face fara probleme la antigel . In rest pana cineva imi demonstreaza ca antigelul roz reactioneaza naspa cu toate motoarele BMW, raman la parerea mea !0 points
-
0 points
-
Aceasi intrebare o puneam si eu aici acum o luna cand era corona pe val... Sa mai astept? poate scade pretul. Si de atunci s-au dat toate ce le aveam pe lista si eram chiar hotarat sa iau una care imi placea, dar s-a dat. :console:0 points
-
Daca culoarea e clara - deci a fost schimbat complet antigelul - nu iti bate capul , completeaza cu ce are . Nu e cu nimic mai grozav antigelul albastru fata de cel roz - nu exista antigel "original" BMW ci doar antigel "folosit" de BMW .0 points
-
Ai bagat km cu ea. eu am primit-o in aceeasi zi cu tine si am 3900km. O sa am si eu drumuri la mare si unul in austria in iulie. Termin vara cu 15.000 probabil-1 points
-
Mikken trebuie vreo specificatie speciala de Addblue? tu ce anume ai turnat in ea? apropo de scaune. am mers intr-un audi A6 facelift cu scaune sport. erau tari de parca erau din lemn. crede-ma ca astea de pe G30 sunt excelente.-1 points
-
pai maneta de semnalizare e la fel ca la toate masinile: o misti un pic si semnalizeaza de 3 ori, o misti de tot, face click blocandu-se si semnalizeaza pana o aduci in pozitia zero sau indrepti volanul(in cazul in care era virat). cum era inainte?-1 points
-
deci eu am mers prin tunelurile din austria doar blana. stau cu stres mare pt cei 3200km facuti afara deoarece pe autostrazi mergeam cu 150-170 si waze-ul ma anunta de camerele video(probabil nici nu le stie pe toate) insa mi se parea ca mereu ma anunta la 50-100m distanta de ele, ceea ce mi se parea prea tarziu. prin tuneluri 120-140. consumul tau e bolnav de bun, eu avand 8.1 in 12.100km de cand am masina, cu o medie de 44.2km/h. drumurile mele sunt in proportie de 90% catre Constanta, Craiova si Gaesti+urban. deci autostrada unde se consuma combustibil si bucuresti, la fel. pt cei 3200km din concediu am resetat comp de bord secundar si am mers cu 7.3%(aprox 400kg incarcatura) in conditiile in care o parte din km de autostrada i-am parcus cum am spus mai sus iar aprox 600km de autostrada intre 180 si 210.-1 points
-
asculta aici: in weekendul ala cu sfanta maria am fost la mare. am parcat in lateral de un stalp inalt de vreo 50cm si cand am facut manevra de parcare, pt ca imi era frica sa nu patesc cum am patit cu buturuga pe care nu am vazut-o si am spart pragul dreapta, am deschis geamul de la sofer si m-am uitat cu atentie la ceea ce fac. nu pot sa garantez 100% ca l-am inchis, insa a doua zi dimineata era deschis. m-a surprins enorm o asa neglijenta din partea mea, insa nu am dat vina pe masina. frumos a fost ca in acea noapte de 13 august parca, vremea s-a stricat teribil. nu a plouat, insa a batut f tare vantul si am gasit masina plina de nisip.-1 points
-
btw, astazi si tu si eu avem 6 luni de cand am luat masinile. eu 16.010km tu? eu o sa iau acusica o pauza de o luna pt ca tre sa predau permisul pierzand un proces, deci slabe sanse sa te ajung anul asta-1 points
-
eu mai am un drum de brasov maine. cu ce ma mai invart pe acolo si cu kilometrii din seara asta, daca stai pe loc in weekend, te depasesc. la un moment dat aveai mai mult decat dublu fata de mine.-1 points
-
mikken, de ce te ambitionezi aiurea pt neresetarea computerului? schimbi uleiul mai repede, ti se reseteaza computerul si vei sti ca vei face din nou revizia peste 30.000 iar daca vei dori din nou sa faci revizia anticipat, o faci si gata. ti se reseteaza computerul din nou samd. de ce sa iti notezi tu pe agenda cu creionul ceea ce ai facut?! pe de alta parte, bmw a creat un computer care spune daca uleiul e uzat ori ba. acum am 19.300km, masina imi spune ca mai sunt 5000km pana uleiul ar trebui schimbat si gata, merg atunci. nu cred ca bmw ar permite ca uleiul sa stea in motor nefiind la nivelul de calitate necesar. ce iti zice masina tie, pana la cati km ar ajunge cu uleiul actual? (ma gandesc ca poate nici la tine nu s-a nimerit sa ajungi fix pana la 30.000 si ai ars ca si mine uleiul mai repede). relax-1 points
-
mikken, si la mine tot 30k a fost. insa din motiv de jar si trafic urban a coborat la 25k. apoi, sigur e vreo greseala cu service inclus pana in 2025. eu am patit la un A4 sa imi vina instalatia audio cu mai multe difuzoare si plasate in locuri unde nu puteai nicicum sa configurezi sa vina astfel @madutzu..din ce am observat si la alte masini anterioare, indicatorul functioneaza la cate 1000km fiind irelevant cat ai facut de cand te uitasei anterior. si poate, atunci cand te-ai uitat, aveai alte 400km de cand mai coborase intervalul cu 1000km.-1 points
-
-1 points
-
si eu sunt nemultumit tare de sistemul ala. franeaza prosteste si parca in ultima perioada mai mult ca oricand, desi i-am setat interventia sa fie pe "late". Din pacate, nu se poate dezactiva. cel mai mult sistemul se confuzeaza cand stau intr-o coloana si nu sunt aliniat cu cel din fata(ci un pic in lateral), astfel incat radarele simt deopotriva masina din fata, cat si spatiul liber din dreapta sau stanga ei(in functie de cum sunt eu asezat). faza este ca franeaza violent. ca si scuza, mereu chestiile astea s-au intamplat la viteze foarte mici,prin oras, la maxim 20km/h, dar mereu ma astept sa ma pocneasca unul din spate. o singura data a franat correct si aveam bine peste 100km/h. am coborat un pic ochii si cand am ridicat privirea, cel din fata frana. am apasat frana, impreuna cu momentul in care masina s-a sesizat ca e cazul. iar ai luat avans cu kilometrii, la un moment dat fiind la egalitate. eu am pe la 27.500, insa voi face 2000 in urmatoarele 10 zile.-1 points
-
-1 points
-
distributia costa aprox 3500 lei, sunt seerviceuri care schimba cu motorul pe masina, e aceeasi distributie ca la motorul N47, cu aceleasi piese/repere. deci tot ce se scrie in topicul asta, e valabil si pt B47. http://www.bmwclub.ro/forums/topic/162470-problema-rupere-lant-distributie-motoare-n47-20d/page__st__6800-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00