Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/02/20 in all areas

  1. Decodoarele de VIN nu sunt intodeauna exacte insa masina e typecode VC32 (din VIN) adica volan dreapta, daca era pe stanga trebuia sa fie VC31 . De multe ori masinile de UK sunt mult mai ingrijite si mai putin rulate decat cele de Germania / Austria / Belgia / etc.
    2 points
  2. Salut, Iti pot spune din experienta personala ca posesor de B47 150 cai. Distributia am schimbat-o la 210.000 km in Ianuarie 2019 fara nici un zgomot sau simptom specific. In prezent masina are 233.000km si merge foarte bine. Mi s-a parut de bun simt la km aia sa schimb distributia sa nu stau cu stres. Acum fiecare face cum considera ca este mai bine.
    1 point
  3. A mers pana la urma. Am downloadat torrentul din nou, si a doua oara a mers :unsure:
    1 point
  4. Probabil ai bateria pe moarte si din cauza asta ti-a oprit automat welcome lights-ul
    1 point
  5. Asta cam vrea oricine cand se duce sa-si faca soft, detalii, din pacate tunerii majoritatea sunt aroganti, raspund greu la intrebari si scurt ca poate poate nu-i mai intrebi si i lasi in pace odata ca sa ti faca mai repede softul sa te cari, experienta mea cu completechip. Este normal sa ceri detalii despre masina ta si despre cum se comporta masina ta si de ce aia si de ce aia si e normal si de bun simt sa ti se de-a.
    1 point
  6. Salutare dragi colegi, a sosit momentul cand trebuie sa ma despart de masina cu care mi-am inceput pasiunea pentru aceasta marca! Masina o detin de 3 ani iar in tot acest timp am trecut prin multe peripetii datorita cunoscutului 2.0 Valvetronic! La masina au fost schimbate urmatoarele piese: -> Distributie swag -> Simeringuri supape elring -> Garnituri capac supape victor reinz (din pacate usor usor reincepe sa piarda si va trebui inlocuita) -> Garnituri termoflot (una dintre ele incepe sa cedeze) -> Garnituri pompa de vacuum -> Oringuri -> Termostat gates -> Vas de expansiune hella -> Motoras + Senzor valvetronic vdo -> Vanos admisie + evacuare noi (am uitat numele firmei) -> Senzor volanta bmw -> kit valva pcv complet -> Bucse brate meyle -> 1x bieleta antiruliu lemforder (al 2 a fost rupt cand masina a fost data jos dupa elevator) -> Bieleta directie + Cap de bara (numai stiu exact ce firma) Probleme actuale la masina: ->Un pivot pe stanga cel de langa roata care se poate schimba fara a mai fi nevoie sa fie cumparat bratul ->O bieleta antiruliu (am mentionat cauza) ->Garniturile capac supape (inca tine in jur de 10k km) ->Garnitura baie de ulei pe care deja o am in masina ->Oring la un furtun de apa deoarece pierde in jur de 50ml la 2 saptamanii ->Probleme estetice: volanul necesita retapitare iar nuca de la schimbator necesita schimbata, mici zgarieturi la exterior datorita varstei. Ca si dotari masina este standard (pe romaneste, coaja), nu am dorit multa electrica pe ea datorita varstei si pentru a nu avea probleme: Geamuri electrice fata cu coborare si ridicare geamuri din cheie Climatronic Computer de bord Oglinzi electrice cu antiorbire Deschidere portbagaj din cheie si apasand pe butonul din spate Scaune reglabile pe 3 poziti Pentru mai multe detali despre masina ma puteti contacta in privat, anul de fabricatie este 2002 iar asigurarea cu itp-ul sunt valabile. Masina o vand deoarece doresc sa-mi achiziontez un model mai nou. Pretul este de 3000 euro negociabil (nu accept schimburi).
    0 points
  7. Singura problema dupa mine este ca si-au bagat mainile in masina ta zeci de “ingineri” si ca nu mai are nimic de fabrica inafara de nuca de la schimbator (daca mai e si aia), in rest daca masina merge si nu ramai cu volanul in mana atunci e totul ok. Referitor la faza cu RAR-ul presupun ca i-a fost extrem de dificil sa dea o spaga de 200 euro ca sa nu ii treaca nimic la mentiuni in talon. Iar la faza cu ceasurile era logic sa puna unele de europa ca doar nu facea toata conversia si iti lasa tie kilometrajul sa urce in mile...
    0 points
  8. Am încercat să citesc cu greu. Am dat quote ca să vezi ce vedem noi Depinde exact ce fel de vibrație simți. E aceeași și la ralanti și în mers? Aceeași intensitate? Chiar e intensă sau e pur și simplu vibrația diesel-ului clasic? Cred că mai degrabă asta simți dacă zici și de ralanti. Câti KM are mașina?
    -1 points
  9. O clonare bit cu bit s-a incercat? E drept ca iti trebuie doua unitati de adaptare a doua hdd la laptop/desktop..
    -1 points
  10. Un dinte inainte/inapoi Sau nu.
    -1 points
  11. @13NCU repet, fa tot posibilul si afla numarul de uk pentru verificare, am o cunostinta la politie si are zeci de dosare cu autoturisme aduse din uk date in cautare de catre banca/politia de acolo, astfel ca unde o gasesc o si confisca. Paguba fiind la tine in cazul acesta. Exemple doar de anul acesta: My link
    -2 points
  12. Iar ei ti-au spus ca nu e de la ei!? Fa un clip audio, ceva de gen, poate me dam mai bine cu parerea. Dar daca inainte nu facea, cei care au schimbat distributia trebuie sa o faca ca inainte.
    -2 points
  13. Aici se vorbeste de N47. Oare trebuie sa amestecam opiniile despre B47 in sutele de pagini despre N47?? Fa un topic separat. Sa spun totusi, ca ma intereseaza si pe mine. Raspunsul general este: e un motor prea nou. De aici tragi singur concluzia. Peace.
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.