Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/03/20 in Posts

  1. Eu sunt la a patra masina luata in jur de 1 an max 2 ani vechime si rulaj intre 5 si 15.000 km si mi s-a parut de fiecare data cea mai buna optiune. Practic, am luat de fiecare data o masina pe care mi-o permiteam si noua, intr-o stare ireprosabila, cu garantie, dar cu 25-30% mai jos ca pret. Altii cumpara masini cu rulaj 200.000 km...sunt sigur ca au si ei o motivatie.
    3 points
  2. WOW...cat hate si ce inseamna sa judeci prosteste, am avut 2 seria 3 cabrio timp de vreo 6 ani am condus numai cabrio in perioada aia, nu aveam alta masina si era ideea ca pe calduri de genul asta nu ma puteam bucura de faptul ca am decapotabila, dar poate unii sunt mai rezistenti am gresit eu se pare. Eu nu ma simteam comfortabil la 40 de grade cu capul in soare. Atat
    1 point
  3. Incearca o diagnoza pe modulul CAS ( car access system) si vezi daca ai erori acolo. Lasa, nu plange ca ai inlocuit sigurantele, nu costa o avere.
    1 point
  4. Nu ai descoperit bine postul Pai in foto este un ceas temp. ulei si mi se pare normal cum sta. Daca in conditii normale temp luchidului racire se invarte intre 90-105° (92-95 la majoritatea) , temp uleiului este de regula cu ceva mai mare.
    1 point
  5. Asa sta la mine. Uneori se duce 1-2 mm in stanga. Dar poate vedea din meniu temperatura.
    1 point
  6. Iar ei ti-au spus ca nu e de la ei!? Fa un clip audio, ceva de gen, poate me dam mai bine cu parerea. Dar daca inainte nu facea, cei care au schimbat distributia trebuie sa o faca ca inainte.
    1 point
  7. Nu stii cum s a lucrat, doar presupui ! Cu cat povestesti mai mult cu atat ma faci mai curios sa vad cum arata... Poti pune cateva poze interior/exterior? Se pare ca masina despre care vorbesti nu are nicio treaba cu seria de sasiu pe care ai dat o
    1 point
  8. O simpla cautare pe rarom.ro te-ar fi lamurit la timp. Asa cum spunea si colegul, vanzatorul te-a mintit si caseta a pus-o electrica din pricina asta (asa o fi gasit-o la dezmembrari) Totusi in cartea masini ar trebui sa fie specificat la Observatii: Auto cu volan pe partea dreapta. (Scrie sigur ceva acolo) LE: Vezi sa nu fie luata in leasing cum sunt majoritatea aduse din UK, daca afli numarul masini baga o verificare hpi cu plata pentru asta: My link LEE: Am sapat mai adanc si numarul din uk se termina cu 57VSN sau 07VSN http://192.241.175.19/dd.JPG http://192.241.175.19/print111.JPG
    1 point
  9. bun, in cazul asta lucrurile sunt clare. masina a iesit din fabrica cu volan pe dreapta. vanzatorul te a mintit cand a spus ca a adus o din germania, defapt asta e masina de Anglia si te a mintit si cand a spus ca a schimbat caseta cu una electrica, defapt el a schimbat o pentru ca a schimbat volanul. puteai sa descifrezi misterul asta in 2 minute oricand daca ai fi verificat seria de sasiu pe orice VIN decoder (gratis) nu stiu unde ai vazut tu sa ti se spuna ca masina asta ar avea volanul pe stanga, cred ca faci confuzie sau nu intelegi informatia furnizata!
    1 point
  10. Si eu am luat masina la 1an/20k km, cu garantie. 9 ani mai tarziu o am tot pe aia, are 176k acum (deci in 9ani si ceva am facut 150k, aproximativ). M-am inteles foarte bine cu ea si imi place si acum, doar ca a venit un bebe si se cam simte nevoia de ceva mai mare, care cu siguranta va fi tot bmw si tot in aceleasi conditii luata. Personal nu sunt genul care sa invarta toata ziua la masini - daca nu am avut probleme cu ea si masina mi-a multumit nevoile, am pastrat-o.
    1 point
  11. Verifica sigurantele de pe inchiderea centralizata
    1 point
  12. 1.9 TDI este un nemuritor prin definitie. Personal am avut un golf 5 cu care am mers pana la 400k si nu am pus ulei 2T niciodata. La noul proprietar inca merge si nici el nu pune nimic in motorina. Nu cred ca longevitatea motorului 1.9 TDI este legata de vre-un ulei 2T
    1 point
  13. Da' untdelemn de la bunica pune cineva in motoare diesel? Dar ulei de masline in motoare pe benzina? Dar otet balsamic de Modena puneti in hibride? Intreb pt un prieten
    1 point
  14. pai fie conduci prea mult in oras si de aici eroarea "la o luna" fie nu (iti) urmezi logica.. In principiu daca filtru e infundat SI senzorii functioneaza SI EGR-ul.. (are rolul lui se pare ) SI bujiile sunt functionale.. SI sta la regim mult timp adica peste 90 grade SI in turatii SI ai minim 15 litri PERMANENT in rezervor... are trebui SA SE CURETE, de fapt REGENEREZE.. Limp mod e e O SITUATIE care trebuie tratata CU RESPECT pentru ca fumul produs de motor practic nu mai iese prin teava de esapament ci se acumuleaza in filtru..
    1 point
  15. numa ca eu nu am facuto la nea gigi ci la o firma specializata care se ocupa cu conducte de frana de cupru pentru masini oricum eu le-am demontat si montat singur si sincer la cum sunt amplasate de protejat nu vad unde datorita unei gropi sau elevator as putea indoti sau infunda una oricum nu mai conteaza ....fiecare cu parerea lui
    1 point
  16. revin cu detalii pentru cei interesati conductele vin drepte si cele originale si astfel am renuntat la ideea de conducte OEM si mi-am pus de cupru net superioare cele de cupru le gasiti la colac si se taie si mufeza in functie de cum doresti astfel se poate intra pe Real OEM sau BMWfans si lua dimensiunile exacte ale celor 3 conducte(3 deoarece cea de pe partea dreapra e din 2 bucati ) cu dimensiunile avute se pot face usor cele din cupru si astfel calitatea si durabilitatea va fi net superioara pentru alte detalii intrebati maine urmeaza sa merg la BMW sa umplu si aerisesc instalatia cu ajutorul unui aparat special
    1 point
  17. Ce tip de ulei ar fi cel mai ok?? Desigur dupa cel original BMW
    0 points
  18. Noroc ca nu te forteaza nimeni, iar colegul poate alege ce vrea fibra lui. Curat noroc, nici nu vreau sa ma gandesc ce s-ar fi intamplat daca te forta cineva sa mergi decapotat cu doar un aparat Daikin deasupra capului; or, doamne-fereste, cu vreun Gree.
    0 points
  19. Raport despre injectoarele masinii la aproape 400k km. Ulei 2T de vreo 100k km. Happy days!? Pentru inca un timp.
    -1 points
  20. Aceeasi mizerie! Am alimentat de la 5 statii (si firme) diferite, orase diferite. Aceeasi motorina de proasta calitate. In Austria motorina e albastruie, usor tulbure si uleioasa. In Romania motorina e incolora si consistenta ca apa! WTF? Sa mai vorbesc de putere si consum? Evident ca nu are rost! Sa mai vorbesc de masurarea corecta a cantitatii la unele pompe? !"§$%%&/&/(
    -1 points
  21. Off topic: Daca nu are dpf e non-euro On topic: Mai verifica valva egr sa nu fie blocata pe inchis/deschis
    -1 points
  22. Salut, as dori sa achizitionez un bmw seria 1, puteti sa ma ajutati cu o parere?
    -1 points
  23. Nu stiu daca un bluetooth consuma 2A dar eu am avut asa problema cu incalzitorul de motorina de langa filtrul de motorina. Se strica termostatul in el si ramane cuplat mereu. Am remediat problema anulandu-l ca era vreo 5-600 lei. Poti sa incerci prin a-i scoate firu sa vezi daca ramane la fel consumul.
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.