Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 07/29/20 in Posts
-
Pai voi aveti pretentii de stat functional, ceea ce nu este, si oricum, romanii nu isi doresc legi si reguli, le plac subterfugiile, sa se descurce, etc; avand in vedere ca Romania e campion in UE la mortalitate rutiera, nu vad ce ar mai trebui sa asteptam sa dam niste legi sa protejeze oamenii inocenti: -esti incepator, pai ai voie sa conduci masina de max X CP -asigurarea: gata cu vrajeli e a lui mama, bunicul, etc; sa fie inscrisi pe asigurare utilizatorii/membrii de familie; primele de asigurare sa fie coroborate cu varsta/anii de experienta la volan /puterea autoturismului -comiti anumite abateri in primii ani de condus, iei o pauza mai lunga -elaborarea unui cadru legislativ care sa permita in mod rapid pedepsirea/eliminarea din trafic a tuturor bombardierilor pe baza probelor video/retele sociale -controale RAR la sange, atat la revizii, cat si in trafic, frecvente (da, nu ne place asta, ca nu avem noi bani, blabla) -reevaluarea metodologiei de obtinere a permisului (condus in afara localitatii) -pentru anumite tipuri de contraventii si infractiuni, obligatoriu parcurgerea unor stagii de conducere defensiva/evaluare psihologica( multi teribilisti la volan sufera de afectiuni psihice nediagnosticate)4 points
-
Imi permit sa rad copios. Skoda Octavia II 2.0d DSG 140cp 105k km reali condusa doar de 2 persoane in firma de noua, abia ajunge la 195km/h. BMW e91 m47 163cp, motor intretinut cu 265km verificati la dealer, ajungea la 200 ca un 318i e46. Plin de tuneri si raceri, controale RAR la sange, verificari pe toate planurile. Controale medicale pe bune, nu facute asa la oha.3 points
-
Tin sa te contrazic, a mea nu prinde. Si pe langa asta, conteaza cum prinde 200+ kmh. Unei masini slabe ca putere, ii trebuie de doua ori cat o pista de avion sa ajunga la peste 200. Drept urmare, doar pe autostrada se mai pot aventura, in niciun caz nu prindea 215kmh un 1.9 sau 2.0d pe un drum cu doua sensuri, cu viraje etc. @bimmer90f30 Eu am un vecin, i-a cumparat baiatului la facultate, un astra H coupe de 150cp cred...o masina destul de scumpa prin 2010 cand a luat-o. Nu are rost sa zic, copilul a facut un accident aproape mortal, si acum, dupa 10 ani, cred ca umbla inca cu cadru. A fost un eventiment groaznic la vremea respectiva.3 points
-
3 points
-
Da, aberatii, plus ca intra in tine un dobitoc si la asigurari iti dau bani de o rasnita de cafea, ptr ca niste idioti care plateau 300lei au facut o paguba de 30k asa si cu e46 pai nu exista o masina catalogata cu clasa de risc mai mare ca un e46, deci platesti aia 500€ in primul an raportat cu clasa de risc a masinii.... e46 e bomba , vw polo are rata de accident de 15 ori mai mica, deci alegi ce vrei dar platesti cat face2 points
-
Scuze, n-am mai apucat sa intru o vreme. Apreciez critica atunci cand e logica si constructiva ...in rest doar ne-o masuram "cine o are mai lunga". Si da, mi-a scapat la achizitionare varianta "vezi sa verifici ca poate conversie" dar peste toate inca , virgula, consider ca nu am dat greș. Am vrut un BMW in mintiile lui si il am. Ca sunt unii care nu pot conduce o masina fara sa fie de nota 10 la verificare istoric desi ea abia sta pe drum - asta e alta poveste. Depinde de fiecare ce cumpara - o masina, un istoric sau o masina cu un istoric. Eu am cumparat masina care a fost in fata mea. ....dar asta nu inseamna ca nu am dreptul la o parere pe un forum pt ca asa ai stabilit tu. Sunt convins ca zilnic citesti raspunsuri cretine pe forum la diferite probleme ridicate de altii - asta e lumea si forumurile. Si eu imi doresc ca atunci cand caut un raspuns la o problema auto pe un forum sa gasesc un raspuns corect dar ce sa vezi ? - in 90% din cazuri gasesc cretinisme. Accept acest lucru si merg mai departe. Toate bune.1 point
-
Numai daca esti tanar si nu ai copii nu stii, ADICA HABAR NU AI, ce inseamna sa iti (sa iti permiti sa) lasi propriul copil in spatele uniui bolid cu putere considerabil mai mare decat a unei masini de putere mai mica! Desigur sunt si exceptii mai anormale in care un ..parinte considera ca, copilul lui e mai sigur intr-o masina cu multi cai putere si (poate) mai protectiva.. Oricand as plati o asigurare mai mica pentru a invata sa conduca propriul copil. Categoric nu as plati o asigurare mai mare.. Simplu. in alta ordine de idei, SA VEZI CE RESPONSABIL DEVII CAND PLATESTI ASIGURAREA IN FUNCTIE DE CATE ACCIDENTE FACI..1 point
-
Nici eu nu incerc sa-ti schimb nimic, dar tu contrazici niste practici din UE testate si dovedite. Masinile, indiferent de vechime, trebuie taxate la asigurare in functie de putere si varsta soferului. Tinerii in unele tari in UE, parca nu au voie cu masini peste xx CP, adica gen peste 70-80cp. Deja 100cp e mult. Deci da, ai 18 ani si ai o masina de 115 cp , platesti asigurare mare, pentru ca reprezinti un pericol. Asa gandeste UE, asa gandesc si eu. Nu ca masini vechi, noi, capacitate cilindrica si altele. Puterea trebuie luata in calcul. Si modelul UE functioneaza bine in vest.1 point
-
Nu e cazul sa faci pe desteptul, stiu si eu ca nu e nevoie sa fiu de acord cu tine, mai ales cand debitezi niste aberatii. Uite, in UK, varsta soferilor e determinanta in pretul asigurarii, sunt o gramada de informatii de genul asta, google it. In romania ar trebui sa fie la fel, 1000 eur asigurarea pe an intre 18-24 de ani, ce bine ar fi:1 point
-
In cazuri cum e acesta, nu e nimic de reglementat, n-ai cum, n-ai cu ce. Problemele psihice nu se depisteaza usor la indiviii care par normali. Traiesc o gramada de oameni printre noi cu ECU defect....1 point
-
Pt ce ar conta capacitatea motorului? Ai motoare de 3L si <200cp si motoare de 2L si 400CP, sau motor tot de 2L si 90CP. Explica-mi si mie care ar fi logica dupa care ar conta capacitatea cilindrica. Daca e sa conteaze ceva, atunci sa conteze puterea.1 point
-
Voi inca traiti in lumea in care motor mic inseamna viteza mica, desi au trecut 10 ani de cand o compacta cu 1.2 prinde lejer 200km/h. Basca, singura tentativa de supercar a BMW, i8, are motor de 1500cmc. Regulile sunt relativ bine definite in Romania, deficientele sunt la nivelul aplicarii lor, de la RAR, ISCTR la Politia Rutiera si lipsa educatiei financiare - de exemplu oameni care abia traiesc de la luna la luna dar cauta sa aiba o masina premium pe care nu isi permit sa o intretina. Problema mea nu e cu “curajosii” sau cum ii definiti voi; problema cea mai mare e ca prea multa lume care nu are nicio inclinatie spre sofat totusi conduce. Si foarte multi continua sa fie prosti si dupa ce li se explica de ce si cum au gresit. Foarte, foarte, exagerat de multi oameni au certitudinea ca pot merge pe B2/B3/etc. daca merg cu viteza maxima permisa legal. Nu depasesc nimic, dar nu le place sa mearga pe B1. Eu inca sper ca sunt autisti nediagnosticati. PS: Asigurari mari pentru tineri reprezinta cea mai cretina idee; de unde sa aiba bani de asigurari tinerii? In plus, nu categoria asta e vinovata de producerea majoritatii accidentelor.1 point
-
-elaborarea unui cadru legislativ care sa permita in mod rapid pedepsirea/eliminarea din trafic a tuturor bombardierilor pe baza probelor video/retele sociale -controale RAR la sange, atat la revizii, cat si in trafic, frecvente (da, nu ne place asta, ca nu avem noi bani, blabla) Cred ca astea doua ar fi suficiente ca sa reduca cu peste 50% prezenta 'eroilor' pe strazi. Sunt convins ca majoritatea de aici ne-am saturat de smecheri idioti in trafic. Daca ar avea efect, cred ca as avea de trimis saptamanal cate o compilatie de pe camera din masina..1 point
-
1 point
-
Ai deconectat bateria inainte de a deconecta airbaguri? Daca nu atunci de aceea apar erori. Tester dedicat marcii le sterge.1 point
-
Ai cerut pĂŁreri, unii ți-au oferit. DacĂŁ ești adeptul conceptului de a lua lucruri stricate in care se bagi sume consistente pentru a depĂŁși prețul unei mașini bune cu care nu ĂŽți pierzi timpul prin service uri go for it!1 point
-
Ce pot sa spun?! Dupa mai bine de 3 ani te apuci sa arunci cu noroi, felicitari! Hai sa-ti povestesc eu cum a fost treaba... Cand am inlocuit injectorul, cel pe care mi l-ai adus tu, second hand mi l-ai adus cu tot cu saiba de foc, tot second hand pt ca te-ai carpit la 5 lei pt o saiba noua, nicidecum ca nu era strans cum spui tu, si am luat din nou acea saiba si am frecat-o pe hartie abraziva ca sa etanseze bine. Cum iti explici ca acel racitor pe care ne acuzi ca nu ti l-am schimbat si l-ai vandut era defect?! Pt ca era racitorul tau de pe masina. Dar ce ai zis, hai ca-l dau si eu la teapa pe 100 de lei. Iar la faza cu manopera de la 300 la 900 aberezi rau de tot, manopera a fost si este pt aceasta operatiune intre 300 si 400 de lei. Daca aveai ceva de spus trebuia sa o faci atunci, nu acum dupa 3-4 ani plus ca dupa acest "incident" inventant de tine, asa de amar ti-a fost gustul ca ai mai venit cu masina la noi sa o reparam pana in momentul in care ai vandut-o. Multumesc!1 point
-
@Mircea- Si - la 38 de ani ai tai aveam alte astepari de la tine pe un forum. Inteleg ca nu se poate deocamdata. Ajuta-ma te rog sa inteleg care e relevanta intre "ghinionul" meu cu masina de UK si topicul acesta pt ca mie imi scapa. Sti, tot citind pe aici cu ce probleme se confrunta unii la "treiare", incep sa fiu tot mai convins ca "englezoaica" mea cu conversie chiar a fost o alegere inspirata. @bimmer - ce sa zic, tu inca imi starnesti stari ciudate. Ai stilul tau, nimic de zis, care, per general, nu pot spune ca nu imi place Despre depasiri si resoftari. Da, una este cand de la 75cp urci la 98 ...si cu totul altceva cand de la 184 vrei la 220. Daca in primul caz nu vrei decat o siguranta in plus (lucru justificat de altfel) ...de la 184 la 220 nu e decat un moft tehnic. Imi cer scuze initiatorului pt aceasta parere dar eu asa vad lucrurile. Nu vad decat o "sete" de putere care de altfel ma chinuie si pe mine si inteleg perfect sentimentul. Asta pt ca se vorbea de Dacii si Romania. Ei uite cazul meu - dupa ce am sunat 3 firme de tuning care mi-au umplut capu cu cifre, valori si cu "stiti domnu', totul e in functie de masina dvs dar va asiguram ca noi suntem profesionisti" ...in final am facut resoftarile la coltu blocului cu un cetatean zambareț si bine-voitor care a stat langa mine in masina cu un laptop pe genunchi. Ca avea softuri cumparate, piratate, furate ...ce-mi pĂŁsa mie ? Ideea a fost simpla - "boss, azi sunt bine-dispus si te las sa te joci cu creierii masinii mele asa ca nu stiu ce faci, salveaza softul original, treaba ta dar ori simt o imbunatatire reala, ori te lasi de meserie si imi pui inapoi softul original. Aaaa, si fara poc-poc, bum-bum, fum si porniri la "sfert de zi". Si cu primul diesel resoftat in spatele blocului am dus 6 ani fara nici cea mai mica problema si asa am si vandut masina. Cu e90 de acum am doar 6 luni imediat si nu am ce sa-i reprosez. Posibil ca m-am riscat dar am nimerit-o1 point
-
si niste ceasuri ... 14.000 euro in configuratia actuala sau 13.500 euro cu volan standard si ceasuri 6WA.1 point
-
un cocalar rupt in cur de romania, deala disperat pe viata, unu care vrea masina de 100k da sa plateasca 50 lei taxe la ea .... intelegi?1 point
-
Am ratat topicul inițial Eu nu ĂŽnțeleg de ce atâta scepticism și dubii. Introduci datele, vei fi ajutat. Nu introduci, nu. E alegere. Poți opta sĂŁ mergi personal altfel. Eu unul zic cĂŁ e mare lucru asta și cĂŁ e un pas bun cĂŁtre ĂŽntĂŁrirea relației cu noi, clienții. Eu deși sunt ĂŽn baza lor de date (probabil m-ar fi chemat dacĂŁ era cazul) tot am trimis cererea.1 point
-
Liqui Moly face o gramada de aditivi.....de ce sa te complici cu ulei 2T?1 point
-
A fost primul rezultat gasit, nu am verificat datele prezentate acolo, imi asum greseala dar imi mentin pozitia vizavi de impactul varstei soferului in calculul politei de asigurare. Subliniez ca puterea mare a masinii nu e un factor de risc, dimpotriva. Masinile puternice vin echipate corespunzator la nivel de frane si suspensie, dinamica fiind mai mult decat adecvata mersului mai grabit pe strada. Eu vad problema la “vitejii” cu masini vechi si neintretinute, cu anvelope extrem de uzate si consumabile (inclusiv discuri si placute frana) dintre cele mai ieftine sau chiar SH. De altfel, sunt destul de rare accidentele grave cu masini OK, din ce am vazut. Putem sa facem ca occidentalii, dar nu doar din punctele de vedere care ne convin, sistemul functioneaza mai bine la ei pentru ca e compus din mai multe “subansamble” complementare, nu doar preturi mari la polite pentru tineri.0 points
-
Trage aer in piept si relaxeaza-te, scapa de interpretarea deficitara sau ce te face sa intelegi ca as face pe desteptul, nici macar nu mi-a trecut prin gand asa ceva. O tot tineti langa cu polite de mii de euro pentru 18-24 ani, de parca astia sunt cea mai mare problema. Strict pe date statistice, am gasit ca majoritar vinovati sunt soferii din categoria 26-32 ani, cu 23% dintre accidente din vina lor. Insa am vazut si o statistica foarte interesanta si care confirma ce am scris mai sus vizavi de aplicarea reglementarilor deficitara - 9% dintre accidentele auto ar fi produse de catre minori. Revenind, eu consider ca eram mai atent si mai ager in reactii pana la 24 ani, odata cu inaintarea in varsta simt cum mi s-au erodat reflexele. Intr-adevar, compenseaza foarte mult experienta, dar per total nu as zice ca eram un sofer mai slab intre 18 si 24 ani, poate chiar dimpotriva. LE: Incearca sa observi ca am evitat sa fac aprecieri legate de parerile tale, sens in care as fi incantat sa schimbam pareri si argumente fara sa ne bagam organe genitale in ce scriem. Multumesc!0 points
-
Am incercat sa iti citesc postarea de mai multe ori, dar nu am reusit sa gasesc macar o urma de coerenta...dar asta e deja standardul mesajelor tale. Nu stiu ce sa iti raspund pentru ca nu stiu exact ce ai vrut sa spui. Din putinul pe care l-am inteles, totusi, legat de cat de importanta e cilindreea, iti pot sugera sa mergi la un testdrive cu o masina mai noua de 5-6 ani cu motor “mic” si sa constati ca face viteza cel putin ca un 2.0 diesel de acum 10+ ani. Dar subiectul acestui topic nu este cilindreea masinilor. Intocmai pentru ca ea este irelevanta. Cat despre puterea motoarelor, ea devine relevanta in punctul in care este suficient de multa raportata la masa masinii pentru a constitui un element solid de siguranta pasiva. O masina puternica va avea frane si elemente de suspensie care ii ofera o dinamica superioara. Vorbesc de masini puternice din fabrica. LE: Raspunsul meu era pentru colegul bimmer. LE2: @PIMP: este in regula ca nu esti de acord cu ce am zis, fiecare dintre noi are dreptul la opinie. Varsta soferilor nu este atat de importanta in calculul politei in strainatate. Conteaza, din cate stiu, (cel) mai mult vechimea masinii.0 points
-
O clonare bit cu bit s-a incercat? E drept ca iti trebuie doua unitati de adaptare a doua hdd la laptop/desktop..-1 points
-
@13NCU, vezi tu sunt depasiri si depasiri. Poti sa depasesti multe Dacii dar nu multe bmweuri sau mertzane (pardon, mai noi!) Dar si morala ta tine, nimic de zis; stai sa apara cei cu minusuri... Dar vorba ta, daca depasirile ar fi sa se faca pe strazile cu un singur sens foresc ar fi sa se faca doar a camioanelor, biciclistilor si masinilor mici care NU se grabesc.. (...Dar ce este firesc in Romania?) Totul sta pana la urma in cum merge masina personala. Si cat de bine o cunosti in cum sta pe drum in anumite situatii date. De aici plecand, personal am incurcat (a se citi abtinut) destui in dorinta lor de risca prea mult pe langa masina mea(!), de numai 163cp.. oricata putere ar avea la roata.. O alta vorba inteleapta spune ca daca vrei mai multa putere sa pui un soft cat mai original, restul e risc.-1 points
-
Ok, ma uitam la e46 dar credeam ca sunt doar Euro 3 pe benzina, dupa comentariul lui @ckh m-am interesat si am vazut ca M54 ar fi Euro 4. Intradevar e un "cazan", dar daca ar accepta un pret mult mai mic (ex: 2000) merita luat si reparat? Va multumesc pentru raspunsuri.-1 points
-
Am inteles, toti vrem numai masina bune in stare perfecta, nu exista conceptul de a lua un lucru stricat si al repara...-1 points
-
Tu erai expert candva in situatia din Anglia.. Hai spune-ne cum sta treaba acolo? Deci dupa tine NU conteaza capacitatea motorului?? Dar ce conteaza??! Apoi, dai un exemplu EXCEPTIONAL! O masina pe benzina cu motor electric facuta de BMW... Cat costa o asemenea masina??? Cine si-o permite?? Nu un tanar (care vrea doar sa se dea tare pe strada, eventual cel mai tare din cand in cand..). Si te intrebi tot tu pe ce lume traim noi?? De unde sa isi permita un tanar.. Daca nu isi permite sa mearga cu transportul in comun. Idee e ca daca vrei sa te deplasezi in treburile tale, daca tu nu gandesti, te ajutam noi, (ASIGURARILE. cu sprijinul statului desigur) SA GANDESTI! Adica vrei sa spui ca o masina de mic litraj, veche, care desigur e mai ieftina, si asigurarea mai ieftina, e mai rau decat o masina cu motor mai mare, deci mai scumpa la achizitie, chiar si veche decat un de mic litraj.. Cumperi mai ieftin, platesti mai putin asigurarea in primii ani de soferie. Ti-ai luat mai scump, mai mare, mai puternic? Platesti cat merita pentru SIGURANTA TA SI A NOASTRA..! Acum, nu serios, nu am crezut ca TREBUIE ca tocmai pe tine sa te invat sa gandesti normal si cu bun-simt.. (Nu cu tupeu, cum e raspunsul de mai sus al tau, in caz ca nu ai prins ironia..)-1 points
-
Ok. Deci daca conteaza puterea, se intelege mai bine ideea diferentierii cand esti incepator!? Adica, trebuia sa fiu foarte foarte specific pentru voi (sau toti mai priceputii in motoare) ca sa intelegeti o idee mai principala? Eu zic ca e de inteles ca la un motor mai mic (e bine asa?) e suficient o asigurarea minima obligatorie. Restul, the sky is the limit, ca pret al asigurarii masinii in primul an de conducere. Mike, nu mai e nevoie sa imi replici, poti sa te faci ca nu intelegi in liniste.. E suficient Vorbesti basme pentru tineri (care se presupune ca nu au bani de asigurare, dar au bani de masini noi cu stabilitate si franare superioara..) cu masini puternice din fabrica. Exact, subiectul nu e superitatea masinilor noi. Statul e dator sa reglementeze toate astea dupa ideea simpla exprimata mai sus.-1 points
-
-1 points
-
..ai incercat o cautare despre calitatea sau situatia cu DAB radio in Romania?? Parese ca nu.. Referitor la calitate poti citi parerea mea despre calitatea audio in link de mai jos, ca sa nu ma repet. Crede-ma, am testat audidiv. E amagitor de proasta calitatea (mai bine FM unde e semnal decat DAB) comparativ cu, ce poti asculta salvat pe stick sau ce suporta HU masinii! Pana si un mp3 de 128kbs (care e minimum pentru muzica) se aude mai bine decat un post ordinar de muzica DAB! Asta daca ai semnal. http://www.bmwclub.ro/forums/topic/183498-dab-tuner/page__p__2514632__hl__dab+radio__fromsearch__1#entry2514632-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00