Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/01/20 in Posts

  1. Ala codeaza cu NCS pe seria E, la F e altceva . Toti credeti ca e asa de simplu sa faci codari si programari, ca tot ce va lipseste sunt sculele... Tare as vrea sa va vad cand o ia pe aratura vreun modul dupa codare ce faceti, cum ii explicati clientului cu masina de 30.000 euro bordul plin de luminite Trebuie sa stii ce faci, ce scule sa folosesti, cum sa le folosesti si ce sa faci daca ceva e in neregula. Va spun asta dupa mai bine de 1000 clienti si peste 15.000 euro investiti in scule, asa ca NU mai visati si plangeti ca toti urmaresc banii si nu vor sa va invete...
    1 point
  2. Treburile astea se bat cap in cap. Nu exista DPF si fum...dpf-ul ala are ceramica sparta daca masina da cu fum.
    1 point
  3. La F10 se poate face cu ISTA+ (numai cu ICOM), ISTA-P (ICOM sau K-DCAN) sau E-SYS (ENET), nu stiu de ce va aberati cu NCSExpert . Sincer pentru 150lei cat costa codarea si reinitializare unei baterii mai bine va duceti la cineva care asta face...
    1 point
  4. Felicitari pentru achizitie foarte frumoasa, iar culoarea e foarte misto Apple CarPlay poti lua direct din magazinul Connected Drive pentru 300 de euro, licenta pe viata sau din surse "neoficiale" undeva pe la 100 de euro. Ideea de baza la cumpararea unei masini nu e de afacere, sa pierzi cat mai putin ci sa iti cumperi ce iti permiti si te bucuri de ce ai luat. Pe principiul asta nu ar mai fi existat masini noi si toata lumea ar fi condus e46 sau e39 ca sunt masini bune la care nici in 2-3 ani nu pierzi foarte mult.
    1 point
  5. Tu vorbesti din ce crezi tu, nu are nici-o treaba cu realitatea. ISTA+ (ISTA-D nu mai exista de cel putin 2 ani) citeste capacitatea bateriei din VO-ul masinii si / sau din module (CAS, FEM, BDC)...
    0 points
  6. Vezi si Bogdan, in zona Victoriei, fac reviziile la el de 5 ani si mi se pare un tip foarte corect si priceput.
    -1 points
  7. Am inteles, toti vrem numai masina bune in stare perfecta, nu exista conceptul de a lua un lucru stricat si al repara...
    -1 points
  8. Seaman, in poza pusa chiar de tine la primele doua optiuni scrie, prima bateriie de aceiasi capacitate (deci inregistrare), iar a doua - capacitate mai mare/mai mica. De ce oare sunt separat, te-ai intrebat? Apoi daca citeai sumar in linkul pus de mine in care explica cat se poate de detaliat ce se intampla... Daca citesti mai jos la Steps: "Steps: (...) 6) Navigate to: Service function>body>voltage supply>battery>register and then click “start search” 7) Select result “ABL register battery replacement ” Rheingold then walks you through your options! You can simply register a new like-for-like battery, or you can change the battery capacity. Rheingold will prompt you to perform coding using ISTA-P! Am ISTA-D dar si ISTA-P am batut drumul inregistrarii.. dar nu poti sa schimbi in ISTA-D/INPA capacitatea bateriei.. Ne-am inteles? Ali, de curiozitate, dupa inregistrea cu succes a bateriei, te-ai dus inapoi in ISTA-D sa vezi daca s-a schimbat capacitatea dupa "codarea" care crezi tu ca se intampla..? Daca nu, si scrie tot 80Ah, te-ai intrebat DE CE NU SCRIE 90Ah?? (Ca la scoala primara..)
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.