Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/29/20 in Posts

  1. 2 points
  2. Salut, Am revenit in familia BMW cu un M5 F90, o masina care mi-a adus aminte de ce m-am indragostit prima oara de aceasta marca. Masina e premium selection din 2019 cu aprox. 4000 KM. Poze : https://www.flickr.com/photos/nyhctrip/albums/72157715547915473 Am numai cuvinte de lauda pentru acest model si apreciez in mod deosebit systemul M-Xdrive. Cu acest model cred ca au gasit reteta perfecta pentru un seria 5 M. Strict legat de seria5 , acesta inainte de toate este un luxury sedan , si mai apoi o masina sportiva. felicitari BMW.
    1 point
  3. In general, cablajele respective vin cu tot cu garniturile respective. Nu cred ca vei gasi doar garnitura. Si daca o vei gasi... va trebui sa demufezi manunchiul de cabluri la unul din capete(din copartimentul motor sau din habitaclu/portbagaj)si sa remufezi. Mufele nu iti vor trece prin orificiul garniturii... ci doar cablurile. Varianta rapida si deloc invaziva ... iti recomand sa folosesti silicon rezistent de pe la minus 25 grade c pana pe la 90 grade C.
    1 point
  4. Eu am reusit sa folosesc garantia Premium Selection (EuroPLUS era parca) la MHS. Vreo 6 luni de zile am tot discutat cu ei ca nu vroiau sa se implice, pana la urma au facut-o (aveam de schimbat 2 brate), dar am platit in avans eu piesele si pe urma am primit banii de la EuroPLUS. Dupa tot circul asta, am constatat ca le-am schimbat degeaba, problema nici nu era de la ele. Deci .. da, merita sa-ti bati capul daca iti cade cutia sau motorul, altfel nu merita. In niciun caz nu e ca garantia de producator, ci mai degraba o asigurare pt defectiuni.
    1 point
  5. poze aici: https://postimg.cc/gallery/Yw6M60Y Este editia Pure Balance de la e89: culoarea Alb perlat din fabrica (mineralsilberweiss metallic), iar scaunele sunt maro. Suspensie reglabila pe duritate conform modurilor Comfort sau Sport. Jante pe 19, cauciucuri aproape noi, cumparate acum un an. Masina a stat in garaj toata iarna, adunat apoi cu perioada pandemiei, deci uzura cauciurilor este sub 5%. Sunt Michelin Sport Pilot 4S. Are elemente interioare M de fabrica: schimbator, volan, pedalier. Keyless entry si start. Functie start/stop Faruri adaptive cu xenon iDrive Senzori fata-spate HDD 20Gb Bluetooth basically in afara de cutie automata are cam toate optiunile pe care le putea primi o masina din 2011-2012 163.000 km Dar pentru ca are 9 ani, are si defecte. 3 la numar, toate vizuale: parbriz crapat pe partea pasagerului, ciobitura de vopsea pe bara fata, fix intre rinichii de BMW, si ciobitura de vopsea pe oglinda dreapta, toate defectele fiind de la pietre. Am pus si poze cu defectele. Masina se poate vedea in Bucuresti sau Popesti. pentru verificare optiuni, WBALL31000E748333 (i-a fost facut chiptuning la Ginel in Buzau, a scos 236 CP si 360Nm pe dyno.) pretul este de 14800 euro tel 0726113803
    1 point
  6. 1 point
  7. Mirciulica, daca tine de intelect sa iti iei BMW, sunt pline strazile de intelectuali d-astia. Nu-ti face griji pentru ce fac eu. Daca mai e nevoie de alte clisee sau povesti nemuritoare de la bunici incoace, poti sa intervii oricand, nu te supara pe mine acum. PS: Legat de discutia de mai sus - am avut probleme cu doua bmw-uri < 100.000 km si al treilea, un F30 - n-a avut inca probleme - dar pe mine m-a lasat rece ca experienta. La fel de bine putea fi Audi sau Mercedes, experienta BMW e atat de stearsa acum incat incep sa ma indoiesc ca mai merita intretinerea comparativ cu alte branduri. Ce incerc sa spun e ca nici BMW nu fac minuni de masini, fiabilitatea nu e un atu si nici experienta de condus nu mai e aceiasi. Dar fiecare cu ce-i place - cum am zis, un test drive e mult mai concludent decat ce spun eu sau povestile lui Mirciulica de cand era mic. PS2: Daca ai de ales intre F si G, as lua G-ul. Sunt f multe argumente pentru G si doar unul pentru F - pretul mai mic.
    1 point
  8. Multumesc frumos! Categoric feedbackul meu este si un pic subiectiv cred, fiind totusi fan inrait BMW...care a vrut sa incerce si altceva Insa strict intre cele doua, cu dotarile pe care eu le-am configurat, mi se pare ca seria 5 ofera mai mult pentru un cost mai mic. Dar e vorba si de gusturi, ce asteptari are fiecare de la o masina, ce preferinte...etc Intre timp, imi fac de lucru cu "bestia" :frantics: Mai am putin si inlocuiesc toate piesele cu unele noi
    1 point
  9. Eh cum poti sa spui ca nu are legatura? Are foarte mare legatura...automatizarea este gandita tocmai pentru a reduce costurile oriunde se poate, asta e scopul final. Pe o parte se taie din cost la materialul brut folosit (gen calitatea plasticului), pe alta se taie la procesul de manufacturare, iesind un produs finit slab finisat, neverificat la standarde mai inalte, etc... Toata economia e bazata pe consum...si da, poate toata lumea e fericita...mai putin planeta, ca ii mancam din resurse intr-un ritm galopant si dupa parerea mea total inutil. Nimic nu se mai repara, totul e conceput sa tina putin, apoi sa fie mai avantajos din punct de vedere financiar sa cumperi nou si produsul vechi la gunoi. Sau ma rog, in tarile mai slab dezvoltate unde exista o piata...si apoi la gunoi.
    1 point
  10. Cam asa gandesc si eu...am avut ceva problemute mici si cu BMW-ul in cei 3 ani de exploatare, insa nimic grav si s-a remediat pe garantie mereu. Calitatea masinilor insa este sub orice critica, la modul general vorbind. In special cand le cumperi noi, pretul platit este aberant pentru ce primesti in schimb. As fi crezut ca datorita automatizarii si robotizarii procesului de productie, calitatea ar fi trebuit sa creasca...na, robotii fac mai putine greseli statistic vorbind. Dar probabil materialele cu care se lucreaza sunt din ce in ce mai slabe si totul e proiectat sa tina perioada de garantie, 3 ani...apoi scrap and buy a new one. Sa va spun ca aproape am gaura in covorasul de la Mercedes unde sta calcaiul piciorului drept??? Dupa 2500km???? )))
    1 point
  11. Aia crezi tu ca in primii 90.000 km sau 2 ani, nu ai idee câte mașini se defecteazĂŁ in primii 5.000 km, nu mai vorbesc in 90.000. Cum e sa iei mașina noua si sa te lase prin concediu la 1000-2000 , altele sub 1000 km. Si defecte din alea nasoale...de trebuie sa chemi asistenta sa ti ia mașina.
    1 point
  12. Mie mi se pare ca orice masina/model/marca cumparata de nouacu garantie,nu rezerva surprize neplacute in primii doi ani/90000km ce trece peste este loterie. Asa cum bmw mercedres audi lexus pretuite la 70k plus mi se par obscene relativ la calitatea fabricatiei/puterea de cumparare medie. Si daca credeti ca departamemtul sourcing decide ce si cum se pune pe masina x....asta e istorie acum si la medicamente in r&d trebuie sa validezi furnizorul cel mai ieftin,altfel te matura indienii si chinezii.traim vremuri complicate,de multe ori am dileme existentiale in ceea fe privesc valorile ce le transmit urmasei.unde plm e lamborghini fabricantul de tractoare ce isi baga pual in masina sport a lui ferarri si isi face masina proprie sa ii arate ce si cum. Life in plastic is fantaatic
    1 point
  13. Cele mai putin fiabile. Astfel incat Mercedes a organizat un super test cu scop de marketing(pe banc de proba parca) cu cateva zeci de bucati simuland un drum de jumatate de milion de km. @silent power. Prietenul a luat-o sh, dar intr-adevar era al unei batrane, tinuta in garaj, trapa, cu 150.000km si din generatia anterioara. Fiabilitatea Range Rover a crescut, e drept fiind tot slaba, insa daca masina o iei noua, stai destul de linistit
    1 point
  14. Pai da, acel E klasse a fost cel mai prost mercedes ever.
    1 point
  15. Radu, Mercedesurile din anii 2000 cat si cele din anii '90 au fost cele mai proaste ever. Cu ocazia respectiva, in 2006, Mercedes a trecut pe locul 2 la vanzari in spatele BMW. in 2009 i-a depasit si Audi. Au inceput sa isi revina in 2013 odata cu aparitia noilor generatii si odada cu victoriile in formula 1 iar in 2 ani a urcat de pe 3 la vanzari pe locul 1, unde este si actualmente.
    1 point
  16. I dau dreptate lui mikken la mare parte din ideile exprimate. Inainte de a alege ce masina sa iau am fost sfatuit de un prieten sa aleg E-ul si am intrat in cateva la un dealer din apropiere si exact aceleasi dezamagiri am avut si eu, as mai adauga si torpedoul care nu sta fix, inchis fiind, are un joc destul de enervant iar manerele exterioare nici ele nu stau fixe in pozitie normala, parca sunt de jucarie chinezeasca. E-Class are intr-adevar mai mult loc in spate fata de seria 5 dar pe mine asta nu ma interesa catusi de putin. Poate sunt eu de moda veche dar aveam impresia de robustete si durabilitate cand venea vorba de Mercedes, cred ca am ramas blocat prin anii 2000, clar ca numai este vorba de asa ceva in zilele noastre.
    1 point
  17. E leasing operational, nu se da niciun discount ci se calculeaza totul la listprice. Cum spuneam bordul digital costa vreo 1000 euro si nu mi s-a parut ca merita, eu personal nefiind fan digital stuff prea mult. Scaunele sunt cele comfort din echiparea Exclusive, cu piele naturala pe laterale si textil pe mijloc...destul de confortabile. Bugetul nu mi-a mai permis piele integral din pacate, ar fi fost buna ca se cam murdareste textilul asta deschis la culoare...aia e, o sa traiesc cu asta. Comenzile scaunelor sunt pe usa doar daca se pune optiunea respectiva de scaune full electrice, eu nu am pus-o...intrucat merg preponderent singur in masina asa ca scaunele sunt 99% din timp in aceeasi pozitie. Farurile adaptive sunt faine, insa foarte scumpe si la mers preponderent pe autostrazi (cum merg eu), nu mi se pare ca se justifica. Despre motor, depinde la ce te referi...cel de pe Mercedes e mai zgomotos decat cel de pe G30. Nu am versiunea de 194CP sa pot compara direct, insa se simte acceptabil pentru caroseria asta...departe insa de a fi sportiv sau agresiv in vreun fel. Cel putin asa il simt eu...
    1 point
  18. @mikken Tie iti trebuie masina noua in iulie 2023. La momentul respectiv, g30 va avea 6 ani si 9 luni. Indiferent cum ai calcula, seria 5 modelul nou va aparea sigur in 2023...mai poti sta cateva luni cu mercedesul pana ti se livreaza bmw-ul, asa cum ai stat cateva luni suplimentar cu g30-ul pana a venit mercedesul. Pocniturile alea sunt si la mine. Cred totusi ca cea mai buna calitate a interiorului se gaseste la Audi A6. Oriunde te-ai uita, masina aia este tipla la toate imbinarile si la toate materialele. E drept, toate acele touch screen mi se par absolut imposibil de folosit. Sa mergi cu 160 si sa modifici temperatura, e o adevarata aventura. Oricum, si mercedes incepand cu noile S si C care vor aparea anul asta, vor trece pe touch pe toste comenzile odata cu fiecare model nou. Probabil asa va face si bmw, incepand cu seria 7 peste 2 ani
    1 point
  19. Am un var, el are un E din 2014 e200 cdi si tac-su are E350 cdi cum e al lui mikken, El a caracterizat masina lu' tac-su in felul urmator " in afara de motor, masina e un gunoi". Imi place cum arata noul E dar daca as avea bani sa-mi unul nou tot BMW mi-as lua. Am avut si eu 2 stele...am mai zis sunt masini bune dar nu sunt BMW.
    1 point
  20. Multumesc pentru aprecieri. Astea sunt cateva poze pe care am apucat sa le fac pana acum. Din pacate sunt un pic dezamagit de anumite optiuni si de "ieftineala" care se simte la anumite capitole unde nu te astepti la clasa asta, dar sub nicio forma masina nu e rea. Am vrut sa incerc ceva orientat spre confort si asta am primit. Trebuie sa ma si obisnuiesc un pic cu masina, cu comenzile, cu meniurile alea...sa rezolve Android-ul problema de conectivitate... Probabil daca ai configura masina cu mai multe chestii ar mai elimina din neajunsuri...dar se duce spre 80.000 euro lejer si deja mi se pare ca intri in cu totul alta gama. La BMW chiar daca mergi pe standard equipment primesti suficient, gen: navigatia mica merge brici, cu real time traffic information si tot...doar ca nu ai ecranul ala mai mare, senzori de parcare fata-spate in standard, covorase din material misto, oglinda interioara heliomata, frane bune cu anvelope premium, antifonare excelenta si un sistem de infotaiment foarte intuitiv si usor de folosit. Vedem ce se mai intampla peste 3 ani si poate prind modelul nou de seria 5 daca il lanseaza pana atunci...teoretic asa ar trebui. Oricum la urmatoarea stiu exact ce sa configurez si ce nu
    1 point
  21. Felicitari pentru review, destul de obiectiv. Am stat intr-un EKlasse la un prieten si la fel am observat plasticul ordinar mentionat de tine. Si BMW are problemele lui, dar din punctul meu de vedere este peste MB. MB au investit enorm de mult in ultimii ani, ca sa ajunga din urma competitorii. Singura masina de la MB de remarcat, este AMG GT, dar acolo vorbim de altceva. Te asteptam inapoi in Klan. Once a Bimmer, always a Bimmer! @edit - te rog, nu RRVelar. Sunt masini foarte misto desenate, insa doar atat. Un prieten, a luat un Discovery din DE, extraordinara masina, 7 locuri...etc. Ploua in ea. E una din problemele cunoscute la RR. Scumpe in draci de intretinut, probleme de fiabilitate de nici la FIAT nu le mai gasesti.
    1 point
  22. Evoque-ul e mai de saraci, din aceeasi clasa ca si X1, care e si el tot o bataie de joc si la interior si la exterior. Plus ca evoque-ul ala e aparut in 2011. Standardale au crescut destul de mult chiar si la masinile compacte cum e Evoque, X1. Spre exemplu, noul audi q3 mi se pare din alta lume la nivelul suv compact. Velar e la clasa medie si ma astept la aceeasi calitate cu x3/4 si glc E drept, si mie imi e frica de fiabilitate.
    1 point
  23. Range rover... Avem si noi la munca un range rover evoque 2016...o troaca de masina, la interior e bataie de joc, dar asa a fost mereu range-ul.
    1 point
  24. Salutare colegi, Revin dupa ceva timp cu impresii si comparatii E-Klasse vs. G30, in cazul in care poate ajuta pe cineva. Desi bineinteles spun de la inceput ca e vorba extrem de mult de gustul si preferintele fiecaruia, ca suntem toti diferiti Incerc sa fiu cat mai structurat, pentru a fi usor de urmarit ca si comparatie directa: - design exterior: ambele masini se confunda extrem de usor cu "fratii" mai mici, seria 3 respectiv C-Klasse, lucru care pe mine personal ma deranjeaza un pic. Pe alta parte, Mercedes are avantajul ca se confunda usor si cu S-Klasse, deci din punct de vedere al prestigiului si imaginii, e ceva mai bine. Mercedes e clar desenat sa fie limuzina, in stil clasic, cu forme elegante si rotunjite. Personal prefer design-ul seriei 5, fiind mai masculin si tineresc. Usile si portbagajul faceau un zgomot mai frumos la seria 5 la inchidere...la E-Klasse portbagajul cel putin zdrangane la inchidere de zici ca e Dacie. Ceva dezamagitor sunt anvelopele cu care a fost livrat E-Klasse: niste Hankook ordinare, zgomotoase ca naiba si fara aderenta celor Continental cu care a venit BMW-ul...trist - design interior: la Mercedes este totul despre "look", la BMW este despre "feel" Si cu asta cred ca spun cam totul. Sunt profund dezamagit de plasticul ieftin folosit la E-Klasse la interior in anumite zone. Cum spuneam, cat timp te uiti la el...arata extraordinar, cand il iei la pipait sau te uiti de aproape, observi plastic tare ce da senzatia de ieftin si prost finisat. De exemplu pachetul de depozitare de la E-Klasse pe care platesti vreo 100 euro este o bataie de joc. Doua cup holdere in consola centrala care de fapt e un plastic tare ordinar made in China care se poate scoate, nu sta fest si in plus are capacitatea de a sustine orice pui in interior spre zero. La G30 acele "urechiuse" retractabile din interioul cup holderelor se muleaza pe sticla sau pahar si le tin cat de cat ferm pe pozitie, fiind totodata integrate in consola (si in dotarea standard). In plus la E pachetul minune vine cu niste bucati de plastic la fel de ordinar in buzunarele usilor, chipurile suport pentru sticle...au o forma complet inutila, nu sunt adanci deloc si foarte largi. Nu sta acolo nici sticla de 0.5l, nici de 1l, nici de 2l...complet useless si enervante. Mai mult, buzunarele usilor pe interior la BMW erau captusite si din plastic placut la atingere...la E-Klasse plastic ordinar Ca sa fiu fair, Mercedes are in pachetul asta si un cos pliabil cu care poti merge la supermarket si apoi il pui frumos in portbagaj in locasul special...bullshit Pachetul de lumini ambientale la E-Klasse e foarte impunator si "in your eyes", face o lumina puternica (reglabila ca intensitate totusi) si un ambient luxos si opulent. La G30 era ceva mai finut asa, personal imi placea mai mult. La Mercedes am bordul imbracat in piele si e super faina optiunea, mai ales ca e interiorul crem, cu trimuri maro imitatie de lemn si bordul si volanul in piele maro. Oricum e ceva ce se poate configura si la BMW, dar cred ca la seria 5 bordul arata binisor si fara piele...pe cand la E-Klass parca nu asa bine in standard equipment. Gurile de ventilatie sunt foarte faine si atent lucrate la E-Klasse, fata de plasticul ieftin de la BMW...insa nu poti tine telefonul in ele cu sistem de ala magnetic, pentru ca se misca liber stanga dreapta si sare telefonul la fiecare curba sau sens giratoriu Suportul pentru ochelari din plafon e o treaba interesanta la Mercedes, insa daca e soare afara nu ii poti purta 5 minute dupa ce ii scoti de acolo ca ard efectiv. Cotiera centrala e mai mica decat la G30, spatiul interior adanc si nu foarte util si parca imi placea mai mult cotiera lata de la seria 5. Butoanele de comanda a geamurilor de pe usa soferului sunt pozitionate mult prea in spate, total ne-ergonomic, tre sa ridici mana de pe cotiera si sa bajbai dupa ele sa deschizi geamul fara sa te uiti. - scaunele sunt mai confortabile la E-Klasse fiind cele comfort din pachetul Exclusive (nu multi-contur), insa ca suport lateral cele sport de pe seria 5 erau mai misto (atata timp cat nu le configurezi cu piele Dakota care e extrem de dura...aceleasi scaune sport cu piele Nappa sunt un deliciu). Cred in continuare ca scaunele comfort de pe G30, cu piele Nappa, sunt un must have si best in class. Mercedes a venit standard cu niste presuri de toata jena, dintr-o mocheta aspra si scortoasa, gen cea mai ieftina mocheta de la Dedeman, in comparatie cu presurile standard de la G30 dintr-un material foarte soft la atingere si cu look mai premium. - motorul pe Mercedes este cel de 2l diesel de 245CP (versiunea mai puternica), fiind mult mai zgomotos in oras la viteze mici fata de cel de 2l de pe G30 (de 190CP). La viteze mari pe autostrada, e insa foarte silentios, probabil si datorita turatiei joase tinuta de cutia cu 9 trepte. E mai rapid clar, insa nu da senzatia asta...urca in viteza foarte liniar si constant, fata de BMW care se simtea mai agresiv. Ca si consum pare o idee mai gurmand, dar nu am calculat exact. Computerul de bord imi arata 4.5% consum pe pilot automat la 135km/h, mers vreo 400km asa. In oras cred ca ia cam 1-2l mai mult decat seria 5 la acelasi stil de condus, poate chiar mai calm. - suspensia pe perne de aer de la E-Klasse este sublima in special intr-un oras ca Bucurestiul, unde efectiv absoarbe imperfectiunile strazii excelent. Pe autostrada nu simti mare lucru, doar ca iti da senzatia ca masina pluteste efectiv. Se poate regla ca duritate pe modul sport si sport +, ceea ce o face aproape la fel ca G30 cu suspensia M sport. Alta chestie faina e ca se poate ridica din pernele de aer, util pentru drumuri denivelate, borduri inalte, etc. - geamurile acustice si izolate termic sunt interesante doar cand bate soarele puternic si nu il mai simti asa ca te incinge, cat despre izolarea fonica nu prea imi dau seama daca fac ceva. La viteze mari (peste 200kmh) e destul de silentioasa, dar la fel era si G30-ul. La viteze mici prin oras, se aude motorul ca la tractoras. Nu cred ca merita peste 1000 euro aceasta optiune, nu as mai pune-o. - sistemul de infotainment e enervant maxim cand vii de pe BMW, unde era totul intuitiv si simplu de folosit. Singurul plus este sistemul audio Burmester (nu cel de top), care se aude foarte clar si bine chiar la volum maxim. Compar cu hi-fi de pe G30, deci nu mere cu mere, insa cred ca daca ar fi sa compar cu Harman-ul de la BMW, ar castiga HK. Cele 2 subwoofere de sub scaunele fata fac treaba mult mai bine si parca tot sistemul are un sunet mai echilibrat si cu mai mult bass (personal imi place mai mult). Din pacate conectivitatea cu telefonul prin Android Auto nu functioneaza neam...iese din aplicatie dupa cateva secunde. Am inteles ca e un bug la Android dupa nush ce update, dar a fost dezamagitor pentru ca am pus optiunea aia doar ca sa pot folosi Waze pe ecranul mare al masinii (Smartphone integration). Touchpad-ul este complet inutil si enervant ca dai cu mana din greseala pe el, dar fara el arata urat (problema s-a rezolvat oricum la facelift, cu touch-ul nou...in echiparea standard + ecran cu touch). E un pic "de porc" sa ceri 1000 euro pentru display-ul mare + inca 1000 euro pentru cockpit-ul digital, care dpmdv nu arata wow. Eu am mers pe ceasurile clasice de bord, analogice, care imi plac maxim...mai old school. - farurile sunt cele standard, la fel erau si la G30, insa mi se pare ca luminau mai bine la BMW - franele sunt cele cu discuri mai mari si perforate si etrieri mai mari la Mercedes, cu roti pe 18" si franeaza parca mai bine decat BMW-ul cu roti pe 17" si frane standard, singurul minus fiind anvelopele care nu sunt wow deloc - portbagajul pare mai mare la E-Klasse ca si capacitate si mai are un spatiu util de depozitare sub tablia aia, ceea ce imi place ca tin portbagajul clean. Dar are o "cocoasa" in partea dinspre bancheta, ceea ce face dubioasa incarcarea bagajelor sau impingerea lor pana in capat. Capitonajele si plasticele din interiorul portbagajului...dezastru a la Logan - sisteme de asistenta si self drive nu am avut nici pe BMW, nu am pus nici pe Mercedes deci nu pot compara Cam asta imi trece prin minte acum. Ca si concluzie, urmatoarea masina va fi seria 5 facelift...hahaha!
    1 point
  25. Si eu as fi facut la fel. Nu pt ca am ceva impotriva unei marci, dar e irational sa ai 2 bmw sau 2 mercedes iar a 3-a sa fie aceeasi marca. In fond C klasse si GLC sunt aceesi masina. Ce sens are sa iei GlC coupe care e practic 95% identica cu glc-ul normal?!
    1 point
  26. O domnisoara spunea: prefer bmw-ul pentru ca mercedes face si autobuze si asta imi trezeste amintiri neplacute.... )
    1 point
  27. Am ajuns la 10.500 Km, am spalat-o si am zis sa mai pun o poza pe aici.
    1 point
  28. Am facut si eu 2 schimburi la automatico, dar nu ii mai recomand, practic nu prea tin cont de nici o procedura. Baga vrajeala ca nu e nevoie. Nu au bagat masina cand au facut nivelul prin d n,r au lasat o in parking, a trebuit sa mai revin la ei o data ca nu mi se parea ca e nivelul corect facut, a doua oara l au facut bine, am vazut diferenta, schimba mai lin. Sa stranga ceva la cuplu nici vorba, totul facut asa ca la un garaj de cartier, nu recomand.
    1 point
  29. Felicitari pentru achizitie foarte frumoasa, iar culoarea e foarte misto Apple CarPlay poti lua direct din magazinul Connected Drive pentru 300 de euro, licenta pe viata sau din surse "neoficiale" undeva pe la 100 de euro. Ideea de baza la cumpararea unei masini nu e de afacere, sa pierzi cat mai putin ci sa iti cumperi ce iti permiti si te bucuri de ce ai luat. Pe principiul asta nu ar mai fi existat masini noi si toata lumea ar fi condus e46 sau e39 ca sunt masini bune la care nici in 2-3 ani nu pierzi foarte mult.
    1 point
  30. Romanistan nu e tara ptr masini SH corecte
    1 point
  31. Un pret corect pentru o masina intretinuta impecabil, cu origine cunoscuta, prim proprietar si rulata afara(f important). Plus inca in garantie producator. Din pacate lumea cauta pret de chilipir si full options. Cred ca te legi degeaba la cap, fara sa te doara. Am fost intr-o situatie similara acum mai bine de-un an. Vroiam sa schimb al meu 420d 59k km. Am preferat sa-l dau la buy back 3-4k sub pretul pietei. Decat sa ma complic sa-l vand unui privat, cu discutiile interminabile la pret, istoric, timp pierdut cu intalniri, testari, formalitati. Apoi alte discutii/tiganeli in caz ca apareau probleme.
    1 point
  32. 117 000 km schimb bascule inferioare si am facut si unghi de fuga de siguranta desi cand am ajuns acolo nu se modificase nimic , era in parametri, doar ceva paralelism spate era pe rosu asa ca am lasat sa rezolve .
    1 point
  33. eu merg cu 20 , nu imi rup rinichii , ma gandesc sa pun eibach . Optiuni personale clar eu merg cu 20 , nu imi rup rinichii , ma gandesc sa pun eibach . Optiuni personale clar
    1 point
  34. Am pus azi gumele de vara. Nu ma omor dupa jante, imi pare ca arata mai bine cu alea negre de iarna. Am vrut initial sa pun cauciucurile de vara pe jantele negre, doar ca sunt mai late pe spate (255) fata de jante (225).
    1 point
  35. new look ! Sa ne mai luam gandul de la ce e in jur
    1 point
  36. Z4M nu a masina mea, e a unui coleg de forum care a ales sa nu o prezinte , eu am alte aspiratii la 2 locuri si plimbare fara top , alta marca dar cel mai probabil raman si cu un bmw cu 4 locuri , seria 6 fara trapa m-a facut sa ezit putin( 1 min ) dar am apreciat alte avantaje la ea si am uitat rapid de lipsa asta
    1 point
  37. Daca erau si putin concave jantele acelea...aratau super. Ciudat din partea BMW niste jante atat de drepte ).
    1 point
  38. sa ne mai luam gandul de la ce e in jur , spalata , ceruita si gata de bagat inapoi in parcare
    1 point
  39. la plimbare cu sora cea mica si nebuna :diablo: :girl_devil:
    1 point
  40. 116 500 km schimb ulei , filtre
    1 point
  41. Echipata de vara , intre timp am schimbat controlerul cu ceramic arata ceva mai frumos si pt ca mi-am bagat putin ghearele in volan am decis sa il reimbrac , am gasit pe cineva in Buc si f multumit de lucrare , cine are nevoie sa imi dea pm .
    1 point
  42. La anu' si eu o sa schimb prefixul, tot cu patru, doar ca in cazul meu nu simt deloc nevoia sa merg pe comfort. Mi-a ajuns de trei ani F10-le, vreau ceva mai fasnet, mai rigid ceva gen E90 style sau cel putin precedentul treiar e benchmarkul. F10-le e prea mare, greoaie(inertie mare), barca in curbe pentru stilul meu. Din aceste motive urmatoarea masina va fi un G20, 330i break. Pacat ca nu se pune cutie manuala ca as fi ales una din asta in detrimentul unei automate. In primavara am mers cu un G20, 320d si mi-a placut rigiditatea si modul in care sta pe asfalt in comparatie cu al meu F10.
    1 point
  43. Lasa Darius, sa nu se inchida topicul. Ca maine cand ai sa vrei sa pui un nou update, va trebui sa deschizi alt topic.
    0 points
  44. Am cumparat de multe ori de la bavauto, am avut comenzi destul de mari ...de fiecare data am primit comanda f bine ambalata in cutie de carton groasa... Pana la urma nu am inteles care a fost problema ...inteleg ca ai avut ghinionul sa ai un colet deteriorat si dansii s-au oferit sa schimbe produsul, nu?
    -1 points
  45. Exact....este responsabilitatea ta ca si client expedierea produselor in cazul in care doresti retur fara motiv. Ai ceva poze ambalajul ?
    -1 points
  46. Asa este, dar din cate vad nu prea au gresit legal...poate doar moral dar asta e discutabil...
    -1 points
  47. Dar nici curierii nu au dreptul sa arunce cutiile in depozit de la 1 metru pe ciment...crezi ca daca mai punea un carton sau altceva rezista la cum a fost aruncat coletul ala de a ajuns discul asa?
    -1 points
  48. Ok, au ambalat gresit...sa zicem...desi discutie se poate lungi la nesfarsit pe tema asta...dar tot nu inteleg... am inteles ca vor sa schimbe produsul deteriorat...care este problema atunci?
    -1 points
  49. In primul, cel cu tabla argintie.. foarte probabil amplificator audio. In cel de al doilea mai adanc, roata de rezerva (glumesc); nu stiu. Tot vreun modul electronic, sau poate kitul de pana..
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.