Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/30/20 in all areas

  1. Am completat pachetul, daca tot am schimbat farurile, cu un set de proiectoare LED OEM. Azi mi-am bagat nastul si le-am montat / codat singur. Pana acum, totul pare in regula. Ramane sa mai verific daca pot activa si functia de cornering doar din codare. Daca ar mai trebui ceva module suplimentare, le las asa. :pinch: Vreo idee daca se poate doar din codare?
    3 points
  2. Fii atent cum faci, elimini posibilele cauze. Prima data verifici vascul cum zicea colegul, te uiti la el sa nu fie curs, sau cel mai bine, daca il poti opri cu mana atunci nu mai face fata si trebuie schimbat. Apoi vezi daca intra ventilatorul pe treapta a doua, de obicei se arde rezistenta si nu mai pleaca.Ar trebui sa se auda foarte tare cand pleaca pe treapta a doua. Dupa asta verifici radiatorul sa nu foarte murdar, desi nu cred. Daca cele de mai sus nu iti sunt clare, mergi la un mecanic. Mare atentie daca vrei sa opresti vascul cu mana La rece nu i problema, poti cu degetele, dar la cald e periculos. Daca e vascul vezi ca are filetul invers si e pe 32. Daca e rezistenta sau ventilatorul cum zicea colegul, atunci ai ceva de munca, cateva ore.
    1 point
  3. 1 point
  4. In cel din dreapta de obicei este modulul bluetooth. Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  5. Daca vrei consum mic si putere decenta, iei 2.0D si aia e. Daca vrei consum de 5% mediu si putere de 340 cai, asta nu exista. Stii vorba aia, si popa si hot, nu merge. Cresti capacitatea cilindrica, creste si consumul si costurile de intretinere. Daca optezi intre 335D si 340i ma gandesc ca ai bani si iti permiti o masina decenta iar consumul nu e ceva la care sa te uiti. Parerea mea e ca atunci cand cumperi o masina, sa mergi cu ea din plin in plin, indiferent de motor. Daca ai 335 si tu bagi benzina de 30 de ron, atunci nu e ok.
    1 point
  6. Explanations:) Masina a fost adusa in 2017 din Belgia, de o firma, cu 280.000 km la bord si cica “un angajat” i-a dat inapoi la 150.000 “din greseala”. Eu am cumparat-o in 2018 cu 152.000 km in bord si pentru ca nu aveam nici istoric RAR la indemana pe vremea aceea, nici Car Vertical, iar masina arata ca noua si mai era si cabrio, am cumparat-o fara sa pun la indoiala kilometrajul. De o saptamana insa am aflat ca a fost masluit, masina avand acum 164.000 in bord, caci eu am tratat-o ca atare, iarna in garaj, vara cateva drumuri la mare si cam atat. Treaba este ca masina in continuare arata si merge ca de 100.000 km, nicidecum aprox 300.000, iar alt Z4 cu acest kilometraj nu am gasit pe tot internetul. Pun la dispozitie raportul Car Vertical, pe mail sau sms (unde in afara de km, nu mai apare nimic care sa puna semne de intrebare) si in link aveti si istoricul afisat la RAR. https://postimg.cc/yDdrDMkw Iar pretul scade la cel mai mic ever pt un E89 turbo, in caz ca se incumeta cineva: 11.800 euro
    1 point
  7. Atatea pagini si inca nu s-a ajuns la concluzia ca cel mai important este sa respecti norma, nu neaparat o marca anume de ulei? Respecti norma si schimb la ~15mii si n-ar trebui sa fie probleme pe partea asta. Ah sa nu uitam, foarte important, orice fel de ulei ati pune, asta nu anuleaza uzura produsa de 200-300-500mii km. Fata mare n-o mai faceti!
    1 point
  8. Vreau doar sa iti impartasesc experienta mea: am cumparat in noiembrie 2019 un f11 lci din 12.2013, la 14500 E, 186k km. Masina intretinuta exemplar, garantie distrbutie inca 80k km, dotari peste modelul tau. Omul o tinea la vanzare de 6 luni, daca insistam, o scoteam la 14.000 ca avea nevoie de bani. Sa stii ca masina face 15.000, dar nu poti concura cu masinile aduse din exterior de samsari care duc in jos si valoarea masinilor ok din piata (eu am gasit 70-80% din anunturile de pe olx cu probleme sau defecte ascunse)! Mult succes la vanzare, si cum se zicea mai sus, la pret lasi daca ai un cumparator interesat!
    1 point
  9. E46 318i 2004 -->576k km and counting )
    1 point
  10. Poti sa treci linistit . Am folosit si eu Mobil ESP 1 si mi se pare ca se comporta mai bine decat uleiul "original" BMW si cand era facut de Castrol si acum cand e facut de Shell - ma refer la vascozitate si anduranta . Despre un singur lucru nu pot sa ma pronunt - cat de optima e vascozitatea la pornire , dar sunt sigur ca exista teste undeva pe net .
    0 points
  11. Misu e mike2005. Mike=Michael=Mihai=Misu. Capisci now? Prietene, uita-te sa vezi ca pina nu s-a bagat misu in seama eu vorbeam de M3/M4. El a aruncat soparla cu M6 GC si eu am incercat sa ii explica nu ai cum sa le compari, se conduc total diferit. Da, tractiunea integrala te ajuta la iesirea din viraje, nu in viraje. Semantica, poate intelegi. Mike2005, nu ai boase sa ma iei la rost de pe contul tau, te folosesti de conturi alternative? Chiar asa e gresit e ca am postat niste grafice cu timpi pe circuit ca postul ala e la -2 deja? I am out, n-am nevoie de romanasi toxici. Succesuri!
    -1 points
  12. Pentru ca este un ulei american. Sunt alte norme care le respecta. Dar Europa a avut intotdeauna norme mai stricte si mai firesti pe undeva.
    -1 points
  13. Zgomotul de lant se aude la pornirea motorului daca distributia e pe duca sau cand?
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.