Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 09/30/20 in Posts
-
Update: I-am pus grile negre, si mi se pare ca arata mult mai bine contrastul cu culoarea exterioara. Fiind shadowline, nu avea nici un alt element cromat in afara de conturul grilei.5 points
-
aviz amatorilor de seria 1 ...... serie sasiu: WBAUD710X0P313283 Ultima intrare in service: 06/12/2019 Key 402237 Km 00911 Key 1 https://www.olx.ro/oferta/bmw-118d-pachet-m1-euro-5-inmatriculata-pe-ro-IDdONvm.html Rulaj 180 000 km4 points
-
https://www.bmwrepairguide.com/wp-content/uploads/2018/08/bmw-oil-specifications.jpg2 points
-
Cu 0w40 am luat masina din Germania si a avut acolo service-ul facut doar la BMW .2 points
-
2 points
-
Si am ajuns pe la 136 k km, nu prea am mai facut km cu pandemia vietii, si peste Grecia am sarit anul acesta. Ne pregatim pentru un detailing in curand, sa fie pregatita de iarna.2 points
-
Masina nu are faruri adaptive ci faruri bi-xenon non adaptive, de asemenea masina nu are sunet HiFi ci Individual Audio. - Cruise control cu Stop&Go Descrierea e bagata din burta si incorecta pe alocuri E important sa stii si ce ai/vinzi. Poate fi un plus mai ales pentru tine! Masina e ce trebuie pentru un e60, clar nu e masina de vandut la cineva ce vrea e60 pe bani de nimic ...2 points
-
2 points
-
Dupa 2 ani de f30 335xd non-facelift, am decis ca vreau sa incerc si varianta pe benzina. Variantele erau f30 non-facelift 335i (motor N55) sau f30 facelift 340i (motor B58), si in urma tuturor review-urilor de pe net, am ales facelift-ul. Nu sunt prea multe de zis despre achizitie, am gasit-o in tara si am luat-o. Am cumparat-o la 53.000 km, cu full istoric verificat la Bavaria. Nu a avut accident, a avut cateva elemente revopsite pe CASCO (bara fata, bara spate), plus parbriz schimbat din cauza unei pietre. Masina are MPPSK (M performance power and sound kit) instalat, ceea ce inseamna ca acum dezvolta 360 cp si 500Nm (disponibili intre 1500-4500 RPM), si are evacuare schimbata cap-coada, plus tips-urile de carbon. Sunetul evacuarii este absolut fenomenal, este actionata cu clapeta la schimbarea din modul confort in sport/sport+, sau cand turatia depaseste 4000 RPM. Burble-urile pe retrogradare sunt foarte rafinate, nu sunt de tipul Pops & Bangs. De asemenea, are suspensie AC Schnitzer, fiind coborata cam cu 10-15mm pe ambele axe: https://www.ac-schnitzer.de/en/ac-schnitzer-sport-suspension-for-bmw-3-series-f30-saloon-with-adaptive-suspension-13901.html Am primit si suspensia originala adaptiva. Prima impresie dupa trecerea de la 335xd: directia este cu totul altceva, nu se mai simte tramlining-ul atat de pronuntat, chiar daca configuratia de cauciucuri este aceeasi (225/40/19 fata, 255/35/19 spate). Suspensia este mult mai ferma, dar suficient de confortabila pe drumuri denivelate. Diferenta de putere (313 cp vs 360cp) se simte destul de tare, insa probabil si din diferenta de turatii. Sunetul este...foarte diferit. Type: 8B71 Model: 340i Xdrive Market: Europe Development Code: F30 (MUE) Chassis: Sedan Steering: left Engine: B58M Displacement: 3.00 l Power: 240 kW Drivetrain: All Wheel-Drive Transmission: automatic Color: Glacier-silber Metallic - A83 Upholstery: Leder "dakota"/schwarz - LCSW Dotari: S710 M Leather Steering Wheel S7R7 Innovation Package S337 M Sports Package S7LF Model M Sport S715 M Aerodynamics Package Comfort And Interior Equipment S494 Seat Heating Driver/Passenger S428 Warning Triangle And First Aid Kit S4FT Alum. Brushed Lengthw. Acc. Black Hi-Gls S420 Sun Protection Glazing S481 Sports Seat S459 Seat Adjustment, Electric, With Memory S431 Interior Mirror With Automatic-Dip S488 Lumbar Support, Driver And Passenger S4AE Armrest Front, Retractable S493 Storage Compartment Package S423 Floor Mats Velours S465 Through-Loading System S4NE Blow-By Heater S430 Interior/Outside Mirror With Auto Dip S403 Glass Roof, Electrical Multimedia S6AP Remote Services S6AN Concierge Services S609 Navigation System Professional S6AK Connected Drive Services S9BM Navigation Package Connected Drive S6AM Real-Time Traffic Information S676 HiFi Speaker System S6AE Teleservices S610 Head-Up Display S6FV Online Entertainment S6AC Intelligent Emergency Call S6WD WLAN Hotspot S6WA Instrument Panel With Extended Scope S6NW Telephony With Wireless Charging S698 Area-Code 2 For DVD Driver Assistance And Lightning S5DC Rear-Seat Headrests, Folding S5DA Passenger Airbag Deactivation S5AC High-Beam Assistant S544 Cruise Control With Brake Function S508 Park Distance Control (PDC) S575 Additional 12V Sockets S548 Kilometre Speedo S5AL Active Protection S563 Light Package S552 Adaptive LED Headlight S521 Rain Sensor S5A1 LED Fog Lights S534 Automatic Air Conditioning Wheels And Drive S258 Tyres With Runflat Properties S230 Extra Package, EU-Speciifc S2NH M Sport Brake S2VL Variable Sport Steering S2VB Tyre Pressure Display S2VF Adaptive M Chassis S21C BMW LA Wheel, M Double Spoke Bicolor S2TB Sport Automatic Gearbox Environment And Safety S879 On-Board Literature, German S302 Alarm System S8TH Road Sign Detection S801 National Version Germany S851 Language Version German S322 Comfort Access S3DZ Omission Of Additional Lettering, Outer S320 Deleted, Model Lettering S8R9 Refrigerant R1234yf S8KA Oil Service Interval 24 Mths / 30,000 Km Individual Equipment S760 High Gloss Shadow Line S775 Headlining Anthracite Poze: Si doua poze alaturi de 335xd: Consumul in prima seara cand am luat-o:1 point
-
1 point
-
1 point
-
Scumpa, multi km dar arata bine. Mai mult de 5000 nu iei pe ea sau nu o vinzi deloc.1 point
-
Sincer...eu folosesc Casco-ul. ) si daca sunt ciobituri de la pietricele, care merg reparate, la Turbocon.1 point
-
1 point
-
Nu am spus niciodatĂŁ cĂŁ sunt un ecologist ,incerc sa duc o viața cât mai sĂŁnĂŁtoasĂŁ in general ,partea cu dpf-ul este o paranteza ,nimeni nu-i perfect1 point
-
BMW vinde in principal 5W-30 (la scara larga sa zicem). Eu stiu ca diferenta principala intre a pune 5w30 sau 5w40, e ca W30 se pune la motoarele cu DPF. In timp ce 5W30 poate inlocui 5W40, nu e recomandat si invers. Cat despre consumul tau de ulei, s-ar putea sa fie acolo alte probleme, ori uleiul contrafacut, subiect care depaseste scopul topicului.0 points
-
nu fac mare caz din asta, dar e mai murdara mocheta masinii decat covorasul...nu e scuza buna ploaia...in fine...degeaba faci retrofituri daca e jegul ala in ea...sincer!-1 points
-
N-am spus-o cu rautate sau sa creez discutii offtopic. Faci o gramada de chestii la masina si e pacat sa nu fie curata. Nu vreau sa imi imaginez cei care au dat minus cum au in masina. In fine...spor la modificari in continuare.-1 points
-
Nu am avut intentia sa creez discutii fara rost... pur si simplu imi spun parerea si mi-o sustin, degeaba faci retrofituri peste retrofituri daca nu o si intretii cum trebuie. Pentru mine e mai important ca masina sa fie curata si intretinuta ca la carte, decat sa ii pun un buton in plus. Cand masina mea e murdara, parca nici nu merge bine si mi-e sila sa ma urc in ea. Si eu am masina uneori murdara, nu este tot timpul impecabila, dar cand intra mizeria in mocheta in felul ala, cand butoanele sunt pline de mizerie depusa de-a lungul timpului nu mai e scuza, ca nu ai ajuns la spalatorie. Si timp are de detailing, altfel nu avea timp pentru retrofituri. LA MULTI ANI!!!-1 points
-
pro tip right there recomand DUB Detailing / KNZ Detailing / Cosmetizare Auto Valy LE: si DYC face treaba buna dar dupaia ma injura lumea prin PMuri de preturile practicate @alex230ro - la Valy gasesti cel mai bun raport calitate / pret din Bucuresti-1 points
-
Vyktor, ia sa urmaresti tu o chestie. Banuiesc ca tu ajungi cu masina in zone spalate ale Europei. Vara asta, cand am fost in sudul Germaniei, mi-a atras atentia un lucru. Cand foloseam start/stop si stateam la semafor, s-a intamplat de minim 10 ori ca atunci cand se punea verde, sa imi porneasca instant motorul. Ma gandesc ca poate e o sincronizare intre semafor, satelit, navigatia masinii si astfel imi pornea motorul la culoarea verde. Este drept ca motorul porneste vara cand e prea cald in masina si se considera ca e necesar sa porneasca pt a racori conform cu ce e pe climatronic. Dar mi s-a parut o coincidenta prea mare si prea de multe ori. Chestia asta am observat-o doar in Germania si doar in anumite zone.-1 points
-
-1 points
-
Alege-o pe aia omorata mai putin. Asta e sfatul meu-1 points
-
-1 points
-
Ehh... am pus si eu un pret mare sa se vanda mai greu. Mai am nevoie de ea vreo 3 luni pana ma bag la un leasing.-1 points
-
Daca pui 0w30 , la pornire nu se mai aude nimic . In schimb ,cand se incalzeste motorul si afara sunt 40° ,devine zgomotos . Daca iti permiti,pune 0w30 cand vine sezonul rece si schimba-l cu 0w40 in luna mai . Uleiul perfect nu exista inca !-1 points
-
W40 pui cand circuli in Egipt, Dubai etc, tari cu temperaturi foarte ridicate, iar 0W pui cand esti in tari nordice unde iarna sunt temperaturi foarte scazute. Din aceste considerente, sunt mai multe tipuri de ulei recomandate, recomandarea facandu-se in baza zonei unde locuiesti/folosesti masina. Ca si raport vascozitate rece/cald, 5W30 este mai mult decat suficient pentru clima din Romania. Sent from my iPhone using Tapatalk-2 points
-
0W40 nu este agreat de BMW. 0W30, 5W30, 5W40 atat Eu recomand 5W30 pt condus normal Daca masina are soft si se conduce mai agresiv, atunci 5W40-3 points
-
Godimi, sa fim seriosi. Uleiul de 0W se pune daca esti la polul nord. BMW iese din fabrica in Europa cu ulei 5W si tu pui 0 ca ai citit tu undeva, sau ai vazut pe YT??? :hyper: Ai curaj, ce ar mai fi de zis? Ca doar cu auzul daca suna frumos, totul e excelent..-3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00