Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 10/15/20 in Posts
-
Dadeau impresia de robustete pentru ca erau constuiti de ingineri. Acum ceva vreme a fost o valva despre o linie aeriana care a economisit o suma mare doar taind o maslina din meniu. Dupa asta a inceput nebunia cu taierea de costuri si se tot taie si se tot taie, de am ajuns in situatia in care contabilii construiesc masini. Acum 30 ani in manual gaseai cum sa ajustezi diverse chestii tehnice la motor. Astazi scrie sa nu bei antigelul.4 points
-
Nu e ok, normal. E si logic, daca te regasesti vreodata intr-o situatie limita, cand vrei sa accelerezi brusc, normal ar trebui intai sa opresti complet, apoi muti schimbatul in pozitia Sport, dupa care te bagi inapoi in trafic. acum lasand gluma la o parte, nu stiu unde ai auzit tampenia asta. Cutia e proiectata sa poata fi schimbata in orice mod in timp ce masina ruleaza, indiferent de viteza/turatie etc. (inclusiv scos pe Neutral si bagata inapoi in Drive - nu se intampla nimic)3 points
-
Bai flacai, se inlocuieste garnitura dintre blocul de valve si corpul cutiei, e o garnitura in forma de ochelari patrati, pe acolo se pierde presiune si de aici saritul din D in N. E si foarte ieftina nu mai credeti toti calicii care vor sa va bage pe gat mecatronic nou sau alta cutie. Iar in alta ordine de idei, daca e sa fie solenoid se schimba doar cel defect....3 points
-
la al meu 318D din 2016 cu 150 CP si cutie automata ZF8 am consum mixt de 5.5 l/100 km, viteza medie de 50 km/h in calculator consum. Masina merge 70% din timp in afara orasului unde merg cu cutia pe sport si mod condus confort. In oras merg cutia in drive si mod confort. Stilul meu de mers e mediu spre sportiv uneori cand vreau sa ma distrez cu ea in depasiri. Sunt foarte multumit de consum. Am avut inainte un Audi A4 B8 din 2015 Quattro de 150 CP si aveam 7.2 sau 7.5 % consum in aceleasi conditii de mers, cutie manuala. Am trecut la BMW din multe considerente si nu-mi pare rau deloc, consumul chiar m-a surprins, nu era o prioritate si chiar ma asteptam sa fie mai mare decat la Audi auzind ca la cutii automate cu convertizor consumul e de obicei mai mare in general decat la o cutie manuala. Eu unul sunt multumit, mi-ar fi placut benzinara dar nu am gasit in bugetul de care dispuneam.2 points
-
Inainte in general marcile premium erau mult mai robuste. Iti dadeau senzatia de "tanc". Oriunde puneai mana iti lasa impresia de trainicie. Acum la G30 de ex, numai avem nici capitonajul ala care serveste drept plafon al portbagajului, ca doar na cine baga capul sa se uite acolo. Numai vorbim de sertarul din stanga volanului care zici ca e jucarie chinezeasca de 2 lei din piata.2 points
-
Daca mergi in oras in eco-pro, subturat, doar pentru un consum mai redus, consumul o sa fie ultima ta problema. Toata economia asta o sa ti se intoarca inzecit in pretul pieselor. PS: daca si 8% e mult in Bucuresti, nu stiu cat ar trebui sa te multumeasca.. La o masina de genul asta, eu nu inteleg cine sta sa urmareasca consumul. E atat cat e, pana la urma e un diesel economic. Nu e benzina, unde variatia e mai mare, nu e electric, unde consumul e zero.2 points
-
vise de 250km/h, la fel ca retrofitul la NBT...daca toti prindeau cu 163-184cp +250km/h, pai cei cu +240cp ar trebui sa faca shushu pe F16 ) si daca toti ar trece asa simplu de la CIC la NBT, eu as avea EVO8 ) uite aici care este eroarea la 165km/h...la 250 pe bord...se mareste semnificativ2 points
-
Ce nu trebuie sa faci - nu o sa te lase nici masina sa faci. In Sport si Manual poti pune in mers la orice viteza.1 point
-
Eu am masina identica cu a ta (an/motorizare): Daca merg in bucuresti numai seara si in WE am consum de 6.8-7. In saptamanile in care merg cu ea zilnic la serviciu in orele de varf dimineata si seara am consum 9. A mea e automata la a ta nu ai specificat.1 point
-
1 point
-
Nu trebuie sa ma convingi pe mine de nimic si nici nu am ce sa inteleg din ce scrii. Ce am spus sunt doar constatari ale unor lucruri, nu pareri. Ca tu le intorci pe 20 de parti e problema ta.1 point
-
In zona Moldovei depinde mult de oras. De exemplu in Piatra Neamt ai un service specializat pe BMW, Auto Masters se numeste. Service specilaizat pe BMW ai si in Botosani, dar imi scapa numele acum. Daca esti din Iasi, poti sa-ti cumperi tu tot kitul de revizie si sa mergi la Trado Motors sau ceri si o oferta de la ei eventual.1 point
-
Mentalitarea, de acu 20 de ani, din targ, este, samsareasca, lasa, ca o iei tu, si o pui la punct dupa aia; plm, decat sa iei vechituri, gunoaie,ia o masina de buget, si de banii ce i-ai cheltui sa o aduci pe linia de plutire, cumpara carti, mergi la teatru, cinema, dentist, pune bani deoparte pt copii sa aiba bani de studii, mergi in vacante...1 point
-
Salutare! Minunatul F30 este la vanzare Il puteti gasi aici pe forum ca sa inchidem bucla: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/190768-vand-minunatul-f30-320d-184cp-sport-edition/page__p__2529310__fromsearch__1#entry2529310 dar si pe autovit: https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-3-ID7GEyEK.html?isPreview=1 Sa auzim de bine!1 point
-
Prima si cea mai ieftina metoda vezi si tu daca are uleiul la nivel si da-i o resetare parametrii din diagnoza si dupa 10 km de mers in drive daca face lafel e belea. Nivelul de ulei la cutie se verifica cu motorul pornit si temperatura uleiului din cutie sa fie SUB 50 grade C. Oricum neaparat trebuie sa ii faci schimbul de ulei la cutie ca nu stii cand a fost facut. (cand e nou e roz ca sa stii. cu cat e mai spre negru cu atat e mai vechi)1 point
-
Sa mai stergem putin praful pe aici, masina a primit o reinoire a tratamentului ceramic si un shimb de discuri + placute spate oe... km 193600.1 point
-
Te referi la ce am spus eu? Distributia mi se pare cea mai mica problema, cat timp iti asumi ce cumperi. Adica faptul ca iei masina si a doua zi ii faci distributia, cu costurile aferente. Distributia e o formalitate si e ceva previzibil. Problemele nasoale sunt alea imprevizibile care pot aparea.1 point
-
Ce trebuie poate sa intelegi mai intai ar fi cat de mult iti permiti sa intretii un bmw. Si NU trebuie sa faci din asta o ambitie, caci totul va trece prin buzunarul tau! Noi aici doar ne dam cu parerea. Multi, foarte multi de aici platesc pentru reparatii si SINCER, asta ar trebui sa te orienteze pe tine ca fiind o certitudine - preturile de care auzi ca se baga in masina! Nu mai spun cat de important este sa stii un mecanic bun care se pricepe la bmw.. Ti-am pus niste linkuri mai sus. Cauta sa afli pe masura ce citesti, daca preturile de care vorbesc unii TU ti le permiti dupa ce vei cumpara masina. Oricare ar fi ea... Cu atat mai mult cu cat stii tu insuti cat POTI TU SA O INTRETII, mesterind.. asa salvezi bani destui. Daca nu, nu te supara, nu te vad bine. Alegerea unei masini NU se bazeaza pe noroc! Sincer, daca nu as fi putut repara (face revizii cel putin..) la masina mea, NU as fi condus bmw! O distributie NU este cea mai mica problema la bmw. Este exact opusul. Dar asa e cand ai ani mai putini ...si crezi ca stii "bine" ce e important si ce nu e asa important de schimbat la o masina... si nu te informezi, sau cand banii poate nu sunt o problema..1 point
-
Cred ca se poate defini ce este mai bun pentru epoca in care au fost produse masinile. Urmatoarea generatia a fost mereu mai buna mai rafinata cu micile probleme de care fiecare model sufera. Este ca si cum compari un PC din 2000 cu unul din 2020. Au fost bune la vremea lor dar...1 point
-
Cel mai frumos as merge pe e39, cel mai fiabil tot e39, dar pertotal cand ma gandesc la clasa asta nu ma gandesc neaparat la sportivitate si dinamica (ca in cazul seria 3), ci mai mult la comfort, dotari, spatiu, dar nici sa nu uiti ca esti intr-un bmw. Iar cel mai bine mi se pare ca le combina F10 (parerea mea). De ultimul model stiu cate ceva, dar nu am mers si nici macar nu am vazut unul de aproape, deci nu ma pot pronunta.1 point
-
320d, xdrive, cel de 190 cp cu start-stop oprit tot timpul, 8-9% in trafic lejer, peste 10-12% in aglomeratie, recunosc ca am si piciorul putin mai greu mers pe confort in oras1 point
-
Eu am F31, 2012, consum Bucuresti ... Trafic redus 7-7,5 %. Trafic bara la bara 8,5-10%. Deci un 8% e bine. Tine cont ca e puternic motorul. Merg mai mult pe sport.1 point
-
Cel mai frumos, acum este evident G30, cel mai frumos raportat la anii aparitiei sau care m-a impresionat pe mine cel mai mult la vremea lui a fost E39. Cel mai fiabil, probabil cel mai vechi, sunt destule E39 si acum pe strazi dupa 20 ani si cele intretinute inca se tin bine. F10 a fost si ea o masina foarte reusita, E60 nu stiu de ce dar nu prea mi-a placut mie deloc.1 point
-
La fostul meu f30 de 116cp aveam ~7.5 dar aproape o treime din km ii faceam in afara orasului , deci e ok pentru bucuresti consumul1 point
-
Salutare, zilele trecute am shimbat volanul M cu unul cu padele deoarece volanul meu vroiam sa il retapitez numai arata cum vroiam1 point
-
Salut, Acea piesa face ce trebuie sa faca, mai ai inca 4 cilindri de cauciuc de schimbat, daca tot desfaci mecatronicul, sunt raspunzatoare toate de pierderea presiunii in traseul uleiului in cutia de viteza. Bafta.1 point
-
De obicei ma cenzurez, insa fac si eu parte din aceasta comunitate si am mai condus ceva masini, cred ca esti putin subiectiv si promovezi o imagine putin deformata: -masina ta nu va prinde 250 km/h decat la vale, deoarece constructiv nu depaseste 230 km/h....deci ori ai mers la vale, ori este abaterea vitezometrului/iluzie optica/entuziasmul unei noi achizitii -consumul, de asemenea, este putin tras de par, daca mergi cu o masina cu viteza pe autostrada, nu vei obtine valori de 4, ceva -pozele trebuiesc redimensionate, deoarece ai limita max 1 mb la postare, sau postezi link-uri cu poze catre site-uri externe, gen imageshack In rest, sa te bucuri de noua ta achizitie si sa eviti problemele tehnice.1 point
-
0 points
-
Are si bimmer dreptate, si paul si eugen. Iti iei BMW decat daca esti cel putin oleaca pasionat de brand si stii la ce te inhami, nu iti iei BMW doar asa ca sa ai si tu BMW. E90-ul NFL sau FL, isi bate concurenta din toate punctele de vedere, daca e in toate mintile, pusa la punct. Despre cum se conduce nici n-are rost sa vorbesc. Dar totul vine cu un pret....0 points
-
Matose vezi ca greșești. N47 Euro 5 de pe E uri este N47D20C care s a pus inclusiv dupĂŁ jumĂŁtatea anului 2008 ( al meu este 11.2008). N47 Euro 4 este N47D20A. N47D20C euro 5 de pe e uri are injectoare piezo bosch. Si N47D20A tot piezzo bosch are. Da, țeava aia nu se potriveste de la unul la altul, e vorba de țeava aia de aluminiu de la galeria de admisie, cred ca la aia te referi. Ideea de baza este ca nu se poate pune N47D20A pe N47D20C !! Punct. Pentru inițiatorul topicului. N47D20C poți pune de pe seria 3 (320,318) , seria 1 (118d, 120d, inclusiv an 2011) si parca X3 sau X1 , nu mai știu sigur. Eu am pus motor de seria 1 an 2011 118d pe E60 meu, a fost identic, in afara de baia de ulei, aia trebuie sa o pui pe a ta de la motorul tau.0 points
-
Florine, asculta ce-ti zic, eu am trecut prin treaba asta si stiu. la acest model, cand treci in sport se modifica si alti parametrii , creste turatia de functionare pe anumite intervale si de aceea nu se mai simt vibratiile. Uleiul din cutie nu dispare decat daca ai scurgeri pe undeva, iar daca nu aveai ulei suficient nu se mai cuplau treptele. Ti-am zis, convertizor sh sau reconditionat. Costa intre 3000-4000 lei cu tot cu o revizie completa a cutiei daca optezi pt reconditionare, cu garantie si tot ce trebuie. Nu-ti mai irosi timpul si banii cu tot felul de pareri neavizate. Tu ai cutie ga6hp19 facuta de zf ca sa stii.0 points
-
Nu am citit toata postarea ta, doar inceputul. Ma refer la a fi constient in ce te bagi cand cumperi o masina. Nu poti tu sa schimbi preturile pieselor, pentru ca preturile nu sunt dupa tine. Poti doar sa te informezi inainte. Distributia e o problema atat de banala, si rezolvabila doar pe bani, incat e foarte simplu: Ai bani, iti iei masina si rezolvi problema. Nu ai bani, nu te obliga nimeni sa o iei. E plina piata de suficiente alternative, inclusiv E90 cu alta motorizare. Nu vad de ce te simti obligat sa o iei, si mai mult decat atat, sa-ti plateasca si vanzatorul distributia daca se poate. La cate probleme pot aparea, daca te pune in cap o distributie, ar trebui sa te reorientezi spre masini cu intretinere mai ieftina. Hai sa iti dau exemple: - un racitor de EGR + EGR te duce in 3000 lei, numai ca piese. adaugi manopera si o curatare de admisie = 4500 lei - daca admisia e dusa, costa vreo 3000 lei doar ea - discuri de frana, OE, pe fata, sunt 1000 lei. da, exista si aftermarket, unde risti sa le ovalizezi, e plin forumul de asta si pana si cei care vand piese stiu de problema asta - un racord flexibil aprox. 500 lei aftermarket - un ambreiaj + volanta e 4000 lei - un DPF, care e bine sa il pui OE, te duce 7000 lei - adauga revizii, placute, stergatoare, bielete mancate pe paine, problema cu infiltratia apei in usa, diferite probleme cu idrive-ul, etc. Cam asa stau costurile la un banal de E90. Nu inseamna ca astea vor pica, dar se vor intampla la un moment dat. In nici un caz intretinerea nu e ca la un VW sau Audi. D-asta nu renteaza masinile de genul asta, vechi, si d-asta nu vor avea viata lunga pe strazi. In SUA, E90 si E60, cu motorizari 35i se vand pe 4-5k de dolari. Pentru ca masinile astea, dupa o varsta, sunt o groapa in care arunci bani. Putini sunt dispusi sa se bage in asa ceva. Doar la noi e mentalitatea ca o scoti la capat cumva. Si stie fiecare cum se intampla asta.0 points
-
0 points
-
Foarte slabe anvelopele alea. In rest, sa o stapanesti sanatos! Performanta nu prea putem cere de la diesel, eficienta doar eventual - dar intretinere mai scumpa, ca practicabilitate ai de la mai multe..-1 points
-
Eu cred ca mai bine inlocuiesti cutia cu totul,o imperechezi cu masina ta si gata.Cutiile automate nu sunt asa scumpe.-1 points
-
-1 points
-
viteza reala vs viteza din bord...le poti compara cu un gps. la 100 km/h real ai vreo 95 km.h la 200km/h viteza reala este undeva la 187km/h cu cat viteza creste, eraorea este mai mare. ce e asa greu sa intelegi. eroarea este intentionata.-1 points
-
Suntem varza, sincer.. Aia de la bmw .. Ramane sa ne raportam la ce avem pe DVDuri vechi... cautam fire cu ohmetru.. pana apare alt site.. Sau fa rost de ISTA+..-1 points
-
-1 points
-
Salut Eu intebam de curiozitate , acum prima mea grija este sa o pun pe spor si sa anulez starstop-ul cand ma urc in masina-1 points
-
-1 points
-
Votat E60, pt calitatea materialelor, tinuta de drum, design, fiabilitate (a mea dupa 16 ani si 220.kkm, zero probleme) si pt ca sunetul motorului S85 de pe M5 e senzational.-1 points
-
mie mi-a placut E60 f mult dar clar F10 este peste , ca materiale e ok , nu am vazut probleme , tehnologie si upgradeuri clar net superior,dar corect, E60 are o anumita prestanta-1 points
-
Parerea mea e ca sunt prea vechi deja non facelift-urile..fa un "sacrificiu" si ia-ti macar facelift (fie el diesel sau benzina)..daca nu poti financiar eu m-as axa pe alta marca mai non-premium unde gasesti probabil masini 2010+ la aceiasi bani ca la un e90 nfl. Si ca sa fiu on topic eu sunt foarte multumit de e90 ul meu..M47 aproape 340.000km si ruleaza excelent ( evident il si intretin bine) dar totusi ma gandesc la urmatoarea masina ( probabil electrica si noua).-1 points
-
Blocul motor in sine este la fel, in functie de an pot fi diferente la tacheti, admisie, egr, etc. Pompa de inalte, injectoarele si ECU sunt diferite si incompatibile intre A si C. Pompa de inalte se poate adapta insa...-1 points
-
Eu știu ca e diferenta ĂŽntre a si b la prinderi si nu se poate monta printre cele enumerate de mase. Inclusiv axele cu came știu ca nu merg ĂŽntre a si b. Eu m am lovit de toate acestea când am cĂŁutat motor N4720C pentru E60 si pana sa aflu in detaliu ce si cum, era sa cumpĂŁr un N4720A ce nu s ar fi potrivit. DupĂŁ am vândut piesele de N4720C si atunci am vĂŁzut ca nu se potrivesc axele cu came si blocul motor din cauza prinderilor.-1 points
-
Paul88, nu are rost sa mai continuam contrazicerile astea.. E clar ca, ce iti convine tie mie nu. Tu vorbesti din perspectiva omului dispus sa bage, ca nu are de ales cand intra in.posesia unui vehicol, in masina pana se repara. Si e firesc asa. Eu virbesc din aceea a celui care isi intretine masina singur, de mai bine de 100k km. Cine crezi ca cunoaste mai bine ce trebuie schimbat cand se strica; cat de important e ca la o masina ceva anume in timp sa se strice sau nu, si care merita sau nu? Tu sau eu? Apropo, ce ai mebtionat tu intra la capitolul intretinere uzuala. Hai sa spun altfel, ca tu tot nu vrei sa pricepi. Distributia pe lant nu trebuie schimbata. E pe viata motorului. Preventiv se schimba pe la 2-3-400k km, dar poate nici atunci. De ce? Pentru ca lantul, sau lanturile sunt IN PERMANENTA UNSE DE ULEI. Nu le trebuie absolut nimic! Pentru ca ele se balacesc tot timpul in ulei. Si asta nu am inventat-o eu. E trecuta in carti. Daca o curea rapanoasa cu panza prin ea rezista peste 100k km poti sa realizezi cat trebuie sa reziste in lant prin ulei?? Ai inteles sau tot te faci ca nu pricepi? Asa ca abtine-te sa spui ca distributia e o problema banala.. Schimbul ei nu este o problema normala ci anormala. ..Nu ma lua cu racitorul EGR, ca acesta se schimba de zeci de ori mai usor!-1 points
-
Mi se pare foarte OK ca e in top pe locul 1 F10. Cel mai frunos BMW desenat vreodata in opinia mea. Si E39 a fost SUPERB la vremea luni, iar F10 a fost un urmas demn. Nu inteleg cum este in acest top E60 - unul din cele mai urate BMW-uri desenate vreodata, din epoca Bangle, cu fata de masina chinezeasca si interior auster si saracacios. Practic dupa E39 vine direct F10 - E60 pare un accident nefericit. Parerile despre design-ul E60 sunt impartasite de entuziastii marcii - e plin internetul. E clar cat de subiective sunt voturile - probabil au votat doar proprietarii, care se mint singuri.-1 points
-
Va rog sfat pentru modul de utilizare la cutia automata ZF8, detin un F30, model 318D, cu ZF8. Am auzit prin diverse prezentari ca e de preferat la cutiile automate sa nu se schimbe modul de condus in timp ce merge masina. E de inteles sa schimbi modurile de condus cand masina stationeaza, sunt diverse setari care trebuie adaptate etc. Dar afecteaza schimbarile in timp ce masina se deplaseaza? De exemplu, cum e bine: Poti schimba din modul Drive in S/M (sport) in timp ce masina ruleaza, indiferent de viteza de rulare ? De asemeni e ok sa schimbi modul de condus in mers?-1 points
-
-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00