Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 10/16/20 in Posts
-
Am facut aceasi treaba acum 2 saptamani. Schimbat ulei, filtre , etc. Inainte sa pornesc motorul , am pus contactul de vreo 5-7 ori. Masina a pornit sfert. Fara nicio problema a doua zi , sau in alte zile . Fara nicio procedura de aerisire. 640d 2013 Sent from my iPhone using Tapatalk3 points
-
Am promis ca revin cu finalitatea. Masina este reparata inca de la inceputul saptamanii, nu a fost chiar asa grav pana la urma , nici macar radiatoarele nu au fost afectate, a curs antigel pe la un furtun. S-au schimbat bara+armatura, 1 far(halo) si 1 proiector, capota, 1 aripa, pretensionari centuri si plastice aferente. S-a lucrat curat, am vazut masina inainte de a se monta bara si farul. Factura a fost 37.000lei, aparent au umflat-o pana la limita maxima, dupa era declarata dauna totala. Ne mai miram de ce costa mult RCA!?2 points
-
Spune si ce, cauciucuri ai pe masina acum si la care te-ai gandot sa treci? Poate careva dintre noi are si iti poate confirma/infirma. Personal, nu cred ca daca maresti discuri si etrieri nu o sa mai intre ABS-ul atat de repede. Dar asta e doar parerea mea. Poti sa ne spui daca s-a schimbat treaba facand schimbarea.. Eu, sa fiu tu as schimba complet lichidul de frana cu altul nou. Intamplarea face ca la ultima revizie in urma reviziei periodice (nu ca nu as avea frane bune la masina) uitandu-ma la indicatiile masinariei care imi testa franele, am vazut personal ceva diferenta intre roti la frana de urgenta pe spate, pana la oprirea totala a rotilor pe banc. Am intrebat operatorul cauza si mi-a spus sa nu imi fac griji ca a trecut. In schimb l-am intrebat ce as putea face sa reduc diferenta si mi-a spus ca daca as schimba lichidul de frana probabil ar fi ok. Eu stiu ca am schimbat complet cam de 1 an lichidul.. dar mi-a zis ca si masina de testat ar putea face figuri la testarea rotilor din spate, spunand ca de fapt importante sunt rotile din fata si mai putin cele din spate.. Asadar trage tu concluzii, sau care se intampla sa vrea sa afle. Ca sa continui ideea. Categoric daca lichidul e vechi are alte caracteristici. Astfel incat forteaza soferul si implicit franarea de urgenta pana in limita in care trebuie sa intre ABS-ul! Dar, poate e mai bine sa ne spui si cum au abordat subiectul cei de la cursul facut..? Mai e si varianta 2, care probabil nu o sa iti placa. Poate trebuie sa adaptezi mai bine franarea.. Sa nu mai fie atat de scurta si intensa.1 point
-
poate nu a fost montat corect filtrul, si trage aer fals cumva, are o garnitura subțire care se monteazĂŁ si siguranta metalica in forma de agrafĂŁ poate nu a intrat bine pe orificiile care trebuie sa etanseze filtrul.. cel mai bine ar trebui ĂŽntâi verificat modul de montare al filtrul de combustibil, pt ca probabil acolo este cauza dezamorsarii instalației de alimentare cu combustibil1 point
-
1 point
-
ET = distanta de la axul vertical al jantei pana la planul de prindere de butuc ET30 va iesi 1mm in afara versus ET29; poti pune cu incredere, diferenta este insignifianta, in toleranta1 point
-
un calculator https://www.willtheyfit.com/?width=225&aspect=40&diameter=18&wheelwidth=8&offset=34&width2=205&aspect2=60&wheel_size=16&wheel_width=7&offset2=311 point
-
Ce filtru de combustibil ai pus ? , ce producator ? , schimba filtru , pune original sau Mann .. Mahle1 point
-
Da, pentru ca dureazĂŁ puțin si nu au decât 1-2 electricieni cu 2 laptopuri, nu pot sa facĂŁ mai multe mașini, teoretic daca i dai la contact de multe ori si dupĂŁ apeși pe start si opresti imediat, dupĂŁ 5 minute ar trebui sa porneasca din prima, injectoarele se defecteazĂŁ atunci când este mult aer pe instalație si nu vine combustibil, exista riscul sa o ia razna. Dar teoretic este o procedura obligatorie la ĂŽnlocuirea filtrului de combustibil. La Ford uri avem o pompa mecanica si trebuie sa amorseze, nu exista procedura pe diagnoza, ĂŽnsĂŁ toatĂŁ lumea o face când schimba filtrul combustibil pentru ca altfel nu pornește.1 point
-
Nici macar reprezentanta nu foloseste procedura asta la revizie, ii da la automat si dupa 3-4sec de invartit porneste masina.1 point
-
BMW Seria 3 320 F30 40000km Garantie 200000km Trapa Piele Luxury line Pret 26000euro TVA inclus , Detalii la 0721 204 915 Prima Inmatriculare in 03.2019 in Olanda , fabricata in 2018 Garantie Extinsa cu Revizii incluse pana la 03.2022 sau in limita a 200.000KM !!! Serie Sasiu: WBA8A11030EL87938 Se Emite Factura cu TVA deductibil, masina este inmatriculata, pozele facute inainte. Masina nu are componente revopsite Dotari deosebite, toate geamurile inclusiv parbrizul si luneta 70% transparenta de fabrica Oglinzi rabatabile electric Plafon Negru Trapa Navigatie mare cu touchscreen Sistem Audio 7.2 Camera marsalier Cauciucuri de Vara Pirelli Runflat 7mm Perdeluta luneta electrica Control ventilatie din telefon... Lista dotari: 0521 Rain sensor 0609 Navigation system Professional 02VB Tyre pressure display 0494 Seat heating driver/passenger 05DC Rear-seat headrests, folding 0481 Sports seat 02PA Locking wheel bolt 03L8 Exterior equipment, aluminium, satinised 0534 Automatic air conditioning 02TB Sport automatic gearbox 0230 Extra package, EU-speciifc 05DP Park Assist 08KA Oil service interval 24 mths / 30,000 km 0415 Sun-blind, rear 04LU black high-gloss accent chrm. Perlglanz 0258 Tyres with runflat properties 09AA Outer skin protection 06AE Teleservices 0676 HiFi speaker system 0302 Alarm system 07CG BMW Repair Inclusive 05A1 LED Fog lights 0775 Headlining anthracite 0508 Park Distance Control (PDC) 0428 Warning triangle and first aid kit 04AE Armrest front, retractable 03AG Reversing camera 06AM Real-Time Traffic Information 0845 Acoustic fasten seat belt reminder 05DA Passenger airbag deactivation 0216 Hydro steering-servotronic 01CA Selection of COP-relevant vehicles 0698 Area-Code 2 for DVD 06WB Multifunctional instrument display 07B2 Edition Luxury Line 0493 Storage compartment package 0431 Interior mirror with automatic-dip 0544 Cruise control with brake function 08S2 Coding, alarm signal 0430 Interior/outside mirror with auto dip 06AC Intelligent emergency call 0423 Floor mats velours 08S3 Automatic locking during starting 0465 Through-loading system 06AP Remote Services 0710 M leather steering wheel 04NE Blow-by heater 08R9 Refrigerant R1234yf 0563 Light package 06AK Connected Drive Services 02H2 BMW LA wheel, multi spoke 416 0403 Glass roof, electrical 05A2 LED headlight 0548 Kilometre speedo 06NH Hands-free system with USB interface 01CB CO2 equipment1 point
-
1 point
-
Ce trebuie poate sa intelegi mai intai ar fi cat de mult iti permiti sa intretii un bmw. Si NU trebuie sa faci din asta o ambitie, caci totul va trece prin buzunarul tau! Noi aici doar ne dam cu parerea. Multi, foarte multi de aici platesc pentru reparatii si SINCER, asta ar trebui sa te orienteze pe tine ca fiind o certitudine - preturile de care auzi ca se baga in masina! Nu mai spun cat de important este sa stii un mecanic bun care se pricepe la bmw.. Ti-am pus niste linkuri mai sus. Cauta sa afli pe masura ce citesti, daca preturile de care vorbesc unii TU ti le permiti dupa ce vei cumpara masina. Oricare ar fi ea... Cu atat mai mult cu cat stii tu insuti cat POTI TU SA O INTRETII, mesterind.. asa salvezi bani destui. Daca nu, nu te supara, nu te vad bine. Alegerea unei masini NU se bazeaza pe noroc! Sincer, daca nu as fi putut repara (face revizii cel putin..) la masina mea, NU as fi condus bmw! O distributie NU este cea mai mica problema la bmw. Este exact opusul. Dar asa e cand ai ani mai putini ...si crezi ca stii "bine" ce e important si ce nu e asa important de schimbat la o masina... si nu te informezi, sau cand banii poate nu sunt o problema..1 point
-
Imposibil ca acel cost de revizie sa fie la reprezentanta BMW, deci este undeva fara istoric. Costul reviziei la reprezentanta la motorul respectiv este in jur de 2000 de lei.1 point
-
Salutare. De curand am aflat ca un nou membru al familiei este pe drum si cred ca va fi nevoie de o masina mai mare(cel mai probabil noul X5). Daca cineva e interesat de masina de mai jos, nu ezitati sa ma contactati. Este al doilea G30 pe care il detin (initial am avut un 530i), a fost configurat personal si masina a fost livrata in Martie 2019 in Luxembourg. Planul era sa o tin pentru o perioada indelungata de aceea am facut revizia la 15k km si am achizitionat garantie pana in 2024. Masina se afla in Luxembourg. BMW 540i xDrive, M Sport, March 2019, 21.500 KM, garantie Martie 2024. Pret 53.990 EUR, valoare de cataog depaseste 90.000 EUR Sophisto Grey Xiralic (Sophistograu) Cognac Dakota Leather with exclusive stitching Aluminium Rhombicle interior trim with Pearl Chrome trim finisher M Sport Package Icon Adaptive LED Headlights Driving Assistant Plus Parking Assistant Plus Technology package Head-up Display Navigation system Professional with real traffic information Harman/Kardon surround system Digital Cockpit M sport Carbon Fibre rear spoiler M sport Kidney Grille double spoke Towbar, electrically folding Revizie facuta 15.000 KM desi BMW recomanda la 30.000 KM List of options 337 M Sport Package 5AT Driving Assistant Plus 5DN Parking Assistant Plus Z0J Technology package 552 Adaptive LED Headlights 609 Navigation system Professional 6WB Digital Cockpit 610 Head-up Display 688 Harman/Kardon surround system 4AW Instrument panel in Sensatec 710 M Steering Wheel 21R 19" black 664M light M Double-spoke style with Run-flat tyres 420 Sun protection glass 3AC Towbar, electrically folding 4GQ M seat belts 2NH M Sport braking system 704 M Sport suspension 715 M aerodynamic bodystyling 3DS Display Key 494 Seat heating, front 248 Steering wheel heating 4UR Ambient lighting 6NW Enhanced Bluetooth with wireless charging 6U8 BMW Gesture Control 6WD WiFi hotspot preparation 319 Universal remote control 465 Split-folding rear seats 481 Sport seats, front 488 Lumbar support, driver and front pass. 4T8 Exterior Mirrors - folding with anti-dazzle 575 12V power sockets 5A1 LED foglights, front 5AC High-beam Assistant 760 Exterior trim, High-gloss Shadowline 775 Headlining, Anthracite ZO2 Model Year CO2 Change 4K7 Aluminium Rhombicle interior trim with Pearl Chrome trim finisher 258 Run-flat tyres 2TB Sport automatic transmission 302 Alarm system (Thatcham 1) 423 Floor mats, velour 428 First Aid Kit & Triangle 534 Automatic Air Conditioning 654 DAB digital radio 6AC BMW Emergency call 6AE BMW TeleServices 6AK BMW Online Services 6AM Real Time Traffic Information 6AP Remote Services1 point
-
Uite consecventa pe configuratorul VW: - Golf Comfortline 1.0 TSI (115cp, 0-100kmh 9.9 sec) = 18100 eur - e-Golf dotari de serie - asa scrie, nu am stat sa compar toate dotarile, m-am uitat de exemplu la faruri, sunt LED la fel ca la confortline, climatronic au amandoua (136 CP, 0-100kmh 9.9 sec) - 38.913 €. Deci aproape 39000, pentru performante asemanatoare, si dotari asemanatoare daca stau sa le compar una cate una.1 point
-
Eu iti recomand sa faci DPF off cu o resoftare. Si daca o sa iti schimbi masina, si tot asa o sa ramai in Bucuresti, incearca sa treci pe benzina. O sa fie mult mai bine pentru tine. Spor1 point
-
Vand masina personala BMW Seria 3 F30 versiunea 320d Sport Edition 135kW - 184cp, motor diesel Euro 5 1995cmc, Cutie de viteze automata ZF Sport cu 8+1 trepte, Navigatie Profesionala – mare, prima inmatriculare sept 2013, iar pana acum a parcurs aproape 126.000 km. Pretul este de 16.000 euro Povestea ei inca de la cumparare o puteti urmari aici: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/180655-minunatul-f30-320d-184cp/ Poze curente gasiti in anuntul de pe autovit: https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-3-ID7GEyEK.html?isPreview=1 Se vinde cu jane pe 17 inch model 392 si doua randuri de anvelope RunFlat, cele de iarna sunt Nokian WR3 225/50R17 iar cele de vara sunt Pirelli P7 Cinturato 225/50R17. Este Sport Edition, cu scaune din piele naturala Sport cu aer adaptabil pentru suport lateral si extensie pentru coapse, suspensie Sport cu modul de condus Sport+ (pe langa EcoPro, Comfort si Sport), masina este foarte bine intretinuta iar schimburile de consumabile au fost facute la timp (am pastrat facturile). Sunt al doilea proprietar al masinii (primul in Romania), am achizitional masina in iunie 2017 din Belgia de la persoana fizica. Urmatoarele schimburi de consumabile, conform computerului masinii, sunt: Lichidul de frana: iulie 2021 Uleiul de motor: iulie 2021 sau peste 8.000 km Vehicle check (verificarea masinii): iulie 2023 sau peste 28.000 km Placutele de frana spate: peste 32.000 km Placutele de frana fata: peste 50.000 km Optiunile pe care le consider a fi cele mai importante (cu codurile aferente) sunt: 2TB Sport Automatic Transmission/ Cutie de viteze automata ZF Sport cu 8 trepte 609 Navigation System Professional/ Navigatie Profesionala – Mare 7AC Sport Line/ Editie Sport Line 2A6 17" Wheels Double Spoke 392/ Jante 17 inch model 392 481 Sport Seats Driver & front Passenger/ Scaunele din fata model sport din piele naturala cu cusatura rosie 494 Seat Heating Driver & front Passenger/ Scaune incalzite 255 Sports Leather Steering Wheel/ Volan de piele Sport (cu padele si cusaturi rosii) 534 Automatic Air Conditioning/ Aer conditionat automat – Clima cu doua zone 521 Rain Sensor/ Senzori de ploaie 522 Xenon Light/ Faruri Xenon 544 Cruise Control With Braking Function/ Pilot automat cu functie de franare 507 Park Distance Control (pdc), Rear/ Senzori de parcare spate 502 Headlight Washer System/ Sistem pentru spalarea farurilor 563 Lights Package/ Pachet de lumini 7VB Comfort Package/ Pachet Comfort Nu ma intereseara schimburi. Masina poate fi vazuta in Bucuresti. Numai bine!0 points
-
Fiecare cu parerea lui. Eu sunt de acord cu faptul ca un E60 stock (non M Sport, non M5 aftermarket style) este uratel. Dar unul facut cu gust, e greu sa spui ca e "hidos". Plus, nu sunt de acord cu tine legat de interior, un E60 facelift cu multe dotari, arata foarte bine si in prezent si probabil va arata bine si de acum in 10 ani. E60 a fost dupa parerea mea, prima masina care ducea "viitorul", acel dashbord, farurile si stopurile, forma farurilor si a caroseriei plus unele elemente din interior..0 points
-
e60 a fost super masinuta, foarte mult mi-a placut, in afara de scaune care m-au enervat maxim0 points
-
Sigur, dacã scoÞi catalizatorul maºina devine rachetã. :twoup: Nu câºtigi decât maximum 5 cai frumoºi ... atât.-1 points
-
eu as zice automata dar doar daca a fost intretinuta corespunzator (ref schimb ulei, mers cu masina relativ normal nu doar blana etc). Teoretic ar trebui sa tina mai mult ca o manuala unde factorul uman este decisiv (ref ambreiaj, ciupit viteze, dat rateu etc...).-1 points
-
eu zic ca mercedesurile au cele mai bune cutii,, exemplu e220 din 2001 760K de km nici o problema mere ca ceasu,,i fata mercedesurile bmw-ul e fffff slab din toate punctele de vedere,, nu exista comparatie seria s cu seria 7 sau e cu seria 5,, bmw nu mai e ce a fost,, merc,, alea cu 100K si ce de km erau km de romania originali erau undeva la 5-600K,, inca mai puneti botu la masini cumparate de la traficantii de ro care toti spun ca masina a fost a lui ceva batrin sau batrina din ger,, batrinii nu prea detin masini tip seria 5 sau clasa e nicaeri in eu,,-1 points
-
Da, asa e, dar masina asta costa maxim 80k eur, locul 13 pe circuitul de la Nurburgring. Porsche 911 GT2 RS, pret de pornire 200k eur, pret in germania 237k eur, si intr-adevar e premium si scoate un timp ceva mai bun, dar de 3 ori mai scumpa. As prefera oricand Nissanul, si mi-as mai lua unul de rezerva .-1 points
-
800 lei la service non-BMW; la reprezentanta am primit oferta de ~2000 lei; nu cred ca merita, mai ales ca mecanicul la care merg este foarte bun, iar la reprezentanta am avut suprize neplacute dupa revizii Pentru istoric km, merg anual in reprezentanta pt operatii micute de preferat gratis (verificare recall service, etc); citirea cheii ramane in storic.-1 points
-
Va iesi afara sau va intra mai in interior? Ca eu asa inteleg, ca va fi mai in interior.-1 points
-
Caut sa-mi iau un set de jante de 17 pentru iarna, ma gandesc la originale BMW s/h. Documentatia spune ca as avea nevoie de dimensiuni 8x17 ET29 pentru al meu Z4 E89, insa nu gasesc pe stoc cu ET29, doar ET30 - e ok sa pui cu ET30? Inteleg ca diferenta este foarte mica, dar nu am gasit nicaieri pe nimeni sa spuna clar ca a incercat si a mers fara probleme, de asta am hotarat sa intreb aici.-1 points
-
Da CĂŁtĂŁlin, procedura e obligatorie, ĂŽnsĂŁ simptomele nu sunt la fel la toatĂŁ lumea. La altii poate sa porneasca din prima din a doua, ĂŽnsĂŁ in cazuri mai rare se intampla lucrul asta. Procedura asta trebuie fĂŁcutĂŁ nu neaparat pentru pornirea masinii, ci pentru nu a defecta injectoarele. In 2016 când am luat mașina, dupĂŁ 3 luni am fĂŁcut revizia, am dat la automat ceva sa porneasca. De atunci am ĂŽnceput sa am o trepidatie foarte finuta dupĂŁ pornirea masinii, ca o ĂŽntrerupere, dupĂŁ inca un an au picat toate injectoarele, sunt multe cazuri in care s au defectat injectoarele pentru ca nu s a aplicat procedura. Ele se defecteazĂŁ când se da mult la automat si nu vine combustibil din cauza aerului din instalație, la toți producĂŁtorii exista aceasta procedura, nu doar la Bmw.-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00