Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/20/20 in Posts

  1. Asa se practica. Am patit-o la filaret. Au schimbat 2 piese care erau una langa alta si au pus manopera la fiecare gen demontat montat plastice cand defapt au facut doar odata. Apoi era ceva de genul testare masina 170 ron dar practic au scos masina din hala si au tras-o in parcare. Au niste operatiuni de care nu ti se spun si care ti le pune pe factura. Sa nu mai zic de tigania cu 3 manusi folosite pe care le platesti. Ma mir ca nu m-au pus sa platesc si ca mi-au dat Buna ziua. Plus ca uleiul pus de ei era execrabil si l-am schimbat dupa 1000 km. Clemele si micile chestii nu erau puse cum trebuie... si as mai scrie o lista lunga. La final se adauga costuri pe factura de care nu erai constient si nici nu ti-au fost prezentate. Dupa experienta cu ei m-am apucat de servisat singur. Masina este ingrijita in amanunt fara compromisuri.
    4 points
  2. Eu as schimba tipul de ulei,intai.Daca masina a fost servisata la bmw in aia 100000, cu siguranta nu au pus ulei mobil in motor. Oricum.pana la demontare pistoane,e cale lunga.Eventual o curatare a chiulasei si admisiei de depuneri,un schimb de simeringuri supape,si verificare turbina,o sa ti spuna si mecanicul,de fapt. Noi putem vorbi si trei luni aici,nu rezolvam nimic.
    4 points
  3. Dorind sa profit de ofertele BMW value service - oferte pentru BMW mai vechi de 5 ani am hotarat sa inlocuiesc lichidul de frana, fiind doar 148 lei conform BMW.ro la reprezentanta din Bacau(la Iasi ar fi fost 100). Am cerut oferta si surpriza: Am cerut sa beneficiez de oferta si am primt Factura proforma 986344 din 19.10.2020 in valoare de 418.40 lei cand am cerut detalii explicand ca doresc doar schimbul de lichid de frana conform ofertei am primit factura proforma 986352 din 19.10.2020 in valoare de 277,25. Cand am intrebat: Buna ziua, De ce mai aveti oferte daca pretul din reclama nu este nici pe aproape la fel cerut in factura proforma? Si cum estimati lucrarile daca pentru aceiasi operatiune am primit 2 oferte ? Eu personal consider ca va aflati sub incidenta legii nr. 158 din 2008 privind publicitatea inselatoare si ar trebui sa ma adresez ANPC, am rugamintea sa actualizati preturile sau sa respectati ofertele promovate in online. Multumesc. Am fost sunat si am aflat ca ar putea sa mai scada pretul si sa ramana undeva in jur de 148 lei pentru manopera inlocuire lichid de frana si lichidul dar trebuie sa mai adauge macar 2x revizie volum standard in valoare de 43.92 lei fara tva reprezentand plata pentru ca preiau masina din parcare si o baga in service. Deci ori ofertele de pe site sunt mincinoase ori angajatii din reprezentanta Bacau sunt obisnuiti sa umfle preturile. Am atasat cele 2 oferte. service_offer_BMW_RO 418.pdf service_offer_BMW_RO 277.pdf
    3 points
  4. La tipul asta de motor trebuie sa bagi 5w30 cu norma LL04 pt motoare cu dpf. De ce bagi 0w30 fara norma BMW? Baga ce trebuie conform specificatii producator. Pe de alta parte la N47 poti sa schimbi supapa aerisire carter, este acolo unde spui tu ca s-a umezit cu ulei. Supapa e compusa dintr-o membrana de cauciuc si un arc. Cauciucul se intareste in timp din cauza temp inalte, de aici si "consumul de ulei". N-are rost sa te apuci de test de compresie daca km sunt reali. Bimmer, ai postat total pe langa subiect iar esti cu palinca in nas? Cam de dimineata...
    2 points
  5. Salutare ! Si pt. celelalte masini avute inainte am avut istoric al servisarii in reprezentanta. Chiar daca erau modele cu an de fabricatie mai vechi. Asa mi-a placut mie sa procedez. Si in niciun caz metoda nu avea scopul obtinerii unui profit la vanzare. Probabil unii s-ar putea intreba de ce as vrea sa o vand pe actuala daca recent am bagat atatia bani in ea. Raspunsul este ca m-ar tenta sa iau 530d F10.
    2 points
  6. parerea mea este ca dintre cele doua componente, veriga slaba e pneul. abs ul e bun doar atata cat tine pneul aderenta. poti sa ai frane cat pluto, daca penul va aluneca, franele ii vor da drumul. sunt multi specialisti care spun ca cel mai usor si ieftin mod de a imbunatati performantele unei masini este schimbarea pneurilor cu unele mai noi si mai bune. eu cred ca e nevoie de schimbarea pneurilor care chiar daca au dot relativ bun, au imbatrinit de la caldura, soare, etc. plus ca pneurile te ajuta si la acceleratie, si in curbe, pe cand franele, doar la franare
    2 points
  7. Dupa 2 ani de f30 335xd non-facelift, am decis ca vreau sa incerc si varianta pe benzina. Variantele erau f30 non-facelift 335i (motor N55) sau f30 facelift 340i (motor B58), si in urma tuturor review-urilor de pe net, am ales facelift-ul. Nu sunt prea multe de zis despre achizitie, am gasit-o in tara si am luat-o. Am cumparat-o la 53.000 km, cu full istoric verificat la Bavaria. Nu a avut accident, a avut cateva elemente revopsite pe CASCO (bara fata, bara spate), plus parbriz schimbat din cauza unei pietre. Masina are MPPSK (M performance power and sound kit) instalat, ceea ce inseamna ca acum dezvolta 360 cp si 500Nm (disponibili intre 1500-4500 RPM), si are evacuare schimbata cap-coada, plus tips-urile de carbon. Sunetul evacuarii este absolut fenomenal, este actionata cu clapeta la schimbarea din modul confort in sport/sport+, sau cand turatia depaseste 4000 RPM. Burble-urile pe retrogradare sunt foarte rafinate, nu sunt de tipul Pops & Bangs. De asemenea, are suspensie AC Schnitzer, fiind coborata cam cu 10-15mm pe ambele axe: https://www.ac-schnitzer.de/en/ac-schnitzer-sport-suspension-for-bmw-3-series-f30-saloon-with-adaptive-suspension-13901.html Am primit si suspensia originala adaptiva. Prima impresie dupa trecerea de la 335xd: directia este cu totul altceva, nu se mai simte tramlining-ul atat de pronuntat, chiar daca configuratia de cauciucuri este aceeasi (225/40/19 fata, 255/35/19 spate). Suspensia este mult mai ferma, dar suficient de confortabila pe drumuri denivelate. Diferenta de putere (313 cp vs 360cp) se simte destul de tare, insa probabil si din diferenta de turatii. Sunetul este...foarte diferit. Type: 8B71 Model: 340i Xdrive Market: Europe Development Code: F30 (MUE) Chassis: Sedan Steering: left Engine: B58M Displacement: 3.00 l Power: 240 kW Drivetrain: All Wheel-Drive Transmission: automatic Color: Glacier-silber Metallic - A83 Upholstery: Leder "dakota"/schwarz - LCSW Dotari: S710 M Leather Steering Wheel S7R7 Innovation Package S337 M Sports Package S7LF Model M Sport S715 M Aerodynamics Package Comfort And Interior Equipment S494 Seat Heating Driver/Passenger S428 Warning Triangle And First Aid Kit S4FT Alum. Brushed Lengthw. Acc. Black Hi-Gls S420 Sun Protection Glazing S481 Sports Seat S459 Seat Adjustment, Electric, With Memory S431 Interior Mirror With Automatic-Dip S488 Lumbar Support, Driver And Passenger S4AE Armrest Front, Retractable S493 Storage Compartment Package S423 Floor Mats Velours S465 Through-Loading System S4NE Blow-By Heater S430 Interior/Outside Mirror With Auto Dip S403 Glass Roof, Electrical Multimedia S6AP Remote Services S6AN Concierge Services S609 Navigation System Professional S6AK Connected Drive Services S9BM Navigation Package Connected Drive S6AM Real-Time Traffic Information S676 HiFi Speaker System S6AE Teleservices S610 Head-Up Display S6FV Online Entertainment S6AC Intelligent Emergency Call S6WD WLAN Hotspot S6WA Instrument Panel With Extended Scope S6NW Telephony With Wireless Charging S698 Area-Code 2 For DVD Driver Assistance And Lightning S5DC Rear-Seat Headrests, Folding S5DA Passenger Airbag Deactivation S5AC High-Beam Assistant S544 Cruise Control With Brake Function S508 Park Distance Control (PDC) S575 Additional 12V Sockets S548 Kilometre Speedo S5AL Active Protection S563 Light Package S552 Adaptive LED Headlight S521 Rain Sensor S5A1 LED Fog Lights S534 Automatic Air Conditioning Wheels And Drive S258 Tyres With Runflat Properties S230 Extra Package, EU-Speciifc S2NH M Sport Brake S2VL Variable Sport Steering S2VB Tyre Pressure Display S2VF Adaptive M Chassis S21C BMW LA Wheel, M Double Spoke Bicolor S2TB Sport Automatic Gearbox Environment And Safety S879 On-Board Literature, German S302 Alarm System S8TH Road Sign Detection S801 National Version Germany S851 Language Version German S322 Comfort Access S3DZ Omission Of Additional Lettering, Outer S320 Deleted, Model Lettering S8R9 Refrigerant R1234yf S8KA Oil Service Interval 24 Mths / 30,000 Km Individual Equipment S760 High Gloss Shadow Line S775 Headlining Anthracite Poze: Si doua poze alaturi de 335xd: Consumul in prima seara cand am luat-o:
    1 point
  8. Ce zice mase se cheama honuire. Si mai simplu ca initiatorul topicului sa-si dea seama daca e de aruncat motorul sau nu, este sa dea o bujie jos si sa bage o camera video cu led in cap, daca peretii cilindrului este oglinda...LA REVEDERE... inseamna uzura grava.Daca se vad inca urme de honuire, treci mai departe si apuca-te de ce ti-am scris mai sus. Explicatia e simpla, pe peretii oglinda, adica uzati, nu mai adera segmentii ca sa adune uleiul si uite asa uleiul e ars....In acest caz testul de compresie este irelevant, se stie ca uleiul in camera de ardere creste valoarea masurata a compresiei, pracric ajuta compresia la pornire. Bimmer nu ti-am dat - Scriu cu lumina stinsam poate am mai gresit ceva litere.
    1 point
  9. Am fost sunat din nou si instiintat ca pe site scrie de la 148lei si nu poate lasa mai ieftin de 277 lei, dar cand am intrebat de ce ofertele sunt diferite si de ce in a2a oferta a trecut test de frane daca in prima oferta nu au trebuit nu a stiut ce sa mai spuna si chiar a spus ca si oferta din factura proforma nu este definitiva(este o oferta estimativa) iar pretul final il aflu la reprezentanta dupa ce termina ei lucrarea. Deci sunt dezamagit de "ofertele" BAVARIA.(cel putin la Bacau- nu stiu cum este situatia in tara)
    1 point
  10. Update: I-am facut revizia la 56000 km cu piese originale (ulei 5W30 6.5L, filtru ulei, filtru aer, filtru habitaclu). Suspensia AC Schnitzer e tun. In viitorul apropiat vor fi necesare placute de frana pe spate.
    1 point
  11. Sunt o gramada de fakeuri pe piata, mai ales in RO. Nu fa economie la ulei, pentru ca aceste economii se vor inzeci ulterior in reparatii! Eu am avut un F31 2013 N47, l-am vandut la 180k km. Ulei numai la BMW schimbat. Zero completari intre schimburi de 30k km. Distributia originala.
    1 point
  12. De unde ai cumparat uleiul Mobil 1? Avea LL-04 la specificatii?
    1 point
  13. Garntiturq de _chiulasa_ arsa/ciupita, _chiulasa_ sau bloc motor fisurat, daca ai norocul meu chiar schimbi motorul, am avut blocul motor fisurat si reparatia era mai scumpa decat inlocuirea motorului in sine
    1 point
  14. Ai garnitura de chiulasa ciupita si iti scapa gaze din combustia unui cilindru in sistemul de racire si din acest motiv ai presiune mare pe instalatie Trebuie data jos chiulasa si schimbata garnitura
    1 point
  15. Mie uleiul mi s-a "consumat" de fiecare data intre 22k si 23k. Atunci am facut schimburile. PS Imi place de prostul care ma urmareste si imi tot da minusuri. Dar si mie imi place sa ii remintesc ca a fost fatat prost direct. Desi, nu cred ca e acelasi mereu. Posibil sa fie doi, la intrecere.
    1 point
  16. Merge pe dracu....abereaza de parca ar fi forum de Trabant.
    1 point
  17. Pe la pagina 23 gasesti cam tot ce te intereseaza Driver Info Systems
    1 point
  18. Inainte sa te uiti pe codurile cutiei de viteze iti dau niste informatii care iti vor fii utile in luarea celei mai bune decizii in schimbarea uleiului din cutia de viteze automate ... Cutia ta de viteze dupa VIN : If a transmission with code "XR" is replaced by a tramsnission with code "YU", the EGS-control unit has to be manulally re-coded using data 7549178. 01 Rmfd automatic transmission EH A5S 390R - XR 1 09/2002 04/2003 24007520808 01 Rmfd automatic transmission EH A5S 390R - YU 1 09/2002 04/2003 24007526092 Deoarece cutia ta este GM Uleiul care cred ca iti trebuie este Texaco Texamatic ETL 7045 E http://img714.imageshack.us/img714/6493/textexamatic7045e.jpg Atasez niste documente in format PDF foarte utile dupa ce iti notezi codul de pe cutia de viteze, te uiti si vezi exact ce tip de ulei iti trebuie , deasememenea se gasesc informatii si despre cutiile automate ZF de pe E46 Am descoperit in Bucuresti unde poti gasii acest ulei texaco nu la preturi de neconceput AB ci direct de la sursa, pt mai multe detalii ma poti contacta pe privat, la fel de bine iti recomand sa le cumperi mai ales filtrul de la grozeadan un baiat foarte serios . BMW_Transmission_Chart.pdf Texamatic_7045E.pdf TEXACO_texamatic_7045e.pdf
    1 point
  19. LOOOOOOOOOOOOlL, am patit si eu odata asa cu E60, schimb ulei + filtru - 500 lei in reclama
    0 points
  20. Bun, bine de stiut. Si tu cum te descurci cu franarea masinii? Ai facut vreo schimbare fata de ce a pus BMW initial pe masina? Anvelope, discuri frana, placute..
    0 points
  21. Nu stiu ce sa zic, daca dĂŠpende asa de mult de tara in care au fost produse... teoretic se respecta aceleasi standarde de calitate, impuse de producator. Posibil sa fi avut ghinion precum colegul cu anvelopele Michelin de circumferinta diferita(era un topic pe aici pe undeva... de avea probleme cu garantia). Cat despre anvelope de vara, eu am GY Eagle Asymmetric 5, din gama Max Performance, luate noi, in primavera, foarte multumit.
    0 points
  22. Nu avea LL-04 mentionat pe ambalaj. De asemenea, nu cred ca acelas motor nu ar consuma ulei deloc cu 0w30 LL-04 bmw, dar ar consuma intre 450-500 ml per mia de km cu un mobil 1 0w30 non LL-04. Daca testul de compresie va fi bun, o sa schimb uleiul cu bmw LL-04, dar nu ma astept sa fie mari diferente. Un consum asa mare de ulei este aproape sigur datorat unui defect de motor.
    0 points
  23. Taica-meu si-a luat un Opel Astra cu 1500 de euro, o are de vreo doi ani si ceva, dar nu a avut probleme cu ea, si iti dai seama cati kilometri are, nu e diesel, e benzinar, si cred ca daca imi mai cumpar BMW, va fi benzinar, a mea are 150000KM acum, si de cand am citit pe forum despre problemele motorului N47 sunt traumatizat si ascult motorul zilnic. Pai de aia ne-am luat BMW, sa ne facem probleme din astea ?? cu asa ani putini....
    -1 points
  24. Au mai fost cazuri cand s-a bulit cutia si proprietarul a pus o manuala, poate nu e cazul la tine. Poate cu ISTA se face lumina. Mai exista cazuri cand dau buleli unele decodere. Pune seria de sasiu aici pote te ajuta un coleg cu acces la Bavaria.
    -1 points
  25. ai facut rost de ista, poate te ajuta sa decodezi optiunile de pe masina
    -1 points
  26. eu aveam pompa de injectie necodata pe masina, am incercat cu vreo 2,3 testere launch varza, delphi mai bun da tot nu reusea sa stearga eroarea de eeprom , si actia mai slab ca delphi, plus aia care au montat pompa la bosch car service in germania cu kts.ul lor de doi lei...per total cu ista am inregistrat pompa noua in cateava secunde... si nu mai are eroarea... switch pedala de frana sau frana de mana?
    -1 points
  27. in primul rand trebuie sa ai benzina in rezervor, apoi pui contactul astepti 3.4 sec si pe urma dai cheie
    -1 points
  28. Masina e pregatita pentru revizia II: -schimb ulei cutie, transfer, grup, ulei oe -placute frana fata, spate, Ate + senzori, lichid de frana, Ate -Rulment cardan cu suport, Febi -Curele accesorii si ac, Continental -bara directie stanga, Lemforder -bucsi brate inferioare, fata, Lemforder -protectii amortizoare spate + talere -Tampon cric + prezon roata De data asta, la un mecanic adevarat Daca nici acum nu rezolv cu frane, cardan, pornire la a doua cheie si zgomote la relanti, ma dau batut
    -1 points
  29. Lasa vrajeala. Zi mai bine ce ii recomanzi OPului? Omu a zis clar, vrea ceva mai bun decat ce are. Ce trebuie sa faca? E dispus sa cheltuie, dar numai sa fie sigur (ca devine si mai bun sofer ) ca nu cheltuie banii aiurea.
    -1 points
  30. ce cardan ai, din doua sau din trei bucati, si eu am schimbat intermediarul din mijloc si crucea cardan dinspre dif, a fost destul de dificil, sa nu ai si cruci cardan uzate si nu doar intermediarul, chiar ma uitam la cardan la mine si doua bucati sunt aliniate ultima este pusa piezis, nu e de mirare ca se uzeaza, am inteles ca la fl au remediat prostia si au facut cardan din doua parca daca ai cruci cardanice uzate este nasol de schimbat, eu am taiat cu flexul si scos pe bucati crucea, curatat cu biax, si sudate casetele dupa ce le-am presat inapoi ptr ca nu au sigurante si din fabrica sunt date niste chelnere de jur imprejur ptr siguranta...ma rog succes, ai ceva de munca tampon cric intra singur in locul celui vechi, prezonul se desface usor daca demontezi discul si il prinzi cu un patent sau il bati cu o daltita, asta ca sa mai reduci din cost manopera
    -1 points
  31. Testul de frane se face si dupa schimbarea placutelor si nu ar trebui sa coste suplimentar, pai ce draq dai 300 lei mnopera pe un schimb de placute / punte.
    -1 points
  32. Deloc palinca 'zi; ceva mai tare; nu se da.. Chiar total nu am fost, dar daca si tu ai pus un minus 'colo, te cred! Daca erai mai atent am incercat doar sa calmez noul membru in ceea ce crede despre motorul lui.. s-au mai repezit vreo doi, dar ce mai conteaza. Ca tu ti-ai amintit ca la bmw se pune standard 5w30 e numai meritul tau. Ma bucur ca userul primeste sfaturi mai bune. In rest, sa curga minusurile! Ce ii face blocului motor? Ce garantie ofera? (..Rectificarea motorului se numeste mai nou ambielare?) Candva demult citeam pe undeva ca la bmw blocului motor nu prea ai ce sa ii mai faci.. o data uzat in cilindri; ca vin fara camasi, ca honuirea nu se re-face pentru ca nu se rezolva mare lucru.. datorita duritatii materialului aplicat in fabrica, care o data inlaturat, re-honuirea e pe o suprafata mai putin dura..
    -1 points
  33. Trebuie sa intelegi ce si cum functioneaza, macar din curiozitate, este la indemana oricui. Nu din auzite.Bujia incandescenta la MAC (diesel) are rolul de a incalzi aerul din camera de ardere. Nu are nici treaba cu corectiile injectoarelor. Valorile intitulate corectii reprezinta cant de motorina injectata.Motoarele cu ardere interna in 4 cil lucreaza in tandem 2 cil cu 2 cil, adica 1 cu 3 si 2 cu 4. Tu ai o valoare crescuta ;a cilindrul 2 la rece adica cilindru 2 trebuie sa compenseze ce nu poate 4, vorbind de injectoare. Deci alt inhector.
    -1 points
  34. Exista x5 manual,? Nu stiam... Anyhow, problemele pot fi multiple, volanta, suporti motor+cutie, ansamblu cardan flanse rulmenti, cutie de transfer.
    -2 points
  35. Lasa motorul in pace. Nu are mare lucru defect.. nu e greu de imaginat ce, ceri de la motorul ala de 1.8. Si "logica" de mai sus, nu se intalneste des.. Cauta sa citesti (si intelege) cat mai multe despre motoare, daca te intereseaza ce se intampla intr-un motor. Pentru satisfactie si comparatie (in viitor) desigur fa un test de compresie si tine minte rezultatele daca vrei sa pastrezi masina. Cel mai util ar fi sa inveti sa ii asculti distributia.
    -7 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.