Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/01/20 in Posts

  1. Pai in prezent impozitul e oarecum calculat ĂŽn funcție de poluare/cilindree, nicidecum nu are legĂŁturĂŁ cu valoarea bunului deținut. DacĂŁ au ĂŽnceput prin a acorda bonificații serioase electricelor/hibridelor, ar putea clar sĂŁ treacĂŁ și la o taxare in funcție de CO2/clasĂŁ de poluare, și sĂŁ uite naibii regula capacitĂŁții cilindrice E un nonsens modul actual de calcul.
    2 points
  2. Nu ai inteles. Am pus turbina noua prima data.De la reprezentanta.
    1 point
  3. De ce luati non-runflat pt iarna? Eu fix iarna as pune runflat, sa nu stai pe te miri unde, in ger, sa schimbi roata (asta presupunand ca ai rezerva )
    1 point
  4. Te complici inutil. De ce nu-ți iei un set complet de roti de iarna? Se gĂŁsesc suficiente variante O. E. pe site-urile de vânzĂŁri de pe la noi, probabil la prețul la care ai cumpĂŁra doar anvelopele pentru jantele tale.
    1 point
  5. Am gasit ca ATF2, scris pe bidoanele cu ulei BMW, ar fi de fapt Dexron VI. Deci, am gresit la postul 35, crezand ca ATF2 s-ar referi la o norma foarte veche. https://www.bimmerworld.com/About-Us/BMW-Transmission-Differential-Oil/#auto Practic, pt cutia asta (5L50 / A5S390R), conform GM si BMW, se poate folosi de la vechiul Dexron IIIG (1998) pana la mai noul Dexron VI (2005). Daca pretul conteaza mult, cred ca Texaco ala vechi e cel mai tentant. Ceva mai sus ar veni un Dexron IIIH. O mentiune, cel putin in cazul producatorului RAVENOL, pt ATF Dexron IIIH, GM nu mai da aprobare, iar BMW nu mai da recomandare. Astea apar doar la ATF Dexron VI.
    1 point
  6. Am exact uleiul asta in masina (e91 320d) , e foarte ok . Nu stiu cat de mult te ajuta la drumuri scurte ! Am avut si 0w30 de la BMW iarna trecuta ,cred ca e cel mai indicat iarna ,era motorul foarte silentios la prima pornire . Cu 0w40 nu am apucat sa merg iarna ,inca nu stiu cum ce comporta .
    1 point
  7. Am gasit si eu linkul asta: https://www.overclockers.co.uk/forums/threads/consequences-of-wrong-grade-gearbox-oil.18231352/page-2 Iti da putin apa la moara dar trebuie luat considerare ca alte uleiuri, facute de altii.. NU prea sunt compatibile, fiind prea puternic aditivate (chiar daca sunt mai noi) iar cutia de viteze ar putea contine alte metale sensibile la anumiti aditivi asa mai abundenti sau chimical diferito de uleiul cara a fost gandit IN PROIECTAREA CUTIEI..!
    1 point
  8. Deci Kiev. Si tu stai practic acasa doua weekenduri pe luna. Si pt cele doua weekenduri conduci cate 2100km de fiecare data. As face chestia asta doar pt 10.000 euro net pe luna.
    1 point
  9. 85.600. Faza este ca maine am un drum de 250km. Dar asta inseamna martorul asta? "Check engine"?
    1 point
  10. Acum s-a aprins martorul de sus. Ce o fi? Cele doua de jos sunt de la motorina si placutele fata(sunt programat martea viitoare)
    1 point
  11. No offence dar asta cu consumul este de la plictiseala . Cred sunt lucruri mult mai interesante in viata in care se merita sa investesti energia
    1 point
  12. Majoritatea folosesc kit-uri dupa aliexpress
    1 point
  13. Decat sa-l luati la rost ca de ce si-a luat bmw ca are costuri...etc mai bine ii recomandati un atelier bun...Eu i-as dar e prea departe... Solutia e reconditionarea, garantie etc...poti lua si din dezmembrari dar stii cum e cu norocul, cine are chiar ca are, cine n-are chiar ca n-are.
    1 point
  14. Daca stii ca ti masina ia o turbina noua si gata.Te va tine mult si bine.
    1 point
  15. Cei mai aroganti si jegosi mecanici la care am fost. In 2014-2015 mi-au zis ca “turbina e data de perete”, la solicitarea mea sa imi explice terminologia folosita mi-au zis ca e data de perete, ce nu inteleg. Nu am mai calcat pe acolo, turbina merge bine si azi, fara vreo reparatie.
    1 point
  16. Pe masina ta se potriveste DOAR turbina mitsubishi electric pentru motorul tau. Nu poti sa pui alte turbine de la alte motorizari pt ca nu sunt compatibile si iti bati joc de masina si nu va merge. O turbina pe Ebay ca a ta costa 500 euro. La Odorheiu Secuiesc sunt unii ft buni pe turbine. Vb cu ei si vezi ce faci, insa nu face improvizatii!
    1 point
  17. Da, a functionat metoda reset, multumesc
    0 points
  18. Nu are treaba cu xdrive chestia asta, suspensia la masina asta e gandita pt anvelope runflat care sunt mai tari.
    0 points
  19. Ce inseamna mild hybrid? Nu am auzit asa ceva.
    0 points
  20. -1 points
  21. Cand ti-ai luat bmw te-ai gandit ca te costa reparatiile ca la bicicleta?
    -1 points
  22. Realoem, 99,999%. L-am folosit si il folosesc ca referinta pentru 99% din piesele comandate de pe alte site-uri.
    -1 points
  23. Disponibil și actualizare preț: 11.300 Euro https://www.olx.ro/oferta/bmw-f30-xdrive-seria-3-320d-IDe5a5f.html
    -1 points
  24. Pune uleiul care a fost pana acum. Daca pui alt ulei NU inseamna ca poti sa mergi distante scurte ca motorul e protejat mai bine. Daca mergi distante scurte iar antigelul ajunge la temperatura, uleiul se prea poate ca nu. Si in plus nici nu va sta acolo prea mult timp, ca iar nu vei mai merge cu masina un timp. Asa ca mai bine ia bicicleta. Si lasa uleiul (densitatea) care a fost.
    -1 points
  25. Poate e prea inalt balonul de 45 ? Ciudat, parca la E60 aveam 245x40 la jantele pe 18 . La F10 am 245x45 dar nu simt "dansul" nici cu presiune de 2.2 la rece .
    -1 points
  26. Exact la ce ma gandeam mai devreme . Eu am run-flat si nu simt dans cu 2.2 . Cu aceeasi presiune in 245x40 nu are dans . Se pare ca la 245x45 non-run flat trebuie presiune mai mare.
    -1 points
  27. A tinut destul de bine pentru o turbina aftermarket.
    -1 points
  28. 170k. in Romania sunt cat 300k in Germania.
    -1 points
  29. Eu azi am pus rotile de iarna, non runflat 245/45R18. O incantare si pt mine si pt masina dupa ce am scapat de 19 inch runflat. Nu le mai pun pe alea de 19 pe masina. Inca am anvelopele de vara pe 18 nonrunflat(pe 18 a venit masina) si in primavara pe 18 ramane. 11.700km au rulat cateva luni in 2017 cele de 18 de vara. Pentru doritori, jantele de 19, style 664M sunt de vanzare la 1200 euro:) Am avut un fel de oportunitate sa vand anvelopele de vara de 18 fix acum 3 ani si bine ca nu le-am vandut, ca le folosesc din nou din primavara
    -1 points
  30. Adica daca pui una SH si e la sfarsitul vietii e mai buna ca una reconditionata de unii care chiar stiu ce fac si dau garantie?? Eu am pus una reconditionata de-am crezut ca e noua! A Am lasat-o pe a mea si am luat-o pe a lor. (Reconditionare facuta "afara".) E cam folclor, ca asa pica la M47.. (..pica, e drept ,ca boala a M47, dar nu la fel de des ca lantul la N47). Si mai si suiera.. I-am intrebat pe aia de mi-au vandut pe a lor. Mi-au zis ca e cam folclor... Sau alfel, picau pentru ca aveau filtrele alea de pasla despre care fabricantul nu a specificat ca se pot infunda iar turbina sa ramana cam fara ulei (e viata ei, a lagarelor..), adica epuratorul o cam infometa.. pana au aparut alea mai noi, fara pasla.
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.