Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/05/20 in Posts

  1. Din pacate, limitarile sunt de natura fizica, datorita deciziilor de proiectare luate de inginerii BMW: - dimensiune de 10cm pt boxele din usi nu permite sa cobori sub 200Hz (trebuie filtrate la min 250Hz) fara ca acestea sa distorsioneze la volum mare; - pozitionarea subwooferelor sub scaune nu are loc pt volum aer si deplasare boxa - asa ca nu pot reda fara distorsiuni frecvente sub 80Hz (aici trebuie filtrate), si nici nu exceleaza la frecvente peste 200 Hz Chiar si la HK si B&W, raman neacoperite optim intervalele de frecventa <80Hz: trebuie un subwoofer amplificat separat in portbagaj (din HK e dificil sa iei semnal, pt ca intrarea e pe fibra optica; se poate cumpara un adaptor, dar costa peste 150 usd in US); se pot gasi incinte custom made pt G30 (lateral in portbagaj, 10 sau 12") cam 120-150 euro, subwooferul de la 100 euro in sus, amplif de la 100 euro in sus. Pt boxele de 10cm, exista niste variante aftermarket interesante, dar preturile per pereche sunt prohibitive (gen morel hybrid 4" ~600 euro inclusiv tweeter, dynaudio esotar 430 ~1000 euro perechea + tweetere ~300 euro perechea). Cu alte cuvinte: se poate construi un sistem frumos, dar nu e deloc ieftin. Cel mai bun punct de pornire este Hifi - cablajul deja exista, inlocuiesti doar boxe/dsp/amplificare. La HK trebuie cumparat suplimentar un echipament care translateaza semnalul digital MOST (mobridge DA3, inca 7-800 euro). Am atasat o poza cu diagrama unui setup interesant de pe un 440i, cost total peste 4000 usd.
    4 points
  2. Torrrent magnets: EAST WEST :clover:
    3 points
  3. Azi am pus _chiulasa_ si distributia + anexe , am inlocuit si pinionul mic al pompei de ulei la cererea ââŹĹpubliculuiââŹÂ(multumesc pt. sfat), maine baia si capacul de culbutori si poate motorul pe pozitie. Ce am invatat?- chair daca distributia a fost schimbata , tot e bine sa o schimbi tu ,chiar la cel mai fiabil motor al Bmw . Sent from my iPhone using Tapatalk
    2 points
  4. Credeai ca treci neobservat
    2 points
  5. Asta cu rodajul imi suna a vrajeala. Ar trebui sa iti mearga impecabil din prima. Eu doar ce mi-am inlocuit ambreiajul (tot cu masa dubla) si volanta in urma cu 2-3 luni si nu am intimpinat absolut nimic neplacut.
    2 points
  6. Salutare, Fiind la primul BMW am decis sa iau ceva relativ usor de intretinut si cu dotari precum scaune sport, trapa, navi, clima. Asa ca am achizitionat un E90 M47 cu urmatoarele dotari: Xenon M Pack interior si exterior Navigatie Senzori parcare Jante 17 Cruise control Trapa Clima cam atat imi amintesc acum :twitch: Cateva foto inainte de achizitie https://ibb.co/album/6cB7vM
    1 point
  7. AS vrea sa stiu, sistemul standard de sunet pe g30 cat de slab este? Si cat de mari sunt diferentele intre hi-fi si Harman? De Bowers nu intreb ca e diferenta mare de pret si probabil se aude excelent, insa parca tot Burmesterul de pe E klasse e mai fain si e si mai ieftin.
    1 point
  8. Salut, am montat recent pe un E46 diesel, un kit de ambreiaj SACHS Performance constand din: volant dubla masa, disc, placa presiune, rulment. Montajul a decurs normal, fara probleme, totul fiind bolt on. Problema e ca, in momentul in care incep sa dau drumul pedalei de ambreiaj, dupa ce am bagat in viteza, vibreaza tot ansamblul transmisiei, destul de violent. In mers, nicio problema. Cu ambreiajul vechi, totul era OK, nicio vibratie. S-a mai intalnit cineva cu fenomenul asta? Multumesc pentru ajutor!
    1 point
  9. Și eu zic ca e rigizat, a mai fĂŁcut odatĂŁ faza asta și atunci se vedea din poze ca mașinile nu erau aceleași. Ca e posibil sa fie asa ĂŽn realitate, e adevĂŁrat. Dar din punctul meu de vedere, video asta, ca și celalalt sunt regizate. NiciodatĂŁ o persoana care face ĂŽnșelĂŁtorii nu o sa recunoascĂŁ ce face ĂŽn 5 minute, ĂŽn fata unui necunoscut.
    1 point
  10. Exista un rodaj si e posibil sa fie o Vibrație aproape insesizabila care dispare ĂŽnsĂŁ nu are legĂŁtura cu ce spui aici, daca face rĂŁu, dupĂŁ 2000 km tot asa va face.
    1 point
  11. Noul tau ambreiaj e stock? Daca e asa, atunci e diferenta. Am spus, al meu e sport, modificat de SACHS
    1 point
  12. merge si fara dar ideal este sa l codezi/programezi. exista si o calibrare de facut ,daca nu ma insel
    1 point
  13. 1) Mergi la mecanic si iti poate spune in ce stare se afla distributia ta, daca trebuie schimbata sau nu. Nu avem cum sa iti spunem noi pe forum. Eu de exemplu am pe acelasi motor 240k km si distributia e inca okay. Dar totul depinde de intretinere si modul de exploatare al motorului. 2) De ce ai spala tot de sub capota? Care e sensul? Daca nu iti place praful de acolo, de ce nu iei o laveta umeda si te ocupi? Cea mai sigura varianta din punctul meu de vedere 3) Navigatie ma gandesc ca ai CCC, nu iti bate capul. Daca vrei sa te folosesti de ea cea mai ok varianta ar fi un retrofit la CIC (care si aia e destul de outdated) sau ceva aftermarket.
    1 point
  14. Rezolvat! Merge perfect! Multumim initiatorului acestui topic! :goodjob:
    1 point
  15. Salut,Faina masina, aspect curat, optiuni exact ce trebuie... ce sa mai zicem, drumuri bune.
    1 point
  16. Eu as fi putin mai circumspect, imi miroase a sceneta montata pentru youtube, bunul samaritean (pe mine m-a pierdut la replica aia cu tenisi philip plein) vs samsarul analfabet, ok, poate nu lasi fata respectivului pe videoclip, dar parca nu a lasat seria de sasiu (nu cred ca iti da youtube jos un video daca lasi o serie de sasiu vizibila in parbriz), nu de alta, dar sunt cateva canale asa zis auto, in care este maltratata limba romana, ata in continut, cat si in comentarii. Iar scopul canalelor respective este sa faca vizualizari, si sa vanda niste vise umede doritorilor de masini (rable, premium, sport, orice , nu conteaza,sunt o obsesie, la roman sa ii dai mancare si masina, ca de alea a fost privat in comunism), cum ca privind asemenea chestii devin si ei niste initiati, si bineinteles vor face afacerea secolului. Acum sincer, nu stiu cat vor fi in asentimentul meu, dar in momentul in care un necunoscut mi se adreseaza la persoana a doua, ba, ma ai gratuleaza si cu expresii "hai, frate", este evident ca nu mai pierd nici o secunda si imi vad de ale mele, dupa ce il invit sa mai studieze bunele maniere. Iar in timp ce societatea e divizata intre smecheri ce dau tepe la fraieri, si vanatori de vrajitoare (a se citi samsari), aparatori ai masinii ca simbol, oameni pagubiti, multi chibiti, politicienii se scarpina la masca si isi vad de ale lor, in loc sa initeze niste legi clare, prin care sa combata evaziunea fiscala, comertul neautorizat cu autoturisme, precum sa prevada si reguli (vezi regulile privind viciul ascuns din multe tari europene), si bineinteles, contraventii si pedepse pentru cei ce inseala, cu sau fara buna-stiinta.
    1 point
  17. Multumesc de explicatie. Mai am o intrebare, stiu ca depinde de firma dar daca a mai facut cineva o reglare de genu imi poate spune aprox cat ma costa? Multumesc
    1 point
  18. am avut problema asta la N47 biturbo; nu stiu daca si M47 are turbina actionata pe vacuum, mi-am dat cu parerea
    1 point
  19. Si atunci primul actuator ce avea? Ca am umblat cu el 10 luni fara probleme pana sa faca faza asta.
    1 point
  20. Plini de meseriasi care mai de care din propria mea experienta. Sunt putin off-topic dar si eu am avut o problema cu inchiderea centralizata acum cateva saptamani la un seria 1. Am schimbat oglinda interioara cu o oglinda de seria 3. Brusc, nu mai functiona inchiderea centralizata. Eram cu mecanicul in masina cand s-a intamplat, el a montat oglinda. A spus ca nu are cum sa fie de la oglinda. Am fost in alt loc, au zis ca trebuie schimbat acumulatorul din cheie, chiar daca nu e sigur ca asta e problema. Al 3-lea mecanic a verificat cheia si a zis ca are semnnal deci e ceva la masina. I-am spus ca am schimbat oglinda si a insistat ca nu are cum sa fie de acolo pentru ca "modulul" de la inchiderea centralizata e in haion acolo unde e si becul ala ce se aprinde cand apesi frana. Ca e o problema des intalnita ca mai intra apa pe acolo bla bla bla. Apoi, a venit un tip cu un tester, s-a tot distrat cu imobiliserul si mi-a desincronizat 2 module CAN si DDS, sau ceva de genu asta. Ei bine masina nu mai pornea abosult deloc si de la cat am dat la automat mi-am bagat picioru si in ea baterie. Noroc ca e cat de cat noua si s-a incarcat dupa ce un meserias (de data asta in adevaratul sens al cuvantului) a venit, s-a conectat la masina si imediat a resincronizat cele 2 module/contoare. Deasemenea mi-a spus sa sun la serviceurile la care am fost si sa ii anunt ca la seria 1 modul ce raspunde de inchiderea centralizata se afla in oglinda...
    1 point
  21. Am vrut sa postez si eu clipul aici...nu-l halesc pe asta care are canalul dar are un mare + de la mine pt acest clip. Trebuie demascati acesti indivizi...
    1 point
  22. Update -schimb ulei cutie, transfer, grup (uleiul arata rau, era negru, lifetime la 18 ani si 200k km nu exista). Rezultat: schimba vitezele mai bine -lichid servodirectie. Rezultat: ok, cel vechi era depreciat -placute frana fata, spate, Ate + senzori, lichid de frana, Ate. Rezultat: in sfarsit are frane ok, fara vibratii -Rulment cardan cu suport, Febi. Rezultat: au disparut vibratiile, foarte putin se mai aude bufnitura la schimbarea vitezelor -Curele accesorii si ac, Continental. Rezultat: ok, una era praf, una era buna (cea mare) -bara directie stanga, Lemforder. Rezultat: ok -protectii amortizoare spate + talere. Rezultat: ok, cele vechi erau praf -Tampon cric + prezon roata. Rezultat: ok -Completare clipsuri portbagaj. Rezultat: ok. -bucsi brate inferioare, fata, Lemforder - vor fi inlocuite in curand Ce urmeaza: -unghi de fuga -arcuri fata spate (cele de pe spate sunt pe duca), negre, pentru suspensie tare si, posibil, suspensie reglabila (intelegerea mecanicului cu fii-miu) -conducte frane -posibil vreo 2 senzori care fac figuri (ax came si dsc), in functie de ce vad pe diagnoza (am achizitionat interfata saptamana trecuta) -completare instalatie spalare faruri (in prezent este incompleta) -indepartare antifon urat mirositor din portbagaj si bancheta spate si inlocuire cu alt material insonorizant
    1 point
  23. A venit toamna! Probabil voi vinde JR-urile si voi cauta niste BBS-uri.. modelul actual este unul frumos, dar parca prea basic. Voi ce ziceti?
    1 point
  24. Salutare! Recent am cumparat un e90 320d pre-facelift (M47). As avea cateva intrebari pentru posesorii/fostii posesori ai acestui model: 1. Unii zic ca distributia, fiind pe lant, nu se schimba, altii zic ca ar fi bine sa fie schimbata dupa 200.000 (masina are 250.000). Credeti ca ar fi cazul sa o schimb? 2. Am auzit de la multa lume ca la diesel pot spala tot de "sub capota" cu jetul de apa direct, dar mi se pare putin riscant, voi ce parere/experiente aveti legat de asta? 3. Cand am cumparat masina, am primit si acel dvd pentru navigatie, dar era prea zgariat ca sa il pot folosi. Credeti ca are rost sa cumpar altul? Eu am impresia ca sistemul de navi e putin invechit si nu ar fi asa de util ca waze-ul, de exemplu
    0 points
  25. .nu facea fata cuplului nou ambreiajul cel vechi iar acum cel nou tremura.. cand ai facut cresterea de putere ti s-a recomandat schimbarea de ambreiaj sau e doar un experiment al tau? Persoana care modifica ambreiaje probabil stie ce spune.. personal nu cred ca are ce sa se rodeze, dar eu nu modific ambreiaje!.. Sa ne spui aici daca ambreiajul schimbat s-a rodat in cei 2000 km.. Daca spuneai totul din primul post nu mai presupuneam ce am scris in prima postare aici! PS. Ca sa nu crezi ca lupti pentru o cauza pierduta, ci poate ca o crestere de putere trebuie analizata cu multa cu atentie... exita un topic (in care cred ca stiu ce spun), si cu ocazia aceasta, ..daca o sa fii nevoit sa vrei sa dai ambreiajul nou jos, sau sa il verifici, cum iti sugereaza WIN60, ...topicul meu poate te ajuta inainte de verifica starea ambreiajul nou pentru costul (eventual) al unei noi valva CDV, (daca o strici pe cea veche) poate ambreiajul tau se aseaza/cupleaza mai repede si mai din timp pe volant: Topicul meu Topic creat/inspirat fata de ambreiaje uzate, peste 100k km pe masina, stock.
    0 points
  26. Salut, volantul vechi era tot cu masa dubla. Am schimbat ambreiajul pentru ca nu facea fata cuplului dezvoltat acum de motor, dupa cateva modificari. Am asistat la inlocuire, operatie facuta de acelasi mecanic care mi-a montat si vechiul ambreiaj-stock Daca nu era ceva bine pus, nu intra in viteza etc Tocmai ce am vorbit cu o persoana ce modifica ambreiaje. Mi-a spus ca e normal sa faca asa, pina se rodeaza. 1000-2000 km...sper sa aibe dreptate
    0 points
  27. Coboara de la etajul zece din bisnis senter, iesi din camasa si intra in lumea lor. E absolut normal limbajul dintre ei, adica la nivelul samsarului. E strict problema ta daca tu crezi ca e regizat. Se vede ca nu-l cunosti pe Alex!
    0 points
  28. Simptomele sunt de volant uzat. Poate rulmentul nu a fost motat in pozitia corecta. Volantul vechi era cu masa simpla? De ce ai schimbat sist ambreiaj vechi? Ti-a fost recomandat? Operatiunea descrisa mai sus ai facut-o tu personal?
    0 points
  29. Da la pompa, nu vezi? Ai link-urile pe cartechnology
    -1 points
  30. Electricianul tau mecanic e atat de habarnist incat sa nu stie ca o data scos actuatorul de pe turbina acesta trebuie reglat CU TOT CU TURBINA PE BANC??? :frantics: Nu poti pur si simplu sa umbli la actuator fara ca acesta sa fie imperechiat doar intr-o anume pozitie prin care se pot comanda vanele turbinei. (Wolfenstein, aveam pretentii de la tine, esti membru aici de ceva vreme..) Unii pe risca sa piarda garantia la turbina daca incearca sa monteze actuatorul (separandu-l de turbina, ca sa intre mai usor..) ca nu poate pune turbina la locul ei intr-o bucata..., iar altii schimba actuatoare ca, ciorapii!! :hyper:
    -1 points
  31. Cei care sustin ca nu se poate spala motorul, au si un motiv viabil? Si de ce nu cu jet daca nu indrepti jetul spre electrice iar electricele le imbraci in pungi din plastic?
    -1 points
  32. Toate le-am spalat cu jetul, nu da la injectoare, adica sub capac. Intra apa in locasul injectoarelor si daca va fi nevoie sa scoti un injector e belea. Acolo poti spala cu un spary de curatat frane. In rest da-i cu solutie de curatat motoare, pensula si jet de apa pt clatire, dai de la o distanta mai amre..
    -1 points
  33. Turbina "intra" din momentul cand ai pornit motorul . In functie de turatie si alti parametrii ,e comandata geometria care ,in funtie de pozitia in care o muta actuatorul ,o sa iti dea mai multa sau mai putina "putere".
    -1 points
  34. Ok. Are turbina la M47 actionata electric. OP, la cat zici ca s-a umblat la motor, probabil ca s-a dat si turbina jos.. ai stat tot timpul langa masina? Noi, eu, nu pot sa iti explic tie ce s-a putut schimba la masina ta in 9 luni. Nu esti multumit? S-a umblat la turbina NEAVIZAT? Solutia e mai jos/sus. Stii, eu zic sa o iei dintr-un loc. Si acela este reglarea turbinei pe banc. Iar o data reglata de cineva cu experienta si echipament, uita ca turbina aceea are avea ceva... /pana incepe sa suiere sau ti sa ti se para/crezi ca din cauza ei motorul consuma ulei. E atat de simplu. Hai sa spun altfel. In momentul de fata turbina ta fata de motor/ECU/DDE e ca un cal salbatic ne-domesticit. "Domesticirea" se face pe banc.
    -2 points
  35. 1. Preventiv poti sa o schimbi. Dar daca tot desface atat de multe si alte lucruri uzate la atat de multi km ar trebui verificate/schimbate.. Masina mea are la zi 440736km la zi; distributie si injectoarele din fabrica. Injectoare ma gandesc sa le dau la rectificat.. la varsta masinii mele doar alt motor mai merita.. 2. Poti spala ce vrei sub capota atat timp cat contactele electrice si tot ce actionat electric vor fi protejate cat se poate de mult. Treaba asta nu ar trebui facuta iarna ci vara, ca sa se mai si evapore apa repede. 3. Navigatia masinii nu cred ca se merita avand in vedere anii.. iar pe waze nu il bate nimeni in RO. Cred ca toate informatiile de mai sus le aflai daca foloseai functia search din forum, dar in fine...
    -2 points
  36. Ti-au ramas ceva "piese" dupa asa experienta. Bietul motor.. Ceva invataminte? Sper sa nu o mai patesti.
    -4 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.