Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 11/11/20 in Posts
-
2 points
-
23/10/2020 Key 143735 Km 45404 30/06/2020 Key 143355 Km 35685 14/09/2017 Repair 112764 Km 00657 B & K GmbH & Co. KG, Bad Salzuflen 12/09/2017 Warranty 112764 Km 01277 Job: Positive engagement, delayed, automatic transmission not satisfactory2 points
-
08/05/2018 Key 187880 Km 33294 Key 0 23/04/2014 Key 165881 Km 04947 FOUREL, VALENCE Key 02 points
-
2 points
-
Daca ai telefon in cotiera nu merge alt telefon , știu cĂŁ pare o idioțenie dar așa e ,am incercat timp pe 10 ani sa fac BT funcțional pe vechea mașinĂŁ cu toate variantele de codare posibile .Singura varianta e sa pui alt mulf/ modul Bt in portbagaj și sĂŁ codezi ...2 points
-
Asta incepe sa mai semene a ce trebuie.. https://www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/bmw-ix-brands-new-500bhp-electric-flagship1 point
-
Ăl gĂŁsește instant, nu am fĂŁcut update la idrive.1 point
-
am dat o planetara jos si nu a curs nimic deci era sub nivel si oricum avea 100k, am pus cel mai ieftin ulei si o sa il schimb si la cutie , de acum fac service la ele mai des( max 50k)1 point
-
1 point
-
Recomand Michelin PS4, sunt anvelopele mele de zi cu zi, dar am testat pe Cooper S anvelope Goodyear Asymmetric 5 si au super grip pe uscat, foarte bun raspunsul si pe asfalt umed. Continental Sport Contact 6 le-am testat pe e46 M3, insa datorita comportamentului dubios al suspensie care necesita inlocuire nu mi-am permis sa abuzez anvelopele la capacitate maxima, dar comportamentul lor a fost exemplar.1 point
-
1 point
-
Acum imi aduc aminte ca am mai intalnit si eu odata zgomotul ala dar doar pe viraje, s-a dovedit ca era din diferential, un autoblocant rupt de cox in care se dacalisera saibele shims1 point
-
sambata am montat noul diferential si am rezolvat problema. nu a durat decat un AN de nervi in care am cam incercat tot! am inceput cu planetarele spate.... si tot aici am terminat. acum un an am pus planetare noi pt ca constatasem vibratii pe diferential in zona planetarei stangi. de atunci am schibat muuulllltee... rulmenti, cardan(e), flanse .. planetare fata...telescoape...bucsi sambata cand am dat jos diferetnialul am vazut ca planetara, care acum avea 30ooo km era uzata rau.. avand urme de joc in diferential. bine am avut inspiratia sa iau cu mine si cele vechi (ca. 175ooo km). Vreau sa zic ca am alta masina acum! istoria e mai lunga si nu e locul aici sa intru in detalii, dar ideea e ca totul a inceput pt ca am fost nevoit sa merg ca 300km cu perna stanga sparta, fapt care a condus la uzura diferentialului. l'am deschis acum dar nu vad mare lucru, uleiul era curat..il schimbasem de curand. urmeaza sa'i schimb kitul de rulmenti si sa vad daca se observa ceva.1 point
-
Salut, Ai aici toate informatiile si toate codurile compatibile: https://www.realoem.com/bmw/enUS/partxref?q=613573352741 point
-
Si am trecut la rotile de iarna. Ieri m-am ĂŽntâlnit cu un prieten fan Alfa Romeo. Tocmai si-a luat o Giulia Veloce 2.0t 280 cp (4x4). Am condus-o si eu Ăâ˘i chiar am rĂŁmas impresionat de cum poate sa tragĂŁ, direcĂâşia e foarte ok, mult peste f30. UrmĂŁtoarea trebuie sa fie benzina turbo. 330i sau poate 340 i. Trimis de pe al meu VOG-L29 folosind Tapatalk1 point
-
Update: Am trecut la rotile de iarna, deoarece a inceput sa se raceasca destul de tare vremea. Jante OEM style 397 pe 18'' cu cauciucuri Continental WinterContact TS860 RFT. Se simte mult mai moale directia, insa sta destul de bine la plecarea de pe loc.1 point
-
Kragod nu cred ca are ce sa gĂŁseascĂŁ. Ăntre timp am fost ĂŽntr-o minivacanta la munte. Am ajuns Ăâ˘i la Lacul Bolboci, cu ceva emoĂâşii pe parcurs ca aveam anvelope de vara Ăâ˘i ploua iar temperatura era la 1-2 grade. Trimis de pe al meu VOG-L29 folosind Tapatalk1 point
-
Salutare, La 340xi, am urmatoarele costuri: - RCA: 1800 lei pe an - CASCO: 1450 euro/an cu service partener inclus (reprezentanta bmw Automobile Bavaria/Contempo) - Revizie cu piese cumparate original: 750 lei piesele (7l ulei 0W30 BMW OE,filtru ulei, aer, polen, nu are filtru benzina) + manopera, fara istoric in bord - Am primit oferta revizie la reprezentanta: 2200 lei cu aceleasi piese ca mai sus - Am primit oferta schimb bujii de aprindere la reprezentanta: 1100 lei - Bujiile originale costa ~85 lei/buc, este nevoie de 6 bucati, daca vrei sa le schimbi separat - Impozit 2050 lei (difera de la judet la judet si de la localitate la localitate) Placutele de frana inca nu le-am schimbat (nu o am de foarte mult timp), insa vor urma cele spate (o pereche de placute spate este cam 380 lei pe original). Am sistemul de frane M-Sport (cu etrieri albastri), si il recomand cu toata inima. Am avut un f30 335xd fara frane sport, si este o diferenta enorma pe franare. Consum: medie de 11-12L/100km. La forja urca spre 20L/100km, dar merita. Sunetul de 6 cilindri este...wow. Masina am prezentat-o si aici pe forum: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/190614-f30-340i-xdrive-2017-mppsk/1 point
-
E dublu pretul cerut, mai mult de 4000 ron nu are de ce sa te coste cu kit de origine.1 point
-
Exact ce spuneam mai sus, si am spus-o si in alte dati! 133.000km si 4 schimburi de ulei, cand defapt trebuiau 8 schimburi la 15.000km. Daca-ti place masina, o iei, pui distributie noua si o servisezi corect de acum inainte.1 point
-
Din punctul meu de vedere, ideea este destul de simpla: Ti-ai luat masina cu, sa zicem, 150.000km, verifici la reprezentanta CATE schimburi de ulei au fost facute pana la acel nr de km. Daca au fost doar 4-5 schimburi de ulei efectuate, schimbi distributia si stai linistit dupa, binenteles schimband uleiul dupa la maxim 15.000km. Daca au fost mai multe schimburi de ulei, gen 8-9, atunci ai sanse mari ca lanturile si patinele sa fie foarte ok si sa reziste mult si bine. Degeaba schimbi distributia cu reperele noi daca dupa, faci schimbul de ulei la 30.000km. In maxim 100.000km este si aceasta praf!1 point
-
Salut, Iti pot spune din experienta personala ca posesor de B47 150 cai. Distributia am schimbat-o la 210.000 km in Ianuarie 2019 fara nici un zgomot sau simptom specific. In prezent masina are 233.000km si merge foarte bine. Mi s-a parut de bun simt la km aia sa schimb distributia sa nu stau cu stres. Acum fiecare face cum considera ca este mai bine.1 point
-
e mult de discutat.. si un motor in care lasi uleiul neschimbat merge mult si bine.. pana crapa. la cutii mai e o diferenta.. daca are o motorizare mai mica, care are cutie idetintica cu o motorizare mai mare, sa zicem el are cuplu maxim 200 si cutia suporta 300 ( se intampla des asta) .. cutia e solicitata mult mai putin, deci rezista mai mult si in conditii dinastea adverse, gen ulei neschimbat.. foarte bine ca inca merge, dar asta nu inseamnaca ca poate sa ignore schimbul de ulei.1 point
-
expertiza reprezentatelor bmw in cutii este spre 0, daca le zice ceva testerul ok, daca nu nu, ei nu repara nimic la cutie ci doar inlocuiesc cu totul. nu o sa aibe nici o scula specializata cata vreme ei nici nu recunosc necesitatea schimbului, in vreme ce documentatia ZF o cere in mod explicit. Ziceai ca ai documentatii etc.. mai citestele putin mai atent.. Mergi apoi intr-un service ZF, sau in orice service din vestul europei mai rasarit, gen sa fie mai mare de 2 masini, si o sa vezi pompa de flush.. In romania nu stiu daca sunt 3 de astfel de pompe.. asta nu inseamna ca daca nu ai tu sau reprezentata bmw nu e ok sau nu e recomandat..1 point
-
0 points
-
Aici se vorbeste de N47. Oare trebuie sa amestecam opiniile despre B47 in sutele de pagini despre N47?? Fa un topic separat. Sa spun totusi, ca ma intereseaza si pe mine. Raspunsul general este: e un motor prea nou. De aici tragi singur concluzia. Peace.-1 points
-
Ali, inregistrarea bateriei nu este una si aceiasi cu, codarea. Alexandru", sincer nu am stiut ca spui mai multe lucruri despre EXPERIENTA TA la BMW.. de dat din tastatura si smecherii toti ne pricepem.. Cred ca mai sus te descriai pe tine. (In afara de comentarii la greu pe tema Covid19, altceva nu produci pe forum) Eu sunt rabdator, vreau sa vad Procedul de CODARE cu ISTA-D! Nu va las, stat linistiti. Sunt rabdator pentru ca eu nu stiu si astept sa fiu educat.-1 points
-
-1 points
-
Inclin sa cred ca daca B47 are adblue (stiu e gramada de probleme cu sist in sine) atunci FAPTUL CA ULEIUL NU SE MAI CONTAMINEAZA cu motorina, asta nu poate decat sa prelungeasca viata distributiei lui B47. Ca lanturile sunt tot in acelasi loc... materialele probabil sunt aceleasi, intinzatoarele tot acolo puse.. asa ca numai ungerea lantului un pic deficitara (din ulei contaminat..) poate scurta viata lui. Nu-i cazul la B47 cu Ad-Blu.. parerea mea.-1 points
-
Eu as lua in calcul si varianta unei masini cu mai putini km dar un pic mai veche si asa te incadrezi in buget. Asa ai sanse mai mari sa stai linistit. Dau un exemplu, decat an 2015 cu 200.000 km mai bine an 2012 sub 100.000 km Exemplele pot continua, desigur. Oricum nemtii le dau mai departe dupa cativa ani, astia merg cu ele, nu se uita.-1 points
-
Probabil o sa iau multe minusuri la postarea asta , dar nu conteaza.....eu nu as fi luat o masina ca asta, din foarte multe puncte de vedere. de la aspect, pana la stare tehnica, pentru mine e.....-1 points
-
Cand o sa tragi linie la sfarsit, o sa vezi ca iesi mai scump decat daca ti-ai lua o masina pusa la punct. E de apreciat, totusi, ca incerci sa o aduci pe linia de plutire....chiar daca o sa manance multi bani. Spor la treaba!-1 points
-
Salutare , motorul asta N47T in afara de schimbarea lantului mai are vreo problema? Si inca o intrebare ...s-a rupt cuiva acest lant sau este un zvon aruncat de vreun mare specialist-1 points
-
"La diferential 75W90 daca e normal si 75W140 daca e autoblocant" ulei diferential -> inca din 2006 : http://www.bmwclub.ro/forums/topic/6018-ulei-diferential/-1 points
-
Totul este perfect. Nu dadeam informatii daca nu era ok din toate punctele de vedere.-1 points
-
Salutare !PT 116i/2004 N45 1.6i ce ulei Castrol folositi?5w30 dar care? CASTROL EDGE TITANIUM LL 5W30 5L ? Nu vad sa zica de norme LL04. Pe site-ul castrol se vorbeste de un Castrol EDGE 5W-30 M care nu il gasesc pe site-urile "cunoscute". Ma poate cineva lamuri?Multumesc,-1 points
-
Nu conteaza varsta mea si am un bmw x3 din 2011 F25-3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00