Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 11/15/20 in all areas
-
Masina s-a vandut la mine in oras. Sa o foloseasca sanatos cel care a cumparat-o (f incantat de optiunile masinii, iar legat de webasto a zis ca ii va fi f folositor, avand 2 copii mici).2 points
-
Cumpara niste saculeti de silicagel si baga-i in far Si eu am avut ceva condens dar de cand am facut asa a disparut complet1 point
-
De acord, cine face modificarea asta trebuie sa isi asume toti pasii, deci sa isi aloce timp si pentru reglaje. In rest lucrarea colegului pare una reusita, lumenii sunt acolo. Ma bucur cand vad pe cineva ca modifica o masina si nu o lasa stock. M-am gandit si eu la a trece de la xenon la led, dar din cu totul alte motive. Eu am o obsesie pentru demon eyes si daca as putea evita sa dau gauri in far ar fi un mega win. Dar momentan nu am timp de research pentru acest mic proiect, ca sa iasa corect. PS. bine ca nu ai primit amenda de la NASA, sigur nu mergea platita pe ghiseul.ro1 point
-
Am pus la fosta masina xenon. Cand a venit noaptea toate bune si frumoase, niciun flash din fata. Dar cand dadeam de mai mult intuneric parca nu luminau asa de bine. M-am dus pe stredute intunecate si necirculate, sa vad ce se vede. Vorba ta @ngl ... orbeam avioanele. Noroc ca nu am primit amenda de la Tarom si NASA. M-am apucat si am reglat farurile. Dupa 3-5 incercari, la perete, cu repere, am reusit. Rezultat.... luminau super, clar, nu deranjam in trafic, dar m-am straduit ceva pt asta. Consider ca reglajul farurilor face parte din siguranta ta si a celorlalti alaturi de frane ... etc. Sunt multi pt care nu conteaza unde bate lumina lor, dar injura si flashuiesc daca vine altul cu lumina in ochii sai. Singura rezolvare nu e acel flash din partea ta, ci sa mergi la un reglaj corect.1 point
-
Am mai vazut oameni care si-au pus led si orbesc pe faza scurta si avioanele. Dupa cum ai descris primul tau test drive, pare ca si ale tale se comporta la fel, deci colegul care iti ureaza sa te intalnesti cu RAR-ul nu cred ca este invidios ci doar isi doreste sa poate iesi noaptea in siguranta fara sa fie orbit de cineva ca tine, care poate desi a avut intetii bune, sa isi creasca siguranta cu niste faruri mai puternice de fapt a obtinut opusul. Cand il orbesti pe cel din contrasens ai sanse foarte mari sa il cunosti foarte intim dupa o coliziune frontala ca el saracul nu mai vedea nimic, iar tu ca un zeu al luminii i-ai dat si faza lunga sa ii linistesti flash-urile. Exista un motiv pentru care astfel de modificari sunt ilegale, si acel motiv nu este invidia.1 point
-
Weekendul trecut am avut de munca... am gasit la cineva un plafon M complet si am zis ca nu pot sa il ratez, prin urmare m-am pus pe dezechipat. Am avut de lucru cam 4 ore demontat + montat tot ce se vede in poze ma declar multumit ca am finalizat tot interiorul de pachet M. P.s Masina a mai primit o revizie completa cu filtre + ulei oe tot la bForce 194.500 km.1 point
-
Cel din sens opus ma vede in dujmanie...am iesit in seara asta la o proba si mi-a dat un "domn" mancatz-as niste flashuri ca, deh....se grabea...si-apai i-am dat si eu sa nu se mai grabeasca...si...s-a oprit ( apropo, am si lupe bixenon ) mi-e lene si frig sa mai ies acum, dar o sa postez niste fotografii ...probabil maine seara... Cat despre halogenul vechi...avand in vedere lupele noi, era cam degeaba.. dadea mai mult o pata de culoare1 point
-
1 point
-
Ca de obicei, deviem tare de la subiectul topicului. Cel care a deschis topicul sa faca update cu ce a constatat si daca a verificat ce i-am zis eu.1 point
-
nu trebuie sa schimbi bratele (basculele) ca sa schimbi pivotul exterior (la roata) in 90% din cazuri bataile sunt din cauza jocului de la respectivul pivot (la roata) si de la bucsele din capul basculei. pivotul se schimba foarte usor (cu cunostinte medii de mecanica si sculele potrivite). se demonteaza bascula de pe masina, se verifica jocul la pivoti se taie (scoate) tabla de protectie de sub respectivul pivot si se depreseaza pivotul din bascula, se curata putin cu peria de sarma si se preseaza pivotul nou care este un produs MEYLE/HD. la bascule este si mai simplu (nu tai nimic, doar depresezi bucsa veche si presezi bucsa noua la loc respectand semnele de marcaj). per total este o operatiune simpla... atata timp cat exista scule si pricepere. bafta !1 point
-
Cu mare bucurie va anunt ca pivotii de pe bascula se schimba individual. Nu conteaza ce brate aveti pe masina fie meyle fie alt model. se da jos bratul(bascula) se scoate pivotul vechi la presa sau in cazul meu la baros(iasa usor nu a speriati) se scoate ATENTIE bucsa din interior?(uitati-va bine ca sigur este) si apoi se intoduce pivotul nou meyle, se capseaza capacul de jos cu un ciocan si un dorn si gata bratul. PRETURI: brat nou de la 600 pana la 1000 de lei pivot 56 lei comandat la meyle si vine prin fan curier Faceti un calcul? scapam ieftin,nu?1 point
-
Am schimbat cel de la roata pt ca celalalt inca e bun. Nu trebuie alezat nimic. dupa ce scoti pivotul vechi vezi ca pe interior ramane o bucsa de 3 milimetri aproape ce nu iti dai seama. o scoti si masori din nou si vezi ca iti da exact dimensiunea pivotului meyle. Si sa nu crezi ca dai cu barosul si se fisureaza ceva pt ca lovesti chiar usor sa il scoti pe celalalt. mecanicul asta nu avea presa functionala in ziua aia si de asta am recurs la baros. dar e cel mai bun mecanic din zona si chiar nu imi fac vreo problema mai ales ca am stat langa el si am vazut fiecare operatie. Bafta1 point
-
sau mai poti sa sudezi pivotii si bratele de caroserie si ai scapat definitiv. :twoup: :) :twoup: Ma prieteni, voi faceti ce vreti asta e treaba voastra dar bmw utu meu are 150 cai 118.000km si dotari cate o vrut ei sa-i puna, dar ca sa dau niste milioane in plus e chestie de bun simt fratilor si de logica si bani aia mai bine ies pe autostrada pe germania si ma simt si eu bine, nu? Noi avem o vb: fi destept ca sunt multi prosti in jur!!! Pivotii sunt originali meyle+bratele originale care au fost montate pe masina+o presa si un mecanic bun si ai ieftin. In cazul meu a lipsit presa dar cum pivotul vechi iasa chiar usor e bun si un ciocan mai mare. Pivotul de e 46 pt cei ce nu stiu are se se baga de jos in sus in brat. in partea de jos are un guler considerabil iar sus intra chestia aia de la roata si apoi o piulita care se STRANGE si chiar nu are cum sa iasa de acolo. Si daca masori pivotul nou care are 48,5mm si lacasul din bratul original 48'2 mm imi dai mie dreptate si nu mai bagi bani in buzunarele altora si dai o tura si pe autostrada in germania. Multumesc de intelegere si scuzati cuvintele mai dure. pivoti gasiti la o firma din bucuresti: e-bmw.ro Despre ce masina vorbesti?La e36 se schimba individual,iar la e46 din cate stiu se schimba doar daca bratul este MEYLE,Daca bratul e original sau alt producator nu se schimba. Scuzati intarzierea raspunsului. Am facut un drum de spania 7300 km cu pivotii noi. Nu vorbesc doar sa incurc lumea. La randul meu am aflat de pe net despre experienta unuia cu e 46 si am incercat. Tin sa precizez ca mecanicul care a schimbat pivotii este cel mai renumit din zona Hanz Bauer Orastie Hunedoara. La mine au fost bratele originale si se potriveste perfect. Intre meyle si originale diferenta este bucsa care se inlatura la originale si ramane exact loc pt noul pivot meyle 56 lei. daca aveti nedumeriri va ajut 0721155657 e-BMW.ro o firma din bucuresti. spune-ne daca ai reusit si cat te-a costat sa nu mai cheltuiasca si altii. mersi1 point
-
Despre ce masina vorbesti?La e36 se schimba individual,iar la e46 din cate stiu se schimba doar daca bratul este MEYLE,Daca bratul e original sau alt producator nu se schimba. Scuzati intarzierea raspunsului. Am facut un drum de spania 7300 km cu pivotii noi. Nu vorbesc doar sa incurc lumea. La randul meu am aflat de pe net despre experienta unuia cu e 46 si am incercat. Tin sa precizez ca mecanicul care a schimbat pivotii este cel mai renumit din zona Hanz Bauer Orastie Hunedoara. La mine au fost bratele originale si se potriveste perfect. Intre meyle si originale diferenta este bucsa care se inlatura la originale si ramane exact loc pt noul pivot meyle 56 lei. daca aveti nedumeriri va ajut 07211556571 point
-
Cum adica sunt topite? Vino cu mai multe detalii, poze eventual. Ce putere au becurile care sunt acum? Nu are cum calculatorul sa bage mai mult voltaj. S-ar fi ars becurile inainte sa se topeasca ceva. Pe becurile din stopuri e trecuta o valoare marcata cu W. Cauta si spune. Sau altfel, 21W e puterea becurilor de stop la masina aceea. Orice altceva mai mare topeste..0 points
-
Daca nu iei in brate primul copac sau cap de pod, presupun ca da.-1 points
-
Vrajeala cu long life oil este pentru flote Ăâ˘i persoane care ĂŽĂâ˘i permit sa ĂŽĂâ˘i schimbe maĂâ˘ina când a ieĂâ˘it din garanĂâşie, ĂŽnsĂŁ din cât am mai citit Ăâ˘i eu principala cauza a ruperii lanĂâşului la n47 este data de intervalul prea lung de schimb al uleiului. Mi 30k mi se pare enorm de mult pentru un schimb de ulei, fie Ăâ˘i mers exclusiv ĂŽn exterior, nu mai zic de carburanĂâşii Ăâ˘i calitatea de la noi, praful de pe Ăâ˘osele Ăâ˘i din oraĂâ˘e etc. Acum fiecare face cum vrea cu maĂâ˘ina lui. Sent from my SM-G965F using Tapatalk-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Salutare , motorul asta N47T in afara de schimbarea lantului mai are vreo problema? Si inca o intrebare ...s-a rupt cuiva acest lant sau este un zvon aruncat de vreun mare specialist-1 points
-
MĂŁ, dacĂŁ tu mergi noaptea doar cu faza lungĂŁ, nu știu care din noi 2 are o problemĂŁ; Mi se pare cĂŁ ești puțin cam troll, așa...zic și eu...ți-a zis cineva, ceva ? Te-ai trezit sĂŁ te bagi ĂŽn seama cu comentarii aiurea, zici cĂŁ ești pe farcebook...nu ĂŽmi dau seama, ce nu-ți convine ? :logik:-1 points
-
Aaaa...voi ati citit fraza in care am specificat ca am XENON OEM ? Deci, un cunoscator ar deduce si faptul ca am AUTOLEVELING :getlost: ceea ce, practic, ma impiedica sa ii orbesc pe cei din sensul opus. Iar aceasta modificare pe care am facut-o e in primul rand pentru vizibilitatea mea, in CONDITII DE LUMINOZITATE SCAZUTA. 2. Acele fotografii, daca ati avut timp sa le analizati ati fi observat ca sunt facute intre-o zona rurala, ceea ce inseamna ca drumul nu e chiar ca la Monza, iar aparatul foto e un telefon din 2015 care nu chiar se ridica la performantele unei camere foto PROFI :shifty: ...asa ca, cei care au impresia ca ii deranjez satelitii lui Musk sunt bine veniti sa vada cu ochii lor aceasta „atrocitate” ”ilegala” ”deci, care este...”...-1 points
-
Vand masina personala BMW Seria 3 F30 versiunea 320d Sport Edition 135kW - 184cp, motor diesel Euro 5 1995cmc, Cutie de viteze automata ZF Sport cu 8+1 trepte, Navigatie Profesionala – mare, prima inmatriculare sept 2013, iar pana acum a parcurs aproape 126.000 km. Pretul este de 16.000 euro Povestea ei inca de la cumparare o puteti urmari aici: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/180655-minunatul-f30-320d-184cp/ Poze curente gasiti in anuntul de pe autovit: https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-3-ID7GEyEK.html?isPreview=1 Se vinde cu jane pe 17 inch model 392 si doua randuri de anvelope RunFlat, cele de iarna sunt Nokian WR3 225/50R17 iar cele de vara sunt Pirelli P7 Cinturato 225/50R17. Este Sport Edition, cu scaune din piele naturala Sport cu aer adaptabil pentru suport lateral si extensie pentru coapse, suspensie Sport cu modul de condus Sport+ (pe langa EcoPro, Comfort si Sport), masina este foarte bine intretinuta iar schimburile de consumabile au fost facute la timp (am pastrat facturile). Sunt al doilea proprietar al masinii (primul in Romania), am achizitional masina in iunie 2017 din Belgia de la persoana fizica. Urmatoarele schimburi de consumabile, conform computerului masinii, sunt: Lichidul de frana: iulie 2021 Uleiul de motor: iulie 2021 sau peste 8.000 km Vehicle check (verificarea masinii): iulie 2023 sau peste 28.000 km Placutele de frana spate: peste 32.000 km Placutele de frana fata: peste 50.000 km Optiunile pe care le consider a fi cele mai importante (cu codurile aferente) sunt: 2TB Sport Automatic Transmission/ Cutie de viteze automata ZF Sport cu 8 trepte 609 Navigation System Professional/ Navigatie Profesionala – Mare 7AC Sport Line/ Editie Sport Line 2A6 17" Wheels Double Spoke 392/ Jante 17 inch model 392 481 Sport Seats Driver & front Passenger/ Scaunele din fata model sport din piele naturala cu cusatura rosie 494 Seat Heating Driver & front Passenger/ Scaune incalzite 255 Sports Leather Steering Wheel/ Volan de piele Sport (cu padele si cusaturi rosii) 534 Automatic Air Conditioning/ Aer conditionat automat – Clima cu doua zone 521 Rain Sensor/ Senzori de ploaie 522 Xenon Light/ Faruri Xenon 544 Cruise Control With Braking Function/ Pilot automat cu functie de franare 507 Park Distance Control (pdc), Rear/ Senzori de parcare spate 502 Headlight Washer System/ Sistem pentru spalarea farurilor 563 Lights Package/ Pachet de lumini 7VB Comfort Package/ Pachet Comfort Nu ma intereseara schimburi. Masina poate fi vazuta in Bucuresti. Numai bine!-1 points
-
-2 points
-
Nu ai de ce sa iti faci griji. Cu atat mai putin ca auzi arcul doar cu motorul oprit. In cel mai rau caz vreodata.. o sa curga cilindru receptor din fata pedalei.. dar nici ala nu va curge sa te lase chiar in drum..-2 points
-
Se aude cand apesi pedala ambreiaj? E rulmentul de presiune al ambreiajului. Este uzat, va trebui schimbat; cel mai bine cu tot cu ambreiajul.-2 points
-
Nu conteaza daca nu face la capat, conteaza daca face pe cursa. Ambreiajul trebuie apasat inainte de a porni de pe loc. Atat timp cat incepe sa se auda pe cursa apasarii abreiajului acela este rulmentul de presiune. Poti iesi din iarna asa dar nu mai amana prea mult.-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00