Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 11/24/20 in Posts
-
Nici eu nu sunt fan SUV-uri, nu am cumparat niciodata desi am avut in vedere si Tuareg si X5 de-a lungul timpului, mereu m-a oprit cate ceva sa aleg Suv. In primul rand pretul care e mereu mai mare fata de ceea ce ofera si nici nu puteam justifica nevoia de o caroserie asa mare pentru nevoile mele. Am condus noul G05 3.0d dar si GLE (faceliftul la ML), iar noul X5 cu pachet M, frane M, jante pe 22 parca, mi s-a parut foarte asemanator cu o berlina in comportament. Frana bine, accelera bine si statea foarte bine in curbe. Mie mi se pare ca au evoluat mult SUV-urile la capitolul feeling la volan fata de modelele de acum 10-15 ani cand chiar te simteai ca in autobuz. In astea moderne parca nu e chiar asa. Culmea e ca noul X5 atat cat am mers cu el mi s-a parut mai rigid decat G30-ul meu. GLE (faceliftul la ML) iti da senzatia ca stai mai sus si e mult mai comfortabil cel putin cel cu care am mers eu avea perne si jante de 21 parca. Oricum nu am sa inteleg obsesia multora de a cumpara SUV, mari mici medii, romanul a facut o pasiune pentru ele.4 points
-
Ăți recomand un arbore cotit SH original cu garanție de 30-90 zile( ĂŽl verifici si pe banc ca sa fie cum trebuie) nu pune nimic aftermarket când e vorba de piese de genul.3 points
-
Arata-mi un F30 335D cu tractiune spate te rog frumos. https://www.bmwblog.com/2020/10/05/2021-bmw-m340d-test-drive/ - "The diesel engine is equipped with the BMW TwinPower Turbo technology and is capable of reaching a maximum torque of 700 Nm, fully available between 1,750 and 2,250 rpm" https://www.topgear.com/car-reviews/bmw/3-series-touring/m340d-mht-xdrive-5dr-step-auto/first-drive - "And yet, here it is. The M340d. The twin-stage turbocharged engine has been breathed on," https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_3_Series_(G20) - M-as gandi putin mai bine inainte sa ii spun cuiva ca e pe langa. In primul rand, F30 340i nu este BIturbo. Are o singura turbina de tip twin-scroll. Spui ca vei avea probleme la service-uri. Ai detinut vreun F3x si ai avut probleme, sau pe ce iti bazezi presupunerea asta? Eu nu am avut nici o problema la service nici cu F30 335xd, nici cu F30 340xi. La G-uri este posibil sa fie mai multe benzinare, dar nu acum. Cate G20-uri 320i/330i/M340i vezi pe strada? Care e diferenta de pret la momentul actual intre G20 si F30? Una e sa dai 30k euro pe o masina, alta e sa dai 55k euro. Mi se pare ciudat ca ai atitudinea asta zeflemista, si imi spui mie ca vorbesc fantezii, cand eu doar mi-am spus parerea din punctul de vedere al unui posesor de F30, pentru a avea o discutie constructiva.2 points
-
E foarte ok pretul..totusi sunt curios cat ai dat pe masina daca ai bagat deja 5.500lei in ea.2 points
-
Scurt update la aproape 10.000km: - a aparut un zgomot la roata fata stanga, in special cand sunt pe loc cu rotile virate stanga si misc de volan, zici ca se rupe ceva pe acolo. N-am apucat sa merg la service inca sa vad ce e, dar mi se pare muuuult prea devreme pentru probleme tehnice de genul asta - anvelopele de vara Hankook sunt o rusine, patineaza ca toti dracii si pe uscat...iar daca e putin umed pe jos, mazga sau ceva, orice acceleratie se lasa cu intrat ESP - presul de la sofer aproape are gaura in el de la calcai unde tii piciorul drept, nu cred ca apuca 15.000km - sistemul de auto hold e dubios si incomod de folosit...trebuie sa apesi tare frana ca sa se activeze cand esti pe loc. La BMW se bloca automat cand se oprea masina pe loc, mult mai eficient si intuitiv - cutia de viteze nu se ridica nici pe departe la performanta celei de pe G30, da gherle frecvent si se balbaie nestiind ce sa faca, plus uneori ceva socuri dubioase la schimbare, preponderent la mers prin oras - interiorul crem partial de textil a fost o mare greseala, se murdareste si se pateaza extrem de usor. Centura de siguranta de la sofer deja e semi neagra. Probabil full piele era mult mai usor de curatat periodic - consumul este cam cu 2l la suta mai mare decat la G30-520d de 190CP, atat in oras cat si la drumuri lungi pe autostrada Nu are sens sa mentionez partile pozitive, e o masina noua si merge ca atare. Dar orice chestie negativa parca are un impact mult mai mare.2 points
-
Multumesc frumos! Categoric feedbackul meu este si un pic subiectiv cred, fiind totusi fan inrait BMW...care a vrut sa incerce si altceva Insa strict intre cele doua, cu dotarile pe care eu le-am configurat, mi se pare ca seria 5 ofera mai mult pentru un cost mai mic. Dar e vorba si de gusturi, ce asteptari are fiecare de la o masina, ce preferinte...etc Intre timp, imi fac de lucru cu "bestia" :frantics: Mai am putin si inlocuiesc toate piesele cu unele noi2 points
-
1 point
-
1 point
-
cel mai bine e sa iei nou as zice, da, e mai scump dar ai liniste. Cred ca problema e cauzata de pompa de ulei, parca am vazut un scurt film pus de cei de la Completechip despre chestia asta cu pompele de ulei la motoarele astea. Nu as lua nou de la cei din Turcia, posibil sa fie tot reconditionate, iar garantia aia de 30 de zile spune mult. Oricum, in functie de cat ai mers asa cu ea, curata bine motorul cu cateva schimburi de ulei sa nu iti ramana span prin el.1 point
-
E de inteles nevoia de spatiu, de portbagaj mare, de garda la sol si de 4x4. Exemplu, stai la munte, ai casa prin creierii muntilor si mai ai si vreo 2-3 copii, ce o sa iei ? Daca iti permiti ma refer, clar SUV-ul e alegerea logica. Alt exemplu, traiesti in mijlocul Bucurestiului, ai 21 de ani, fara copii, fara nevasta si cel mai voluminos "pachet" pe care il iei cu tine e vreo gagica...are rost sa iei SUV? Inca o treaba pe care o remarc in ultima perioada este ca femeile, chiar si cele tinere, aleg sa isi ia SUV-uri, chiar dintre cele mari. Care e treaba ? Femeile are trebui sa aiba gusturi mai rafinate, inteleg un Macan se potriveste la o femeie, dar ma minunez cand vad femeie conducand GLS. Si abea le taraie prin trafic, nu stiu sa le parcheze, etc.1 point
-
Tatal meu detine un BMW X6 E71 35d, ocazional o mai conduc si eu, mai ales la drumuri lungi. Spre comparatie cu E93-ul meu, este o masina foarte confortabila. X6-le sta foarte bine-n curbe, pleaca bine de pe loc si nu ma oboseste deloc la drum. Clar daca voi vinde vreodata E93-ul, voi trece la un SUV.1 point
-
multi cu SUV au familie ,masina e f practica ,nu inteleg comentariile ,ce mare smecherie sa ai suv si cum e asta opulenta ? X6 X5 masini care arata f bine ,ce leg are volumul ,inaltimea . E chestie de nevoi ,gusturi ca in orice altceva .1 point
-
Ai dreptate: din experienta mea cu suv-urile(si am avut 2 x6-uri) clar sunt mult mai rigide decat turismele, cel putin decat seria 5, de 7 nici nu mai vorbesc. In opinia mea sunt foarte bune, doar sa iti adaptezi alegerea nevoilor tale, mediului frecventat, drumurilor, etc...1 point
-
Marea majoritate au in cap “ imi iau gip boss”, e vorba de opulenta, smecherie, grandomanie cum a fost si treaba cu “‘masinile strĂŁine” in 2000. Asta e romanul.1 point
-
Recomand sa pui doar dimensiunile trecute pe stalp, aceeasi marca de anvelope toate 4, iar daca alegi normale si nu runflat, atunci neaparat sa fie XL. Extra Load la cele normale te ajuta mult in manevrabilitate si stabilitate. De asemenea, sa inversezi intre ele anvelopele de la un sezon la altul. Cel putin in cazul meu, F10, le toceste putin-putin mai mult pe fata decat pe spate, chiar daca sunt identice toate 4 ca marime si brand. Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Masinile din link sunt din USA. Tot ce este importat din state sunt masini care au fost declarate dauna totala, in special tsunami, inundatii, uragane, etc. Nu ma intereseaza nimic ce e din state, multumesc de link totusi. Vreau doar masini din reteaua BMW, pentru ca vreau sa fie in garantie si sa o iau in leasing. Am mai gasit cate ceva pe mobile, dar nu vreau sa dau 30k pe masina cash, de aceea nici nu m-am mai uitat. Pe site-ul BMW din Germania cu auto rulate, am mai gasit cate ceva, chiar si cei de la Bavaria mi-au gasit, dar sunt slabe ca dotari, au ele ceva, dar nu ce vreau eu. Mai astept, nu vreau sa ma grabesc si apoi sa imi para rau... Cat despre recomandarile voastre, e frumos si un G, insa nu mi-as permite decat un motor de 2 litri si nu foarte dotat, asa ca raman la F30 facelift. Un 340i xdrive, pachet M, pana in 50k km este suficient pentru mine vreo 3 ani.1 point
-
Cred ca la interior Audi A6 este cel mai bine lucrat dintre toate. Ergonomia si usurinta in utilizare le gasesc net superioare la seria 5, eu personal nestiind cum o sa ma descurc in mers cu acele touch screen pe care le are A6. Pana la mijloc de decembrie sper sa rezolv si eu cu leasingul. Am cochetat cu tot felul de tractoare ca X5, Velar, GLC coupe, Touareg, chiar si X4, in ideea de a mai schimba stilul de masina. Dupa ce am condus X5 si mi s-a facut scarba si apoi Velar, am renuntat total la ideea de SUV. Din pacate si la mine, ca si la tine, e o miscare sideways, neexistand un upgrade real. Doar ceva dotari in plus si un motor mai puternic. Daca as fi avut acum F10, as fi fost destul de entuziasmat de schimbare.1 point
-
La F-uri nu exista 335D, doar 335xd, cu tractiune integrala. 340i insa exista, asta daca autorul postarii doreste doar tractiune spate. Am avut timp de 2 ani F30 335xd, iar de 2 luni am achizitionat un F30 340xi. Din punctul meu de vedere, diferenta intre cele doua tine de mai multe aspecte. In ceea ce priveste exclusiv motorul, 335-ul de pe F-uri are N57-le cu doua turbine, iar 340i-ul are motorul de generatie noua, de tip closed deck, B58, care este si pe G20 M340i (insa cu mai putini cai stock, 326 fata de 374). G20 M340d are B57, deci alt motor fata de F30. Asadar nu inteleg exact de ce recomanzi diesel-ul pe f-uri, din moment ce la benzina au trecut de pe F-uri la generatia noua de motoare cu seria "B". A nu se intelege gresit, am doar cuvinte de lauda pentru N57-le cu doua turbine de pe 335, este un motor foarte echilibrat, cu mult potential si o plaja de cuplu foarte mare. Cea de-a doua turbina ii permite sa urce in 5000-5200 de turatii pentru a mai inchide power-gap-urile dintre schimbarile de trepte. Eterna dilema diesel vs benzina eu zic ca nu se poate incheia cu "x e mai bun". Fiecare are avantaje, fiecare are dezavantaje, depinde ce doresti sa iti ofere masina. Sunetul de la o benzinara nu il vei putea avea niciodata de la un diesel, indiferent ce active sound exhaust pui pe el. Consumul de la un diesel cu putere similara nu il vei putea egala cu o benzinara s.a.m.d. Fiecare alege ce isi doreste. De curiozitate, ce relevanta are faptul ca valoarea cuplului dezvoltat de un 3.0 diesel twinturbo de 340cp si 700Nm se apropie de 4.4 benzina cu 625cp si 750Nm? Plajele de turatii la care se livreaza cuplul si puterea sunt complet diferite.1 point
-
Nu inteleg de ce nu cauti direct in Germania, pe siteul de SH al BMW sau chiar si pe mobile, la dealeri mai rasariti. In Romania sunt foarte putine de 3 litri benzina. Ai o piata mult mai diversificata in Germaniasi pretul s-ar putea sa fie mai mic decat in RO. Daca as avea optiunea inca o data, as cauta F10/F30 cu suspensia adaptiva daca as avea orice fel de pretentie de sportivitate. Posibil sa fie o solutie si varianta cu bare stabilizatoare, dar inseamna sa umbli la masina cum o iei. Sunt curios din ce motive faci recomandarea. Din cauza masinilor in sine sau a motoarelor?1 point
-
In tara, si daca ajungi la revizie la reprezentanta, sunt sanse sa nu stie prea multe despre motor. Ei vad destul de rar vad motor de 3 litri benzina. Oricum cea mai buna idee e sa cauti in Germania, pe langa ca e oferta mai mare, sunt sanse sa iesi mai bine ca bani. Legat de suspensia adaptiva, mie mi se pare ca face toti banii la o masina care se doreste sportiva. (exclus X5 si alte SUV-uri) Fara suspensie adaptiva sau sport, F-urile sunt barci care nu prea te incurajeaza sa mergi tare.1 point
-
Hm...nu gasesc nimic din ce vreau eu in tara. Atat 335 cat si 340 sunt foarte rare, iar din cele care sunt, astea de USA nu ma incanta deloc. De asemenea am fost la Bavaria, nu au nimic in retea de genul asta. Majoritatea sunt 320d. Cred ca cea mai buna varianta ramane sa ma duc in Germania.1 point
-
Eh cum poti sa spui ca nu are legatura? Are foarte mare legatura...automatizarea este gandita tocmai pentru a reduce costurile oriunde se poate, asta e scopul final. Pe o parte se taie din cost la materialul brut folosit (gen calitatea plasticului), pe alta se taie la procesul de manufacturare, iesind un produs finit slab finisat, neverificat la standarde mai inalte, etc... Toata economia e bazata pe consum...si da, poate toata lumea e fericita...mai putin planeta, ca ii mancam din resurse intr-un ritm galopant si dupa parerea mea total inutil. Nimic nu se mai repara, totul e conceput sa tina putin, apoi sa fie mai avantajos din punct de vedere financiar sa cumperi nou si produsul vechi la gunoi. Sau ma rog, in tarile mai slab dezvoltate unde exista o piata...si apoi la gunoi.1 point
-
Da, am pus suspensia airmatic...care e faina tare. Intr-adevar masina e mai confortabila decat G30-ul cu suspensia M sport si scaunele sport. Coloana mea imi multumeste Ma asteptam totusi la clasa asta sa fie folosite materiale mai de calitate si inchegata mai bine. Aia e, pentru emotii isi face treaba cu brio vechitura de peste 30 ani1 point
-
Sa o stapanesti sanatos, foarte frumoasa!!! Referitor la nemulutimirile legate de partea de calitate, in speta pot spune ca sunt putin cam dezamagit de seria 5 G30, cel putin de a mea si fac referire aici la plasticul de pe bord, faptul ca apar zgomote la instalatia de climatizare cand este AC-ul pornit ...la F10 nu am avut aceasta problema si tare ma deranjeaza.1 point
-
Multumesc pentru aprecieri. Astea sunt cateva poze pe care am apucat sa le fac pana acum. Din pacate sunt un pic dezamagit de anumite optiuni si de "ieftineala" care se simte la anumite capitole unde nu te astepti la clasa asta, dar sub nicio forma masina nu e rea. Am vrut sa incerc ceva orientat spre confort si asta am primit. Trebuie sa ma si obisnuiesc un pic cu masina, cu comenzile, cu meniurile alea...sa rezolve Android-ul problema de conectivitate... Probabil daca ai configura masina cu mai multe chestii ar mai elimina din neajunsuri...dar se duce spre 80.000 euro lejer si deja mi se pare ca intri in cu totul alta gama. La BMW chiar daca mergi pe standard equipment primesti suficient, gen: navigatia mica merge brici, cu real time traffic information si tot...doar ca nu ai ecranul ala mai mare, senzori de parcare fata-spate in standard, covorase din material misto, oglinda interioara heliomata, frane bune cu anvelope premium, antifonare excelenta si un sistem de infotaiment foarte intuitiv si usor de folosit. Vedem ce se mai intampla peste 3 ani si poate prind modelul nou de seria 5 daca il lanseaza pana atunci...teoretic asa ar trebui. Oricum la urmatoarea stiu exact ce sa configurez si ce nu1 point
-
Salutare colegi, Revin dupa ceva timp cu impresii si comparatii E-Klasse vs. G30, in cazul in care poate ajuta pe cineva. Desi bineinteles spun de la inceput ca e vorba extrem de mult de gustul si preferintele fiecaruia, ca suntem toti diferiti Incerc sa fiu cat mai structurat, pentru a fi usor de urmarit ca si comparatie directa: - design exterior: ambele masini se confunda extrem de usor cu "fratii" mai mici, seria 3 respectiv C-Klasse, lucru care pe mine personal ma deranjeaza un pic. Pe alta parte, Mercedes are avantajul ca se confunda usor si cu S-Klasse, deci din punct de vedere al prestigiului si imaginii, e ceva mai bine. Mercedes e clar desenat sa fie limuzina, in stil clasic, cu forme elegante si rotunjite. Personal prefer design-ul seriei 5, fiind mai masculin si tineresc. Usile si portbagajul faceau un zgomot mai frumos la seria 5 la inchidere...la E-Klasse portbagajul cel putin zdrangane la inchidere de zici ca e Dacie. Ceva dezamagitor sunt anvelopele cu care a fost livrat E-Klasse: niste Hankook ordinare, zgomotoase ca naiba si fara aderenta celor Continental cu care a venit BMW-ul...trist - design interior: la Mercedes este totul despre "look", la BMW este despre "feel" Si cu asta cred ca spun cam totul. Sunt profund dezamagit de plasticul ieftin folosit la E-Klasse la interior in anumite zone. Cum spuneam, cat timp te uiti la el...arata extraordinar, cand il iei la pipait sau te uiti de aproape, observi plastic tare ce da senzatia de ieftin si prost finisat. De exemplu pachetul de depozitare de la E-Klasse pe care platesti vreo 100 euro este o bataie de joc. Doua cup holdere in consola centrala care de fapt e un plastic tare ordinar made in China care se poate scoate, nu sta fest si in plus are capacitatea de a sustine orice pui in interior spre zero. La G30 acele "urechiuse" retractabile din interioul cup holderelor se muleaza pe sticla sau pahar si le tin cat de cat ferm pe pozitie, fiind totodata integrate in consola (si in dotarea standard). In plus la E pachetul minune vine cu niste bucati de plastic la fel de ordinar in buzunarele usilor, chipurile suport pentru sticle...au o forma complet inutila, nu sunt adanci deloc si foarte largi. Nu sta acolo nici sticla de 0.5l, nici de 1l, nici de 2l...complet useless si enervante. Mai mult, buzunarele usilor pe interior la BMW erau captusite si din plastic placut la atingere...la E-Klasse plastic ordinar Ca sa fiu fair, Mercedes are in pachetul asta si un cos pliabil cu care poti merge la supermarket si apoi il pui frumos in portbagaj in locasul special...bullshit Pachetul de lumini ambientale la E-Klasse e foarte impunator si "in your eyes", face o lumina puternica (reglabila ca intensitate totusi) si un ambient luxos si opulent. La G30 era ceva mai finut asa, personal imi placea mai mult. La Mercedes am bordul imbracat in piele si e super faina optiunea, mai ales ca e interiorul crem, cu trimuri maro imitatie de lemn si bordul si volanul in piele maro. Oricum e ceva ce se poate configura si la BMW, dar cred ca la seria 5 bordul arata binisor si fara piele...pe cand la E-Klass parca nu asa bine in standard equipment. Gurile de ventilatie sunt foarte faine si atent lucrate la E-Klasse, fata de plasticul ieftin de la BMW...insa nu poti tine telefonul in ele cu sistem de ala magnetic, pentru ca se misca liber stanga dreapta si sare telefonul la fiecare curba sau sens giratoriu Suportul pentru ochelari din plafon e o treaba interesanta la Mercedes, insa daca e soare afara nu ii poti purta 5 minute dupa ce ii scoti de acolo ca ard efectiv. Cotiera centrala e mai mica decat la G30, spatiul interior adanc si nu foarte util si parca imi placea mai mult cotiera lata de la seria 5. Butoanele de comanda a geamurilor de pe usa soferului sunt pozitionate mult prea in spate, total ne-ergonomic, tre sa ridici mana de pe cotiera si sa bajbai dupa ele sa deschizi geamul fara sa te uiti. - scaunele sunt mai confortabile la E-Klasse fiind cele comfort din pachetul Exclusive (nu multi-contur), insa ca suport lateral cele sport de pe seria 5 erau mai misto (atata timp cat nu le configurezi cu piele Dakota care e extrem de dura...aceleasi scaune sport cu piele Nappa sunt un deliciu). Cred in continuare ca scaunele comfort de pe G30, cu piele Nappa, sunt un must have si best in class. Mercedes a venit standard cu niste presuri de toata jena, dintr-o mocheta aspra si scortoasa, gen cea mai ieftina mocheta de la Dedeman, in comparatie cu presurile standard de la G30 dintr-un material foarte soft la atingere si cu look mai premium. - motorul pe Mercedes este cel de 2l diesel de 245CP (versiunea mai puternica), fiind mult mai zgomotos in oras la viteze mici fata de cel de 2l de pe G30 (de 190CP). La viteze mari pe autostrada, e insa foarte silentios, probabil si datorita turatiei joase tinuta de cutia cu 9 trepte. E mai rapid clar, insa nu da senzatia asta...urca in viteza foarte liniar si constant, fata de BMW care se simtea mai agresiv. Ca si consum pare o idee mai gurmand, dar nu am calculat exact. Computerul de bord imi arata 4.5% consum pe pilot automat la 135km/h, mers vreo 400km asa. In oras cred ca ia cam 1-2l mai mult decat seria 5 la acelasi stil de condus, poate chiar mai calm. - suspensia pe perne de aer de la E-Klasse este sublima in special intr-un oras ca Bucurestiul, unde efectiv absoarbe imperfectiunile strazii excelent. Pe autostrada nu simti mare lucru, doar ca iti da senzatia ca masina pluteste efectiv. Se poate regla ca duritate pe modul sport si sport +, ceea ce o face aproape la fel ca G30 cu suspensia M sport. Alta chestie faina e ca se poate ridica din pernele de aer, util pentru drumuri denivelate, borduri inalte, etc. - geamurile acustice si izolate termic sunt interesante doar cand bate soarele puternic si nu il mai simti asa ca te incinge, cat despre izolarea fonica nu prea imi dau seama daca fac ceva. La viteze mari (peste 200kmh) e destul de silentioasa, dar la fel era si G30-ul. La viteze mici prin oras, se aude motorul ca la tractoras. Nu cred ca merita peste 1000 euro aceasta optiune, nu as mai pune-o. - sistemul de infotainment e enervant maxim cand vii de pe BMW, unde era totul intuitiv si simplu de folosit. Singurul plus este sistemul audio Burmester (nu cel de top), care se aude foarte clar si bine chiar la volum maxim. Compar cu hi-fi de pe G30, deci nu mere cu mere, insa cred ca daca ar fi sa compar cu Harman-ul de la BMW, ar castiga HK. Cele 2 subwoofere de sub scaunele fata fac treaba mult mai bine si parca tot sistemul are un sunet mai echilibrat si cu mai mult bass (personal imi place mai mult). Din pacate conectivitatea cu telefonul prin Android Auto nu functioneaza neam...iese din aplicatie dupa cateva secunde. Am inteles ca e un bug la Android dupa nush ce update, dar a fost dezamagitor pentru ca am pus optiunea aia doar ca sa pot folosi Waze pe ecranul mare al masinii (Smartphone integration). Touchpad-ul este complet inutil si enervant ca dai cu mana din greseala pe el, dar fara el arata urat (problema s-a rezolvat oricum la facelift, cu touch-ul nou...in echiparea standard + ecran cu touch). E un pic "de porc" sa ceri 1000 euro pentru display-ul mare + inca 1000 euro pentru cockpit-ul digital, care dpmdv nu arata wow. Eu am mers pe ceasurile clasice de bord, analogice, care imi plac maxim...mai old school. - farurile sunt cele standard, la fel erau si la G30, insa mi se pare ca luminau mai bine la BMW - franele sunt cele cu discuri mai mari si perforate si etrieri mai mari la Mercedes, cu roti pe 18" si franeaza parca mai bine decat BMW-ul cu roti pe 17" si frane standard, singurul minus fiind anvelopele care nu sunt wow deloc - portbagajul pare mai mare la E-Klasse ca si capacitate si mai are un spatiu util de depozitare sub tablia aia, ceea ce imi place ca tin portbagajul clean. Dar are o "cocoasa" in partea dinspre bancheta, ceea ce face dubioasa incarcarea bagajelor sau impingerea lor pana in capat. Capitonajele si plasticele din interiorul portbagajului...dezastru a la Logan - sisteme de asistenta si self drive nu am avut nici pe BMW, nu am pus nici pe Mercedes deci nu pot compara Cam asta imi trece prin minte acum. Ca si concluzie, urmatoarea masina va fi seria 5 facelift...hahaha!1 point
-
https://m.emag.ro/aditiv-lichid-spalare-parbriz-rain-x-500ml-1830037/pd/D9G5Q2BBM/?X-Search-Id=d3f172edf09c0088e1f6&X-Product-Id=16130199&X-Search-Page=1&X-Search-Position=1&X-Section=brands&X-MB=0&X-Search-Action=view Tine mult. Cel putin 2-3 saptamani cu ploi cu tot. Retine ca produsul de mai sus e bidonul concentrat. Nu folosesc, nu am cumparat versiunea cu sprayer. Mi se pare ca acela e diluat. Dar poate ma insel. Aplic pe parbriz geamuri laterale si oglinzi nu mai mult de 4-5ml folosind o seringa. Aplic prin rotire frecventa cu un fel de burete foarte foarte dens, moale ca un cauciuc, dar care nu absoarbe nimic din solutie ci doar ma ajuta sa intind pe tot parbrizul.. solutia se evapora foarte repede! Trebuie sa te misti repede. Vara nu pun decat cand e racoare afara. Parbrizul obligatoriu sa fie curat si uscat bine. Un bidon ca acela ar trebui sa te tina lejer 5-6 ani dupa tehnica de mai sus. Singurul dezavantaj, care pe mine NU ma afecteaza/intereseaza este ca cateva zile dupa aplicare daca se foloseste stropitorul de parbriz sau ploua si folosesti stergatoarele, acestea dupa trecerea pe parbriz lasa o dara de 1-1,5 secunde oarecum alba; pana se duce excesul de solutie.. sau totul se uniformizeaza.. Eu voi folosi asa ceva cat timp voi fi sofer. Ma ajuta enorm sa vad fara sa imi bat capul cu stergatoarele, ..ploaia oricat de abundenta ar fi asa ceva face fata extraordinar de eficient. Ca si miros, aduce cu mirosul de gaz lampant de pe vremuri..1 point
-
Suv-urile sunt mult mai rigide pt ca trebuie sa compenseze cumva dezavantajul inaltimii si greutatii mai mari. Nu am nici un dubiu ca un X5 cu suspensie M este mai rigid dexat seria 5 cu suspensie M si asta simti la condusul normal Problema este ca la manevre bruste sau la situatiile dificile din trafic, te scapi pe tine de frica, pt ca oricat de rigide ar fi, manevrele sunt mai putin precise si sigure fata de un sedan. Am mers cativa km in spatele unui M50d, g05 intre Slatina si Pitesti (pt cine stie cum e drumul) iar soferul ala spulbera toate masinile de pe strada(depasea si pe continua-a fost efectiv cel mai agresiv sofer pe care l-am vauzt in jumatate de mil de km de cand am permis). In absolut fiecare curba frana aproape in disperare. @mik, senzatia aia cu Velar am avut-o si eu, ca ar sta mai bine pe strada fata de X5. Poate si pt ca Velar am condus imediat a doua zi dupa X5 si deja eram invatat cu SUV-ul si prinsesem mai mult curaj, plus ca in Velar stai mai jos. Velar are si avantajul liniei inferioare a geamurilor pozitionata mai sus fata de X5 si iti da senzatia ca esti mai integrat in masina, ca ai o pozitie mult mai joasa. Inca nu am renuntat definitiv la suv si asta nu pt a-mi atenua vreun complex de inferioritate, ci pt ca vreau sa pastrez si seria 5 si chiar nu am ce sa fac cu doua masini identice daca as lua A6. @radu, tendinta de a trece la suv-uri este globala, nu doar in Romania. eu zic ca in 10-20 de ani nici nu vor mai fi breakuri. daca ne uitam, si cel mai amarat prodcator are acum 2-3-4-5 suv-uri in gama, pt ca efectiv asta se cauta.0 points
-
Te-ai trezit cu fata la perna? pe principiul asta, nu ar trebui sa se mai produca SUV-urile. Sa iti spun de ce luasem eu in calcul SUV, de ex: Pentru ca dupa 12 ani se seria 3, joasa, rigida....mereu cu stresul bordurilor, gropilor....vreau sa trec la ceva care ma "elibereaza". Daca esti frustrat, poti face asemenea afirmatii, dar pana la urma face ce il duce capul.0 points
-
uuuu...aveam in cap si eu X5, dar n-am incercat si ce spui tu ma pune pe ganduri. asta si pt ca trec de la seria 3 cu Mpack, rigid, care sta ca trenul pe sine....sa ajung la barca, cred ca imi va da knock out!0 points
-
Este irelevant ce model. Cand stai in masina mai sus decat soferii de autobuze Otocar care chiar au o pozitie joasa de condus, nu mai conteaza. Mi-am dat seama dupa primii 50 de metri ca nu e masina pe care o vreau si am vrut sa ma intorc sa le-o las. Insa daca tot o luasem pt intreg weekendul, am zis totusi sa ma ambitionez. Am mers vreo 265km cu ea. A fost un stres continuu. Balans, frane in care nu ma incredeam, pozitie prea inalta, esti deconectat total de la asfalt. O masina ca X5 este neiertatoare. La prima greseala te omoara. In fine, sunt opinii personale. Nu tin sa fie acceptate. Nici macar bagarte in seama0 points
-
Faina masinuta, sa o stapanesti sanatos.. Depinde de fiecare ce asteptari are de la masina, si ce cauta...Eu am cautat sa fie confortabila. Si eu am trecut de la bmw la mercedes, nu regret nici o secunda , urmatoarea va fi tot mercedes. Referitor la calitatea materialelor, nici mercedesul nici bmw'ul si nici o alta marca nu mai face masini cum se faceau mai demult.. Ai optat pentru suspensia airmatic pe masina?0 points
-
Radu, Mercedesurile din anii 2000 cat si cele din anii '90 au fost cele mai proaste ever. Cu ocazia respectiva, in 2006, Mercedes a trecut pe locul 2 la vanzari in spatele BMW. in 2009 i-a depasit si Audi. Au inceput sa isi revina in 2013 odata cu aparitia noilor generatii si odada cu victoriile in formula 1 iar in 2 ani a urcat de pe 3 la vanzari pe locul 1, unde este si actualmente.-1 points
-
-1 points
-
Daa, si eu astept pareri.. de cand tot intru pe forumul asta.. Dar, mi-a spus mie cineva o data ca jumatate din problema E REZOLVATA daca facem o diagnoza corecta. Si aici NU ma refer la tester de erori, nu ca ala n-ar spune ce trebuie.. Asa, si stii, daca nu ma pricep, caut cel mai bun meserias din zona mea si il intreb, si apoi iar intreb.. colo colo, la priceputi; daca NU STIU, caut sa inteleg.. s.a.m.d. PS. Iti spun ca nineni nu va nimeri ce ai tu la masina din ce ai spus mai sus. Poate sa fie ceva foarte grav. Sau ceva nu prea grav. Deocamdata lasa masina acasa pana afli.-1 points
-
Salutare am un zgomot la rece si in turatie motor 3.0d 245cp x5. Astept pareri!-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
La F-uri as tinde sa recomand 335D La G-uri in schimb, mai degraba benzinare Desi M340D fiind un diesel cu o singura turbina cu 700Nm nu e deloc putin, se apropie la cuplu de un M5 Competition, ceea ce eu cred ca e demential... Cu toate astea, la G-uri tind spre benzinare, la F-uri diesel-2 points
-
Inainte sa scrii, mai cauta sa scrii si lucruri concrete si reale, nu fantezii Care twinturbo... esti pe langa rau Nu prea gasesti, vei avea probleme la service-uri etc. La G-uri vor fi mai multe benzinare, deci mai comune, concurenta mai mare, preturi si dotari mai bune, servisare mai buna, numai pe +. F-urile 3.0 biturbo benzina sunt f ok, dar situatia nu sta doar in motorizare.-3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00