Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/01/20 in Posts

  1. Problema a fost de la pompa de inalte. Cu ea schimbata nu mai are nicio problema masina. Singurul lucru ce mai e de facut la ea e sa gasesc un electrician sa imi lege marsarierul (difera de la 2.0d la 3.0d)
    2 points
  2. Offf Bimmer ...lumea asta se va prapadii dar tu vei ramane aici vesnic tinand mortis sa ai dreptate in toate. Greu ...greu doar din copy-paste... Hai sa-ti explic - nu am intrat de vreo 10 luni aici pe forum si probabil la fel va fi si in urmatoarele 10 luni. Si toata lumea e fericita, nu ? Tu te dai important, eu imi vad de surubaritul meu. Si sa ma mai fortez o data: - asta cu uleiurile las-o jos. Nu-i de tine. Cunosc multi "mecanici de tastatura" dar nu stiu multi care sa se priceapa la uleiuri. Tu oricum nu esti printre ei. Sti interpreta o fisa tehnica a unui ulei ? Ai vazut o fisa tehnica de ulei 2T ? Pt ca induci lumea in eroare incerc o corectie - uleiul 2T nu curata nimic si nici nu a curatat niciodata. Se foloseste "neoficial" in amestec cu motorina (desi scrie clar pe ambalaje ca e interzis acest lucru) pt a compensa lipsa motorinei dedicate unor masini mai vechi. De ex un diesel euro 3 a fost proiectat sa functioneze cu motorina de la acea vreme, respectiv euro 3 - care acum nu se mai gaseste. O motorina euro 5/6 de acum puse intr-un diesel euro 2--3 va duce la zemuirea pompelor injectie si trancaneala sistemului injectie fortat sa miste o zeama prea subtire. Ulei 2T nu bagi ca tractoristul in rezervor ci trebuie tinut cont de norma euro a motorului si a DPF-ului dupa caz si in functie de asta gasesti doza optima per litru. Eu am gasit galeria si EGR-ul curat pt ca stiu unde si cum sa folosesc un diesel, fie el si BMW. Masina asta o folosesc 90% in afara si in general n-am nici o jena sa fac schimbarea de treapta uneori dupa 3500 ture. Fa un experiment (dar nu teoretic si virtual cum sti tu) ...ia un diesel si tine-l in oras 1 an, cu schimbare treapta 2000 ture si ulei prost tinut 15 mii ...si pune-i tu ulei 2T si la spalatorul parbriz daca vrei ! DesfĂŁ apoi admisia si EGR-ul si mai vorbim. Aaaaaa ....ce dilatari si incalziri pe niste biete surubele fixate in plastic pe care sufla aer rece non-stop in drumul spre cilindrii ? Deci daca spuneam asta, eram mai credibil ? Tata, mai lasa prostiile si forumul ca te pierzi in teorii citite pe la altii. Iar aia cu inertia nu o intelegi. Lasa, n-ai tu oricum treaba cu clapetele dar suferi daca nu esti TU prezent. Bun, hai gata, am plecat. V-am salutat pe toti ! Sarbatori Fericite !
    2 points
  3. Folosesc ulei 2T LM (3 ml/1 litru motorina) de cand am luat masina dar asta nu curata nimic, e doar pt lubrifierea sist. inj. Galeria mea cu dopuri era curata, la fel si EGR-ul desi eu m-am pregatit cu solutii de curatat si multe carpe. Adica era unsa si avea un strat fin de funingine dar in rest nimic notabil. Nici nu m-am deranjat sa sterg ceva. Pe senzorul MAP ce a trebuit sa-l mut intre galerii am gasit putina mazga dar m-am rezumat sa-l sterg usurel cu o carpa. Referitor la suruburi care "nu se desfac singure" adaug atat: Da, in mod normal daca suruburile sunt stranse si nituite la capat nu au cum sa se desfaca ...dar intervine o chestie - inertia. O clapeta curata chiar nu poti zice ca are inertie in rotire pt ca are masa foarte mica ...insa cand ea se incarca cu depuneri groase din cauza nefunctionalitatii si a mersului subturat, lucrurile incep sa se schimbe si apar fortarile clapetei asupra nitului din capatul surubului. De aceea am preferat sa le sudez.
    2 points
  4. Mai bine asa. Eu am pornit oarecum experimental, nu eram sigur de rezultat mai ales ca multi imi spuneau ca nu e nici o diferenta. Am preferat sa investesc minim si vroiam sa "simt" eu cum e cu clapete ...nu simtim la fel, nu avem aceleasi masini ... Planuiam sa montez galeria cu clapete, sa rulez 500 km si daca nu sesizam nici o diferenta, evident, sa nu ma risc si sa pun galeria cu dopuri inapoi. Acum nu mai e cazul - clapetele acolo raman ! Ca si costuri: - galeria completa dezmembrari - 150 lei - transport curier 30 lei - sudurile - 2 beri la amicul cu laser - solutii curatat - de prin casa - bujiile NGK - 42 lei bucata In rest niste nervi, dubii, emotii si frig.
    2 points
  5. Vad ca cei de la LM au umblat la sortimentul 2T(1052) si se pare ca urmeaza si ei linia celorlalti producatori - scot un produs bun si accesibil, castiga cota de piata rapid, apoi il scumpesc "pt ca pot" dupa care ii strica formula (probabil din spirit de economie cost productie) Nu am mai cumparat de vreo 2 ani acest sortiment pt ca aveam stoc acasa si acum constat ca pe site-urile de profil inca se foloseste imaginea bine-cunoscuta a bidonasului dar in fisa tehnica apare cu un nou ambalaj. Mai mult, daca inainte uleiul avea un flash point usor peste 65° vad ca in noua formula l-au urcat pana la 110°. ...mda, in schimb au scazut pretul per litru cu 10 lei. Ce dragut din partea lor. Ati cumparat careva recent LM2T cu "new look & formula" pt adaos in motorina ? Ati sesizat diferente ?
    2 points
  6. Intr-o lume in care isi pune amprenta pe zi ce trece downsizing-ul si vedem denumiri comerciale de genul 328 sau 330 care de fapt sunt niste reminiscinte ale unui trecut glorios in care puterea era livrata aspirat, am ales sa "colectionez" una dintre ultimele masini pentru care terminatia 25 reprezinta 2500 centimetri cubi regasiti in 6 cilindri in linie. Ceva vreme in urma vorbeam cu un amic despre cum isi petrecuse weekend-ul si ascultam oarecum mirat insa si patruns de o nostalgie a unor vremuri trecute, cum isi luase copii intr-o vizita la ferma animalelor sa vada gaini, curcani, iezi, vaci si alte animale domestice. Traim o perioda in care viteza de schimbare are alt ritm comparativ cu vremurile cand eram unii dintre noi copii si cu siguranta vom trai in urmatoarele decade niste transformari majore tehnologice ce cu siguranta vor face ca un "6 in linie" sa ajunga o piesa de muzeu la "ferma animalelor ce au trait candva". Pornind de la cele mai sus am concluzionat ca un "animal" ce cu siguranta Noe l-ar fi urcat in arca lui este E46 325 Ci cabrio, probabil una dintre cele mai frumoase masini desenate si construite de BMW . Aceastea fiind zise astept cu interes vremurile cand nepotii imi vor trece pragul garajului si voi avea placerea sa le arat ce insemna mirosul de benzina intr-o era in care voltii, amperii si watt-ii vor fi inlocuit de mult uleiul, cifra octanica sau aditivii din combustibilul fosil. ... to be continued
    1 point
  7. Toate motoarele cu injectie directa sunt predispuse depunerilor de calamina - nu prea ai ce sa le faci .
    1 point
  8. daca ai f30 ai tipul/modelul vechi de senzor cum are de ex e46 , daca nu este atins de disc trebuie sa-l scoti din mufa si pe urma sa-l bagi inapoi dupa care incerci resetarea , cu alte cuvinte calculatorul masini sa creada ca ai pus un senzor nou , dar repet ! doar daca nu a atins de disc , daca ai pus deja un senzor nou atunci ori nu este bine bagat in mufa ori este de proasta calitate ori trebuie resetat cu Ista
    1 point
  9. Din infotainment am selectat AUX ca input, cĂŁ prin ĂŁla trimite semnal modulul adițional. Nu am folosit altceva ĂŽn afarĂŁ de ce e ĂŽn cutie.
    1 point
  10. 900 Euro ! codate si virginizate pe masina.
    1 point
  11. Si eu am pus clapetele la loc, dar am preferat sa cumpar setul de la Redo. Clapete din inox, turnate. Fara nituri, suduri si alte riscuri, plus ca sint ceva mai groase. Si mie la fel. N-a troncanit tare, dar m-a speriat.
    1 point
  12. Galeria de la dezmembrari a fost execrabila - o zi am curatat pe ea in curte la tara dar si in fund aveam negreala. Am folosit si eu toate solutiile din lume dar noroc ca intre curatare si montaj a trecut o luna si au avut timp sa se evapore toate gazele. Am stat o luna cu galeria pt ca nu am reusit sa gasesc un service care sa-mi inlocuiasca bujiile. Nu prea aveam chef sa ma leg de ele, nu am nici conditii si nu-mi lipsea sa rup una. Doua service-uri m-au refuzat ...adica nu m-au refuzat "pe fața" dar au inceput cu ..."boss, ok, scoatem dar daca se rup cum facem ca tot dvs o sa fiti nervos si ne complicam..." Noroc cu nevasta care m-a intrebat - "da' tu nu ti le poti rupe singur, neaparat trebuie sa dai bani pt asta ?" Dar in naivitatea ei a spus o chestie buna asa ca mi le-am inlocuit singur, cu degripant, simt si emotii https://imgur.com/gallery/5Is7ovk
    1 point
  13. Motorul provine de pe un BMW seria 3 e90 cu cca 170000 mile. Asta e adevĂŁrul. Milele se pot dovedi. Se vinde complet fĂŁrĂŁ anexe și fĂŁrĂŁ injectoare. Preț 4500 ron, preț fix. Detalii la 0752912662
    1 point
  14. Cand incepe sa faca zgomot. Nu-i un interval predefinit. Poate ceda la <100k Km sau poate duce 300k Km. Tu ai motorul B47, motor mai putin predispus la astfel de probleme.
    1 point
  15. Salut, personal, iti multumesc pentru manual. Super treaba!!!
    1 point
  16. Clar nu, se aude mai bine motorul si prin definitie ar trebui sa mearga mai "bine" in sensul ca este mai lubrifiat, insa nu poate spune nimeni ca in timp afecteaza sau nu ceva, atata timp cat 2 masini identice de pe banda pot sa fie diferite total in 400k, la una sa pice si motorul cu totul si la alta sa nu schimbi mai nimic, nu prea poti spune "eu am bagat ulei 2T si pana la 400k a mers fara nici-o problema si n-am avut probleme cu turbo sau injectoare", la fel de bine se putea intampla sa nu ai nimic si fara sa bagi acel ulei. Singurul beneficiu vizibil este zgomotul motorului.
    1 point
  17. 1.9 TDI este un nemuritor prin definitie. Personal am avut un golf 5 cu care am mers pana la 400k si nu am pus ulei 2T niciodata. La noul proprietar inca merge si nici el nu pune nimic in motorina. Nu cred ca longevitatea motorului 1.9 TDI este legata de vre-un ulei 2T
    1 point
  18. https://www.baileysdiesel.com/on-highway/truth-adding-two-stroke-oil-diesel-modern-common-rail-engines/ Vehicles equipped with Bosch, Delphi, or even Seaman’s fuel systems generally don’t need it. Therefore, your unlikely to see a significant change in engine performance or noise with the use of 2-stroke in diesel. When and how to use the 2 Stroke in Diesel: However, if you have a 2005-2012 Denso Common Rail equipped system, your vehicle will most likely notice significant changes. You need 2-stroke premixed oil. Do not use in cars equipped with DPF InteresantĂŁ catalogare. Ăn orice caz, NU este recomandat pentru TOATE mașinile și cu atât mai puțin EURO 6 sau cele cu DPF! - și da, bĂŁieții ĂŁștia se pricep. Ăn rest placebo, mituri demult apuse, doar pentru cĂŁ așa se fĂŁcea acum ceva vreme. Citește lumea pe aici și se apucĂŁ sĂŁ punĂŁ ulei 2T deamboulea. MĂŁ rog, pânĂŁ la urmĂŁ fiecare face ce crede de cuviințĂŁ cu bunul lui, dar sĂŁ nu sperați la minuni, asta e important
    1 point
  19. Eu personal bag ocazional(cand imi aduc aminte) ulei 2T si benzina cu naftalina in toate masinile diesel de cativa ani si n-am avut niciodata probleme pe partea de DPF, EGR, injectoare, turbina etc. Daca face bine sau rau nu pot spune insa personal n-am avut probleme.
    1 point
  20. In mare uleiul in 2T (in motorina) ajuta la protectia motorului, ca motorina de pe piata e foarte uscata, si produce o uzura mai mare decat ar trebui. Stiu cazuri in care s-a mers cu masina si 700mii km (1.9 TDI, cu ulei in 2T pus in masina de noua) iar motorul inca era okay. Problema la kilometrii aia era restul masinii, care era terminata comparativ cu motorul.
    1 point
  21. Am adaugat si eu ulei 2T de la Mol in doua plinuri de motorina. Asta se intampla pe vremea cand incercam sa scap de o clantzaneala permanenta intre 1500-1700 ture, mai evidenta fiind cu motorul rece. Pot sa spun ca suna ca si cum motorul ar fi fost mai bine uns dar nu mi-a placut ca vedeam toba putin neagra in conditiile in care am DPF-ul in regula. Clantzaneala de care pomeneam, era inca prezenta dar era putin mai discreta. Am impresia ca bagam 400ml de ulei la aproximativ 65 litri de motorina. Sunt de parere ca daca se baga ulei 2T pentru a "repara" diverse probleme ale motorului, lucrul asta nu se va intampla - spun asta dupa experienta povestita mai sus. Eu sigur nu o sa mai bag pentru ca nu pot sa ignor toba neagra.
    1 point
  22. Da' untdelemn de la bunica pune cineva in motoare diesel? Dar ulei de masline in motoare pe benzina? Dar otet balsamic de Modena puneti in hibride? Intreb pt un prieten
    1 point
  23. Astazi un prieten bun cu un Audi Q3 are aceasi problema. Pilitura in combustibil. Am vazut filtrul de motorina si este ca o pulbere fina metalica. Cost estimativ reparatii 3000 eur. Sper ca la BMW sa fie fara problema asta.
    1 point
  24. Se comporta unii cu masinile pe aici mai ceva ca un bibelou. Un stres in plus decat o "usurare" a vietii )))
    1 point
  25. Dar mai stii un lucru clar, daca schimbi distributia stii clar ca te va tine cel putin inca 150k km, daca nu o schimbi nu stii ca te va tine 100 sau inca 100k peste acei km care tu i ai. Insa nu ai de unde sa stii daca faci bine sau nu faci bine cand bagi acel aditiv in motor, ca il auzi tu mai bine nu inseamna ca este si benefic, cam aia este diferenta intre ce spune bmw despre distributie si uleiurile de la cutie, diferential, clar rau nu ai ce sa faci, cel putin macar asta stii, insa nu pot zice acest lucru despre aditivi de orice fel. Daca as baga un ulei 2T as baga intr-un passat de 2000 1.9 tdi cu pompe-duse si pana la urma daca e un passat din 2000 nu cred ca te mai afecteaza atat de mult zgomotul avand in vedere ca masina are 20 de ani.
    1 point
  26. BMW spune ca distributia nu trebuie schimbata, spune ca uleiul din cutie nu se schimba, etc. Ideea de baza este sa previi decat sa vindeci. Pe ideea asta mergem toti cand am schimbat uleiul si distributia contrar recomandarilor BMW. Acum cercetam daca sa tinem cont sau nu de inscriptia de pe busonul de motorina. Pe mine incepe sa ma scarbeasca situatia asta. In loc sa ma bucur de masina si de viata mi-am facut cont pe bmwclub sa citesc cum se intretine fragilul agregat. Va intreb dragi colegi unde este placerea sa ai un BMW cand stai cu grija la ce motorina bagi, la ce ulei in cutie, cum e cu suspensiile, cum e cu pompa de inalte, etc.
    1 point
  27. am fol si eu la E60 o perioada , in afara de zgomot ceva mai linistit nu am sesizat altceva . Am renuntat dupa o perioada , nu imi parea un beneficiu real sau ceva extraordinar de util
    1 point
  28. Da, varianta de 3.0 a N52 e mai in regula din ce am citit si eu. Mie si E60 mi-a placut mult ca sportivitate, nu am simtit dezavantaje fata de E90, din contra, mi s-a parut mai stabil. Din pacate N52 inseamna pre-facelift la E60, iar N55 nu s-a pus decat pe E90. Inclin foarte mult spre un alt N55, an mai nou, putere mai mare si consum marginal mai mic. Oricum, sincer mi se par destul de diferite alegerile tale. Daca ai 535i pe lista, ar fi greu sa ai a doua optiune 530d. Adica alegerea cred ca vine din utilizarea si scopul masinii mai degraba. Odata ce stii cum o utilizezi, e mai clar totul.
    0 points
  29. Nu vreau sa fiu carcotas, ne stim de ceva timp (de pe forum) si nu vreau sa te superi pe mine, dar nu ai dreptate, in primul rand din primele cuvinte imi dau seama ca de fapt articolul cu date tehnice si bine explicat este de fapt real, dar tu il consideri ireal ca bagi tu ulei 2T si merge bine motorul si masina, am mai spus o data, nu stii cum ar fi mers fara ulei 2 T sau orice alt aditiv, deoarece sunt masini si de 700 k care poate au mers mai bine decat a ta, nu e nici-o dovada ca uleiul 2T face bine, pentru ca bagi tu in motorul tau si merge bine masina (asta spui tu, nu ai facut vreun test la ulei si nu ai desfacut motorul sa vezi ce fel de uzura prezinta). Poate ai dreptate, sa nu ma intelegi gresit, insa ai zis bine "Pentru mine e un articol pseudo-conspirativ", nu inseamna ca asta e realitatea, realitatea este ca articolul acela foloseste niste date tehnice in urma unor teste facute. Nu vreau sa continui pe tema asta, dar sa nu uitam ca tie motorul iti consuma ulei la turatii de peste 2500 RPM, cum am zis si atunci si iti zic si acum, acel motor M47, de fabrica sau dupa 400k nu are voie sa manance ulei, daca te apuci sa-l desfaci o sa vezi cum trebuie sa schimbi simeringurile la supape si eventual segmentii la pistoane, sunt sigur. Ca nu vrei tu sa te apuci sa desfaci motorul ca ti se pare normal sa manance ulei, iarasi e parerea ta, care nu inseamna ca este si corecta si trebuie sa recunosti si sa accepti acest lucru pentru ca am dreptate. Au fost colegi cu M47 pe acest forum care din cauza consumului de ulei au desfacut motorul si dupa ce l-au refacut, surpriza! Nu mai mananca ulei intre schimburi, exact ca si N47 care nu are voie sa manance ulei, unde il pui acolo trebuie sa gasesti nivelul dupa 1 an, la 15.000 km cat il schimb eu cel putin. Iti dau dreptate, parerea mea, este ca injectoarele mai noi si anume Piezzo Bosch (N47) ar avea de suferit mai mult decat cele vechi in urma folosirii acestui ulei 2T, cu cat tehnologia e mai noua, exista riscul de a strica ceva cand "improvizezi", mai trebuie luat ceva in calcul, una e sa bagi ulei 2T intr-o masina de 15-40k euro si una e sa bagi ulei 2T in una de 2-4k euro. "Multumesc pentru explicatii bimmer,ai eliminat si ultima urma de indoiala!" Chiar sunt curios ce urma de indoiala ai eliminat, pentru ca nu ai avut date tehnice sa poti demonstra ce spui, nici chiar masina ta nu este o dovada ca acest ulei 2T face bine motorului. Fara suparare! Daca am spus ceva absurd, te rog sa-mi spui frumos ce am gresit.
    0 points
  30. Uleiul 2T e indicat cel mai mult la motoarele euro 3 (4), tocmai pentru a contracara efectele motorinei uscate (uscaciune care nu exista in anii 2000). Eu bag de 3 ani la FIECARE plin, fara probleme (300ml).
    0 points
  31. Una e passat 1.9 tdi cu pompe duse, una e bmw cu common rail.
    0 points
  32. De pe peste 60k km folosesc ulei 2T intr-un 320d, 163cp, 2005. In prezent in bord scrie 350k km.. Daca pompa si turbina erau originale cand le-am schimbat acum 3 luni ma indoiesc sa fi schimbat vreodata cineva pompa de motorina sau injectoare.. Am si cartea cu revizii pana la 240k km cand am luat masina.. OPaul o sa caut articolul cu Mercedesul traversand pamantul. Motivul pentru care a fost pusa ulei 2T a fost ca sa compenseze, zic ei, calitatea proasta a motorinei in tari ca Rusia, China.. sa o aditiveze un pic. Personal mai pun si un aditiv pentru injectoare, dar in cantitate mai mica. "my car never missed a bit, mates!" :pirate: ATENTIE! Pentru cei interesati, la motoare cu DPF este recomandabil folosirea uleiului 2T "full syntetic", nu mai stiu exact ce tip ca a mea n-are DPF. Motivul uleiului 2T super-rafinat? Mai putina cenusa in urma regenerarilor. Unii zic ca regenerarile se intampla mai frecvent sau mai la timpul lor (trafic?). Nu stiu..
    -1 points
  33. poti sa faci un experiment personal: cand esti cu rezervorul pe gol sau plin; ... la 50 de litri (eu 250ml ulei 2t la 50 de litri pun) pune si ulei 2t (tot atat cat pun si eu..) dar nu uita sa asculti (eventual inregistrezi) motorul la rece, dupa ce pornesti motorul si la regim, inainte de experiment (cand folosesti motorina normala, de care pui de obicei) si dupa ce pui si ulei 2t, dupa al doilea gol. daca (intamplator, nu?) auzi motorul torcand mai bine decat inainte poate nu e cazul sa te miri de ce si sa ne/te mai intrebi ulterior.. ..alimentezi intotdeauna de la omv, nu? (acum merita cu atat mai mult) cei mai multi au observat ca motorul suna mai bine la relanti asta dupa al doilea plin.; asat iti sugerez si eu. nu ai nimic de pierdut daca incerci asta. nu ma intereseaza daca ma crezi sau nu. (tot ce am scris am scris aici este doar recomandare/experiment de incercat.. sa zicem ca as putea sa iti dau banii pe pompa sau injectoare daca s-ar strica in experimentul sugerat mai sus, DAR ar fi bine sa intelegi ca glumesc!)
    -1 points
  34. Posibil ca din cauza combustibilului, ca pompa sa produca pilitura in sistemul de alimentare/injectie, pana la urma problema generala a piliturii la bmw pleaca din pompa de motorina de la rezervor, problema mult mai mare ca distributia. Nu e vorba de mine bimmer, nu incerc sa generalizez, te bazezi pe supozitii cand vorbesti, ia-o logic: 1.ce rau poti face cand schimbi ceva uzat cu ceva nou cand vine vorba de orice?? 2.ce rau poti face cand bagi ceva nerecomandat in motorul masinii?? Doar atat vreau sa-mi raspunzi, fara sa ne bazam pe ce mi s-a intamplat mie, tie sau altuia. Daca ti-a mers tie bine masina, nu inseamna ca chiar a fost bine, nu stii de fapt daca uleiul ala 2T nerecomandat a facut bine sau rau, tu spui ca a facut mai bine din cauza ca se aude mai bine sau ca ti se pare tie a mers mai bine, dar cand schimbi un lucru vechi/uzat cu un lucru nou, nici nu trebuie sa ti se para ca merge mai bine, nu mai conteaza, pentru ca, clar merge mai bine! Demult stiu de uleiul 2T si nu stie foarte multa lume, insa cine m-a intrebat despre acest ulei am spus asa : este o diferenta la zgomotul motorului, adica este mai silentios, ceea ce pare un lucru bun, dar nu stiu ce inseamna pe termen scurt sau lung folosirea acestui ulei.
    -1 points
  35. Uletiul 2T amplifica ungerea (ceea ce cam e problema , ca motorina euro5 e cam uscata). Deasemenea, el arde fara reziduuri. Rau nu are ce sa faca.
    -1 points
  36. Sper sa nu se supere proprietarul. Din purã Întâmplare am vãzut azi masina. Este Într-adevãr impecabilã. Trimis de pe al meu SM-G950F folosind Tapatalk
    -1 points
  37. Vai steaua ei de masina. Daca nu ma insel pompa de motorina trebuie sa fie de 3.0, cea electrica cat si cea din rezervor. Pe parte electrica ai schimbat toti senzorii / instalatie electrica? Treaba cu injectorul de 2.5 pe 3.0 ma jur ca n-am mai auzit pana acum.........
    -1 points
  38. Schimba si charge air pressure controler - adica actuatorul turbinei ala pe care ai eroare . Sau macar schimba-l cu cel de la EGR , de proba.
    -1 points
  39. Istoria avea logica sa o fi amintit cand ai facut topicul ca poate ne gandeam mai devreme ca ar fi putut fi diferentialul. Oricum e bine ca ai revenit cu solutia, concluzia si s-a rezolvat. NU MERGETI CU PERNA/SUSPENSIA RUPTA CA O SA PLATITI MAI MULT. Pai nu?
    -1 points
  40. Ce am incercat sa iti sugerez mai sus e ca oriunde ai merge sa iti repari masina, tocmai pentru ca stiu ca e greu sa gasesti pe cineva de incredere sa isi merite banii, macr invata sa pui si sa ceri toate detaliile. Si mai ales afla/intelege cat poti de multe ca sa stii cam ce te asteapta cat de cat. Eu imi repar singur micile defectiuni. Stai linistit, Bavaria a facut si altele mai "grave" ca sa crezi ca se incurca in cenzurarea a ceea ce spui tu.. Invata sa alegi intelept.
    -1 points
  41. La montajul tijei cumva? Cam asa functioneaza, daca tot ai intrebat: Swirl flaps produce a swirl alongside the cylinder axle. They are used in diesel vehicles to improve the mixing of the fuel-air mixture at low engine speeds. For this purpose, the air is fed to each cylinder through two separate channels in the intake manifold. One of the two channels can be closed with a swirl flap. This creates a swirling of the fresh air. Better mixing reduces fuel consumption and pollutant emission. At higher engine speeds and torques, the swirl flap is opened to achieve a better filling level. The swirl flaps are also opened at starting of the engine and in overrun condition. Swirl flaps are also called "inlet duct cutoffs". In the Opel Twinport engine, the swirl flap reduces the throttle losses during part-load operation. Swirl flaps produce a swirl alongside the cylinder axle. They are used in diesel vehicles to improve the mixing of the fuel-air mixture at low engine speeds. For this purpose, the air is fed to each cylinder through two separate channels in the intake manifold. One of the two channels can be closed with a swirl flap. This creates a swirling of the fresh air. Better mixing reduces fuel consumption and pollutant emission. At higher engine speeds and torques, the swirl flap is opened to achieve a better filling level. The swirl flaps are also opened at starting of the engine and in overrun condition. Swirl flaps are also called "inlet duct cutoffs". In the Opel Twinport engine, the swirl flap reduces the throttle losses during part-load operation." Vad ca ai lipsa o garnitura rotunda de pe galeria de admisie. Sunt sanse sa strangi inegal (si sa traga aer fals pe acolo..) si eventual chiar crapi galeria si atunci sa vezi ce "bucurie" o sa ai..
    -1 points
  42. Nu trebuia sa sudezi nimic.. Era suficient sa te uiti la capetele suruburilor ce ies pe partea cealalta, sa vezi daca sunt nituite, adica usor "inflorite".. spre marginea exterioara. Asta era suficient sa te lamuresti daca au chef sa se desfaca sau nu. NICI UN SURUB NU SE DESFACE DE CAPUL LUI DACA E CA MAI SUS. In rest pune ulei 2T mineral (vreo 5-10k km) 250ml/50l motorina si o sa se curete singura galeria si EGR iar masina aia o sa traga pana la 400k km fara probleme! Adica cum am zis mai sus, fara depuneri interne, daca asa te prinzi mai usor. Era chiar culmea ca fara clapete sa traga mai bine! Ca admisia e mai curata cu dopuri e alta treaba..
    -1 points
  43. Sa mor daca inteleg. Deci galeria ta cu dopuri acum e curata, dar nu curata nimic uleiul 2T.. Aia pe care ai cumparat-o era mizerabila (pentru ca foarte probabil nu a avut "tratamentul" cu 2T..) dar 2T tot nu curata nimic.. dupa tine. Si cum e cu inertia? Cum se manifesta? Cand se roteste un ax se slabeste un nit?.. Te contrazic glumind.. Stai linistit nu inertia face placuta sa cada ci vibratiile si aerul care trece pe langa ea le face sa fie pur si simplu inghitite dupa ce cad de acolo din niste suruburi probabil doar fortat insurubate.. la primele modele(!)(daca imi vorbeai de dilatare-contractie-diferite metale.. te credeam mai mult! Dupa aia idiotii s-au desteptat.. Sunt aproape sigur ca la mine inertia nu functioneaza pe niturile placutelor din admisie
    -1 points
  44. Salut, te inteleg ca ai gasit multa teorie care sustine beneficiile uleiului 2T. Poti pune aici ce ai gasit sa vedem daca se sustin lucruri noi sau deja stiute; nu o sa fii Nu cred ca o sa gasesti prea mult despre BMW si uleiul 2T si ca sa concluzionam, nimic nu poate fi mai mult sau mai specific anumitor motoare, marci.. Este vorba de calitatea prea "buna" a motorinei (zilelor) prin care sustinatorii teoriei 2SO (Two Stroke Oil) cred ca adaugarea uleiului duce la o lubrifiere ancestral specifica motorinei, devenita cam invalida in zilele noastre. De ce este atat de rafinata motorina zilelor? Probabil pentru ca aceasta, in zilele astea, nu mai polueze dupa ardere.. cu detriment pentru pompa de inalte. Asadar, caliatile de ungere POT fi redate prin adaugarea acestui ulei! Beneficiile le-am remarcat eu insumi. Cum? Una e poate cam empirica...: pentru ca, conduc un E90 (cu reputatia de tanc ca motor..) M47 320D. Am masina de la 250k km, in prezent am 380k km. De 100k km si de acum pana crapa sau vand masina (putin probabil) va avea parte de acest ulei. Pompa la 380k km facea inca presiune de 600 Bari la 2000rpm. Am schimbat-o datorita unei presupuneri gresite cu alta mai noua (cumparata SH, mai putini km.. cam 74k km). Aceasta mai recenta/..noua ajunge la 700 Bari la 2000rpm. Consider ca presiunea aratata de pompa "defuncta" ducea inca mult si bine, iar asta e datorata si uleiului 2T. Acum e pe raft in garaj, pentru schimb in caz de cealalta se strica. Asta este primul beneficiu remarcat.. Al doilea beneficiu este faptul ca (cred) la cam doi ani de cand aveam masina, m-am decis sa curat galeria de admisie, manual, cum am putut mai bine. Desigur, cum era de asteptat admisia avea pe pereti cam 3-4, poate chiar 5mm de depuneri de pe urma recircularii.., EGR evident avea depuneri.. Curatare dupa 250, poate 280k km. Acum cam o luna-doua (la 380k km) cand am demontat din nou admisia sa ajung la suruburile pompei de inalte.. pot sa spun cu mana pe inima ca admisia nu avea nevoie de curatare! EGRul avea o depunere minima de nici 1mm, era de fapt doar o negreala acolo in zona supapei alea.. nimic de facut.. Cine a curatat admisia manual stie cat de greu se ajuge in zonele din mijloc.. probabil ca desprinsesem ce era mai mare ultima oara pentru ca acum totul era curat (doar negreala uleioasa) pentru ca am folosit aceleasi scule sa ajung acolo. Acum sper sa intelegi entuziasmul folosirii uleiul 2T. Am un motor curat permanent si pe partea de admisie! De ce nu as folosi si in continuare acest antidot? Pot sa te asigur ca multi considera doar un placebo; pentru mine nu este. Unii au remarcat o economie de pana in 2% dar eu personal consider insesizabil. Inca fac cam 850km cu 50 de litri. nu pot sa cer mai mult la km din bord, nu?
    -2 points
  45. De ce nu sunt indicate regenerarile dese? Eu cred ca sunt mult mai bine venite decat acelea mai rare si probabil mai complete, dar nimic nu garanteaza ca acelea mai rare sunt mai bune! Cat despre cenusa, probabil se aduna la fel de mult in ambele situatii pentru ca practic se ard la fel de multe noxe. Eu vad regenerarile mai dese ca un fapt pozitiv in sensul ca daca conduci PREPONDERENT in oras un diesel, avand in potential stimul dat de uleiul 2T, atunci nu mai stai stresat ca trebuie sa scoti dieselul la drum intins sa se regenereze pentru ca foarte probabil se regenereaza mai des. Singura conditie este ca dieselurile cu DPF sa primeasca ulei 2T JASO C sau Jaso D, nu Jaso B pentru ca acesta lasa cenusa in filtru, lucru nedorit!
    -2 points
  46. Numa' daca untdelemnu' a intrat in clasa JASO FD!
    -2 points
  47. Mi-a scapat. Din ce an e masina condusa?
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.