Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/16/21 in all areas

  1. Azi scriu de placere! Am facut, de dimineata, un drum la Severin, 100kmx2. Nu am idee ce inseamna perfectiunea la acest model de masina, fiind singura pe care am condus-o, insa azi a mers de departe mai bine decat pana acum. 8,6 la ducere, 9,3 la intoarcere (am mers mai tare, in jurul lui 120, inapoi spre casa). 0 oscilatii! Singura legatura pe care o vad cu schimbarea aceasta, este clapeta de pe esapament, deblocata de baiatul meu. Ce am citit zilele trecute despre ea: -trebuie sa stea inchisa cu motorul oprit si la relanti si se dechide la turatie mai mare, peste 2500 sau sta permanent deschisa, motor oprit si relanti, se inchide la viteza peste 5 km/h si se deschide mai tarziu -are rol de a produce un sunet mai deosebit si atat sau are rol de a controla volumul de gaze evacuate. Personal, cred ca trebuie sa stea deschisa la relanti si motor oprit si nu este doar pentru sunet (mi se pare mult prea complex traseul ei de alimentare doar pentru producerea unui sunet deosebit). De asemenea, nu stiu daca faptul ca la mine era permanent blocata pe inchis genera acele oscilatii, cert este ca acum, cu ea deschisa, masina e ok (nu stiu insa daca se inchide sau e permanent blocata pe deschis). Tot zilele trecute am citit despre interpretarea valorilor citite cu obd2 elm 327, short&long term fuel trim. Am facut azi o monitorizare a lor insa mai am de studiat. Foarte interesant subiectul, cel putin pentru mine.
    2 points
  2. Ma bate gandul de mai mult timp sa trec la F30/G20 benzina asa ca il pun si aici: BMW 320d F30 automat 163 cp impecabil , km reali: 138 k km momentan. Link jurnal : http://www.bmwclub.ro/forums/topic/183520-bmw-320da-f30-joy/page__st__160 Pret 17000 Euro negociabil. Dotari: xenon, piele, navigatie mare, cutie automata, , senzori parcare fata-spate, sistem audio HIFI , senzori ploaie si lumini, pilot automat, incalzire in scaune si volan,senzori presiune (arata presiunea pe fiecare roata). A fost cumparata din Olanda in Aprilie 2018 de mine, la 114 000 km, de atunci e folosita ca masina de weekend, preponderent in afara orasului. De cand este la mine s-a "investit" in urmatoarele: -Jante 17 originale style 395 + anvelope noi 17 + geometrie roti -Anvelope iarna 16" -retrofit volan pachet m padele + schimbator sport (2tb) -revizie completa Autocobalcescu la 115 000 km si la 131 000 la bmgarage. ro -detailing interior-exterior- ultimul in Noiembrie 2020 -update harti 2018 -placute frana fata/spate (Textar) -schimbare racitor egr la 131 k km (BMW Autocobalcescu) -tampoane motor si cutie la 134 k km (lemforder) -schimb lichid frana 137 k km Serie sasiu: WBA3E11010P658272 Link dotari: http://bimmer.work/vin/pa98c875278cdc8d1d24175ff1ba82462/ Type 3E11 Model 320d Efficientdynamics Edition Market Europe Development Code F30 Chassis Sedan Steering left Doors 4 Engine N47T Displacement 2.00 l Power 120 kW Drivetrain Rear-Wheel Drive Transmission automatic Color Imperialblau Brillanteffekt Metalli - A89 Upholstery Leder Dakota/df Venetobeige - LCDF Production Plant Regensburg Production Date 2015-01-29 1CA Selection Cop Relevant Vehicles Selektion Cop Relevanter Fahrzeuge 2FH 16"light Alloy Wheels V-spoke 390 16"lm Raeder V-speiche 390 2PA Locking Wheel Bolts Radschraubensicherung 2VB Tyre Pressure Indicator Reifendruckanzeige 205 Automatic Transmission Automatic Getriebe 230 Eu Specific Additional Equipment Eu Spezifische Zusatzumfaenge 248 Steering Wheel Heating Lenkradheizung 249 Multi-function For Steering Wheel Multifunktion Fuer Lenkrad 255 Sports Leather Steering Wheel Sport-lederlenkrad 258 Runflat Tyres Bereifung Mit Notlaufeigenschaften 3L8 Exterior Parts In Aluminium Satined Exterieurumf. In Aluminium Satinier 302 Alarm System Alarmanlage 320 Model Designation, Deletion Modellschriftzug Entfall 4AB Fine-wood Trim Burr Walnut Edelholzausfuehrung Nussbaum Wurzel 4AE Armrest Front Retractable Armauflage Vorne Verschiebbar 4DM High.trim Fin. Pearl Gloss Chrome Akzentleisten Perlglanz Chrom 423 Floor Mats, Velour Fussmatten In Velours 431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d Innenspiegel,automatisch Abblendend 494 Seat Heating F Driver/front Passenger Sitzheizung Fuer Fahrer/beifahrer 497 Centre Armrest In Rear Mittelarmlehne Im Fond 5DA Passenger Airbag Deactivate Beifahrerairbag-deaktivierung 5DC Folding Rear-seat Headrests Fondkopfstuetzen Klappbar 502 Headlight Washer System Scheinwerfer-waschanlage 508 Park Distance Control (pdc) Park Distance Control (pdc) 520 Foglights Nebelscheinwerfer 521 Rain Sensor Regensensor 522 Xenon Light Xenon-licht 534 Automatic Air Conditioning Klimaautomatik 544 Cruise Control With Braking Function Geschwindigkeitsregel. Mit Bremsf. 563 Lights Package Lichtpaket 6AC Intelligent Emergency Call Intelligenter Notruf 6AE Teleservices Teleservices 6AK Connecteddrive Services Connecteddrive Services 6NS Enhanced Telephony With Extended Sm Komforttelefonie Mit Erw. Smartphon 6WA Instrument Cluster W. Extended Cont Instrumentenkombi. M. Erw. Umf. 609 Navigation System Professional Navigationssystem Professional 676 Hifi Loudspeaker System Hifi Lautsprechersystem 698 Area-code 2 Area-code 2 8KA Oelservice Int. 30.000 Km/24 Months Oelwartungsint. 30.000km/24monate 8S2 Coding Of Alarm Signal Kodierung Alarmsignal 8S3 Automatic Lock When Driving Away Autom. Verriegelung Beim Anfahren 845 Acoustic Belt Warning Akustische Gurtwarnung 868 Language Version Dutch Sprachversion Niederlaendisch 886 Dutch / On-board Documentation Hollaendisch / Bordliteratu Adaug cateva si cateva poze de la ultimul detailing:
    1 point
  3. Vand jante 21inch cu anvelope bmw X6M , jantele provin de pe un X6M (cel din fotografii) , jantele pe fata sunt noi cu anvelope runflat . Masina s-a vandut fara jantele de vara , noul proprietar a cumparat masina cu jantele de iarna . Pretul este de 2000€ . Pentru detalii va stau la dispozitie !
    1 point
  4. Salut ! Eu am b47 pe un f26 din 03.16 fara adblue
    1 point
  5. Problemele sunt comune cu restul seriilor,nu au facut un motor special pt seria 2,Si cutiile de viteza ,asemenea.
    1 point
  6. G30 manual este blasfemie :poke:
    1 point
  7. Salut, Din fericire cam stiu cu ce se mananca un V10(probleme cu cuzinetii, Pompa SMG, bobine, vanos, ambreiaj .. astea pana in 60-70000 de KM), dar nu asta era intrebarea. Intrebarea era strict la masina aia. Nu stiu de ce atatea comentarii rautaciose daca imi permit sau nu impozitul si alte chestii. O zi buna va doresc
    1 point
  8. @Alin Duna Sunt 2 tipuri de OBC IV (cu slot pentru 'Coding Plug' si fara) si 2 tipuri de indicatoare de bord ('High' cu afisaj digital sub turometru/vitezometru si 'Low' cu becuri in loc de afisaj digital) Indicatoarele 'High' accepta orice fel de OBC intrucat informatia specifica masinii e continuta in coding plug-ul din spatele indicatoarelor. Indicatoarele 'Low' nu au coding plug si OBC-ul nu va sti pe ce fel de vehicul e instalat, prin urmare va da eroarea PPPP. Pentru a functiona corect OBC-ul are nevoie de coding plug. In cazul 'Low' si OBC cu slot, se monteaza Coding Plug-ul in OBC. In cazul 'Low' si OBC fara slot, se va demonta OBC-ul (2 suruburi in spate, 4 clips-uri de plastic spre partea frontala si 4 clips-uri ale mufei multipin din spate) si se va lipi Coding Plug-ul in 8 puncte pe PCB-ul anterior al OBC-ului dupa demontarea Coding Plug-ului din propria carcasa de plastic. Punctele de lipire sunt usor de identificat odata demontat fiind dispuse orizontal, in linie pe placa. Lipitura necesita finete intrucat spatiul de manevra este restrans. Indicatiile de mai sus se aplica in cazul in care mufa catre OBC contine multe fire nu doar 5 ca in cazul ceasului. Altfel mufa va trebui cablata fir cu fir.
    1 point
  9. Vrei sa nu mai tremure un timp?? Mareste gaura de 1.2mm in 1.6mm din piesa 13 din desen: https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=UX31-EUR-07-2008-E91N-BMW-320d&diagId=21_0208 (Acesta este DOAR un exemplu; toate masinile incepand cu, cred E46, cutie manuala, au aceasta valva de limitare in timp - valve delay, i se mai spune pe engleza.. a cuplarii ambreiajului) Cuplarea la plecarea de pe loc nu o sa faca masina sa mai tremure un timp. Dar asta nu inseamna ca volantul nu e uzat; ci mai degraba nu mai vibreaza in bucsa lui.. si in alte alea pana cupleaza strans cu motorul. Ce am recomandat mai sus nu e treaba de novice, iar daca maresti gaura SI MAI MULT sau scoti/strici piesa din metal din corpul "LOCK VALVE" din desen, nu se intampla decat ca vei avea un ambreiaj muult mai prompt si sanse sa opresti motorul cand pleci de pe loc sunt mai mari! A, dupa marirea acelei gauri pedala de ambreiaj la bmw NU va mai obosi piciorul atat de repede! Piesa 13 - LOCK VALVE, o data scoasa trebuie facuta re-aerisirea circuitului ambreiaj!! Mare atentie, o data decuplat circuitul de sub masina, tot lichidul de frana din rezervor se va scurge pe teava decuplata din cutie, deci trebuie in mod OBLIGATORIU strans furtunul de la cutie cu un cleste altfel sunt sanse ca dupa golirea rezervorului de lichid de frana, aer sa intre in pompa si sa trebuiasca aerisita si pompa, franele, tot ce a prins aer! color="#FF0000"]Sa nu uit sa mentionez, treaba asta se face pe cont propriu si nu sunt responsabil pentru nimic care nu iti place (nu va va placea) dupa aceea![/color] Daca lucrati cu grija si pricepere va puteti bucura de doua lucruri: - o pedala de ambreiaj mai moale - un volant care nu mai tremura un timp bun! Eu insumi avand un volant schimbat acum mai bine de 100k km isi arata semnele de "vreau afara"/sunt uzat. Dupa ce am facut operatia explicata mai sus urmarind de multa vreme sa am o pedala mai moale am observat spre placuta mea surpriza ca nici tremuratul de pe loc nu mai e prezent la fel de des. Este vorba de o masina care este condusa zilnic in aceiasi maniera de ani buni de zile, asa ca ORICE schimbare este imediat resimtita de mine. Desigur, as putea foarte usor sa o consider o greseala de proiectare a valvei de mai sus avand in vedere si faptul ca vibratia partial a fost inlaturata, intarziata, si de ce nu uzura diminuata, considerand ca o vibratie, orice vibratie nu face bine respectivei componente fie ea si o bucsa din volant sau niste arcuri ce se tensioneaza.. acestea nu vor fi stresate o data in plus pana la eventuala dezintegrare! Pe de alta parte, faptul ca e stiu ca ambreiajul la BMW "e mai tare ca asa e el la bmw" iar e gresit cand de fapt situatia se putea remedia prim marirea unei simple gauri! DAR le gasesc si o scuza: Si aceea e ca BMW vrea ca si femeile sa conduca masinile lor, deci sa vanda. Nu cred ca are rost sa ma intrebati de ce am pus situatia asa cand cunoasteti realitatea. Desigur am spus asta fara nici cea mai mica intentie de a fi "sex-ist". Cam atat. Succes si spor la modificat!
    0 points
  10. Amuzant. Ai gresit locul in care sa postezi anuntul, baiatul meu
    0 points
  11. la o medie de 30,8 km ai mers mai mult extern sau ai prins drumuri libere , consumul real e pe la 18 km /h media , asta inseamna trafic aglomerat , oricum nu ma astept sa ai o diferenta f mare probabil 2 l max in plus
    -1 points
  12. Daca vrei, ARE legatura cu distributia in general. Nici nu e greu de dat seama.. Un ulei contaminat cu motorina nu mai este un acealasi ulei de ungere, pierzandu-si din calitati. Calitati care pentru un neavenit, adica acela care doar conduce masina si stie (i s-a spus, sau asteapta ca in bord sa arate ca trebuie schimbat..)ca se schimba la 30k km, conduce o masina in care uleiul degradat nu mai unge: lant patine, si de ce nu si alte alea.. cu aceiasi consistenta, pelicula de ulei.. ai prins ideea, sper. Pe cand ureea Ad-Blue este injectata permanent pentru a arde, sau produce aceea netralizare chimica a noxelor, fara vreo contaminare a uleiului de motor. Oricum intrebarea mea TREBUIA pusa in alt topic.. al meu, ca nu am prea multe Cam tarziu, asta e.
    -1 points
  13. Mare atentie cand e sa gauresti/maresti aceea gaurica. Curata cat poti de bine interiorul acelei tevi cu apa/aer. Nu vrei ca particole ramase din urma gauririi sa intre/participe la actiunea pistonului pasiv de langa cutie. Sa stii ca se poate scoate si piesa de metal din corpul valvei, dar numai daca vrei un ambreiaj "salbatic". Practic lichidul de frana va circula nerestrictionat. Ca sa scoti piesa din metal trebuie doar sa gauresti din partea din spate (cea cu capatul clema metalica) cu un burghiu de marimea gaurii (mai mari) valvei pana cand simti in burghiu ca a atins ceva mai dur, aceasta fiind piesa de metal, care atentie, nu este blocata sa nu se roteasca ci blocata sa nu iasa de un dop din plasic mai mare.. pe care tu il distrugi cu burghiul! Atat. Mai intreaba aici cand vrei sa te apuci de treaba. O sa pun ceva poze daca gasesc unde am pus prima valva cumparata si la care am gaurit plasticul (de aceea stiu).. dintr-o curiozitate.. dupa care am "purces" la gaurirea originalului de pe masina, care nici dupa sute de mii de km nu era gaura mai mare de 1.2mm. A, tabla este o tabla galvanizata de 1mm. A, aerisirea ambreiajului e mai dificil (un pic) decat aerisirea oricarei frane... la E90.. Mi-a dat ceva emotii, pentru ca nesimtind forta opusa apasarii de la placutele de frana a trebuit sa limitez la minim -minimorum scurgerea prin aerisitor.. Multumesc de comentariu din Foarte corect. Desigur topicul a fost inspirat dintr-un topic strain (ca de obicei ) dar cu specificitatea ca acolo NU s-a remarcat inlaturarea tremuratului masinii. Pentru ca probabil din toti cei care au facut schimbarea nici unul nu a avut VOLANT OBOSIT.
    -1 points
  14. Imi pare rau ca denaturez, sau poate nu natura topicului. (Mi-am dat seama cine mi-a votat negativ topicul/postarea pe motiv de siguranta oamenilor!..) Il invit pe userul DJ Allexinno, sa scrie aici la s-a gandit cand a decis ca nu trebuie aprobat sau macar ignorat ce am scris.
    -1 points
  15. Cum topicul e cam lung, pe care desigur o sa il citesc, din ce am frunzarit, eliminarea valvei CDV intre anii 2008-2016 nu are legatura cu, ce am descris eu.. eu zic ca trebuie doar marita gaura nu ca trebuie scoasa valva sau chiar gaurita complet cum am spus un pic mai sus. Dar sa nu ma intelegi gresit, iti multumesc de link si e bine ca au legatura! Ma scuteste de explicarea feedback-ului in urma eliminarii complete..
    -1 points
  16. Daca iti pastreaza miezul, probabil merita sa explorezi si varianta asta. Daca e sa-ti schimbe miezul, mai bine cumperi turbina MHI noua. Ca idee, eu am reconditionat turbina si nu am fost multumit de rezultat, nu mai tragea la fel desi in diagnoza se vedea ca geometira variabila lucreaza in parametri, deci concluzia a fost ca miezul AM are ceva in minus. Pana la urma am luat alta turbina noua si si-a revenit. Daca e doar 900 ron toata treaba, sa zicem ca nu pierzi extrem de mult in caz ca nu esti multumit. Tu ce experienta ai avut in trecut cu miez AM de ai spus ca nu mai faci aceasta greseala?
    -1 points
  17. Pentru asta e responsabil actuatorul. Nu a fost calibrat corect. Daca se regla cum trebuie tragea liniar din ture joase. I-a dai 2 filete la actuatorul de pe turbina originala sa vedem daca mai pleci de la semafor )
    -1 points
  18. Multumesc de compliment. Sa iti raspund direct la intrebarea fata de linkul cu valva modificata, foarte probabil ei au scos complet tabla cu gaura din valva. La mine eu am marit-o la diametru specificat mai sus. Evident ca daca scoti complet tabla aceea atunci lichidul de frana va circula nestingherit sau rulmentul de presiune va da drumul discului/diafragmei la fel de repede pe cat de repede ridici tu piciorul de pe pedala ambreiaj. Acum, numai tu stii daca poti sa stapanesti acel cuplaj rapid la plecarea de pe loc.. Asadar, fun-ul de care vorbesc ei ar sens, daca poti sa controlezi cuplajul rapid. Despre uzura prematura NU ma pot pronunta.. Ti-as sugera sa modifici marind gaura, pentru inceput.. ..Sa scoti ulterior dopul de plastic (daca nu iti convine ca nu pleci stiu si eu cu fum din roti..) care tine tabla cu gaura e foarte simplu! Iti trebuie un burghiu de acelasi diametru cu gaura de pe partea dopului. Sau poate un burghiu cu 0,5mm mai subtire sa previi alte daune.. Si apoi impingi tabla cu o surubelnita subtire din partea opusa valvei.. (Ce am scris mai sus in topic a fost din experienta si surpriza mea, ulteriora.. avand inca volantul uzat pe masina la aceasta data.. 15 Ianuarie. Imi propun sa schimb volantul in vara si pun si poze cu, ce am gasit. Masina scutura inca ocazional la plecarea de pe loc... Ce as mai adauga fata de ce i se intampla masinii cu cdv-ul (modificat ca mai sus) este ca am observat ca daca plec turat, de la 1500rpm in sus, (desigur ca cutia schimba si mai ..liniar ) nici scuturarile nu mai sunt sau mai apar, sau dispar as zice.. Oricum, sunt aproape sigur ca daca as pune o valva noua scuturarile ar fi mult mai frecvente. Plecarile de la semafoare in general le fac fara fitze de a fi primul in fata asa ca nu schimb in ture mari.. in oras, unde oricum e trafic, dar asta e alta poveste.. sper sa nu imi dea prea multi topicul peste cap cu schimbatul vitezelor ca le-o tai scurt..)
    -1 points
  19. Nu scrie in program? "Actual/Expected" Valoare reala/ Valoare de asteptat..
    -2 points
  20. Desigur, poti reveni pe topic si sa spui impresia dupa modificare. Pe mine ma intereseaza sa aflu daca comfortul in apasarea pedalei s-a marit daca maresti gaura aceea. Asa e firesc. Sa nu uiti sa zici si ce gaura ai facut. Pentru acuratetea impresiei nu uita sa retii taria cu care apasai pedala si in ce fel s-a modificat, fiind mai moale, cuplajul spre cutie. Nu stiu, cred ca am spus mai sus. Sa ai pregatit ceva lichid de frana nou, DOT4. Sigur vei pierde lichid dupa ce deconectezi furtunul, asa ca sa ai ceva pregatit sa opresti curgerea (o punga de plastic lipita pe capatul furtunului si apoi ceva banda izolatoare../ un cleste sa strangi, nu prea tare, furtun flexibil..) sa nu curga tot lichidul din rezervorul pompei de frana, ca dai in alte alea.. Presiune nu exista decat curgerea data de presiunea atmosferica. Apoi sa stii ca trebuie sa re-aerisesti pe la aerisitorul din zona. Mi se pare ca o cheie de 7-8mm iti trebuie. Nu tubulara.. ca nu vezi daca mai ies bule sau doar lichid. Aerisirea se face cu motorul oprit, cutia scoasa din viteze, ca sa stii daca o poti baga in viteza (aerisirea fiind finalizata, poti sa mai incerci sa mai dai inca 1-2 ori sa mai iasa ceva lichid chiar daca intra in viteza.. nu uita sa strangi aerisitorul de fiecare data inainte de a face pedale..) si in plus, sa mai poti muta masina in caz de alte urgente..
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.