Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/14/21 in all areas

  1. pentru ca atata timp cat nu exista semne, sistemul functioneaza map based camerele din spate, bara si oglinzi nu au nicio treaba cu SLI (speed limit info) pentru ca atata timp cat camera care citeste semnele e nefunctionala sistemul functioneaza map based what??? Orice BMW (despre asta discutam nu?) care are functia "Speed Limit Info" nu ar fi rau... Long story short: La BMW, SLI functioneaza cam asa: sistemul afiseaza limitele de viteza pe baza hartilor si al unor algoritmi predefiniti. in cazul in care camera (KAFAS) citeste un semn, sistemul va face override la sistemul map based, astfel viteza afisata va fi cea citita de camera indiferent de informatia stocata pe harta pe zona/segmentul respectiv. in cazu tau camera nu functineaza in Romania pentru ca ai KAFAS1 care la vremea la care a fost creat era setat sa nu functioneze in Romania (ca si in alte tari non UE de altfel); Kafas2 functioneaza nativ si pe Romania, pe langa viteza, sistemul citeste si afiseaza si indicatoarele cu depasirea interzisa. SLI nu e un mit, minciuna sau conspiratie mondiala indusa de BMW, Bill Gates, Soros, etc ci un sistem functional cu anumite limitari in functie de generatie: cele vechi mai proaste, cele noi mai bune...ca orice altceva...
    2 points
  2. Daca camera e acoperita (de exemplu de zapada), pe bord imi apare un mesaj de atentionare (nu mai tin minte exact ce spune, dar ceva de genul ca nu functioneaza avertizari), in special pentru ca aceeasi camera cred ca e folosita si pentru lane assist si collision warning. Cat despre limitele de viteza - cand nu exista semne insa limita de pe bord se schimba - este din harta stocata pe masina. Ar fi si culmea sa nu se modifice limitele cand intri intr-o localitate, pentru ca nu intotdeauna exista semne de 50. Cred ca harta stocata este de baza, iar informatiile citite de camera au prioritate, pentru ca sunt evident mai actuale. Apropo de bimmer-tech - am ajuns sa nu am prea multa incredere in ei, de exemplu pentru ca vand modulul lor MMI pentru Android Auto / Apple Carplay la $650, cand altii il dau chiar si la 205 euro (module virtual identice, diferentele fiind doar de software si foarte minore).
    2 points
  3. Multumesc de apreciere geminiator! Interesant ce spui, mai ales la sfarsit, cum ai ingustat aria de cautari.. intr-o lume care devine din ce in ce mai performanta, cu pretentii mari si tolerante mici.. de la motoarele masinilor la viata personala Oricum, imi tot zic, sa nu uitam esenta. Practic BMW LL04 este acel ulei care o data ars in timpul regenerarilor acesta nu se formeaza CENUSA in cantitate mai mare ci mai mica (fata de LL01) in filtru DPF. Asta e prima regula, ai cea mai importanta inteleasa de mine. Acum, ca sa nu mai pun in alta postare, iata ca o data in plus am aflat de ce a a ales BMW sa folosesca uleiul Shell/Penzoil. Mai jos sunt Q and A (intrrebari si raspunsurile fabricantului, fara ascunzisuri, multe..); https://bobistheoilguy.com/pennzoil-q-a/ Desigur raman la ideea ca BMW ales fabricantul asta pentru mult mai multe nestiute de noi, muritorii..
    2 points
  4. Va salut oameni faini Toate bune intre timp cu bĂŁtrĂŽnica mea. Vorbim de un e46 320d, varianta de 136 de ponei. De aproximativ 2 ani de când e la mine, am schimbat doar filtre,radiator, vas expansiune, bucsi brate, bielete, plĂŁcuțe, pompa servo, racitor de gaze,s.a.m.d Vreau sa vorbim despre racitorul de gaze. Ultima datĂŁ când si-a dat duhul, a fĂŁcut-o la vreo 70 km de casĂŁ și a ĂŽnceput sĂŁ ĂŽmi bage antigel pe tobĂŁ. Motorul se ĂŽncĂŁlzea, nori de fum dupa mine. L-am rezolvat cumparand unul sh (unul nou fiind peste bugetul meu de la acea perioadĂŁ). M-a ținut cam...6 luni. Acum, incepe din nou sa piardĂŁ apa (nu am urme sub ea la parcare) si cred ca pierde doar in mers. Am verificat vasul, furtune.. nimic. Totul ok. Acum, intrebarea mea e urmatoarea : se poate anula acel racitor de gaze?
    1 point
  5. Un spray antiĂŽngheĂâş cu 10 lei rezolvĂŁ problema.
    1 point
  6. problema e la fel si la broastele normale: gheata in broasca, o solutie relativ eficienta e sa folosesti ceva spray care sa contina alcool izopropilic direct in broasca
    1 point
  7. Eu am aceasta functie (impreuna cu HUD) pe un 520d din 2014, luat din Germania, si imi functioneaza foarte bine in Romania inca de cand am adus-o. Din observatiile mele, semnele de circulatie par sa fie citite, pentru ca pe drumuri noi, care nu apar pe harta de 2014 instalata pe masina, eu am afisate limitele corecte de pe semne. In acelasi timp eu am 2 camere in baza oglinzii retrovizoare, ceea ce s-ar potrivi cu ideea ca una e pentru HUD si alta pentru high-beam assistant (unicele functii de pe masina mea care ar putea folosi camere). Deci nu e mit.
    1 point
  8. Nu se potrivesc ! Pe e46 ,se potrivesc doar de pe 320,520 dau 318 . Nu are treabĂŁ cu alternatorul . Alternatorul incarca bateria ,nu da curent direct partilor electrice .
    1 point
  9. E60 N47 se aude de la 100 m ca si comparație cu F10:)) ca sa vezi cat au avansat. Ce e cu range ul acela mic? E aproape full rezervorul sau i ai dat maxim?
    1 point
  10. 1 point
  11. Unul e pentru 6 cilindri iar altul e pentru 4 cilindri,deci trage tu concluzia...
    1 point
  12. Nu, nu se poate. Si nici cu protectie termica
    1 point
  13. Eu cred ca tu si sotia ori nu stiti ce vreti, ori vreti voi ceva, dar in mod sigur nu in bugetul respectiv: - indiferent ca discutam despre 116, 118, 120, toate au cam acelasi motor diesel, cu problemele aferente; nu vreti masina cu rulaj mare, pai arunca un ochi pe mobile.de sa vezi cam care e bugetul la un asemenea model , cu rulaj mic - diesel pt rulat in oras???? sincer, ar trebui sa te orientezi spre un motor alimentat cu benzina/gpl; suna oarecum incurajatoare consumurile alea promise de diesel, dar in mod clar nu se aplica la distante scurte, iar in plus, intretinerea si diversele probleme (ce apar garantat la un autoturism uzat moral si fizic) vor face asemenea achizitie o gaura neagra. Din pacate, nici motorizarile alimentate cu benzina, din perioada aceea nu sunt stralucite, din contra, as zice ca sunt cam problematice - asigurare, impozit, consum....lol....ce intrebare e asta??? valoarea asigurarii este clar influentata de CNP conducator, restul sunt informatii publice, pe care le poti afla foarte usor - chestie de gusturi, nu stiu cum ati ajuns voi la concluzia ca un bmw vechi, diesel, cu tractiune spate, joasa, e masina potrivita pentru o incepatoare, eu as zice ca mai potrivita este o masina de clasa mica/subcompacta, motor aspirat, cutie automata, clasica, cu convertizor de cuplu e mult mai potrivita -bmw nu e chiar o achizitie de buget mic(ata noua, cat i sh), de aceea, la un buget de achizitie mic, si daca se urmareste mentinerea cheltuielilor reduse, sunt alte marci care fac fata cu brio -pentru probleme specifoce modelelor bmw, ai material de lectura pentru zile intregi, in aria dedicata problemelor tehnice, foloseste cu incredere functia search (coltul dreapta sus)
    1 point
  14. Vandut, se poate inchide! Multumesc pentru opinii si gazduire.
    1 point
  15. Da, geamurile sunt proaste grav la g30. La A6 am avut posibilitatea sa le configurez si cu izolare termica si fonica. Sunt curios de diferente fata de bmw
    1 point
  16. Carly a avut perioada lui de glorie acum apusa. Decat sa dai banii aia mai bine iei un laptop si instalezi ISTA. Daca ai nevoie de o aplicatie pentru distractie as merge pe Bimerlink.
    1 point
  17. Nu poate fi decat o coincidenta. Alternatorul doar incarca bateria. Iar bujiile isi iau curent, ca si demarorul si alte ale sa porneasca motorul. Apoi preia aletrnatorul re-incarcarea bateriei. Sau poate faptul ca masina nu mai porneste cum pornea, fiind iarna.. Sau faptul ca blocul de control al bujiilor s-a defectat datorita stresului, iarna.. De unde stii ca-i blocul bujilor? Is toate "arse"? ..le-ai testat?
    1 point
  18. Am gasit vestitul bidon visina/violet. Iata fisele (partial) tehnice ale uleiurilor Shell Helix Plus/Penzoil si Liqui Moly; 5w30 si 5w40. Parca sunt frati de cruce cand compari vascozitatile. Despre ce mai vorbim? Penzoil_Oil_5W30.pdf L_M_Synthoil_High_Tech_5w30.pdf Shell-Helix-Ultra-5w-40.PDF Liqui_Moly_Oil_5w40.pdf Eu tot cred ca mai nou in materie de inovatie ar fi Shell/Penzoil.. Dar amandoua sunt la fel de foarte bune.
    1 point
  19. Pentru ca a terminat anul in picioare :goodjob: si nu a mai facut "glumite" a primit un cadou de Craciun. Arata bine zic eu,dar nu mai bine ca si cum ar fi aratat cu asta Si un mic video cu ce nu a reusit XHP dar a reusit Dragos: Sarbatori fericite va urez pasionatilor alaturi de cei dragi si faceti ce va place indiferent de voci si piedicile intampinate !
    1 point
  20. Dupa etapa de la Arad ne hotaram sa rezolvam plecarea. Mesaje peste mesaje cu cei de la XHP care imi trimit alte variante de soft,sa updatez aplicatia,sa le trimit log-urile,Launch Control personalizat prin care imi spuneau ca ei nu isi asuma nimic daca masina pateste ceva si le spun dati-i blana sa ii cada rotile,vreau sa vad cum zboara,dar nimic,nimic si nimic,chinuiam masina degeaba... Cu gandul ca vom reusi reusi rezolvarea problemei m-am gandit sa o usurez cu ceva kg,in setup-ul de fata avand 1740kg(nu va ganditi ca ma apuc sa o tai,momentan) si anume aproximativ 80 momentan,cum?O pereche de scaune: O baterie usoara si roti mai usoare,BBS RC 300 de la Viespe care intre timp ii descoperisem o buba la puntea spate si pentru ea anul competitional s-a incheiat. Se hotaraste Dragos si imi spune sa vin la Iasi sa stam pe ea sa vedem care este problema,asta cu 2 zile inainte de urmatoarea etapa din octombrie. Tot se auzea un suierat parca din ce in ce mai puternic si ma gandesc,iar scuipa nebuna furtunele,o verific si nimic,erau teava furtunele,la locul lor,cand ma uit mai atent ia uitati ce am descoperit,voi ati mai vazut asa ceva? Bubuise sudura de pe intercooler,ce sa fac acum ca era 12 noaptea?!Il sun pe fratele Muk care inca era pe ele la garaj si ii zci ca arde,ca dimineata tre sa plec la Iasi,ma duc la el la 4 eram gata.Ajung acasa,pana ma spal,mananc,bag 2 energizante si plec ce sa mai dorm ca nu mai era timp. Ajung la Iasibubuit si ne apucam de treaba. Pana seara a tot incercat variante de soft nu era nici un rezultat pana la ultima speranta,ultima varianta cand a zis sa mai incerce si asta daca nu,nu are ce sa ii faca,ii pune softul facut de el la cutie,o infoaie si o vad cum se lasa de cur si incep rotile spate sa se invarta,baaaaa,iesise dracu din ea,se eliberase :frantics: .Dute cu ea in probe imi zice Dragos,ies cu ea Launch dupa loc cand iau piciorul din frana pleaca masina d-a latul,zici ca nu mai era xdrive,zic mama cu cred cum e acum,blana.Totusi ceva nu era ok pentru ca cutia de transfer nu mai reusea sa tina cuplul lasand rotile spate sa se invarta pe loc asa ca ne apucam sa ii schimbam ambreiajele,o face Dragos noua si cand primeste un telefon care a intristat tot garajul,toata echipa din tata tara,toti curasntii: cursele se anuleaza din cauza COVID...Dupa asta mai umbla Dragos putin in soft,o mai eficientizeaza putin si mai ia 2 cai,474cp acum Ma pregatisem sa o fac RWD(doat spate prin aplicatia de la XHP-X-Delete),in caz ca nu reuseam nimic cu plecarea si vedeam eu cum faceam o combinatie intre ele,d-asta o sa o vedeti in clipul de mai jos cum face cerculete. Asta este macar am facut-o sa plece cum trebuia,a doua zi plec la Bucale. Ajuns acasa o echipez cu rotile corespunzatoare si la A3iiiiiii Hai sa vedem ce am facut,o infoi,si pleaca nebuna,ma uit pe Dragy: 11,4s cu 60ft de 1,7s 0-100km/h 3,5s Altceva tata,asa da.Mai dau unul din diverse rpm si aceeasi treaba,ma uit pe filmare si la plecare tot patinau rotile,atentie la plecare nu pe loc,deci este nevoie de aderenta mai mare. Recordul pe 402m la acest motor si caroserie,seria F,momentan este detinut de MTJ cu 11,1s dar puterea fiind de 550cp cu methanol,deci toate sansele din punctul meu de vedere sa fie doborat probabil doar daca montez o instalatie de metanol,dar ramane de vazut in anul competitional ce urmeaza. Ce s-ar fi intamplat daca ajungeam la Arad in aceasta configuratie nu putem stii dar sunt sigur 100% ca ar fi mers mai bine decat a mers pe A3,probabil 11,3s sigur se obtinea dar asta este,data viitoare. Mai jos aveti si un ultim video cu toate cele povestite mai sus.Cam atat pentru moment,astea sunt intamplarile din trecut,de aici incolo povestim la prezent si vor veni multe alte surprize atat in acest proiect cat si in cel cu Viespea,vizionare placuta:
    1 point
  21. Salut! Oare daca am anulat egr.ul si am blocat doar coolerul sa nu mai intre in egr are ceva ? Adica am pus o garnitura de metal rotunda la iesire din racitorul egr si atat. Poate afecta asta cu ceva ? Trimis de pe al meu SM-G965F folosind Tapatalk
    1 point
  22. si niste separatoare de ulei care daca nu functioneaza corect iti baga pe langa gazele de carter si ulei in admisia turbinei, de unde si consumul de ulei. Este doar o idee, tu faci cum crezi.
    1 point
  23. Am instalat azi kit-ul fara nicio problema. Rezultatul a fost unul bun, putin mai multĂŁ putere ĂŽn turatii mici si fara niciun gram de fum in plus. Deci, toate bune !
    1 point
  24. Salut, daca tot.vrei sa anulezi egr ul e destul sa blindezi vacuumul, astfel poți cumpara doar kitul cooler. Daca nu are vacuum nu se mai deschide si asta e.
    1 point
  25. Se monteaza kit-ul din linkul de mai sus. Va tin la curent cu rezultatele. Aici ma refer la eventualele erori pe bord (daca vor fi, avand in vedere ca e softata deja masina) si eventualul fum in plus (desi nu cred ca e cazul). Va multumesc pentru raspunsuri !
    1 point
  26. Ma uitam pe YouTube mai devreme si se pare ca kit-ul pe care l-am mentionat mai devreme e bun pt operatiunea din clipul urmator : M-as apuca de munca pe joi. Astept niste pareri guys.
    1 point
  27. Salut, in link e doar kit ul pt. anulare gaze, nu si cel care te arde pe tine, parerea mea e ca mai bine iei un racitor de la schrot, grija la montaj, nu pot fi toate gaurite, eu am mulți prieteni cu acest motor si nu avem probleme, ai prins tu unul mai prost. Verifica antigelul sau schimba l daca nu a mai fost schimbat pana acum. Daca totusi faci anularea, intra cu Dis pe masina si anuleaza l si din soft.
    1 point
  28. Am gasit kit-ul asta pe Olx si e de la mine din oras. Deci ar merge. Are tot ce imi trebuie pentru a anula EGR si racitorul? Kit anulare racitor e46
    1 point
  29. Vise Am facut zilele trecute ITP-ul, iar cu o zi inainte trecusem pe la mecanic si mi-a identificat un brat de inlocuit pe spate si un joc pe fata. Pana sa ajunga piesele mi-am luat inima in dinti si am fost si la ITP, iar cu norocul meu, mi-a blocat si RAR-ul masina. Am zis gata, pic ITP-ul. De unde tata, a venit un nene de la RAR, a aruncat o lanterna in stanga, o lanterna in dreapta, noxele nu le-a mai verificat ca "lasa, masina nu pare coaja", si-a aprins o tigara si aia a fost. Nu am intervenit nicicum, nici la itp nici la cel de la RAR, doar am observat. Cel care a facut ITP-ul a zis ca e OK masina, nu are nicio problema. Inginerul de la RAR a zis ca e OK, nu are nimic ... pai ne mai miram ca e plina tara de rable? Fix cum am plecat de acolo am nimerit in spatele unei dubite care m-a intoxicat complet, probabil doar ce luase ITP-ul si aia. csf ... ncsf. Stateam si ma gandeam cum s-ar fi desfasurat o situatie similara in Germania, sau in alta tara civilizata. Pana nu se pune cineva cu biciul serios pe astia de la RAR si pe cei care fac ITP-uri, sa pice tot ce nu este 100% corect, nu vom scapa de rable.
    0 points
  30. Ce motor aveai pe insignia? Era awd? E genial imbecilul asta care imi da minusuri. E acelasi de fiecare data, are profilul pe private si numele ii incepe cu P De parca mie mi-ar pasa de prostia si de saracia lui
    0 points
  31. Orice modificare la motor/ evacuare care ar conduce la ridicarea nivelului noxelor ar trebui pedepsita drastic, inclusiv ridicarea talonului, blocarea masinii si obligarea proprietarului la plata lucrarii pentru readucerea in starea initiala la un service autorizat. In cazul in care nu iti permiti costurile lucrarii, confiscarea masinii si casarea ei in scop de reciclare.
    0 points
  32. Mersi pentru raspuns. Astept in rest doar raspunsuri la subiect.
    0 points
  33. Sa treci și pe la rar dupĂŁ.
    0 points
  34. Cred ca iti trebuie ceva de genu: https://www.ebay.com/itm/BMW-EGR-DELETE-E39-5-Series-520d-525d-530d-3-0d-EGR-REMOVAL-KIT-BLANKING-BYPASS/161561121628?hash=item259dcb135c:g:6ccAAOSwRBtZ34GX Ideea e ca, ce ti-am dat in link mai sus permite sa scoti de pe pozitie EGR Cooler-ul si sa-l arunci la gunoi. Din ce imi dau seama din poza, si din descriere ar avea si dopurile ca sa anulezi circuitul de antigel dintre blocul motor si termostatul EGR ( adica cel care acum curge prin EGR Cooler ). Ce face EGR-ul: baga la anumite turatii gazele deja arse din nou in admisie pt a reduce emisiile. Ce face EGR Cooler-ul: incalzeste antigelul ca sa ridice temp motorului mai repede si in acelasi timp raceste putin gazele care le-ar recircula EGR-ul deci in final reduce iarasi noxele. De bun simt pentru PLANETA ar fi sa nu le anulezi.
    -1 points
  35. de unde atat bun simt
    -1 points
  36. Eu la E90 din 2005 pe care aveam EGR cu gat lung si vacuum am pus un kit ca acela si am mers in bord cu check engine vreo 2 ani. Din ce am auzit in limp mode ( lipsa putere ) se intampla sa intre la modelele mai noi, E90 cu FL.
    -1 points
  37. Sa speram ca va fi oprit de un echipaj RAR cat mai curand!
    -1 points
  38. Salutari, va veni si asta cand ne va ajunge cuțitul la os. Deocamdata se intampla doar in țari civilizate. Zile senine.
    -1 points
  39. Eu zic sa obturezi si turbina si sa anulezi si filtrul de aer!
    -1 points
  40. -1 points
  41. Salutare. De ceva timp masina are o bataie pe fata, o resimt la viteze mici si denivelari/oscilatii stanga-dreapta ale masinii, in rest masina mi se pare ca merge perfect normal. Pe stand la ITP, tras in toate partile - "totul ok". Am fost cu ea la Tureal pt constatare, au pus-o tot pe un stand tip itp si au spus, bineinteles, ca ar avea ceva joc in caseta de directie, ca trebuie sa schimb bieletele antiruliu+bucsi bare stabilizatoare (le-am comandat deja, voi incepe cu astea). Ei au spus ca li se pare ca nu are joc in biletele de directie si capete de bara, dar sincer nu au fost prea implicati, au spus sa o duc la reconditionat caseta, ca vad ei pe banc daca sunt bune sau nu. Am ridicat-o pe elevator si are, intr-adevar, un joc stanga-dreapta la roata, dar nu sunt convins daca e din caseta sau altceva, sau daca de acolo se aude, or fi mai multe cauze. Va las cateva filmulete cu zgomotul, poate v-ati mai lovit de problema si are cineva idee de la ce-ar putea fi: Masina e un E90 320d, 183k km, iar suspensia este cea din fabrica.
    -1 points
  42. Din ce stiu eu alcoolul isopropilic curata foarte foarte bine suprafetele de oxizi, nu stiu cat de mult ofera protectie la gheata. Eu am folosit WD40 bagand in broasca incuietorii si parca nu a inghetat pe cat ingheta inainte.. Trebuie un spray care sa nu mai permita formarea ghetii.
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.