Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/04/21 in all areas

  1. Cine face verificarea la osciloscop? AveĂâşi idee? Eu zic asa: Ulei motor- 15 k kmsau 15 luni max. Ulei cutie- iniĂâşial era 120k, acum zf recomanda ca primul schimb sa se facĂŁ la 150k. Eu zic ca ĂŽntre 140 Ăâ˘i 160k e ok, depinde Ăâ˘i unde s-a mers cu maĂâ˘ina. DiferenĂâşiale Ăâ˘i caseta de transfer- eu zic ca sub 100k km nu ai de ce sa le schimbi. DiferenĂâşialele nu sunt asa sensibile, mai repede cutia de transfer se strica. Lichid frânĂŁ-oficial 2 ani dar merge 3 sau 4. Antigel-sub 5-6 ani nu m-aĂ⢠atinge de el, sau poate dacĂŁ are maĂâ˘ina spre 200k km. Freon-nu am auzit sa fie nevoie sĂŁ-l schimbi,doar dacĂŁ ĂŽl pierzi. Trimis de pe al meu VOG-L29 folosind Tapatalk
    2 points
  2. Salut ! Eu de multi ani imi fac mentenanta la masini la reprezentanta din Timisoara. La modul general sunt multumiti de ei, de aceea si continui sa apelez la serviciile lor. Dar asta nu inseamna ca sunt perfecti. Cand am luat toamana trecuta un 525 d f10 rulat exclusiv doar pe drumurile patriei, am facut o verificare generala la ei pt. masina in cauza, inainte de a o cumpara.Am primit un deviz de reparatii, am acceptat viitoarele costuri, am luat masina. Ulterior au mai tot iesit la iveala probleme pe la elemente de directie si suspensie, plus la motor alte cate ceva si ulterior planul de investitii in reparatii a depasit mult devizul initial. Dar masina este acum aproape de finalizare lucrari(timp de 5 luni am tot bagat bani in ea). Am luat-o ieftin masina dar ulterior a fost scumpa aducerea la zi a ei. Alt exemplu il constituie un 325i e90 pe care si acum il am inca, de aprox. 4 ani, luat de la o reprezentanta din Germania. Masina veche, dar km putini si stare tehnica inca buna si acum.Doar anul trecut am investit ceva mai mult pe la anumite componente de la motor.Mai mult preventiv. In anii precedent nu am investit altceva in afara de consumabile uzuale, pt. ca nu a fost nevoie.Dar pe parte de directie/suspensie/sasiu/frane, batranica asta din 2006 sta inca foarte bine. Confirmat chiar si la reprezentanta. Deci recomandarea mea, mai ales ca masina pe care vrei s-o cumperi e din Timisoara/Romania, deci rulata pe o infrastructura cu riscuri...sa verifice cu atentie sporita la reprezentanta tot ce tine de directie/transmisie, frane.Insista pe directia asta. Problemele de genul nu apar pe diagnoza. Iar ca experienta personala...ce e ieftin la cumparare,probabil te va costa mult ulterior la intretinere...ce e scump la achizitie,(luat dintr-o sursa sigura) probabil te va scuti o perioada de cheltuieli ulterioare.Deci la mine, in urma cu cateva luni, 325-ul 2006 era intr-o stare clar mai buna decat 525-ul 2011. Acum cred ca si 5-ul se apropie de ce trebuie. Succes !
    2 points
  3. Acest topic m-a pus si pe mine in alerta, avand 525d f10 N57 3.0 fabricat pe 23.08.2011. Asadar am sunat pe consilierul de servis de la reprezentanta din Timisoara cu care de ceva timp am de-a face lunar, in scopul aducerii la zi a masinii dpdv tehnic(scop aproape de finalizare), l-am intrebat despre acest posibil recall, i-am spus despre posibilul risc de incendiere, el a recunoscut aceasta problema la unele serii de motoare dar a spus ca la motorul meu nu exista acest risc. Am primit si pe WhatsApp un document pdf ca modelul meu de masina nu face subiectul vreunei campanii de recall. O atitudine fata de care sunt multumit as zice eu. In plus am verificat si eu pe bmwfans info codul racitorului de gaze pt. N57 prima serie si N57N si am vazut ca au part numbers diferite. Desi nu prea sunt pe placul meu pe acest forum discutii de genul cum sa anulez dpf-ul, de unde din dezmembrari gasesc una/alta, e scump domnule impozitul, totusi contributia multor useri aici pe forum este una foarte constructive si pozitiva, fapt pt. care eu vreau sa le multumesc ! De asemenea si utilitatea unor topicuri este una importanta.si benefica. Tragand linie, acest forum m-a ajutat destul de-a lungul anilor cu informatii si directii de abordare .Precum acest topic. Inca odata bravo si multumesc !
    2 points
  4. Indiferent ce ar fi, sa nu renunti la pachetul M, praguri si interiorul sport. Arata altfel masina configurata asa, iar Bmw-urile care arata oricum, nu sunt BMW-uri. Biturbo obligatoriu, ca sa aiba forta. Mai sunt fraieri care scot nasul si trebuie dat peste bot Interiorul incalzit, webasto aduc un confort f bun iarna. Poate ar trebui sa cauti unul cu trapa. Mai ales cea panoramica da o senzatie de spatiu f mare si luminozitate. Sa fii atent si la instalatia audio. Sa fie una misto.
    2 points
  5. Greu e sa intelegi ce scrie bimmer. Nu i-ai raspuns omului la intrebari. - diferentiale: le-as lasa in pace momentan - cutie: pe la 120k ar fi bine - motor: 15k sau 1 an - distributie: verificata doar dar e prea devreme - restul lichid frana, antigel, freon: cam la 2 ani e indicat Asta din ce stiu eu, nu este cu nimic diferit fata de alte masini.
    2 points
  6. Salutare! Am nevoie de cateva sfaturi pentru achizitionarea unui E70 (diesel, cutie automata), la ce sa ma fiu atent, ce motoare sunt mai fiabile, ce tip de cutie sa aleg, single sau biturbo. M-ar interesa interior sport si incalzit, webasto, pachet M si praguri. Verificarile care trebuie facute inainte de cumparare si ce ar trebui schimbat dupa? Sa caut doar modele cu distributia in fata? Bugetul este aprox. 11.000 euro. Multumesc anticipat.
    1 point
  7. Este o calitate sa stii cand sa te opresti. Aparent iti lipseste. Vizionare placuta desi nu tineam neaparat sa stiu ce faci tu. Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  8. Esti in eroare, ca sa ma supar ar trebui sa-mi pese sau sa cred ca ai dreptate. E mai simplu de atat, e inutil topicul. Nu am aflat ce ma interesa si mistouri ieftine gasesc peste tot. Nu stiu cum fac altii dar eu nu cumpar ca scrie X am nevoie de 4x4 care poate fi si alta marca. Daca tu crezi ca imi cumpar ce nu mi permit iar esti in eroare, doar ca idee ca sugerezi ca as cumpara un cazan doar ca scrie BMW. Evident am gresit forumul si imi cer scuze. Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  9. Rog un administrator sa inchida topicul Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  10. Deja am scris mai sus ca am inteles ideea cu pretul. Nu insist sa iau la 11.000 euro. La cererea lui edit topicul se poate inchide. Acuma stiu ce tip de motor si cutie sa cumpar.
    1 point
  11. Esti sarcastic degeaba. Esti amabil sa precizezi si motivul? Ce am precizat sunt utile ptr. iarna, sunt necesare nu mofturi. Se poate fara pachet M e drept. Nici nu am mentionat de trapa ptr ca nu am nevoie sau ce mai zici tu. Nu am nevoie de webasto sa merg prin Bucuresti. Nu stiu cate ierni ai prins la -35 sa vezi cum e fara. Poti sa mi trimiti oricum un mesaj ptr cum am nevoie de masina configurata, pare ca tu stii mai bine. Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  12. Mai am un renault 1.5 dci care este in service , ii schimb injectoarele , un logan 1.6 mpi la care mi-a crapat blocul motor din cauza chiulasei care si el este in service , astept sa imi ajunga motorul sa il schimb . Problema mea principala este ca mi-au picat toate 3 in acelasi timp , de asta am ramas fara bani . Am bani incat sa trimit si bmw-ul in service pentru o problema minora dar raman fara masina , as vrea sa stiu daca ma mai pot deplasa cu el o perioada de timp pana e gata una dintre celelalte . Ziua salariului se lasa asteptata in cazul in care problema este una mai complexa . UPDATE : Am ajuns de la muncă și am încercat să îl pornesc , a dat să pornească la sfert ( Culmea , mă bucuram ) apoi s-a răzgândit și când i-am pus contactul din nou și i-am dat să pornească a doua oară se aude doar cum învârte electromotorul dar nici o încercare de a porni , nici o scânteie nimic . UPDATE2: N-am putut să mă abțin și am fost să-i dau din nou o cheie , a pornit la sfert ... Nu mai înțeleg nimic
    1 point
  13. Am inteles cu privire la pret. M-am orientat in functie de preturile de pe olx care sunt intre 7000-12000. In legatura cu motorizare, cutie si ce sa verific? Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  14. Salut, Iti spun parerea mea, care poate nu va fi pe placul tau. 11k de euro nu e buget de X5, nici macar de E70 in mintile lui. Apoi daca alegi sa cumperi una din Romania 99% vei lua o gherla e un model extrem de samsarit, ca orice model BMW dezirabil dar vechi. Preturile pieselor sunt mari si la o masina cu km necunoscuti si intretinuta prin paduri vei avea mari sanse sa pice una alta. Vrei ceva dotat si intretinut corect, eventual facelift, uita-te pe mobile sa vezi cam care sunt preturile. Peace
    1 point
  15. Daca omu zice ca are seria 4 gran cel mai probabil 2015 + tu intrebi de servo hidraulica? Din 2009 in sus e totul electric boss, mai ales la bmw care e disperat dupa tehnologie.
    1 point
  16. Nu vazusem, merci pt raspuns
    1 point
  17. Atat timp cat folosesti placute/senzori originale, nu vad care e problema, crezi ca atunci cand vei merge la garantie pt o problema la articulatii sa zicem (pt ca daca ar fi vorba de discuri ovalizate sau amortizoare, sunt catalogate drept cosnumabile si nu sunt acoperite de garantie) va verifica cineva daca placutele sunt noi, masina are 50k km si nu exista inregistrare in sistem ca s-au schimbat, hai sa fim seriosi..
    1 point
  18. Bogdan s-a suparat. E de inteles dorinta de a avea ceva, am trecut si eu prin treaba asta si am tot dus-o asa pana pe la 39 de ani, cand am facut un echilibru in viata. Perioada acuta a fost intre 34 si 39 cand cheltuiam pe chestii inutile mai mult decat castigam doar pt ca parea ca asta cere societatea. Maximul a fost cand m-am imprumutat de 13.000 euro pt un obiect care costa la noi 16.500, m-am urcat in avion sa il iau din locul in care costa mai putin, scapam si de tva, plus ca primeam un discount. E un obiect care sta pe un soi de masa, se devalorizeaza si nu mi-a imbunatatit viata cu nimic, iar acum decizia aia de atunci ma frustreaza. De asta sa bagi o suma de bani munciti din greu intr-o masina care nu mai e masina, doar ca sa scrie X5 pe ea, si care cere alte costuri colosale pt a sta pe linia de plutire, este gresit. Dar cred ca ai inteles deja opinia oamenilor
    0 points
  19. Daca vrei, ARE legatura cu distributia in general. Nici nu e greu de dat seama.. Un ulei contaminat cu motorina nu mai este un acealasi ulei de ungere, pierzandu-si din calitati. Calitati care pentru un neavenit, adica acela care doar conduce masina si stie (i s-a spus, sau asteapta ca in bord sa arate ca trebuie schimbat..)ca se schimba la 30k km, conduce o masina in care uleiul degradat nu mai unge: lant patine, si de ce nu si alte alea.. cu aceiasi consistenta, pelicula de ulei.. ai prins ideea, sper. Pe cand ureea Ad-Blue este injectata permanent pentru a arde, sau produce aceea netralizare chimica a noxelor, fara vreo contaminare a uleiului de motor. Oricum intrebarea mea TREBUIA pusa in alt topic.. al meu, ca nu am prea multe Cam tarziu, asta e.
    -1 points
  20. Ce simptome avea masina cu tampoanele vechi?
    -1 points
  21. Masina are directie hidraulica?
    -1 points
  22. Salut fisierul 1b ai putut sa-l iei pe stick ? Eu am incercat cu 4 stick-uri si nimic.
    -1 points
  23. poti sa ĂŽncarci si fisierul care trebuie pus pe stick te rog? poate al tau merge si la mine
    -1 points
  24. Bujiile le-ai scos sa te uiti la ele? Sa le compari? Sa vezi im ce stare sunt. Normal ca iti miroase a benzina cand nu o ia din prima. Se umplu cilindri cu vapori de benzina. Nu baga injectoarele bezina in cilindri sa o ia? E asa greu sa te prinzi? Eroarea aia citita pare generica. Ce tester ai folosit? Ista? Eu cred ca "benzinele" au mai multe probleme decat "dizalurile"... Da, da, chiar la diagnoza.. solutii
    -1 points
  25. Ii lad pe altii sa iti raspunda Mai ales ca zici ca ai mai avut bmw.. Chiar nu e greu sa ai un ISTA zilele astea..
    -1 points
  26. Ia si inchide topicul asta, ca se pare ca tin eu mai mult ca tine la banii tai. Nu ai ce x5 sa cumperi in mintile lui fara macar 20.000, decat unul cu km dati inapoi de 2 ori si efectiv o masina cu atatea probleme incat trebuie dusa la casat si care evident a fost batjocorita si carpita in ultimii 3 ani Ti-a explicat Radu.
    -1 points
  27. Chiar daca unele dintre replici par sarcastice si rautacioase, comentariul lu edit a fost chiar haios si de bun gust, lumea nu iti vrea raul. 20k este chiar pretul in jurul caruia ar trebui sa te invarti si neaparat luat din Germania, greu sa gasesti ceva onest in tara. Vizavi de motor e mai fiabil, poate un 3.0D comparativ cu 4.0. In bugetul indicat de tine ar fi mai bine sa iei o clasa mai mica, spre seria 3 in nici un caz X5, care nu va fi decat o gaura permanenta in buzunar. Daca iti permiti unul mai nou, intretinut, cu km mai putini, atunci e altceva, oricum X5 destul de scump la intretinere dar sunt masini robuste daca sunt intretinute corect.
    -1 points
  28. Tu nu te supara, eu nu prea stiu sa spun si astfel incat sa se simta interlocutorul bine. Doar sa au grija ca tu daca platesti cu 1 in fata, nici masina nu are cu mai putin de 3 in fata, indiferent ce scrie pe bord. Si apoi poti estima si cu ce mai vine la pachet
    -1 points
  29. La X5 iti trebuie minim biturbo ca sa arati adevarata valuare! Oare cand va incepe sa se schimbe mentalitatea asta de cumparat puroaie? Ma amuza foarte tare cand ii aud pe cate unii ca vor tot felul de dotari la masini dar bugetul lor este de...maxim avans la o masina cinstita.
    -1 points
  30. Scuze Ai nevoie de 4x4 si te-ai gandit la X5. De regula, nu e asa. Lumea are de fiecare data nevoie de bmw si apoi de 4x4. A nu se intelege gresit, doar ca eu sunt de parere ca este imposibil de a gasi un e70 care sa fie bun si sa coste sub 20k. Unul care are consistent sub 200.000km reali, a fost intretinut, atata costa. De asta zic ca acei bani munciti, ii vei pierde alaturi de altii. Nu este vorba de a-ti permite. Hai ca ma pun la un film!
    -1 points
  31. Nu vreau sa te dezamagesc dar lucrurile sunt mult mai simple decat crezi. Iar parerile vor fi, o data in plus, impartite SI pe topicul tau.. Eu iti spun parerea mea: Tocmai (sau si din cauza) ca parerile sunt impartite, uleiurile nu se schimba in general dupa numarul de ani, decat poate daca nu folosesti masina.. ci se schimba dupa un numar REZONABIL de km. La rezonabil NU intra ce spune masina sau dealerul! Asadar daca se intampla sa citesti pe acest forum despre cutia de viteza ZF bla bla, baga la cap si shimba uleiul la km rezonabili gasiti ca fiind de schimbat acel ulei, sau cauta sa afli de cine e facuta cutia masinii si atunci esti si mai informat.. Inca o data schimbul de uleiuri poti sa il imprumuti si de la alte modele ale marcii. Te asigur ca nu o sa gasesti nimic exeptional de diferit sau in llus la un seria 4 fata de un seria 3 sau 2 sau 1. A poate daca ai avea un model M lucrurile ar fi un pic mai diferite.. Asa ca, spor la citit/informat de pe forum. O sa ai ce sa afli..
    -2 points
  32. Ai spus aproape ce am spus eu la final. Deci, zi merci ca ti-am dat ideea. Ca sa nu prea aproape nimic in plus din ce se gaseste pe forum.. Omu' trebuia sa inteleaga ideea ca si tine, doar ca tu ai ales sa critici, sa te iei aiurea de mine inca de la inceputul grandioasei "adaugiri" Distributia: se verifica cu osciloscopul sau urechea; dar mai precis cu osciloscopul la meserias.
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.