Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 03/10/21 in Posts
-
Am ĂŽnțeles totul acum Edit. Deci mașinile din Ro. conduse de români sunt cele mai ĂŽngrijite, și alea din Vest/Germania sunt cele mai de cĂŁcat/tĂŁvĂŁlite. Al dracu cĂŁ lumea tot din Germania cautĂŁ,când mașinile bune sunt chiar la noi acasĂŁ. Observ cĂŁ ai un obicei ĂŽn a generaliza orice, pe baza exemplului tĂŁu și al unor vestici de s-au urcat ĂŽn mașina ta. AdevĂŁrul e cĂŁ or fi vestici care tĂŁvĂŁlesc mașini, așa cum existĂŁ vestici care ĂŽngrijesc mașinile. Apoi, dai exemplu tĂŁu de român sĂŁrac stresat cĂŁ a comandat g30, când nici mĂŁcar nu e a ta. Deci dupĂŁ logica ta și generalizarea vis-a-vis de vestici, și eu generalizez spunând cĂŁ sigur ți-ai bĂŁtut joc de ea, știind cĂŁ vine alta nouĂŁ de la firmĂŁ,nu?e corect?nu,tu ești excepția..8 points
-
Stai ca eu citeam raspunsuri pe tema asta si acum am vazut ca Risti mi se adreseaza. Gresit nenicule. Pt ca ala din vest nu e sarac si flamand ca mine si ca tine. Hai sa iti spun: eu dupa ce am comandat g30-ul, 3 luni nu am mai putut dormi. Si nu am mai putut dormi inca o luna dupa livrare, de drag. Instruiam lumea sa nu se urce la mine in masina cu blugi inchisi la culoare, ii instruiam sa nu bata cu picioarele cand urca si coboara, aveam grija cand puneam bagajele si le scoteam sa nu zgarii plasticul de jos de la baza portbagajului, din zona incuietorii. M-am certat cu astia de la bavaria pe diverse teme, am inlocuit piese desi mai mergea si asa. Si asa face aproape fiecare roman care are o masina noua, indiferent de marca. Asa cum spunea si EugenB, tu crezi ca e vreun vestic care bibileste masina stiind ca o tine 3-4 ani si apoi o da la flamanzi? Pt ala masina e ca telecomanda de la tv pe care o scapi pe jos si stii ca sigur mai merge apoi, e un consumabil, nu e o realizare de o viata asa cum este in cazul nostru, al romanilor, inclusiv al meu. Probabil intretinerea defectuoasa pe care o mentionezi face referire la faptul ca am schimbat uleiul la 23k, asa cum a cerut "senzorul". Dar tu crezi ca vreun neamt schimba mai des uleiul ca stie ca iei tu masina la 200k km si trebuie sa te tina si pe tine si sa te lauzi la prieteni ca ai bmw cu trapa?! Uite, eu am schimbat filtrul de aer si de motorina la fiecare revizie, desi bmw spune ca trebuie la fiecare a doua revizie. Crezi ca ii pasa cuiva in vest sa schimbe consumabile mai des pt tine? Consumabilul unui consumabil nu este important decat pt romanul caruia ii place sa se amageasca. Masina tinuta in garaj in vest?! Probabil doar milionarii. Asa cum spunea Eugen, sta careva in vest care pe parcursul unei vieti schimba 10 masini noi sa se incalzeasca motorul inainte sa dea blana cand el face naveta de peste 100km zilnic? Sau sta careva cateva secunde dupa ce porneste motorul ca sa ajunga uleiul peste tot inainte sa plece de pe loc? Sau se cearta careva cu dealerul local sa intre in atelierul mecanic sa se uite cu ochii lui sub masina sa vada daca totul e in regula?! Masinile in vest functioneasa dupa pachetele minime de revizii prescrise de producator si garantat sunt destule aspecte prin care sunt mai omorate de proprietar decat cele din Romania. Doar aspectele care sunt relationate de grija statului sunt mai in regula si anume articulatiile. Ti s-a urcat vreodata vreun vestic la tine in masina sau ai mers vreodata cu unul la el in tara cu masina lui ca sa stii cum se comporta cu consumabilele precum masinile?! Mi s-au urcat cel putin 15 vestici in masina si am mers cu cel putin alti 15 in masinile lor la ei in tara. Nu pt ca ei nu ar avea educatie si bun simt. Dar pentru ei bunurile de folosinta scurta precum sunt pantofii si masinile nu sunt importante si ala pe care m-am suparat ca a luat valiza din porbagaj precum o iei de pe banda de la aeroport, mereu ma va considera ridicol. Asta ca sa mentionez doar o intamplare, pt ca altfel as mai umple 3 pagini5 points
-
Ma bucur ca mai vad oameni fosti/actuali posesori de BMW care stiu ca exista si masini noi. Orice k*t ar manca unu si altul, masina dupa 200k km cere bani constant si e doar chestie de noroc daca suma e mica sau mare! Normal ca vesticii nu intretin masinile alea de leasing, e foarte simplu sa verifici masinile de la licitatii si vezi ce fel de daune au la vechime/rulaj mic. Unii mi se par chiar masochisti si'si baga aproape toti banii in niste table/plastice doar ca sa le arate altora ce bine le merge, de obicei tot unora ca ei, altfel nu stiu pe cine mai impresioneaza un F10/F30 de 10 ani vechime luat cu credit de nevoi personale. Cel mai bine le vezi profilul atunci cand vinzi un BMW si vezi ce fel de specimene exista. Cand am vandut E60 a venit unul, a platit testul la Bavaria si cand i-am zis sa ne intelegem la bani mi-a zis ca...NU are banii. M-a sunat dupa ceva vreme sa-mi zica ca a reusit sa se imprumute si pana la urma a luat-o. La F10 a venit unu si ma tot ruga sa-l dau in rate. Te doare mintea! Cand a fost sa o vand, ii zicea cumparatorul la ''testor'' sa verifice bine ca 2-3 ani nu vrea sa bage nici un ban(vorbim de masina din 2011 si 307k km). Asta e piata... O faza comica am mai avut acum 2 ani, aveam un Polo din 2000 in familie si l-am pus la vanzare cu 250E sa scap de el, ma suna o doamna si'mi zice ca il ia dar sa-i garantez ca 2 ani nu are treaba cu masina! Trebuie sa ai nervii tari sa fi samsar in Romania, poate de-aia ii si ard asa pe fraieri.3 points
-
Salutare Am intrat pe forum ca sa ma documentez despre masinile bmw, mentionez ca nu am condus inca asa ceva. Mai exact: Caut o masina de familie pentru drumuri lungi de vacanta, buget 5000 de euro + vreo 2000 euro revizii (sau reparatii). Specificatii: obligatoriu 4x4 si cutie automata. Kilometri pe an: estimez sub 5000 km pe an, poate si mai mult daca se preteaza si ca masina de oras. Combustibil: diesel sau benzina, as prefera benzina pentru ca am inteles ca la benzinarele bmw inca se poate monta instalatie gpl normala. Consum afara pe benzina maxim 10-11 l, in oras nu e relevant, totul e sa fie mai ieftin decat un taxi Alte specificatii: - sa nu fie f lata = pe strada mea un X5 si un Audi a4 trec la limita sau deloc, depinde de sofer - sa poata merge cu 80-120 km afara, pentru mine e destul. Pana acum mi-a placut 320d si X3 in 2 l, recent am aflat ca pot inmatricula masina pe numele unei persoane cu handicap, de unde si reducere de impozit pentru motoare mai mari. Spre ce ar trebui sa ma orientez? Multumesc2 points
-
RĂSCOÁLĂ, răscoale, s. f. 1. Răzvrătire spontană și neorganizată a țărănimii oprimate; revoltă, răzmeriță. ♦ Fig. Protest. 2. Fig. Zarvă, agitație. – Din răscula. Cf. sl. rasckola „schismă, despărțire”. sursa: DEX '09 (2009) cred ca "poetul" a vrut sa spuna ca... antigelul face razmerita !!!2 points
-
2 points
-
bineinteles, si cand se va aprinde pomul de craciun in bord din cauza DPF-ului, se face anulare DPF si EGR care revizii facute afara fix la termen, alea la cutie sau la diferentiale? ideea e simpla, masinile sub 100k sunt scumpe, alea peste 220k sunt ieftine, la asta se rezuma tot, hai sa nu ne amagim2 points
-
Da e mai greu de intretinut negru. Daca nu are zgarieturi, poti face doar decontaminare cu argila si protectie ceramica sau ceara. Eu ii fac in fiecare an si tot mai apar mici zgarieturi.1 point
-
Nu ai nevoie de electrician sa schimbi boxa. Uite in filmulet DIY pe youtube: . Daca membrana boxei e crapata, trebuie sa inlocuiesti piesa cu totul. E o chestie de 15 minute. Cu un pic de indemanare si scule, o schimbi singur. Spor la treaba si anunta-ne ce ai facut!1 point
-
Am terminat partea de tinichigerie la masina si montajul barii M Tech II. A trebuit sa schimb suportii laterali cu unii nfl si canalele de aer (fl cu M). De asemenea, am schimbat si mufele de la proiectoare, cele de pe masina nu se potriveau. Super tare tipul, a taiat, sudat, indreptat capota, pret superbun. Per total, sunt foarte multumit. Mai ramane sa colantez capota si bara. Bara M Tech II noua este dezamagitor de slaba calitativ (a trebuit sa rigidizez proiectoarele si capacele de mascare, unele elemente nu se imbina perefect, etc). In plus, la un eventual impact, sunt sigur ca se va face tandari. De aratat, in schimb, arata ok, cand va fi gata, pun si poze (bara M, fata de cea fl, este mai simpla, nu are atatea plastice adaugate pe ea). Nu am gasit bara M sh care sa-mi convina cum arata, plus ca pretul era enorm, 800-1000 lei (desi, la ce calitate are cea am, acum nu mi se mai pare mare).1 point
-
-e46 touring,2005-2019 ( foarte buna masina) am vandut o la 265k -e90 2006-2010 doar revizii,cauciucuri si placute frana am dat o la 90k -x3. 2010-2015. Mare greseala,cauciucuri,frane,fulie vibrochen am dat o la 87k F10 2016- Roti iarna,revizii,urmeaza frane,are cam 60k,asta nu se va vinde,m am saturat de fiare. Mai am un f20 din 2016, nu am luat o noua,din 2019 are si asta acum 60k,avea 30k.,roti iarna,frane,revizii Toate cu motor 2l diesel.1 point
-
Nu, nu, ma refeream la 'cea mai buna masina', in sensul ca masina de firma e cea mai buna masina de fapt. Mergi cu ea, nu platesti mentenanta, reparatii, combustibil . Eventual ti-o si comanzi cu optiunile pe care le vrei, noua. Da, asa consider si eu. Cele mai multe bube (fie ca au fost defecte de fabricatie, chestii care au picat sau recall-uri) se cam rezolva de primul proprietar pana atunci. Iar masina nu se uzeaza in km aia prea mult ca sa trebuiasca sa bagi bani in ea imediat ce o cumperi. In plus, devalorizarea mare de 'masina noua' a fost suportata deja de primul proprietar. Ca flotele nu platesc de fapt pret de lista ci mult mai mic, asta e alta discutie Eu asa am luat ambele bmw-uri: primul cu 13k km dupa un an jumate, al doilea cu 39k dupa doi ani jumate.1 point
-
Orice masina vine din Germania are schimbul facut cand zice bordul. In primul rand aia nu dau banii aiurea asa ca noi, pe schimburi la 1/3 din cat zice producatorul, in al doilea rand n-ar mai cumpara bmw daca ar recomanda revizie la 10k km, mai ales companiile care iau masini pt firma. Cu toate astea, e plin la noi de masini de la juma' de milion de km in sus, iar proprietarii acum le tin in puf, cu schimburi la 5k km si cu gandul ca inca se tin bine pt 160k cat arata in bord ) Nu vrea sa fiu ipocrit, nici eu nu schimb la 30k, dar nici la 10k, come on Ca sa fiu totusi ontopic, la 220k o masina mi se pare la sfarsit de viata. Nu neaparat din cauza motorului, cat din cauza anexelor - DPF, turbina, injectoare, amortizoare, bucse, flanse ... la km aia se va strica periodic cate ceva la ea. Acum, daca se vrea sa fie intretinuta cu piese aftermarket ieftine, cu consecintele de rigoare, poate te tii la cheltuieli, insa daca mergi pe piese originale pt reparatii te va ruina rapid.1 point
-
1 point
-
Nu am luat nou, exceptand E30-urile care le-am luat dupa niste ani ,am facut alegeri gresite - E46-ele luat in 2008 cu 7 ani vechime la 60k km dar 11.000 eur sau ceva de genul dat in 2019 cu 1500 eur bagat inca cateva mii eur in timp. X1 luat la aprox 90k km in 2019 cu 8 ani vechime 14.000 sau 15.000 eur parca a fost dat anul asta in familie la pret " special" 8000 eur asta a fost mai cuminte a halit max 2000 eur .Cum am mai zis alt BMW nu cred ca mai iau poate sa iau E46-ele inapoi .1 point
-
Si sigur cei din vest vand masinile " impecabile" , da strazi mai bune, praf mai putin, dar garantat ai revizii la 30k , pana la urma acolo diferenta o face ca masina este un bun consumabil pe care multi isi permit sa il schimbe la 4-5 ani sau la iesirea din garantie.1 point
-
Poti sa fi mai precis cu localizarea vestului: Italia, Portugalia, Belgia, Spania, Franta, Germania, Olanda??? Si crezi ca oamenii isi cumpara masini, le tin in garaj, le fac revizii altele decat cele minime obligatorii (iar daca vorbim de masini in leasing operational, sa vezi ca filtrul de aer se schimba la 90.000 km, uleiul se schimba prin aspiratie, etc), respecta un timp de incalzire/racire inainte de a accelera la podea ca trebuie sa intre pe autostrada, ca apoi sa le vanda la pret de dumping cumparatorilor estici? Uite, iti dau exemplul meu personal: inainte de pandemie faceam 1000 km saptamanal, pana la munca si inapoi; la plecarea de la munca, dupa aprox 500 m, intram pe autostrada, pe o portiune de urcare: ce credeai ca fac, stau 5 minute sa incalzesc motor/turbina, intram pe autostrada cu 70 kmh, sa protejez turbina....pe dracu, accelerez la podea si imi vad de drumul meu, sa ajung cat mai repede acasa.Pentru mine cele mai bune sunt masinile noi, am avut dacia, nissan, acum un opel, pe care in inlocuiesc saptamana viitoare, au avut garantie toate, in jur de 100.000 km le vand (cat mai au garantie si ceva cota), imi asum costul, vad ce gasesc in bugetul meu, si apa , paie si bataie, ma doare pe mine undeva ca la masinile alea nu se schimba filtrul de aer, sau ca cine stie ce o sa se intample, stiu sigur ca eu nu am probleme, restul nu ma intereseaza.Iar eu nu sunt caz singular, toata lumea face asa, nu stau sa imi pierd banii si timpul pe fiare, sunt doar niste mijloace de transport si atat. Daca dorim lipsa problemelor tehnice, fiabilitate, atunci cea mai buna masina e cea noua, daca dorim sa luam o masina dotata la 20% din pretul de lista, atunci cea mai buna e cea cu 200k km....1 point
-
As prefera oricand o masina cu 220k km de undeva din Vest, tinuta in garaj, revizii exact la termen, etc. decat una din RO cu 100k km sau chiar mai putin, tinuta in fata blocului(!), diesel din RO, praf, drumuri, intretinere "lasa ca merge si asa"...1 point
-
La banii astia vreo 7000 euro cumpara un Megane 2016 euro 6 si nu vei fii dezamagit. Un BMW X3 de valoarea asta 4x4 e un sac fara fund la consumat bani, nu ai curaj sa pleci cu ea nici 200km. Pana o pui la punct vei cheltui dublu valoarea ei, plus ca e depasita moral, noxe si altele.0 points
-
Nu imi fac sperante sa o vand pe forum tinand cont ca am anuntat de cateva luni ca e disponibila si nu e nimeni interesat. Eu nu am masina tinuta in garaj, cu pachet M, intretinuta si condusa ca in Germania si cu 200k km cum le place antevorbitorilor si pasionatilor marcii. Postarile mele oricum sunt consecvente cu ce gandesc, indiferent ca place ori nu si daca astept sa am avantaje materiale de vreun fel pe un forum, inseamna ca am ajuns rau. Pimp, total de acord cu tine. Ingineru, de acord. La mine partea frontala e mancata de la cat jeg a luat masina in bot. Sapt trecuta am deschis dosar casco pt ca eventualul pretentios sa aiba ragaz de 18 luni sa vopseasca capota, bara oglinzi si sa schimbe parbrizul, daca pofteste.0 points
-
0 points
-
Revin cu o comple©tare caci nu mai pot edita. Masinile astea cand te uiti la ele, iti sar in ochi doua lucruri. Au discuri/ cauciucuri mereu noi si botul masinii arata impecabil (emblema de capota noua cumva, capota nu are urme de pietricele, farurile nu sunt sablate, bara fata e tipla fara urme de nimic) desi masinile au 15 chiar 17 ani, vorbesc de e46 si e53. Oare de ce ?0 points
-
Cristian, tocmai ca eu am incercat sa contrazic prin exemple concrete o idee generala impamantenita cu scop de placebo la unii, iar la alti cumparatori de sh din prostie, precum ca la masinile de afara e totul ca la carte. Eu nu am generalizat. Doar am exemplificat ca pachetul de intretinere recomandat de producator cat si masina in sine sunt gandite pt primul proprietar. Si cred, nu doar prin exemplul propriu, ca ai sanse mari deseori sa cumperi masina mai buna in romania de la primul proprietar decat de afara. Nu pot fi facut responsabil pt capacitatea de intelegere a cititorului. Si da, am mai spus deseori ca sunt un simplu sofer.0 points
-
Va povestesc si eu ce am vazut, desi la inceput mi a fost greu sa inteleg. Colegii mei, unu’cu e46 320ci, altul X5 3.0 d e53, altul (atentie)golf7 GTI nou si Touareg nou 3.0 d nou. Toti merg asa cu masina: Iarna -5 sau +5 grade Pornit motor, bagat viteza 1 accelerat mmmmmmmmmmh pana la vreo 2.500 -3.000 apoi a doua etc Firma unde lucram are iesire la 500 m pe Autobahn. Nici nu se uita la masini, nu conteaza ca e e46/2003 sau golf GTI/2020. Bine, nici la borduri nu incetinesc, merg normal (bordurile au la intrare undeva la 3-4 cm ). In schimb cand plec eu, bai nene Pornesc motorul, las ralantiul sa revina, apoi schimb la maxim 2.000 pana ajunge la jumate si tot asa.0 points
-
exista acum aprox 10 ani pe farcebook o pagina ridicola care se intitula "schimb de like-uri"0 points
-
0 points
-
Da, m-ai facut sa imi aduc aminte (pusti fiind) fascinatia, sau admiratia fata de design-ul dat unei masini, in speta E46, in felul cum le-a iesit; nu ma saturam sa ma uit la felul cum aripa sau aripele cadeau pe/peste rotile din fata! Cat de aproape era (si este) distanta, cat de putina tabla era acolo intre roata si capota!.. ..cum naiba le-a incaput motorul ma intrebam.. apoi spatele acela coada de randunica ii spuneam.. Well, alte modele au aparut iar asta ramane pentru iubitori..0 points
-
E randul meu sa imi cer scuze fata de wiktor. Cred ca am exagerat. Am citit doar cateva postari in urma si am venit cu o concluzie dintr-o directie incomoda si un pic rautacioasa. E un fel de defect al meu sa caut nod in papura.. E bine ca putem schimba impresii. Si desigir si parerea personala a lui wiktor fata de impresia lasata de noul model, prea piperat cateodata, fara sens, al celor de la bmw. De aceea nu m-as vedea cumparand masina noua vreodata in timpurile astea.. Dar din nou, parerea personala mi se pare prea ingusta, si nu cred ca ajuta pe prea multi care sunt in alte situatii.. blablabla si cercul s-a inchis. Wictor, ca sa te intelegi cu mine, adica sa intelegi ce gen sunt.. ; eu sunt unul din aia care foarte probabil sunt ultimii propietari ai unui model bun de masina. Asta nu inseamna neglijare, ci dimpotriva intretinere aproape ca la carte; posturile si ideile din ele spun mai multe despre mine decat as putea eu. De aceea am zis "cotetu" meu. Nu am facut nici o referire indirecta , chiar daca 90% din masini cam au "metal si plastic", ca sa te citez, pe tine.. Deci, gaseste tu cuvantul potrivit.0 points
-
3,4 ani cât le țin ei,nu e nici o problema sa schimbi uleiul la 30k,sunt specificațiile producĂŁtorului,de fapt. La 200k,normal ca nu mai ce sa I faci,ca e rupta.Decat sa speri ca schimbi la 10k uleiul sa te mai tina vreo 2 ani maxim.0 points
-
Personal nu sunt de acord. Cam toate piesele AM pe care le-am folosit vreodata au avut oarece neconcordante fata de piesele OE. Caz concret: am schimbat recent la VW prietenei un stop. Pe cel OE scria VW si HELLA, asa ca am luat HELLA aftermarket, fiindca n-a vrut sa dea banii pe OE. Vorba aia, "e acelasi producator", insa stopul AM e cu 2mm mai iesit in afara fata de cel vechi, original. Da, multi vor zice "lasa ca merge si-asa", si asa este, dar nu poti considera calitatile ca fiind comparatibile. Un stop vine la fix pe caroserie, iar altul e 2mm mai iesit in afara. La fel si eu - am pus o data placute de frana aftermarket (TRW sau Jurid, nu mai retin, practic fix ce scria si pe placuta originala). Senzorul de placute nu se potrivea in prinderile originale, iar placutele erau simtitor mai proaste, asa ca dupa < 10k km le-am schimbat cu unele OE (am platit de 2 ori lucrarea, practic). La filtre nu poti vedea clar diferenta, dar, personal, sunt convins ca exista una. Poate gresesc, poate nu, fiecare e liber sa puna ce vrea. Personal am folosit doar OE consumabile si le schimb la 18-20k. Daca pui AM, la ~80% din cost, dar scurtezi inervalul de schimb iesi mai scump cu aftermarket.0 points
-
o parere , un sfat legat de https://www.olx.ro/d/oferta/bmw-x1-x-drive-204cp-IDekaug.html#51f62b635a Multumesc !-1 points
-
Mai "wyktor" :console: tu nu ai cum sa fii fanul vreunei marci... tu conduci masinile si iti spui parerea pe aici sau pe acolo unde se nimereste.. Ca sa fii (te numesti) fan trebuie sa ai altceva in sange. Tu nu ai cum sa fii fan, ever. Asa ca nu te mai apropia cu mintea de ideea de mai sus, ...de acest "aperitiv", ..FAN. E pentru altii. In rest, succes in reparatiile solicitate si satisfacerea necesitatilor tale de catre marca de azi, bmw.-1 points
-
N-am nevoie ), oricum o sa fie candva si un "seria" G, ca despre F m-am lamurit! De-aia intru pe topicul asta, sa mai triez raspunsuri. Ale lui "wiktor" sunt repetitive, nu-mai-imi-plac; acelasi punct de vedere dar cu alte cuvinte..-1 points
-
Cum adica, vrei sa iti calculez cat ma costa pe mine cu filtrele si uleiul meu (cumparat normal..), daca il schimb eu; ..crezi ca ies mai scump decat daca merg la revizie?? Cred ca o sa iti dea cu virgule intotdeauna. Eu nu ajung la virgule [Nu uita ca am mentionat si rate.. asa ca sa fiu mai al naibii. eu nu am rate, masina e platita si am bagat doar banii de motorina luna asta, si luna trecuta.. (stai un pic) si luna "ailalta"..] Ce calcule vrei sa mai fac; ce sa mai comparam?? Pe bune acum, denaturam subiectul si e pacat.-1 points
-
-1 points
-
https://www.olx.ro/oferta/bmw-seria-3-320-xD-full-istoric-km-pornire-telefon-hud-IDez0d1.html-1 points
-
Cred ca ai putea sa gasesti o octavia bunicica 4x4 si cu automata. Modelul pana in 2013, insa va trebui sa verifici si sa fii sigur de km. Sau un golf 6. Sau ceva de la Seat. Grupul VAG pune 4x4 si automata pe masini mai mici si numeroase, nu neaparat suv-uri.-1 points
-
Mai "wyktor"-re mai, tocmai aia e ca afirmatia ta e un atac subtil la fanii marcii.. fie ea si bmw. Iar "pragmatismul" tau pe care il inteleg cat de cat, nu stiu cat este de util unora de aici.. eu cel putin nu il inteleg decat din prisma faptului ca ESTI NEVOIT sa faci drumuri foarte lungi, iar alta forma de transport e cam indepartata si te face sa pierzi si mai mult timp.. dar faptul ca salariu sau business-ul care il ai iti permite sa schimbi masinile des asta nu inseamna ca o marca e mai buna decat alta decat prin ce te satisface pe tine. Evident ca vei trece la mazda, mai ales ca daca are motor de bmw! Evident ca, cu un motor pe motorina FACI ECONOMIE la combustibil decat cu unul pe benzina (o simpla cautare pe goagl ne lamureste..), despre ce vorbim. Sa ne intelegem, nu am spus ca nu poti fi fan ca ai zis ca ai putea fi. Am zis, ca sa stii ca nu poti fi. Iar pragmatismul, ) ) eu salvez mai mult cu "cotetzul" meu seria 3 (de peste 10 ani) pe luna prin reviziile facute de mine decat cat cheltui tu pe rate si revizii.. la aceiasi marca. Asa ca, cine poate oase roade, parca asa se zice..-2 points
-
Pt ultima fraza faci referire probabil la marcile de volum. Sau la masinile premium care au apartinut unor demnitari. Ca cine munceste si are de la munca o asa masina dupa ce si-a ros coatele, tine la ea ca si cum ar fi a lui. Ba chiar baga bani in ea si mai multi decat daca ar fi fost a lui, ca nu ii da de la el.-2 points
-
Am mers cu un danez. Manager mare si plin de sine, pe la 40 de ani tipul. Ne-a chemat la firma la care era angajat sa ne umileasca pe toti din Europa, conferinta anuala fiind organizata la ei. Era acum vreo 5 ani, 535d, f10, 5000 ture non stop din prima. Sa vezi cum trantea intr-un lemn cu niste Loubutin. Ca de acolo mi-au venit anterior exemplele de bunuri consumabile-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00