Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/16/21 in all areas

  1. Nu tre sa piarda deloc odata pus degetul, in cazul in care pierde vacuum sub orice forma - usoara sau rapida = e doar supapa sparta (gaura mica/mare).Eu zic ca n-are nimic in afara supapei, maine inainte sa pleci porneste motorul, scoate mufa, apropie urechea de galerie si joaca-te cu mufa cat sa faca contact pinii, imposibil sa n-auzi cum culiseaza.
    2 points
  2. Desi am pastrat amortizoarele standard, suspensia e schimbata mult in bine - amortizarea e progresiva, la denivelari usoare e chiar mai comfortabila decat cu suspensia stock; la denivelari mai mari, masina se zgaltaie mai rapid decat inainte, dar revine foarte repede in pozitia corecta; ruliul este mult mai mic, se lasa mult mai putin in curba, creste stabilitatea si increderea. Probabil amortizoarele se vor uza mai repede, dar mi-am asumat asta - aveau ~95k cand am schimbat in Nov'19, acum au ~115k, si probabil in jur de 150-160k va trebui sa le schimb.
    2 points
  3. VIN WBA5C91050G673757 PRET 22.549 EUR Se emite factura, TVA deductibil. Achizitionata de noua din Romania, revizii la reprezentanta BMW Militari. Urmatoarea revizie: placute de frana spate in 13.000 km, ulei/filtre in 20.000 km. Are diverse revopsiri și parbriz nou pe CASCO, fara defecte ascunse. Anvelope Pirelli Cinturato P7 RFT DOT 20 Profil 7 mm. Culoare si tapiterie B65 Jatoba LCEZ Piele Dakota Maro Cinnamon/Negru Echipamente standard 1CC Functie Start/Stop motor automata 1CD Recuperarea energiei de franare 258 Anvelope Runflat 2PA Prezoane antifurt 2VB Monitorizare presiune anvelope 302 Sistem de alarma 423 Covorase din velur 428 Triunghi reflectorizant si trusa de prim ajutor 465 Bancheta spate rabatabila 4AT Ornamente interioare high-gloss ( negru) 4U2 Mod de functionare ce include ECO PRO 4UR Iluminare ambientala 502 Sistem de spalare a farurilor 534 Aer conditionat automat 575 Prize de alimentare aditionale, de 12V 6NS Conectivitate extensa Echipamente optionale 2AX Jante din aliaj usor Turbine pe 18 tip 452 2TB Transmisie automata sport Steptronic 323 Functie Soft-Close pentru portiere 5A1 Faruri ceata cu tehnologie LED 609 Sistem de navigatie Professional 676 Sistem de difuzoare HiFi 6WB Display multifunctional 710 Volan M imbracat in piele 775 Capitonaj plafon BMW Individual antracit 853 Versiune limba engleza 877 Renuntare operatiune crossower 8AR Manual de utilizare / Carte de service in limba romana ZDX Deletion BMW ConnectedDrive Package ZP5 Pachet Advantage 431 Oglinda retrovizoare interioara cu functie automata anti-orbire 464 Sac pentru schiuri 494 Scaune incalzite pentru conducatorul auto si pasagerul fata 508 Senzori de parcare (PDC fata/spate) Separat vand roti complete de iarna: jante originale BMW pe 17 tip 327, anvelope Dunlop Winter Sport 4D RFT DOT 17 profil 6mm. Separat vand bare transversale Thule Wingbar gri. https://imagizer.imageshack.com/img923/9227/z3DGCi.jpg https://imagizer.imageshack.com/img924/983/rof3y3.jpg https://imagizer.imageshack.com/img922/2431/dhLcuC.jpg https://imagizer.imageshack.com/img922/668/OQ374P.jpg https://imagizer.imageshack.com/img922/8606/XVPqjq.jpg https://imagizer.imageshack.com/img924/4931/UveHOR.jpg https://imagizer.imageshack.com/img922/5517/HptfL8.jpg https://imagizer.imageshack.com/img923/7872/aHL5iI.jpg https://imagizer.imageshack.com/img924/3600/ZrynuZ.jpg https://imagizer.imageshack.com/img923/1900/psxesQ.jpg https://imagizer.imageshack.com/img922/2221/ifwBzG.jpg https://imagizer.imageshack.com/img924/1985/7CVgNI.jpg https://imagizer.imageshack.com/img924/3602/G7XoA4.jpg https://imagizer.imageshack.com/img923/7964/2ZvyRo.jpg https://imagizer.imageshack.com/img923/816/na3vAv.jpg
    1 point
  4. Cred ca il foloseste cu cablu usb care ii incarca si telefonul, altfel nu-mi explic fraza asta "imi strica frm-ul" am pus ista d pe propria masina de minim 100 de ori si n.am avut niciun frm ars.
    1 point
  5. Dar ISTA il folosesti cu iCom sau cu interfata de 2 milioane..? Zi mai multe sa stim si noi.
    1 point
  6. Subscriu la tot ce ai zis. Anvelopele raman singurul contact al masinii cu realitatea, si ala, 4 bucati cat o palma fiecare... poti sa ai masina masinilor, daca anvelopa nu are aderenta pe suprafata de rulare incat sa aplice toate impulsurile ce vin de la sistemele de siguranta(ABS, DTC etc), degeaba. +1 pt GY Eagle Asymmetric 5 XL, le-am luat anul trecut de vara, printre cele mai bune anvelope de vara ce le-am avut(Pirelli, Dunlop, Kumho), diferite marimi si multiple seturi. Nu zic ca nu sunt anvelope mid buget sau low budget ce au rezultate bune(experienta cu Kumho), dar o anvelopa premium creste sansele de siguranta.
    1 point
  7. Goodyear Asymmetric sunt in top 5 anvelope cred, Continental Sport Contact ar mai fi si ce mai au cei de la Michelin in top. Poti sa te uiti pe https://www.tyrereviews.com/ pentru teste si review-uri. Nu prea ai cum sa dai gres cu orice ai lua premium din top. Important e ca esti dispus sa platesti pretul pentru o anvelopa buna, bravo.
    1 point
  8. BunĂŁ ziua! Fiind proaspĂŁt posesor de BMW G30 530 Xdrive, apelez la dumneavoastrĂŁ pentru a ma informa corect ĂŽn legĂŁturĂŁ cu alegerea corecta a anvelopelor atât sezon vara cât și iarna. Momentan masina este echipata cu anvelope Dunlop 245/45 R18, profil ~4 mm deci sa spunem ca sezonul acesta de vara nu le voi schimba. ĂnsĂŁ pe viitor ma gândesc sa achiziționez seturi noi atât pentru vara cât și pentru iarna. Ce recomandați? Am vĂŁzut multe pĂŁreri ok legate de Goodyear Asymmetric. Ca buget, când este vorba de siguranțĂŁ mea și a familiei, pe o astfel de mașinĂŁ consider ca totul trebuie sa fie premium. Nu as merge pe runflat, locuiesc ĂŽn Germania, drumurile nu sunt o problema.Ca stil de condus ĂŽmbin pe cel confortabil cu cel sportiv la viteze mari pe autostrada(>160-180 km/h). Multumesc frumos, zi frumoasa sa aveți!
    1 point
  9. 1 point
  10. N-are ce sa apara, semnal e la mufa, dar nu mai actioneaza *mecanic* electrovalva din interior. Desi sincer sa fiu, n-am prea auzit cazuri in care pica partea electrica. De cele mai mutle ori nu mai tine vacuum din cauza spargerii supapei din capat.Daca tot pe uiti pe ISTA, verifica fuel trims (short si long) - o sa ai valori crescute. Cred ca le gasesti sub denumirea multiplicative/additive adaptations.
    1 point
  11. Bai citind topicurile astea ma faceti sa iau un E46 din nou
    1 point
  12. din ce am citit si pe alte forumuri, suspensia de xdrive ar fi cea mai moale, deci teoretic si cea mai confortabila dar avand in vedere ca vei merge pe aftermarket, nu pot sa iti spun care ar fi mai confortabile din cele mentionate de tine, insa...eu unul as zice ca diferenta la confort o vor face arcurile, nu amortizoarele in sine eu sunt in situatia inversa fata de a ta, am suspensie xdrive si vreau sa o fac mai rigida, pt ca ruliul pe curbe mi se pare prea accentuat, pt asta am comandat un set de arcuri eibach pro-kit despre amortizoare confortabile, nu pot sa iti mai nimic, dar despre arcuri am citit putin si situatia ar sta in felul urmator: - arcurile OE m-sport (suspensie sport sau ED) ar fi printre cele mai rigide - arcurile standard - neutre - arcurile xdrive, cele mai moi, toata lumea care vrea o tinuta mai buna pe curbe, cauta sa scape de ele - eibach pro-kit (negre) cel mai bun compromis intre confort si sportivitate, coboara masina max 30mm fata de OE - eibach sportline (rosii) mai rigide si cu drop mai mare fata de pro-kit - H&R mai rigide decat eibach pro-kit si cu drop mai mare unii spun ca arcurile m-sport ar fi chiar mai rigide de sportline si H&R
    1 point
  13. Numai daca te uiti sub ele si o sa vezi unele economii la noile generatii - puntile la F30 sunt din otel, la E90 din aluminiu. Unele brate ale suspensiei la fel. Dupa E90 LCI cu stopuri/semnalizari cu LED, au trecut la F30 cu becuri. Brichetele de 12V, care erau doua in consola centrala, pe spate, ca dotare extra, la F30, cu aceiasi dotare, ai doar o priza. Etc, etc, lucrurile astea nu inseamna mare lucru, dar adunate, e clara directia. Se pune mai mult pret pe aspect si pe ce e la suprafata - design si electronica. Nu spun ca F30 e groaznic. Designul e actual si dimensiunile mi se par ideale - in final au loc oameni in spate, are o latime si un gabarit mai impunator pe strada, infotainmentul e la zi, optionalele sunt mult mai bogate. Chiar si bordul si usile, la prima vedere, par mai solide decat la E90. Adica nu scartaie si nu pocnesc la apasari si strangeri. Dar E90-ul, dupa 9 ani in total, respectiv 6 ani de Romania, nu are nici un greier inauntru, in ciuda tinutei de drum mai rigide. In schimb F30-ul - care desi ai zice ca e mai solid, ca nu pocnesc atat de multe plastice pe loc - in mers, la denivelari sau gropi, incepe orchestra.. Nu prea exista raspuns clar "care e mai bun". Care e mai bun pentru fiecare ramane pentru fiecare sa decida. Oricum timpul le rezolva, doar cine o sa fie cu adevarat interesat de modelele vechi, o sa le tina in viata. Costurile de intretinere sunt fix aceleasi E90/F30. Altfel e clar cam pentru toata lumea: cu cat mai nou, cu atat mai bine.
    1 point
  14. O sa raspund si eu, desi am mers doar cu 3 modele, respectiv e36, e46 si e90. E36 - un interior foarte bine asamblat, iti da senzatia de masina foarte rezistenta si iti da o anumita senzatie placuta neavand prea multa tehnologie. E46 - cred ca dintre seria 3 interiorul imi inspira cel mai mult a bmw, design-ul impreuna cu switch-urile geamurilor si butonul de avarii pe consola centrala, mi se pare cea mai buna pozitie (fiind nefumator). La fel si cruise controlul de pe volan. Pe langa asta deja putem discuta de DSC, care nu te lasa sa faci prea multe prostii fara sa vrei, combina destul de bine mersul unui bmw cu tehnologia, fara sa exagere prea mult cu ea, dar deja aici ajungem la e90. E90 - chiar si cu cu micile minusuri de la interior pentru care este criticat, dupa parerea mea ramane cel mai echilibrat seria 3, pastreaza in continuare feeling-ul bmw-urilor, combinat cu probabil cea mai buna tinuta de drum, nivelul de confort parca a crescut si are niste tehnologii surprinzatoare pentru anii respectivi. O masina care din punctul asta pot spune ca inca este actuala. F30 - am mers putin in dreapta unuia, deci nu pot spune prea multe despre el, un interior modern, placut, dar parca nu de aceeasi calitate ca in vremurile bune, mai confortabila decat e90, dar din punct de vedere al sportivitatii nu m-a impresionat. Daca ar fi sa aleg unul din ele, cred ca e90 este cel mai echilibrat, o masina cu care poti face si drumuri mai lungi, dar bineinteles cu placerea de a conduce un bmw.
    1 point
  15. Am un E-class 2012 in familie si, nu exagerez, cand iei o curba mai brusc, scartaie plasticele.
    -1 points
  16. N-am nevoie ), oricum o sa fie candva si un "seria" G, ca despre F m-am lamurit! De-aia intru pe topicul asta, sa mai triez raspunsuri. Ale lui "wiktor" sunt repetitive, nu-mai-imi-plac; acelasi punct de vedere dar cu alte cuvinte..
    -1 points
  17. Am un F30 LCI cu suspensie ///M Performance (e defapt un 320 D Efficient Dynamics, DAR arcurile si amortizoarele dupa cod sunt cele de M; BMW a ales solutia asta pentru modelele ED, astfel incat masina sa fie mai coborata si sa consume mai putin). F30 cu suspensie M Performance (sau cele ED) sunt ceva mai coborate fata de F30 cu suspensii standard si ceva mai rigide (defapt mult mai rigide). Pentru ca am un copil mic si F30-ul il folosesc ca masina de familie, nu ma intereseaza deloc tinuta de drum / latura sportiva. Asadar doresc sa fac o schimbare si sa achizitionez un set de 4 amortizoare, 4 arcuri si 4 flanse (practic suspensie completa, noua) aftermarket. Aloc un buget de 4.000 lei pentru operatiune. Scopul ar fi ca masina sa devina barcuta, sau cat mai aproape. Dupa ce am cautat pe net am ramas nehotarat intre amortizoarele KYB, Monroe si Bilstein B4. La arcuri nu m-am hotarat inca, dar banuiesc ca toate sunt la fel (?). Din cele de mai sus, pe care le-ati recomanda ca fiind cele mai CONFORTABILE? Aveti alte variante axate strict pe confort? Multumesc anticipat pentru raspunsuri!
    -1 points
  18. carly pt bmw este una dintre cele mai bune testere pt. bmw. ce erori ara carly apar si pe ista. am ista pe laptop dar de cate ori o folosesc i-mi strica frm-ul
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.