Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 04/03/21 in Posts
-
Dupa ce semnalizati si va asigurati ca puteti schimba banda, CATI dintre voi intoarceti si capul preventiv a.i. sa evitati o posibila tamponare?Intreb asta pt. ca de multe ori oglinzile laterale+cea retrovizoare nu sunt intotdeauna suficiente.Este foarte trist ca nici in ziua de azi instructorii auto nu-i invata pe cursanti acest aspect.Poate s-ar evita multe accidente.Si eu cand am facut scoala de soferi,instructorul meu auto mi-a spus la vremea respectiva ca nu trebuie sa intorci si capul,ca sunt suficiente oglinzile.Din pct. meu de vedere este foarte gresit.Intotdeauna vor exsista unghiuri moarte in oglinzi oricat de mari sunt. De cele mai multe ori UNGHIURILE MOARTE si foarte periculoase se formeaza fix in zona stalpului central ,atat pe partea stanga cat si pe partea dreapta.De multe ori mi s-a intamplat sa constat ca oglinzile nu sunt suficente,si cel mai eficient e sa intorci capul sa vezi cu ochii tai,mai ales la circulatia din ziua de azi.De multe ori m-a salvat de la multe tamponari aceasta frica exagerata poate.Mereu in zona stalpului unde se formeaza unghiul mort, constati cu stupoare cateodata "ca incape o masina intreaga si efectiv nu o vezi" si de acolo te trezesti cu ea pac iese toata ca in desenele animate.Este o ciudatenie pe care cateodata nu o inteleg,si sunt sigur ca majoritatea ati patit asta macar odata. As fi curios: 1.cati intoarceti si capul preventiv la schimbarea benzii,dupa ce v-ati asigurat in oglinzi? 2.cati va bazati doar pe oglinzi asa cum va invata la scoala de soferi?2 points
-
Un ulei semisintetic se dilata cam 7-10% intre 10-100 grade celsius. Intre -10 si 130 de grade variatia o sa fie si mai mare, 12-13%. Deci la 5 litri de ulei, asta inseamna 600 ml, sau jumate de joja intr-un caz extrem.2 points
-
Teoria e intr-o carte de fizica. Ce spune ISTA e chiar procedura ce se aplica in practica. Fiecare intelege cat poate.2 points
-
Dintotdeauna ĂŽntorc capul când schimb banda de mers .... ĂŽn unele țĂŁri vestice se predĂŁ la școalĂŁ de șoferi și ĂŽn examen te picĂŁ pentru ne ĂŽntoarcerea capului când te asiguri.1 point
-
Da ce e asa special la motorul asta de doar anumiti "specialisti" o pot repara ? depinde de orasul unde stai,daca sunt ateliere care repara numai bmw, probabil nu e nici o problema. Ma refer ca multi nu se baga sa repare n46, care are ceva ani in spate, de n43 cred ca nici atat. E un motor destul de complex, trebuie sa stii sa interpretezi erorile. Pe partea de mecanica nu e complicat.1 point
-
Unde anume vezi tu incoerenta? La uleiuri sintetice n-am gasit datele. Daca le gasesti tu, by all means, pune informatia aici.1 point
-
Repet, inginerii de la BMW care au conceput si testat motorul, explica foarte clar in TIS si ISTA procedura de verificare nivel ulei. NU trebuie eu sa testez nimic! Daca voi aveti chef de teste, ca propun sa bagati degetele-n priza 220V si sa vedeti pe pielea voastra ce vi se intampla... asta daca tot nu credeti ce spun specialistii in domeniu. Bimmer ca de obicei, bantui aiurea. Normal ca uleiurile nu sunt identice; la cutie se verifica intre 40-50 grade nivelul, iar la motor cand ajunge la temperatura de lucru, 90 grade, exact cum este explicata procedura. Inca o data, am pus mai sus procedura celor de la BMW de masurare, nu cea inventata de mine!!! Sincer, nu ma intereseaza parerile voastre neavizate si cred cu tarie ca pot face mai mult rau decat bine, unor oameni care se pierd usor in detalii si fac ce spuneti voi. Sincer, daca ati ajuns sa contraziceti procedurile producatorului... este patetic. Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Alex, eu pe lângĂŁ partea teoretica am bĂŁgat si in practica, de ce crezi ca vorbesc pe topicul asta? Doar ca știu teorie? Atâta timp cat tu știi doar teorie dar nu ai testat, nu te bate cu pumnii in piept ca dupĂŁ vii cu coada ĂŽntre picioare. Fa i acest test cu ulei la 100 grade si dupĂŁ vin o aici sau in privat si spune mi ce ai constatat. Bimmer 5% din 5 L intr un motor e nesemnificativ, adicĂŁ nu se vede, daca va face test va vedea cu ochii lui.1 point
-
E pe benzina, si mecanicii de la noi stiu in general doar dizal.1 point
-
1 point
-
Da ce e asa special la motorul asta de doar anumiti "specialisti" o pot repara ?1 point
-
Ce scrie in Tis si Ista, e scris de oamenii care au conceput acele motoare. Nu este de datoria mea sa fac teste. Poti sa le faci singur tu acasa si sa pui cat vrei si cum vrei in motorul tau. Este strict problema ta! Sunt ferm convins ca procedura data de ei este cea corecta si nu alte baliverne. Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Știu si eu ce scrie si la ce se refera teoria, reprodu acest lucru cu ulei la 100 grade si vezi cat ĂŽși modifica volumul.1 point
-
1 point
-
Si eu intorc capul. Aia cu reglatul corect al oglinzii ca sa n-ai unghi mort e o poveste. Incape oricand unul cu un smart, cu o motocicleta, un scuter, o trotineta electrica..0 points
-
0 points
-
Ai cerut special sa aprinda toate luminile ca sa iasa bine in poza sau asa stau toata ziua?0 points
-
Sunt total de acord ca 17 inch protejeaza la maxim masina, insa nu poti functiona mereu privind partea pragmatica a problemei. Chiar si iarna, masina trebuie sa arate binisor, iar cu 17 inch nu are cum sa arate. Personal, daca as avea 17 inch sau 20 de inch pe seria 5, f10-g30, primul lucru pe care l-as face, chiar inainte sa ii pun motorina, i-as schimba rotile. 20 inch mi se pare in extrema aialalta.-1 points
-
Tu esti ca aia care cautĂŁ masini second hand cu interior perfect și dupĂŁ, ĂŽmbracĂŁ scaunele in huse sa nu se uzeze. De toatĂŁ jena un f11 cu jante pe 17. Eu am de iarna pe 17 și nu pot sa m-a uit la mașina , este oribila. De vara pe 19, alta mâncare de BMW-1 points
-
Dar ce se intampla, Catalin? Ti-e frica sa fierbi 2 litri de ulei sa vezi cu ochii tai? Vezi ca in linkul pus de mine mai sus spre o alta discutie foarte foarte similara, daca nu MAI CONCLUSIVA, la sfarsitul topicului, eu am pus o captura de ecran tot din ISTA! Ghici ce scrie acolo? Mai nimic despre temperatura; probabil nu conteaza, mai stii.. .. "tampitii" aia de ingineri au uitat sa scrie, te trimit la cartea masinii.. hmm. Eu merg pe practica mea si a lui WIN60. S-ar putea sa merite inteleasa logica..-1 points
-
Mgi, ce motoare mai primesc ulei semi-sintetic? Nici unul de la bmw, de ani de zile. Ce ciudatenie, aici plusurile se aduna unde e incoerenta..-1 points
-
Flacau nu am spus ca tu bantui aiurea sau mai stiu eu. Pana la urma nu stiu cine bantuie aiurea, cand citesti orbeste fie el si un manual de utilizare al autoturismului si NU INCERCI sa intelegi pentru tine ce se intampla cu adevarat!? Apoi nu prea poti sa intri pe forum si sa explic ceva cand te referi doar la manual, ca asta nu face nici o diferenta; toti care doresc pot sa deschida un manual sa citeasca. DAR nu toti sunt preocupati sau au fost preocupati de subiect; de aceea intreaba, poate altii stiu mai multe cumva. Si tu ma critici pe mine.. Omule, manualul ala a fost scris simplusa te ajute sa intelegi dar nu sa iti spuna cum se repara sau FUNCTIONEAZA ceva! Ca scriau ditamai cartile si tot nu se intelegea... Dar asa e mai bine, te uiti in manualul de utilizare; e un inceput bun. "Normal ca uleiurile nu sunt identice; la cutie se verifica intre 40-50 grade nivelul, iar la motor cand ajunge la temperatura de lucru, 90 grade, exact cum este explicata procedura." Tocmai, ca nu explica nici o procedura! Deci nici sa nu te gandesti sa le apropii cand verifici nivelul uleiului in motor; mere si pere, cum spuneam. Dar tu o sa te superi in continuare ca te-am corectat..-2 points
-
Pai daca nu ai gasit date asta nu inseamna ca alea full syntic nu se "umfla" la fel de mult? Altfel producatorii de ulei ar fi fost obligati sa mentioneze undeva acel fapt. Te-am lasat pe tine sa dai raspunsul. Nu a fost nici o capcana. Cum ulei semi nu se pune inca din fabrica in motoare, de ce ai adus vorba!? De aceea "incoerenta" era vorba; de faptul ca aia care te-au aprobat fie pun ulei semi-sintetic, fie iti sunt fani orbi.-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00