Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 04/11/21 in all areas
-
Logic era sa cumperi inca 2 non runflat ĂŽnainte sa le iei pe primele 2 runflat. Dar le poți vinde pe acestea non rft.2 points
-
practic uzura consta in faptul ca masina simtind o diferenta de nivel va considera ca pierde aderenta mai mereu , cutia de transfer va merge nonstop si nu e facuta pt asa ceva. Intra fctie de situatie , iar situatia ta acum e nonstop dif de nivel . Dar totusi care a fost motivul pt care ai montat acest hibrib ?2 points
-
La presiunea recomandata de producĂŁtor, anvelopele RFT vor avea o deformare mai mica sub greutatea mașinii. Asta nu e o problema dacĂŁ folosești doar RFT sau doar nonRFT, insa când le combini, rotile nonRFT vor avea un diametru mai mic pentru ca se vor deforma mai mult sub greutatea mașinii. De aici problemele ĂŽn timp cu cutia de transfer. Economisești la anvelope și plĂŁtești pe reparația cutiei.2 points
-
Din pacate, Llumar in Cluj am gasit doar la Masterfol, ce nu monteza cum doresc eu. O sa discut marti cu tipul la care am programare, daca zice ca afecteaza calitatea semnalului, montez varianta mai ieftina, fara insertie metalica. Sau imi montez doar pe luneta si geamuri spate. Mersi de feedback.1 point
-
Nu te contrazic, dar adu niste argumente te rog. Din ce am constatat, masina nu se comporta diferit. In ce fel "sa dea in cutia de transfer"?1 point
-
Eu am pus folii 5% pe spate + luneta de la Suntek si sunt multumit maxim dupa 1 an si ceva. Multumit insemnand ca folia este la fel ca in prima zi, exceptand o mica bula de aer pe luneta care e din cauza montarii nu a foliei. Plus ca am dat 250 de lei sau chiar 200, nu-mi mai aduc bine aminte, oricum mai mult de 250 nu am platit, poate cu tot cu ciubuc. Ai garantie si certificat de omologare deci tot ce iti trb. Suntek este foarte bun raport calitate pret, toate preturile de le vezi la 700-800 lei pt 3 geamuri este hotie din punctul meud e vedere, platesti din ei 200 lei folia in sine si restul de 500 profitul lor net.1 point
-
Eu zic sa crezi ce zice Dan_316i. Cat de nasol e cand nu ai semnal la telefon intr-o zona cand unii ti-au pus folii cu insertie (oricat de mica/subtire..) metalica?? Eu stiu ca nu face bine... decat daca iti spun aia ca poti sa o folosesti si ca antena (folia) la telefon. :) Serios, mergi pe ceva fara plasa, folie metalica. Un metal reduce semnalul radio daca nu il folosesti ca antena.. As pune tot Llumar (ATX), care ti-l permiti..1 point
-
Eu am fost saptamana asta si am montat folii omologate pe fata, am ales Llumar AIR 90 CL SR HPR, masina are privacy glass. Fals, exista si folii omologate, cel putin Llumar are, CTX, IRX, AIR. Llumar are cateva serii cu specificatii bune care nu afecteaza semnalul aparatelor.1 point
-
Mulțumesc pentru rsspunsuri! Ma tenteazĂŁ un box din acesta deoarece are un prieten pe un Koleos, chiar dacĂŁ nu e bmw, și e mulțumit, asa a cumpĂŁrat mașina. A scos boxul și a zis ca nu era deloc mulțumit de ea stock și chiar se simte diferența cu el. El are 150 de cai stock cred, eu am motorul M47 de 163 de cp cu dpf activ.1 point
-
As dori sa mai adug ca stiu box-ul ala de ceva vreme . Costa 199 euro inainte , in varianta cea mai ieftina si 500 euro in varianta cea mai scumpa- acum poate e o reducere de pret. Deci nu e un box de 2 lei . Exista si box-uri "de 2 lei" care de fapt costa 15 pana la 50 euro . Sunt niste diferente intre cele de 20 euro si cele de peste 200 euro - electronica, chipuri programabile ,parametrii care se modifica etc . Chiar as dori sa aud opinii a unora care au folosit, eventual mai mult timp , sau au habar cum functioneaza . Clar nu sunt superioare unui soft personalizat, dar negarile totale fara argumente nu-si au rostul . Asta , de la cineva care a avut si are 4 masini resoftate .1 point
-
In principiu , box-ul functioneaza . Are mai multe setari pe care trebuie sa le incerci ca sa vezi care e setarea optima pentru masina ta - deci acolo unde ideal nu ai erori pe calculatorul motor . Ramane chestiunea ce probleme genereaza sau nu in timp - asta doar cine a folosit poate sa-ti spuna . Tot la fel de bine , o resoftare proasta poate sa-ti creeze multe probleme si costa sa o inlaturi . O resoftare buna costa mult mai mult decat box-ul ala , mai mult chiar decat varianta cea mai scumpa a lui (aia de 400 euro). Pentru banii astia eu as incerca si daca nu da rezultatele dorite, il vinzi mai departe . Am pus doua box-uri de la alta firma pe doua F10 520D si 525D si rezultatele au fost bune, fara erori mai ales la 520D . Masina aia s-a vandut s-a vandut cu box-ul pe ea folosit aproape 3 ani si fara probleme. De mentionat ca 520D era din prima generatie, fara ECO-COMFORT_SPORT , deci un soft apropiat de un E90 cu N47. De pe cealalta masina ( a mea) am scos boxul pentru ca mi s-a parut ca liniaritatea accelerarii nu e chiar cum vroiam - dar erori nu am avut . As prefera resoftare pentru mine, dar nu o sa ma duc pana la Buzau sau Iasi sa fac una recomandata . In altii nu prea am incredere . Si eu pot sa revin la soft original fara sa ma mai coste ceva. In concluzie , cauta opinii a celor care au folosit . 129 de euro e un pret tentant sa incerci , mai ales la E90 care in orice varianta de motor , are un soft mai simplu decat un F10 cu doua turbine.1 point
-
In alta ordine de idei, banii tai, masina ta...daca crezi ca merita i-al. Aia care dau minus au covid si sunt frustrati1 point
-
Ma gândeam ca e mai practic ĂŽn sensul ĂŽn care e vreo problemĂŁ ceva, se scoate imediat și gata! Pe când la soft trebuie mers iar la bĂŁieți, alți bani, alte nebunii!1 point
-
Ba are și BMW încă de la F-uri. Se numește easy entry, manevrează automat scaunul, suportul lombar și volanul. Bună exprimarea: "din ce știu nu îmi amintesc...".0 points
-
-1 points
-
Cum e situatia cu scaunul si oglinzile cu memorie la G30 si la modelele mai vechi? Daca le-ai dereglat, trebuie sa apesi scurt pe butonul care are pozitiile scaunului si al oglinzilor memorate sau trebuie sa tii apasat pana toate ajung in pozitia memorata? La A6 (nu stiu daca si la celelalte modele de Audi), trebuie sa tii apasat lung pe buton pana scaunul si oglinzile ajung in pozitia setata, ceea ce mi se pare un non sens. Mai logic era sa apesi scurt, masina sa ia comanda si sa isi faca treaba iar tu sa iti vezi de ale tale.-1 points
-
Da, este f logic la bmw. La audi iti ia comanda de memorie prin simpla apasare de buton doar cu masina latenta total. Nici macar contactul pus. Daca ai contactul pus sau motorul pornit, din pacate trebuie sa apesi lung pe butonul de memorie. Chiar daca masina e in parking, frana de mana activata si piciorul apasand frana de serviciu. Daca totusi apesi scurt butonul de memorie cu masina latenta si imediat pui contactul in timp ce scaunul si oglinzile se deplaseaza spre pozitia memorata, nu iti intrerupe comanda de memorie anterior data. Daca totusi pornesti motorul in timp ce anterior ai dat comanda de memorie, ti-o intrerupe pe aceasta.-1 points
-
Recomand din suflet good year excellence, pe fata am facut peste 90k de 2 ori cu 2 seturi diferite, pe spate tin cam 40k. Anvelope run flat-1 points
-
La xDrive nu e recomandat sa rulezi cu anvelope uzate pe o punte și noi pe alta.-1 points
-
Da, e total inutilĂŁ funcția atunci când nu o ai... CicĂŁ nu conduc grașii BMW,ba chiar e plin din pĂŁcate o grĂŁmadĂŁ de "ursuleți colorați". Poate nu prea ieși din casĂŁ.-1 points
-
Si la audi este. Tot primul lucru dezactivat asta asta a fost, mai ales ca puteau exista situatii in care fiica-mea era in scaunel in spatele meu si o ingramadeam. A fost panica totala pana mi-am dat seama ca pot dezactiva porcaria asta.-1 points
-
Modelul asta ĂŽl am și eu in vedere pentru sezonul urmĂŁtor ( sau Bridgestone Turanza T005), nu RFT, cĂŁci nu am nevoie. Dar ma bucur sa aud un feedback direct. DeocamdatĂŁ am Continental Premium Contact 5 și mi se par super ok, dar parca as ĂŽncerca altceva pentru urmĂŁtorul set, fiindcĂŁ astea s-au consumat cam repede. Iar cum cele Goodyear excellence au un pret ok și mai vin și in echiparea originala, ma tenteazĂŁ.-1 points
-
E utila pana ti se strica coloana de directie. Am patit eu si multi alti posesori de F15. Costa cateva mii de euro sa o inlocuiesti (cam 3000). Dupa, te mai intrebi daca e utila. Ca idee, la mine a crapat cand masina avea 17 000 de km si am fost mega atent cu ea.-1 points
-
Eu unul sunt fan RFT , mi se par mai sigure plus chestie de obisnuinta , nu am avut niciodata excellence non RF dar banuiesc ca mare diferenta nu e, pretul la RFT undeva la 35% mai mult. Le am pe exact aceiasi masina ca a ta doar din 2012-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00