Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/28/21 in Posts

  1. Atâta discuție și frĂŁmântare, și ai luat niște petarde. Important e cĂŁ ești ĂŽn al nouĂŁlea cer.
    6 points
  2. Nu mai fiti rai, fiecare pune ce considera, important e ca sunt noi, sunt o gramada marci ok pe langa cele consacrate. Sa le stapanesti sanatos. Trimis de pe al meu VOG-L29 folosind Tapatalk
    3 points
  3. daca remarca asta vine ca urmare a faptului ca pana acum ai folosit numai anvelope 'cu nume' dar extrem de uzate nu poate sa dovedeasca decat unul(sau ambele) dintre cele doua lucruri de mai jos: - nu ai cunostinte de baza despre domeniul auto, si ce impact pot avea asupra sigurantei tale si a altora anvelopele uzate - sau nu iti permiti/nu esti dispus sa cheltui atat cat trebuie pt siguranta ta si a celor din jur
    3 points
  4. Scuti, tu postezi la mișto? ești pe bune?
    3 points
  5. sunteti mortali....m-a bufnit rasul efectiv citind pe aici. sunteti tari onTopic: daca atat ai avut disponibil, mai bine cu landsail decat premium de 7ani. bafta
    2 points
  6. Eu cand am cumparat masina, avea cauciucuri de vara Kumho, nu mai stiu ce model dar chiar nu am avut nimic de reprosat. La inceputul verii trecute, cand s-au uzat am mers tot pe Kumho. Modelul Ecsta PS71 205/50 ZR17 93Y. Din nou, nu am ce sa le reprosez. Am circulat la viteze ridicate in toate conditiile meteorologice. De exemplu la inceputul lunii eram pe autostrada si in decurs de jumatate de ora s-a ajuns de la 5-6 grade cu ploaie, la 0 grade cu viscol si eu eram cu aceste cauciucuri. Sunt sigur ca la acea temperatura si-au pierdut foarte mult din proprietati dar in acelasi timp nu am simtit pic de acvaplanare, sa imi traga volanul sau mai stiu eu ce, chiar daca erau depuneri considerabile de apa pe autostrada. La acea vreme am dat 70 de euro pe bucata! Recomand cu incredere!
    2 points
  7. Parca sunt magnet. Alt nesimtit care mi-a lasat o amintire cand a iesit din parcare (Lidl de data asta) O fac pe CASCO, dar bah baiatule parca si cand ma feresc si parchez unde e mai liber cand ies toti sunt parcati in jurul meu.
    2 points
  8. Off-topic - doar mie incepe sa mi se para haios tare baiatul asta?? :frantics:
    2 points
  9. Asa e, sef, e un mare nonsens. Comanda-le linistit, pune-le pe masina si pleaca cu ele in Grecia in vacanta. Cand te intorci, da-le inapoi si spune-le ca fac prea mult zgomot. Tre' sa le primeasca inapoi, daca sunt mai putin de 14 zile..
    2 points
  10. Acelasi lucru l-am patit cu 2 masini. Masina urmarea denivelarile alea din asfalt lasate de masinile grele, cu senzatia de luat volanul din mana. Problema a fost de la anvelopele care nu erau uzate, dar erau foarte vechi. La ambele masini.
    2 points
  11. O sa incerc sa explic aici ce inseamna acest lucru pentru ca sunt multi care nu inteleg. In primul rand diferenta dintre "Update" si "Upgrade": Update = "software update" include "bug fixes" si mici imbunatatiri ale aceleiasi versiuni. Exemplu: de la NBTevo_E16072A (iD4) la NBTevo_E16254A (iD4) aceeasi versiune iD4 Upgrade = modificarea versiunii de software. Exemplu: de la NBTevo_E16072A (iD4) la NBTevo_R19101I (iD6) Deci cand vorbim de Flash de la iD4 la iD6 vorbim de "Upgrade" Upgradeul de la iD4 la iD6 se face doar pe unitatiile NBTevo. Dureaza undeva la 40 minute doar flashul. Apoi + coding + FSC Kit aprx 1 ora. Ca sa verificati ce unitate aveti mergeti la : Select Navigation -> Press Option button -> Select Settings -> Select Position & Version History -> Select Check Version Daca aveti NBT: Harta : Road Map EUROPE NEXT ANUL NBT_XXXXXX Nu se poate face upgrade la iD6 pentru ca aveti unitate NBT si nu NBTevo, deci nu se poate activa CarPlay! Daca aveti NBTevo : Harta : Road Map EUROPE EVO ANUL Daca scrie NBTevo_C, D, E, F sau G atunci merge sa faceti Upgrade la iD6 + CarPlay Daca scrie NBTevo_H, I, J, K, L, M, N, O, P, R, S, T, U, V, X atunci aveti deja iD6 si merge activat CarPlay NBTevo_H, I, J, K, L suporta CarPlay Split Screen NBTevo_M, N, O, P, R, S, T, U, V, X suporta CarPlay Full Screen Daca ai NBTevo_J si vrei CarPlay Full Screen trebuie sa faci "update" la o versiune de mai sus care suporta Full Screen Dupa / Inainte de upgrade-ul de la iD4 la iD6 trebuie sa instalati o antena Wi-Fi pentru ca iPhone-ul se conecteaza wireless la navigatie. Exista 2 tipuri : OE si Aftermarket. De obicei cele OE nu dau eroare la ISTA+.Sunt si unele aftermarket care nu dau eroare. Unitatiile iD4 au 2GB RAM , unitatiile iD6 au 4GB RAM Mai jos cum este impartit RAM O unitate ID6 fara calculare ruta: System RAM: 4096M ( 4294967296) Total Used: 1377M ( 1444704068) Used Private: 986M ( 1034770784) Used Shared: 381M ( 399613952) Other: 9M ( 10319332) (includes IFS and reserved RAM) O unitate ID6 cu o calculare ruta de 300 km: System RAM: 4096M ( 4294967296) Total Used: 2777M ( 2944203018) Used Private: 1121M ( 1223948575) Used Shared: 1650M ( 1672342342) Other: 6M ( 70319332) (includes IFS and reserved RAM) Deci o unitate iD6 cu o ruta calculata are undeva la 2.8 GB RAM Cum o unitate iD4 are doar 2GB ram o sa faca overload si isi da reboot pentru a goli RAM-ul. Daca pe o unitate id4 se foloseste doar Carplay cu Waze avem asa System RAM: 2048M ( 2247239457) Total Used: 1674M ( 1745262542) Used Private: 892M ( 923106847) Used Shared: 775M ( 814973591) Other: 7M ( 8068372) (includes IFS and reserved RAM) Sa concluzionez: Din calcule reiese ca upgradeul de la iD4 la iD6 este stabil cu tot cu CarPlay activat atat timp cat nu se foloseste navigatia masinii. Nu o spun eu ci o spune memoria RAM. Sper aceste informatii sa va ajute pe viitor, daca doriti sa faceti upgrade! Numai bine!
    1 point
  12. Si eu am avut probleme cu instabilitatea masinii. Schimbat anvelope pe spate, cumparat noi ramforsate. Am facut testare de jocuri inclusiv test amortizoare, facut directia, intr-un final sa mi se spuna ca merg eu prea repede, cer prea mult de la o masina (care nu poate invinge legile fizicii) sau ca am niscaiva inchipuiri. Chiar imi faceam probleme cum voi merge iarna daca eu aveam probleme pe asfalt uscat. Intr-un final am dat de un mecanic care cunoaste intr-adevar seria 3 fiind pasionat si posesor de E91 care mi-a aratat ca aveam jocuri pe spate. Am inlocuit 4 brate (2 stanga/ 2 dreapta) si situatia s-a schimbat radical spre bine. Bratele pe spate la levier sau test cu platane nu aveau joc dar in momentul in care au fost desfacute de pe fuzeta... joc. Joc mic dar accentuat de anvelopele late, poate de viteza si gradul de incarcare al masinii. Deci, cam asa incearca sa verifici bratele pe spate : desfacute din fuzete !
    1 point
  13. nici nu ma asteptam sa aiba asa popularitate topicul asta.90 reply lol mai aveti un pic si ma faceti vedeta
    1 point
  14. Schimba anvelopele si se remediaza situatia. Tramliningul este efect de anvelope uzate. Eu am pierdut mult timp si multe piese schimbate si de fapt era de la anvelope. Imprumuta de la cineva un set bun de anvelope si fa o proba.
    1 point
  15. nu am spus asa ceva ca sunt probleme de franare.Am spus doar ca mi se pare.mai bine taceam din gura. m-am inselat eu,franeaza OK
    1 point
  16. Ia seria 3 f30 facelift, led ,scaune sport, hi fi minm (sunet audio) navi mare si trapa daca iti place. In 18k gasesti unul decent. Ca motor poti merge 318/320d sau 320i. Probleme o sa aiba toate dar nimic de speriat . DIstributie si caseta de directie cam au probleme, un schimb de ulei la cutie daca e automat. Km sub 150k preferat la diesel si sub 100k la benzina. Pui 1000 euro pe an pentru diverse si aia e. ps: si e90 facelift ar merge, mie inca imi place, totul e sa gasesti unul in mintile lui, de condus se conduce mai ok ca f30.
    1 point
  17. nu e la fel nup, cicul nu porneste fara fo din gw, lci nu are fo in gw corect (cu steluta) incorect
    1 point
  18. Foarte dragut, multumesc oricum pentru ca te-ai chinuit si tu sa scrii 5 paragrafe, nu era mai simplu sa nu fi postat deloc? CU ce te-am deranjat de fapt? Mama, cum sunt unii, dar e de inteles in perioada asta, doar daca ne uitam pe farcebook, cat hate si venin au unii in ei... Mariusmsd, multumesc, dar nu vreau Toyota
    1 point
  19. Paste fericit la toata lumea
    1 point
  20. Trebuie sa te obisnuiesti la faza cu ou si otet... vad ca asa rea e lumea pe forumul asta.
    1 point
  21. Chiar imi pare rau ca v-am tinut in suspans atata timp pe 4 pagini si deznodamantul povestii mele s-a incheiat tragic pt unii dintre voi Probabil va asteptati sa iau ceva premium pt o masina premium asa cum era normal mai cu seama ca aveam bani si de anvelope premium ca am specificat asta in primul post... dar.. cu banii ramasi mai fac si altceva la masina Nu stiu,poate ma insor de banii ramasi vad ca m-ati facut cu ou si cu otet,tot vine Pastele acum ce pot sa zic felicitari pt achizitie,dar cred ca noi 2 am gresit forumul la aceasta discutie,nu crezi?Suntem in aceasi barca
    1 point
  22. Conti sunt mai predispuse la galme. In rest, ambele sunt modele de top ca performante.
    1 point
  23. diferenta se vede/simte mai mult la cele de iarna (tractiune,zgomot, distanta franare, consum etc). La cele de vara in discutie (din experienta mea cu anvelope buget vs premium, evident noi) probabil primele isi vor face treaba ok 2-3 ani cat au garantie (condus rezonabil) pe cand Dunlopurile ar fi mers si 4-5 ani ( rulaj normal) deci cumva ajung la acelasi pret per total....Dar sunt banii si alegerea/calculul fiecaruia partea buna e ca a inteles si a "trecut" de la SH la anvelope noi.
    1 point
  24. Hai sa nu o dĂŁm un penibil. Cele mai ieftine anvelope, la jumĂŁtate sau treime din prețul celor premium, sunt ĂŽn fața acestora...serios? PĂŁrerea mea, un raport calitate-pret excelent ĂŽl gĂŁsești la Nexen, producĂŁtor coreean ce-i drept, care ĂŽnsĂŁ ĂŽși face loc printre echipĂŁrile standard la unele mĂŁrci. ĂnsĂŁ nu pot spune nicidecum cĂŁ sunt mai bune ca cele din clasa premium.
    1 point
  25. Eu folosesc landsail din 2016, am fost mulțumit de ele din orice punct de vedere, pe tyres din ce am inteles au ieșit la teste, mai bune ca unele anvelope premium, au clasele A-B, nu ĂŽnțeleg de unde afirmația ca sunt petarde Edit: Au fost folosite pe E60 si s au comportat cum trebuie la orice viteze si in orice imprejurari, pĂŁrerea mea este ca sunt mult mai ok ca si Tigar, debica si ce ai enumerat tu pe acolo.
    1 point
  26. :logik: @UY Scuty, daca tot vroiai o anvelopa noua dar de buget gaseai destule bune dar nu Landsail...alea sunt petarde, puteai lua un Barum, Sava, Debica, nu as pune chinezariile alea...sper sa nu dai cu ea de gard sau daca dai sa nu mai implici si pe altcineva. Decat sa fi luat una premium de 6 ani vechime cu 5mm, probabil ca pana si Landsail o fi mai buna dar gaseai ceva mai bun totusi.
    1 point
  27. Wow.. Nu ai cumparat in viata ta anvelope noi? Daca faci asa la un Landsail penal, cum te manifesti la un Cotinental nou? Autobon, are preturi ca toti ceilalti. Nimic impresionant. Ba mai mult, mi-a facut greata ''reducerea'' la Landsailul tau. Sanchi costau 385/bucata si au ei oferta la 275. Atat costa peste tot. In jur de 280.
    1 point
  28. Pai clar anvelope noi non marca decat Michelin cu dot de 2010
    1 point
  29. Tu ĂŽnțelegi se pare doar ce ĂŽți convine ție... Eu am fĂŁcut referire la 2 potențiale magazine online care vând aceeași anvelopa, iar cea mai ieftina va avea probabil dot mai vechi. Autobon de exemplu e un magazin renumit pentru acest lucru: livreazĂŁ anvelope cu dot vechi și dintr-un set de 4 anvelope te trezești cu 2-3 ani diferiți de fabricație.
    1 point
  30. DOT-ul conteaza. Dar poti sa te trezesti cand comanzi 4 anvelope cu 3 DOT juma an 2020 si una DOT 2021. Caz real. Mai sunt stocuri. Iar cei de la vulcanizari .... sa mai scoata un ban de pe ce lasa cei care schimba anvelopele. Dar, un SH chiar daca arata de nota 10 dar are DOT de acum 5-8 ani ... pericol maxim.
    1 point
  31. Daca o cutie de branza are termen de garantie 30 de zile, nu e cazul ca dupa 20 de zile sa o bagi la reducere ca sa nu fii nevoit sa o arunci peste alte 10 zile? Asa si cu anvelopele
    1 point
  32. E foarte simplu: anvelopele cu dot mai vechi sunt mai ieftine. Magazinele vor sa cumpere ieftin și sa facĂŁ profit, cumpĂŁrĂŁtorul final vrea un preț cat mai mic, iar când sunt livrate anvelopele putini mai dau retur.
    1 point
  33. I-am montat piesele, nu-mi mai scapa apa, o sa mai urmaresc timp de 2-3 saptamani de fiecare data cand merg cu masina daca se duce mai jos de jumatate vasul de expansiune. I-am facut si aerisirea vreo 30 de minute pe loc cu clima la maxim pe treapta 1. Am schimbat si vasul ala de expansiune care il aveam in casa de cand am luat masina, acuma m-am prins eu ca ala de fapt merge schimbat si fara sa dau jos carcasa de la vascocuplaj. Vasul intra si iese dintr-o directie specifica. Mi-au venit si restu de piese pentru admisie, am sa le schimb si p-alea in curand cand e soare afara. Am laut si rezonatorul ala pana la urma fiind ieftin tot pe OEM, ala de il am pe masina clema rupta de dedesubt care e prinsa de cutie de la filtru. Cine a umblat acolo in trecut a uitat de surubul ala si a tras cu incredere pana a iesit, cu tot cu clema. I-am pus si papucul ala la stopul din spate, mi-am tras prelungitor din casa, l-am lipit cu pistolu de lipit, i-am pus cauciuc d-ala de izolare care cand dai cu caldura se strange, pun contactul nu a mai aparut in bord. Ziua urmatoare iara s-a aprins, mai investighez. Cand am dat jos alea p-acolo am demontat si curelele sa verific toate rolele alea, nimic suspect. Am profitat de asemenea de spatiu si mi-am curatat TOT ce am putut cu spray de frane, pulverizator de gradina cu apa distilata si o perie, am facut-o tipla. Inclusiv sub carcasele de la filtrele pentru clima. Ce era acolo la vasul pentru lichid de frana, partea sofer... pamant, frunze, gandacei mici morti, nisip, panza de paianjez, tot ecosistemul era acolo ) EDIT: Un lucru am mai invatat, am rascolit forumurile legat de problemele acestui motor pe partea de racire si se recomanda sa verifici saptamanal vasul de expansiune. https://imgur.com/a/GcYhC8a
    1 point
  34. DacĂŁ ești pasionat de reviewuri, ĂŽți recomand canalul de YouTube: Tyre Reviews. GĂŁsești acolo teste cu multiple mĂŁrci in toate condițiile posibile. Ai sa vezi ca cel mai bun cauciuc pentru nevoile tale nu e ĂŽntotdeauna și cel mai scump de pe piața. Eu zic ca este imposibil sa nu te hotĂŁrĂŁști dupĂŁ ce ai sa vezi testele de acolo.
    1 point
  35. Pai cat de bune pot fi? Ieftin dai, ieftin ai! Calitatea = pret (mai) ridicat! Ieftin si bun nu exista.
    1 point
  36. Eu cred ca ai fumat ceva ce nu ai mai fumat pana acum.... Ps.Daca 5 oameni iti spun ca esti beat,te duci si te culci nu o arzi in continuare ca esti treaz.
    1 point
  37. Pune Landsail, sunt gume noi si moi. Nu sunt bune la viteze mari, dar in Romania oricum nu ai unde sa mergi tare. In felul asta nu dai o caruta de bani si aia e. Sa testezi niste anvelope ai nevoie de cateva sute sau mii de km si nu le poti da inapoi dupa ce se duce abtibildul si vopseaua de pe ele.
    1 point
  38. Se duc etichetele de pe ele? se duc benzile colorate de pe banda de rulare? Pai atunci cumpara ce-i mai ieftin si aia e, vorbim dupa prima frana/ploaie serioasa sau la prima frana pe ploaie serioasa.
    1 point
  39. eu as zice ca nu au culoarea din poze serios acum nu le schimba nimeni , sau daca ajungi acolo o sa ceara ca sunt montate in service autorizat sau mai stiu eu ce nebunii . Concluzie - fa-ti temele PS: lasa prostiilea alea cu banii ca nu stau aia in vanzarea unui set de anvelope catre tine , dar cine stie poate merge treaba .
    1 point
  40. Si eu cred ca e un puștan care face misto de noi...si ne pune sa cautam poze cu masina lu ta su..
    1 point
  41. Here you go, 225/50-17 si de iarna si de vara pe 8J, toate 8. 215/55 mi se pare prea ingust pt E60, nici nu cred ca e omologata marimea. 245/45 mi se pare prea lat pt jante de 8J.
    1 point
  42. Mai bine aratĂŁ cu 225/45 ), dar pune 225/50
    1 point
  43. Pe 17 arata bine. Eu am F31 cu jante pe 17. Cauciucuri Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5, 235/45/R17. E alceva. Tinuta, stabilitate frana. Le recomand cu incredere.
    1 point
  44. Pe 520d un 17 ar fi ok pentru vara, sta altcumva balena pe asfalt.. eu am 17 pe iarna si 18 pe vara, nu cred ca ar fi ok 16, in cartea masinii din ce știu nu am trecute anvelope de 16 ), adicĂŁ nu am voie. Cred 225/50 17 sau chiar 225/45/17 , nu știu daca e trecutĂŁ si dimensiunea aceasta din urma. Mai bine clasa mai buna la franare pe ud decât consum.
    1 point
  45. Tramlining-ul nu e cauzat de probleme sau uzuri la partea de suspensie directie, ci eventual doar accentuat de ele. Am avut tramlining pe masina cu 0km si am si pe 340i cu 45kkm, deci evident ca nu se pune problema de uzuri. Cu cat e mai lat si mai dur cauciucul tramlining-ul e mai pronuntat, simplu. Eu am cauciucurile din fabrica si sunt destul de intarite deja (plus ca sunt RFT) si cel mai probabil de aia face.
    1 point
  46. Daca mai au doar 3mm eu zic ca e foarte probabil sa fie de la cauciucuri.
    1 point
  47. Am pus rotile de vara. Masina si-a schimbat total dinamicitatea, sta mult mai bine pe curbe si parca e mai lipita de sosea, desi anvelopele nu mai au foarte mult profil. Sunt Bridgestone Potenza RE050A (runflat) 225/40 R18 pe fata si 255/35 R18 pe spate. Si am inlocuit becurile de la angel eyes, erau niste leduri albe replici de "LUX Angel Eyes". Ma enerva ca nu se vedea decat cercul din interior... acum se vad ambele cercuri mai ok. Becurile le-am inlocuit cu Philips H8 12V 35W cu tenta galbuie, OEM. Evacuarea m-am hotarat sa o mai las asa o perioada fiindca nu ma mai deranjeaza asa tare si ma satisface puterea in plus
    1 point
  48. N-am mai luat interfata si becuri fiindca am fost preocupat cu o achizitie imobiliara (lipsa $$$). Urmeaza ambele cred ca luna viitoare, pana atunci paine cu pateu Dar am reusit sa iau astazi o pereche de Style 193 in stare super buna. Jantele cu care a venit masina din fabrica, conform Bimmer Work In rest masina merge ok. O prima problema ar fi ca scapa ulei de servo pe la rezervor, va trebui sa il schimb. Si am impresia cu unul din amortizoare e kaput, sau arcul e rupt, nu am apucat sa ma uit inca dar masina sta mai jos pe spate-stanga decat pe dreapta ¯\_(ツ)_/¯ Are si un comportament putin ciudat in sensul ca atunci cand trec peste o denivelare sau o groapa, dupa ce trec cu puntea spate parca se balanseaza stanga-dreapta si se simte putin instabila.
    1 point
  49. G20 este un upgrade serios fata de F30-ul anterior. 1) Cunoscutele probleme de antifonare a lui F30 mie mi se pare ca BMW le-a rezolvat decent. Eu mi-am comandat masina si cu parbriz acustic, deci nu stiu daca e asta, dar clar la viteze mari nu mai exista acel suierat absolut infernal de la generatia anterioara. 2) Consumul a crescut pentru mine, dar e o chestie asumata, intrucat aveam 2.0 D si am vrut benzina de data asta. Nu regret nici o clipa alegerea, cu toate ca trebuie sa alimentez mai des, insa pur si simplu nu ma lasa inima sa nu conduc mai sportiv. Sunetul motorului este bestial, masina trage decent si la viteze mari. Imi arata consum mediu acum pe la 9.8, la 18K kilometri 3) Imi place foarte mult cum arata masina. Exteriorul cu pachet M cred ca este foarte reusit, si ma uit cu drag la ea dupa ce o parchez si acum 4) Calitatea materialelor este buna in comparatie cu competitorii, iar maniera de condus si cum sta masina pe sosea cu siguranta este cea mai buna dintre cele 3 marci germane +Volvo. Materialele insa sunt mai bune in G30 per total, cum este si normal de altfel, seria 5 fiind un mix intre comfort si sportivitate. la G20 pare ca s-a vrut mai multa sportivitate, si asta se simte cand fortezi virajele sau depasesti. E plantata pe sosea, imi da un sentiment mare de incredere. 5) Wireless charging tray este degeaba. Incarca bine dar telefonul se incalzeste repede, si daca folosesti apple car play sau android auto mai nou incepe sa functioneze extrem de sacadat. Prefer sa il incarc la cablu sincer. Mercedes de exemplu are o fanta care sufla aer acolo si telefonul nu se incalzeste la fel. Nu regret nici o clipa achizitia, chiar daca deprecierea ma va face sa peird destui bani. Masina sa face sa zambesc de fiecare data cand o conduc, fie sportiv fie potolit. Nici nu stiu cand a trecut un an.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.