Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/10/21 in all areas

  1. Pe langa G30 care e de familie (va fi pus la vanzare), am zis sa ii iau una sotiei , cu care sa ma joc eu din cand in cand cateva poze in graba . https://pasteboard.co/K0PCI5F.jpg https://pasteboard.co/K0PD3VW.jpg https://pasteboard.co/K0PDkCc.jpg https://pasteboard.co/K0PDAN5.jpg https://pasteboard.co/K0PDQxY.jpg
    1 point
  2. Mulțumesc pt ajutor.
    1 point
  3. cam mare consumul Vlad ... eu zic sa mai investighezi , a mea e stricata sigur nu ma scoate din 15%
    1 point
  4. Nu are nici-un simptom cutia , DTC-ul intra doar in turatii mari si bruste (daca merg cu ea intins si nu ii dau kickdown nu are probleme), iar in momentul ala imi taie pedala daca intra DTC-ul.
    1 point
  5. Am schimbat si eu uleiul la cutie la 250k. Incepusem sa am o patinare usoara de o fractiune de secunda, exact intre treapta 1 si 2, undeva la jumatea cursei dintre vitezele astea 2 la plecarile de pe loc. M-am dus la Bistrita Nasaud, la Lucian Pop, am schimbat uleiul + filtrul si nu si-a revenit decat dupa 650 km. In perioada asta incepuse sa nu se mai simta la cald si facea doar la rece sau invers. Oricum dadea semne ca-si revine si si-a revenit. Acum am 265k si parca se mai simte iar usor acea patinare usoara intre treapta 1 si 2, undeva dupa jumatatea cursei. Dar cunoscand masina, asa simt eu ca nu mai e plecarea aia lina de pe loc. Parca un pic tot mai face. E adevarat ca nu ca inainte de schimbul de ulei. De sambata am resimtit asta, s-a simtit si azi dimineata de vreo 2 ori, dar nu tot timpul. Ma refer la plecarile de pe loc, dupa semafoare, parcare, treceri de pietoni, etc. Atat. Nu vorbesc de socurile alea dintre viteze de la 3-4-5 pana la a-8-a. Alea nu ma deranjeaza. Problema e cu o garnitura la cutia mea de viteze, pierd usor ulei pe la garnitura din poza alaturata cu nr. 1. Pe acolo e o priza de se alimenteaza cutia. Nu am nimic pe asfalt, e umed scutul pe o portiune de 1-2 palme, dar atat si filtrul cutiei de plastic transpirat in propoprtie de 80%. Am schimbat-o si am pus noua de la Valeo. Pe original era 500 lei care vine cu 2 suruburi mari pt cutie si esti obligat sa o iei cu tot ca nu vine separat. In fine dupa ce am schimbat uleiul la Bistrita Nasaud, am parcurs 1000 km si m-am dus la alt service sa-mi schimbe garnitura. Filtrul era uscat aproape integral, avand programare am preferat sa dam uleiul jos, si sa schimbam garnitura. Se pare ca tot pe acolo curge. De obicei se intampla asta cand mergi cu viteza si probabil e presiunea mai mare in cutie, daca merg normal fara accelerari bruste, gen depasiri in mod sport, parca nu mai e atat de transpirata. Am un tester ENET si ma bate gandul sa ii mai dau o resetare si sa mai merg o perioada cu ea mai usor. Eu cred ca de la blocul de valve sau acei solenoizi. Aveti idee cat costa unul? Ma gandesc ca nu trebuie schimbati toti. Din ce am cautat pe net nu prea se gasesc separat ci cu tot kitul de reparatie la mecatronic, care ajunge la aproape 3000 euro
    1 point
  6. Ba da. Asta a fost la mine. I-am dat de cap dupĂŁ doi ani de umblat prin service-uri. De la un consum de 11,5 media am ajuns la 6,2. ĂËi asta nu numai cĂŁ i-am schimbat sonda lambda.
    1 point
  7. Cel mai probabil a ramas putin ulei pe instalatie, asa am patit si eu. Eu am schimbat de 3 ori tot antigelul in instalatie puna am scapat de el. Daca te pricepi, scoate antigelul, baga apa ca e vara acum, da 2 ture puna se incalzeste, a 2 zi la fel si dupa pui antigel.
    1 point
  8. AG, astia-s samsarii tarii. As sta departe de masinile din acest judet. Nu vreau sa generalizez doar ca e plin de tzepari pe acolo.
    1 point
  9. Nu conteaza ca esti incepator sau avansat, conteaza temperamentul, intuitia pericolului si constiinta proprie. Cu BMW sau fara, au murit prostii, cu orgolii si fara autocontrol. Daca te crezi zmeu, cu BMW in Romania, ajungi repede la...stiri. Daca-ti place BMW si ai mers deja suficient de mult cu unul, alta masina, sub BMW, nu o sa-ti placa. Deci uita de Renault, Opel, Ford, Dacia etc. Ai sa bagi bani in ele cu scarba. Ai sa bagi si in BMW, dar nu cu scarba. Pt ca ti-e drag de el. Normal. Referitor la bani. Pt ceva bun, 3000 de euro este prea putin, in cazul lui E90. Daca arata bine e un lucru bun, dar nu si suficient. Spune doar ca, probabil, nu vei cheltui cu aspectul. La banii astia, iti iei ceva bun la E46, 2002-2005. Daca este 2007, cu motor N47, adica LCI (facelift), numai pe distributie dai in jur de 800 euro. Deci macar 2000 euro ar trebui sa ai de rezerva. Stai departe de benzinare, mai ales aspirate. Nu vei avea satisfactia turbo la bani de combustibil putini. Da, are alte piese scumpe, dar daca vrei BMW, inseamna ca vrei satisfactie, in primul rand. In al doilea rand, o data pusa la punct masina, cativa ani, uiti de probleme. Eu mai am un 2000 cm3 aspirat (alta marca) si l-am "aruncat" nevestei. Turbo sau compresor (ai 1.8L kompressor la Mercedes, alta varianta faina), fara discutii. Prefera masina de la proprietar din Romania, care a intretinut-o corespunzator, macar 2 ani. Din afara, nu poti avea nici o pretentie. Discuti cu un samsar care nu stie nimic despre masina, mai ales daca a venit cu ea pe platforma. Alea cu istoric real si intretinere ca la carte, sint departe de 3000 euro.
    1 point
  10. Salutare Atasat ai linkul pentru ultima versiune de ISTA+Faci in felul urmator: 1. Te duci in folderul ISTA_4.28.4X si downloadezi tot in afara de folderul SQLiteDBs si SDP_4.28.41.7z 2 .Mai citeste inca o data ce am scris mai sus. 3.Dupa ce le-ai downloadat, creezi la tine pe calculator folderul SQLiteDBs 4.Te duci in Mega pe linkul de ti l-am dat in folderul SQLiteDBs si downloadezi la tine pe calculator EN_4.28.40.7z si GLOBAL_4.28.40.7z. 5.Deci la tine pe calculaotr in folderul SQLiteDBs trebuie sa ai doar EN_4.28.40.7z si GLOBAL_4.28.40.7z 6. Rulezi ista_standalone_installer_4.28.42.exe.Foloseste cablu ENET! Cauti pe google de unde sa cumperi unul. Nu trebuie sa platesti nimic.Spor la treaba! ista.txt
    1 point
  11. Hai man sa fim sinceri, e30 e o masina misto youngtimer, dar e o coaja sinistra comparat cu un e90 sau f30. Am avut si eu urs, ca si feeling e fain tare, dar eu cred ca pana si e36 e mai bun decat e30. La.interior e difetenta colosala, materiale la fel, sasiu si motoare pana la urma. Momentan inca am si e36 si cand il mai scot la plimbare chiar imi aduce aminte ce inseamna directie precisa si placere la condus. Dar totusi sunt depasite, asta e clar. Cat despre f30, fata de e90, eu zic ca e o evolutie f30. La capitolul feeling in directie poate nu, dar la nivel general de masina e mai bun. Nu exista cel mai bun serie 3 pt ca fiecare a existat in perioade diferite. Acum caut un e34, dar ar fi ridicol sa zic ca e vel mai bun cand ma urc in g30 si e ca si cum cobori din evul mediu in epoca moderna.
    1 point
  12. Mie mi se pare ca tot interiorul de la F30 e calitativ sub cel de la E90. Mai precis, bordul, fetele de usi manerele interioare de la usi, volanul, pana si manetele de la volan si butoanele. La tapiseria de la scaune (panza) mi se pare ca sunt tot pe acolo. Da, arata mai bine, dar plasticul si materialele sunt mai proaste - fireste, asta e parerea mea subiectiva.
    1 point
  13. Sa stii ca si daca ai si daca nu ai toate operatiunile trecute in istoric, la revanzare nu prea conteaza. In RO se cauta masini care arata bine, ca noi, full de full dar la 215% din pretul masinii. Poti sa ai tu inclusiv filmari de la revizii si altele, in final va conta pretul si dotarile masinii. Nu vei putea cere pe ea 30% in plus fata de pretul pietei pt faptul ca ai istoric full trecut in baza de date BMW. Iti zic asta sa nu-ti faci iluzii in legatura cu revanzarea, insa orice masina bine intretinuta se vinde repede. Si eu sunt maniac cu intretinerea masinii si nu am avut niciodata o problema in a vinde masini chiar si fara istoric la reprezentanta. SPor la treaba
    1 point
  14. M-am uitat cu atentie cam toata luna aprilie pe OLX si mi s-a parut ca toate masinile sunt dubioase. In principiu, as fi pus un pret cu 1500 euro in anunt peste pretul cu care i-am dat-o lui, insa probabil tot acelasi pret l-as fi obtinut la vanzare. Pt mine este si o satisfactie ca nu am dat masina unuia strain si ca efortul de a avea grija de ea mi-a fost rasplatit la nivel emotional. Sunt f atasat de masina asta. Am si folosit-o 100% gratis 4 ani, iar la vanzare am facut si 10k peste pretul platit la serviciu, pret pe care il platesc in 36 de rate. Nu mai este dreptate pe lumea asta, ca tot ma atacau prietenii pe forum ca ma laud cu o masina care nici nu este a mea. Si i-am vandut acum 2 luni si rotile de 19.
    0 points
  15. https://www.olx.ro/d/oferta/bmw-seria-3-f31-2014-automat-184cp-IDeS1y4.html wba3k31060f674784
    -1 points
  16. Esti Sunt Desigur, nu stiu ce fac si nici macar ce spun. Putina concentrare din partea ta pe ce trebuie sa inteleaga Paul nu ar strica. Lasa-ma pe mine.. sunt doar un trisor, da sa nu crezi ce zic; tocmai am intors masa.
    -1 points
  17. Da, la noi la banii astia 99% dintre bmw-uri sunt gunoaie. In DE nici nu treci ITP-ul la misto ca la noi, plus ca diesel-urile vechi, Euro 4, nu mai au pret ca nu le cauta decat est-europenii.. La noi un sfert din masini sunt inca Euro 2, deci cu Euro 4 esti boss
    -1 points
  18. Sh, poate din bucati de la diversi vanzatori. Pt ca e greu de crezut ca gasesti sa iei totul de pe aceeasi masina care anterior a fost avariata dar totusi ale intregi toate elementele care te intereseaza pe tine.
    -1 points
  19. Ar fi interesant si bine sa ne spuneti, tu sau Coscho si CUM arata sonda lambda iesita din parametri. Sa ne dam la ea, sa o schimbam daca e cazul.
    -1 points
  20. Mergi la reprezentanta. Poate au vreo chemare de care tu nu stii. Sa se sparga asa diferentialele lor nu-i corect.
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.