Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 05/15/21 in all areas
-
Eu ma gandeam sa contribui ca suntem cam cativa p-aici cu motorul asta. Poti sa-l ignori fara nici o problema, nu te pune nimeni sa dai click.3 points
-
Eu chiar inainte sa postezi tu am vrut sa scriu ca urmaresc cu interes update-urile... dar n-am vrut sa ma bag in seama aiurea pe topic. @Itarachiu Chiar, in afara de reparatiile de la motor, cu punctuletele de rugina te-ai gandit sa faci ceva? N-am citit tot thread-ul deci nu stiu daca s-a mai postat2 points
-
Mi-a venit azi radiatorul care l-am si montat. Am luat Nissens, cica made in Denmark, 500 de lei, nici cel mai ieftin, nici cel mai scump... are o reputatie buna ca fiind cica mai rezistente ca Behr din ce am gasit pe Google. A venit cu tot cu dopul de scurgere, cleme sa prinzi carcasa de la vasc, vreo 3 garnituri, una mica si 2 mai mari... cred ca sunt pentru furtunuri care si p-asta le-am comandat si le astept. Deci acum am inteles de ce piesa cu codurile 17110419132, 0005000894 nu apare pe realoem, cotul asta are un furtunel care intra in vasul de expansiune si vine direct montata pe radiator! Eu mi-am luat 3 bucati d-astea de rezerva ca cica daca vrei sa-l scoti, se rup clemele. Discutii despre acest cod aici si aici. Pe ele scrie Behr, made in Germany, da sa dea dracu daca le vinde cineva in Germania. O simpla cautare pe Google, se pare ca chinezii 'importa' lucruri de la altii sa vanda pe aliexpress, vezi aici. https://imgur.com/a/IiziqNh2 points
-
Probleme de rugina le rezolv la sfarsit, degeaba e masina frumoasa daca nu merge. Mai am sa-i fac un flush la cutie, trebuie sa-i dau de cap ca pierde apa... am o lipsa de vacum undeva... bobine, regulator de relanti de inspectat, valve disa de reconditionat. Masina merge, dar in momentul de fata inca ma aflu in stadiul de a repara toate problemele mecanice. De fiecare data cand umblu la ea, fac km uneori aiurea, ard benzina cam degeaba sa vad daca reapare ce am incercat sa rezolv. Probabil o sa mai dureze 2-3 luni pana ma apuc si de rugina.1 point
-
Pe langa G30 care e de familie (va fi pus la vanzare), am zis sa ii iau una sotiei , cu care sa ma joc eu din cand in cand cateva poze in graba . https://pasteboard.co/K0PCI5F.jpg https://pasteboard.co/K0PD3VW.jpg https://pasteboard.co/K0PDkCc.jpg https://pasteboard.co/K0PDAN5.jpg https://pasteboard.co/K0PDQxY.jpg1 point
-
Suna chiar ok, cred ca voi fi in avantaj si ca locuiesc in provincie, respectiv Oradea, care are o centura cu doua benzi foarte frumoasa + un drum expres, ceea ce fluidizeaza mult traficul din oras. deci este posibil sa am un consum destul de mic in oras. nu fac mai mult de 20.000km/an, si sincer trag catre benzina si pt cei 62 de caluti in plus. dar nu ai extraordinar de multe variante la 530i, afara, care sa aiba xdrive(vreau neaparat) + camera; de la reprezentata vreau sa cumpar masina( cu garantie premium selection). Am sa pun aici doua masini: cea gri, pe benzina, 530i la care singurul aspect care m-ar deranja ar fi ca nu are macar piele + tapiterie, e doar tapiterie(dar nu m-ar deranja nici tapiteria atat de mult, doar poate de gura lumii as vrea macar demi piele, pt ca romanu o sa zica ca mi-am luat o masina de 30k euro, dar nu am piele pe ea. abia asteapta sa rada de tine. cea albastra, 520 d, ma deranjeaza ca e diesel, deci are filtru de particule, iar familia noastra iarna mai mult hiberneaza, suntem mai frigurosi ), si nici nu facem casa buna cu sporturile de iarna, am incercat...deci nu o sa o scot in fiecare weekend la drum lung. Ma mai deranjeaza ca are 62 de cai in minus fata de benzinar, ceea ce conteaza, se vede in testele de viteza de pe youtube 520d vs 530i. ce imi place la cea albastra enorm este culoarea mediteran blue, este pur si simplu adorabila (culoarea asta este si destul de rara, te avantajeaza la revanzare), si imi mai place si ca are piele(este si albastra), dar pielea nu ar fi neaparat un must. am sa las link-urile aici si astept parerile voastre. Ms https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?action=parkItem&id=317151295 https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?action=parkItem&id=3125139301 point
-
Am luat de la autoeco,dar poți ĂŽntreba și la alte magazine. De obicei nu le gĂŁsești ĂŽn oferta lor dar daca le dai codul ,ĂŽți aduc .1 point
-
Am masina de 3 ani si nu as putea sa mi dau seama daca trage de 220 cp, de 231 sau 240 cp. Oricum conteaza cuplul la o asemenea greutate nu cp...iar ca sa faci o comparatie ar trebuii sa ai acreasi masina cu un motor mare...cam greu. Eu zic sa te uiti pe cifre si sa faci comparatie. Mie nu mi se pare absolut deloc zgomotoasa.. puterea motorului este cel putin comparabila cu generatiile mai vechi de 3l puse pe Q7, ML..si nu se mai plangea nimeni de putere. Seara faina.1 point
-
10 in oras in weekendurile si serile cele mai libere, mers extrem de linistit. 12% in weekendurile, serile si diminetile rezonabil de libere, mers linistit. 15-18% in aglomeratie si forja. Extraurban, pana in 8% daca mergi constant cu 140. Pana in 10% daca mergi 160-180 constant. 12% la mers constant 180-200. 20% la 250kmh. Media pe termen extrem de lung iese pe la minim 10%, maxim 11%1 point
-
Gata, azi am fost la RAR, 168.8 lei modificare CIV, am revenit la culaorea initiala a masinii care e chiar faina. Am facut si programare la schimbare talon peste 2 saptamani, 49 lei si asta. Intre timp am avut ceva warning de dpf, si vin spre voi cu o intrebare: daca schimb dpf fizic cu unul nou mai trebuie sa modific ceva si prin soft, adica sa am nevoie de diagnoza? Intreb asta pentru ca anularea DPF-ului e la acelasi pret cu unul nou cu 2 ani garantie.si daca asta de pe masina e de 10 ani si cine stie cati km, ma astept sa ma tina si ala nou vreo 4 5 ani . PS: Greu rau de dat floia jos la temperaturi de ~10 grade...1 point
-
Sigur Alex, cu 100.000km in plus si 2-3 ani mai veche, insa probabil asta nu conteaza. @man, am condus si eu motorizarea asta si este absolut suficienta. X5-ul, e drept g05, este mult mai bine antifonat ca seria 5 si motorul efectiv nu se auzea. E drept ca antifonarea trebuia pt aerodinamica proasta si zgomotul exterior la viteza mare. Deja la 160kmh x5 e mai galagios la interior(zgomotul cu frecarea aerului, a anvelopelor) fata de seria 51 point
-
Pai si nu ai eroare de DPF in bord? Cat despre masina, sa o stapanesti sanatos. Desi intr-adevar se zice ca la schimburi cineva tot timpul pierde, iar masina nu o vad cu prea multe atuuri, dar important e sa mearga ok, sa nu te lase in drum si sa iti placa tie.1 point
-
ai schimbat senzorul de uzura? daca da, se poate reseta intervalul fara probleme. daca nu, schimba si senzorul de uzura odata cu placutele. este obligatoriu!!!1 point
-
Cand o sa tragi linie la sfarsit, o sa vezi ca iesi mai scump decat daca ti-ai lua o masina pusa la punct. E de apreciat, totusi, ca incerci sa o aduci pe linia de plutire....chiar daca o sa manance multi bani. Spor la treaba!1 point
-
Mie uleiul mi s-a "consumat" de fiecare data intre 22k si 23k. Atunci am facut schimburile. PS Imi place de prostul care ma urmareste si imi tot da minusuri. Dar si mie imi place sa ii remintesc ca a fost fatat prost direct. Desi, nu cred ca e acelasi mereu. Posibil sa fie doi, la intrecere.1 point
-
A gresit vyktor. 245/45R18 respectiv 245/40R19, asta se pune pe fata. La fel ca la f10 @branevl, daca nu ai roata de rezerva, nu inseamna ca ai anvelope runflat. Masina poate veni cu anvelope normale si kit de reparatie pana, fara roata de rezerva, daca o comanzi astfel. Asa am facut eu.1 point
-
1 point
-
Da, m-am uitat printre spitele jantei, insa nu se pot vedea decat placutele exterioare si doar colturile de sus ale acestora. Practic, coltul de jos al placutei exterioare si placutele interioare nu se vad deloc. Ar mai fi maxim 3 mm pe spate si maxim 4mm pe fata. Asteptarile mele sunt ca uzura sa fie uniforma si sa nu am uzuri mai mari pe placutele interioare sau pe partea de jos a placutelor exterioare. Am facut drumul ala de 700km, nerupandu-se senzorii pe spate. Mai am miercuri un drum de 500km si sper ca macar atunci sa se rupa. Daca nici dupa acest drum nu apare nicio schimbare, o sa dau rotile jos ca sa ma uit cum trebuie, pt ca in caz de ceva sa nu ma avant in situatia data la drumul de 4000km de care spuneam ca il am peste 3 saptamani. Cumva nu ar fi de mirare ca al doilea set sa ma tina intre 5000 si 10000km in plus fata de cele originale, mai ales ca mi-am schimba total stilul de condus, folosind frana de motor in 90% din cazuri. PS mi se par geniale minusurile pe care le primesc pt simplul fapt ca povestesc ca aveam uzura la frane inca din aprilie de cand am schimbat rotile de iarna si ca asteptarile mele sunt ca uzura sa fi ajuns deja la senzori.1 point
-
Pai X7 are 9.5 pt rotile fata care sint de 275. Pe spate la 305 si 315 are 111 point
-
ok, o sa incerc si asta. uitasem, insa cand am luat masina dupa schimbarea racitorului, lichidul era sub minim...ma gandeam ca au uitat oamenii sa completeze. Poate de fapt ei au pus cat trebuie si s-a dus in instalatie ulterior dupa cum spui tu DeeJay ca ar fi normal sa se intample. am completat eu a doua zi dupa ce am luat masina. de atunci am mers 2000km si a ajuns din nou sub minim. cu alte cuvinte, aceasta ar fi a doua completare a mea personala dupa ce am schimbat racitorul.1 point
-
si pt ca tot veni vorba, acum 1 minut m-am dus la masina sa verific nivelul lichidului de racire dupa schimbarea racitorului pe recall, lichid pe care eu l-am completat sa fie la maxim. surpriza, este sub minim. am avut pana acum asa: ford, opel, Renault, Hyundai, Skoda, Volvo, Audi, Vw si cu nicio masina nu am avut stresul pe care il am cu bmw. acum trebuie sa umblu si cu un stingator de incendiu voluminous in portbagaj, pt ca ma pot astepta la orice. la mine nu va mai fi niciodata bmw decat la pret mai mic decat al unei masini din clasa inferioara a concurentei. Cu alte cuvinte, seria 5 la pret mai mic decat audi A4 sau C klasse, X5 la pret mai mic decat Q5 sau GLC...efectiv sunt scarbit. Masina nu m-a lasat niciodata in drum, insa faptul ca trebuie sa o pazesc ca pe o fata mare, ca o caut in cur la fel ca pe o muiere si sa stau cu stresul ca nu pot pleca de acasa ca ma poate lasa in drum, este deja prea mult. La vara am un tur de 4000km si ajung pana la granita germaniei cu Belgia...efectiv nu pot pleca linistit.1 point
-
e racitorul de gaze. asa a facut si la mine. baga linistit apa distilata...lichidul in instalatie e pe la minus 35 de grade...cu jumatate de litru de apa, ajungi pe la minus 32 de grade. ca sa iti inghete tie instalatia si sa iti si crape, trebuie ca temperatura sa coboare spre minus 40. eu am cautat pe la vreo 4 benzinarii diferite si nu am gasit g11 albastru si ca atare am bagat apa distilata iti platesc eu motorul1 point
-
ce mi se pare mie ciudat ar fi faptul ca pt discurile neperforate si pt masinile non M, spune ca uzura acceptata este de maxim 2.4mm pt restul, uzura maxima acceptata e de 1.6. ma mine, nu sunt nici perforate, doar ventilate ca la orice harb si masina nici M nu este. cand ma uit in tabelul din poza, le gasesc pe cele pe care le am pe fata, adica 330x24mm iar cand le precizeaza grosimea minima acceptata in urma uzurii, scrie ca trebuie sa fie 22.4, desi ar fi trebuit 21.6, conform textului din parteaa superioara a pozei. e o contradictie...1 point
-
depinde si de masina. la mine au 24 grosine pe fata si 20 pe spate. tu daca ai motorul mai puternic sau frane M, sunt mai groase...posibil si ala cu grosime de 18mm sa nu fi plecat de la 24 sau 271 point
-
vlf, dimensiunile cand sunt noi, le stiu. ce nu stiu este cati mm sunt acceptati ca uzura maxima. probabil 2-3-4 mm uzura1 point
-
1 point
-
Cum pornesti ventilatia daca nu poti porni motoru nu vad rostu gen nu poti avea AC vara si aer fierbinte iarna..? Iar cu asiatenta la parcare si mentinerea benzii eu aveam pe E class si cred ca era optiune standard..1 point
-
eu am luat wireless charging tocmai sa nu mai umblu ca saracii, cu cabluri. Samsung S8 se incinge bine acolo si cred ca mi-a dat de cateva ori si mesajul de too hot. suplimentar, luand de prea multe ori telefonul in mama pt una/alta, mai mult stricam bateria intrerupand-o de zeci de ori de la incarcat la un drum f lung. am decis sa imi iau un cablu si incarc prin usb. oricum, daca ai cheie cu display la masina, optiunea wireless charging se bifeaza automat1 point
-
stau cu telefonul intr-un cup holder in consola centrala, in fata schimbatorului ) @myx, nu bmw nu e fiabil, cel putin la modelele abia aparute1 point
-
bmw nu prea e fiabil )) sau e f discutabila fiabilitatea mai ales la modelele noi sau in prima faza la nfl1 point
-
evident ca fiecare face ce vrea, dupa posibilitati, eu doar spuneam despre mine. eu folosesc waze, o singura data folosind navigatia masinii, in serbia, pt ca traficul de date pe waze era prea costisitor, serbia nefiind in UE, implicit avand tarife mult mai mari. nu stiu la ce imi trebuie badge-ul. Uite, imi place f mult vw touareg cum arata iar la anul pe vremea asta s-ar putea sa imi iau inca o masina. nu as putea sa ma intorc la vw, indiferent cat de mult imi place masina. evident ca viata iti poate rezerva multe, in trecut intorcandu-ma de la audi la tramvai, dar normal ca discursul meu exclude scenariile proaste prin care as putea trece1 point
-
eu am faruri led stsndard cu becurile alea la semnalizator si efectiv nu imi trebuie nimic in plus. ce am invatat de-a lungul timpului este ca nu imi trebuie absolut din ce poate oferi o masina. ma intereseaza doar sa mearga bine, sa fie fiabila, sa franeze bine si, cel mai important, sa arate bine si, suplimentar sa aiba un badge pe ea. nu ascult muzica cand conduc, nu folosesc navigatia absolut niciodata, nu folosesc wireless charging, nu imi trebuie ca masina sa faca absololut nimic altceva decat sa mearga. saptamana trecuta am descoperit ca navigatia este 3D si ca voice command-ul poate primi instructiuni nu numai ca sa caute un nume in agenda. am fost total entuziasmat cand i-am spus "ad-blue" si m-a dus in meniul cu autonomia de ad-blue. la inceput consideram ca 190cp nu sunt suficienti pt birjarit. ulterior am constatat ca 190cp de fapt nu iti permiti sa te aventurezi in depasirile de om prost.1 point
-
Nu fac derapaje controlate. Cauciucurile de pe fațĂŁ sunt de iarnĂŁ montate ĂŽn octombrie 2020 si ĂŽncĂŁ mai țin-1 points
-
Cred cĂŁ nu doar mie mi se pare boring topicul ĂŁsta,nu? Probleme peste probleme, rezolvĂŁri peste rezolvĂŁri. Ceva bun/frumos la mașinĂŁ?Un drum extern cu plĂŁcerea de a conduce?o pozĂŁ?-3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00