Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/31/21 in all areas

  1. Le-am pus multumesc pentru reply-uri
    2 points
  2. Sa o stapanesti sanatos. Ce treaba are schimbul de ulei cu consumul?
    1 point
  3. Bernina Grey amber effect Metallic.
    1 point
  4. Pentru ca am avut un E46 fl pe care l-am luat de piese! Și pe ala mergea și pe asta nu vrea decât sa se ĂŽncuie! Ce rost avea sa mai cumpĂŁr când o aveam eu!
    1 point
  5. Salutari, De auzit auzim zgomotele, vuietele, de simtit, simtim vibratiile, basii si cu toba mare, cred ca aici e o confuzie, omul aude zgomot de rulmenti sau de diferential probabil. Dar asta se poate diagnostica invartind de roata, nu trebuie sa fii mare expert in mecanica pentru asta. Altfel schimbi toata masina si ajungi la concluzia ca vibra scutul de la motor. Succesuri.
    1 point
  6. Recent am inlocuit schimbatorul de viteze din cauza unei erori avute doar ca ieri am observat ca emana foarte multa caldura. La cel vechi nu am remarcat sa faca asa, si nici nu mi se pare normal sa faca dar totusi m-am gandit sa intreb si aici, voua vi s-a intamplat, e firesc?
    1 point
  7. 1 point
  8. E un plastic ordinar , foarte subțire . Atenție ,uneori gaura apare ĂŽn locuri mai puțin vizibile,se observa doar când se demonteazĂŁ. La mine de ex ,era acoperitĂŁ perfect de protecția aia pentru cĂŁldurĂŁ. Daca mai pĂŁțește cineva ,simptomele sunt urmĂŁtoarele : - se aude un șuierat - eroare pe MAF - eroare pe sonda lambda - eroare pe DPF - eroare pe actuatorul turbinei - DPF nu mai face regenerĂŁri - fum negru - lipsa de putere ĂŽn treptele inferioare - eroare "conducta aer cĂŁzutĂŁ"(doar in ISTA) - motorul se oprește (nu mereu) - oprirea motorului e zgomotoasa , se zguduie toatĂŁ mașina . Sper sa nu aveți evenimente d-astea ,mie mi s-a ĂŽntâmplat la Sinaia . Ăți stricĂŁ tot concediul !
    1 point
  9. Da,trebuia sa le prindĂŁ cu șuruburi de 17,și cuplu 120.
    1 point
  10. La ce pret au ajuns F30-urile si la ce exemplare se aduc din Vest...se va umple forumul de masini cu probleme. 9-10.000 eur pentru 320d 2017 http://www.bmwclub.ro/forums/public/style_emoticons/default/thumbsup.png
    1 point
  11. Salutare. Am avut si eu problema asta. Se desumfla aleatoriu din cauza pozitiei porului pe unde sufla atunci cand masina se opreste. Dupa un timp se va mari gaura si se va desumfla permanent. Este un baiat in Brasov care vinde perne pe olx cu 400 ron .Am cumparat se la el si tot el mi-a dat numarul unui baiat care a lucrat multi ani la BMW si acum are serviceul luii. Am fost la el si mi-a schimbat-o in 20 min. Perna +manopera m-au costat 650 ron. Perna ezte foarte buna si baiatul viseaza bmw-urile. Recomand cu toata increderea.
    1 point
  12. Am reusit in weekend sa codez niste chestii: - plierea oglinzilor cand tin apasat pe butonul de inchis - deblocarea cheii din contact cand tin apasat pe butonul start/stop - inchiderea automata a trapei daca inchepe sa ploua
    1 point
  13. Lista de cheltuieli este lunga (chiar tin o evidenta) dar cele ce ies in evidenta ar fi: - cumparat anvelope iarna si vara - inlocuire ECU pt ca cel de pe masina (care nu era al ei) a crapat la o saptamana dupa achizitie - schimbat ulei cutie de transfer - schimbat brate dr fata (superior, inferior) Lemforder - inlocuit arcuri fata, OEM - reconditionat turbina ce a venit la pachet cu diverse conducte si coliere schimbate si revizie motor - anulat clapete admisie - anulat egr - anulat dpf - soft putere la aprox 280cp/650Nm - revizie cutie de viteze, ZF si OEM (manson conector, baie ulei, ulei, mansoane mecatronic, suruburi baie de ulei) - reparat trapa de 2ori - epurator ulei - jgheaburile de sub capota - inlocuit schimbator de viteze - schimbat lichid frana La partea cosmetica: - refacut traseul pt stropitoarea de pe luneta, nu a fost nevoie decat sa demontez jumatate de interior - schimbat lumini interior cu led-uri lumina rece - inlocuit semnalizatoare laterale cu unele negre, secventiale pe led - inlocuit motor climatizare, cel de langa ventilator - lipseau diverse mici plastice de la interior, embleme neoriginale la ext - astept sa imi ajunga grilele negru lucios ca sa se potriveasca cu restul "Shadow line"-ului - am facut rost de niste praguri extinse dar sunt negre si asteapta sa fie vopsite inainte de montaj - reparat izolatia din usile din spate ca sa nu mai ploua prin usi in masina Au mai ramas pe lista lucrurilor de facut: - 009C4A IHKA: Dynamic-pressure-flap-motor - 00E204 PDC: K-CAN-Low wire fault - 00E2C4 CON: K-CAN line fault - 00E5C4 CID: K-CAN line fault - o verificare a distributiei. Din ce am citit inainte de a cumpara masina acest M57 parea vesnic, total opusul lui N47 care deja a capatat notorietate pt problemele cu disctributia. Recent intr-o discutie avuta cu un fost posesor de E70 am aflat ca si M57 ar suferi de niste pb legate de distributie. - de inlocuit aripa dr fata, a fost inlocuita cu una aftermarket si alinierea la imbinari nu este cea mai buna - de vopsit bara fata/spate, aripi fata, praguri extinse - inlocuirea scaunelor fata cu unele comfort - alte mici retusuri legate de plastice samd
    1 point
  14. ...domnucule, tu intri sa un badaran in bietele clapete fara sa faci nimic mai apoi in legatura cu, ceea ce tocmai ai taiat miseleste clapetele, vrei ca noi sa nu comentam... pe forumul dedicat BMW.. In rest, sper sa iti fi rezolvat problema si sa nu mai (intrebi) pe careva ceva sau sa recomanzi taierea clapetelor, cu bomfaierul, ca e mai usor... Verifica si tu filtru de aer/ cand l-ai schimbat ultime oara? Apoi ai facut vreun test cu ISTA-D? Ceva erori trebuie sa apara pe undeva... Vezi cum se comporta senzorul MAF or MAP.. Dar fa un test de erori cu tester dedicat mai intai.
    -1 points
  15. Dupa cate ai schimbat, nu iti mai ramane dacat sa iei la analizat, schimbat brate pe puntea din spate.. Sau o data in plus, adica de fiecare data cand conduci sa incerci sa intelegi vibratia cat mai bine! Adica cand exact se intampla; pe accelerare, pe decelerare, la deal la vale...? si de aici sa le separi in cand se simte mai mult: cand accelerezi brusc, sau cand se intampla/SIMTE cel mai preponderent/tare.. si de aici pleci in schimbatul altor piese daca mai ai aceiasi placere. Sincer, nu as fi schimbat grup, nu as fi umblat la cardan daca pana in momentul aparitiei vibratiei nu s-a umblat, demontat acesta.. nu as fi schimbat nici suportii motorului. Personal eu cred ca vibratia tot de la roti vine... Intrebarea bun de dat raspuns ar fi cand a aparut vibratia?
    -1 points
  16. Despre eroarea 004bb6 https://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=1339397 Ideea e ca se spune mai sus sa fie tot MAF Bosch, ca asa ii "place" la bmw si vezi ca si posibilitatea de filtrul rupt da ceva erori..
    -1 points
  17. Stii ca m-am gandit.. ;) Ca "vibratia" auzita s-ar putea sa fie rulmenti, dar omu zice ca vibreaza.. Deci OP, daca nu SIMTI ci auzi, ar putea fi rulmentii.. incepe cu aia de pe spate daca zgomotul se aude cam din spatele scaunelor fata.. nu ma intreba de unde stiu, ca am incercat ce ai schimbat tu, dar la mine era ZGOMOT nu vibratie!
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.