Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 07/06/21 in all areas
-
Eu am renuntat la M Sport pentru ca este mult prea moale si aveam nevoie sa pot face corner weight si sa setez camber-ul, ceea ce cu o suspensie clasica nu poti face. In plus de asta se si ridicase foarte mult ca am usurat masina. Daca ti se pare "nesigura" la viteza mare e posibil sa fie din cauza ca ori e setata gresit ori e mult prea coborata masina (stanced look), caz in care pe compresie rotile "intra sub masina" ( positive camber ), ai bump steer accentuat, iar forta care actioneaza asupra centrului de greutate este marita, ceea ce iti face masina sa aiba body-roll mai mare decat avea la inaltimea stock. Poti verifica daca este lasata prea jos uitandu-te sub ea, daca bratele sunt indreptate in jos ( cum te uiti de la caroserie spre roata ) e foarte bine, daca sunt paralele cu pamantul e inca ok, daca sunt indreptate in sus eu personal nu as mai merge cu 100+ km/h pana nu as ridica masina cat sa fie macar paralele bratele cu pamantul. Centrul de rotatie este calculat in functie de unghiurile acestor brate, cu cat e mai coborata masina ( fara alte modificari ) centrul de rotatie coboara ( posibil si sub nivelul pamantului, este un punct teoretic dat de geometria suspensiei ), astfel distanta dintre centrul de rotatie si centrul de greutate crescand. Cu cat este mai mare aceasta distanta masina devine mai instabila si are body roll mai mare ( creste efectul de parghie ). Daca bratele au un unghi acceptabil, efectul de "dansat" pe care il mentionezi poate fi si din cauza setarilor de rebound, drumurile romanesti neavand 1 metru continuu de asfalt drept. Poti incerca sa experimentezi cu setarile, incepand de la full-soft si cresti 2-3 click-uri pana gasesti ceva ce iti place. Poti avea setari diferite intre punti dar obligatoriu intre stanga / dreapta pe aceiasi punte sa nu faci setari diferite. Mai verifica si daca bieletele anti-ruliu au fost schimbate, cand cobori suspensia iti trebuie unele mai scurte ( ajustabile ).3 points
-
da, corect, sa nu ranim sentimentele sceleratilor mintal fara o chifla in stomac, care s-ar putea simti discriminati ca li se pun piedici la accederea la volanul masinariei supreme de condus. propun si eliminarea limitei de varsta pentru obtinerea categoriei A, tot o forma de discriminare pe principiul asta. de fapt propun eliminarea a tot ce inseamna sanctiuni si inlocuirea lor cu o chelfaneala zdravana cu cureaua aplicata de tac-tu in budigai. o societate normala progreseaza pe baza aptitudinilor diverse ale membrilor ei, dar in acelasi timp are nevoie de legi sa stabileasca niste limite. s-a demonstat peste tot pe globul asta ca tinerii sunt mai impulsivi la volan, fiindca ce sa crezi, sunt mai imaturi. iar barbatii tineri sunt si mai impulsivi, fiindca biologic vorbind sunt mai agresivi la varsta aia. da, e nasol, cum din cauza unora sufera mai multi, la fel cum din cauza unora ca asta sufera toti posesorii de bmw, care sunt bagati in aceeasi oala, dar asta e realitatea si trebuie facut ceva. cauta pe goolge "tanar cu bmw" si te ingrozesti. pana la educatia din familie, ai nevoie de ceva "palpabil", adica o legislatie sanatoasa. dar cine sa o faca? sa nu uitam ca multi dintre teribilistii in trafic, pe langa deja celebri interlopi, sunt pustii proveniti din familii parvenite. educatia din familie a dat gres de mult, e timpul sa nu mai acceptam ca societate acest cancer rutier, reprezentat de tinerii pericol in trafic, cu rca pe bunici.3 points
-
Salut. Am cumparat anul trecut un 228i pe care am gasit o suspensie Vogtland coilovers. Imi place cum arata masina, insa la guri de canal sau drum cu denivelari scoate niste sunete pe fata, gen “clanc, clanc” . Nu foarte rau, dar deranjant pt mine. Pasagerii nu le aud. Mi-am facut programare la BMW sa schimb toata suspensia, sa o pun pe cea stock (in cazul meu era cea sport S704a, conform VIN). Dar pentru ca este o operatiune oarecum scumpa, iar programarea este abia peste 3 saptamani, as vrea sa stiu daca este cineva pe aici care are un F22 cu suspensie s704a si poate sa masoare distanta de la aripa la butucul rotii pt mine, caci nu stiu cu cat se va ridica si as vrea sa ii pastrez aspectul pe care il are acum. Sau daca e cineva in Bucuresti si ma poate da o tura, ca sa vad cum se simte suspensia de fabrica, ne oprim dupa si dau o bere fara alcool:) Multumesc!1 point
-
Pai era o vorba din cartier...:" ca ma pis pe tine si-ti dau foc"... deci nu are cum sa te ajute de genul asta :frantics: astia catifelatii sunt mai speciali nu stii? Sper ca ai prins gluma, cu autoaprinderea hahaha1 point
-
1 point
-
1 point
-
Nu, nu primesti eroare de la discuri, pentru ca senzorul este pus la plĂŁcuțele de frâna.1 point
-
1 point
-
Pai ai nevoie de o masina complecta cu , cutie automata identica cu a ta pentru ca ai fff multe piese de schimbat ! , trebuie sa schimbi instalatie electrica , bord , calculatoare , cardan , pedalier , suport cutie , timonerie cutie ... etc , pe urma mai pune si munca si codarile ... eu unu zic ca nu merita1 point
-
Hai sa ne imaginam ca cineva va initia o lege care va corobora anii de experienta cu puterea masinii conduse, insa nu va imaginati cat ar dura procesul legislativ, de avizare, comisii, votare, trecere prin parlament , norme metodologice......iar o asemenea lege , desi necesara, ar fi total nepopulara printre racerii romani, deci impact electoral negativ, si nu ar trece. Cred ca mai este loc de imbunatatiri la legea asigurarilor, sunt multe masini inmatriculate pe parinti, bunici, etc....nu stiu cum ati fost voi dupa obtinerea permisului, dar eu, sincer, la vremea respectiva consideram 65 cp suficienti pentru nevoile si stilul meu de condus!1 point
-
Ei au recall si trebuie sa astepte o luna dupa piese ? pai o singura masina au de facut ? Ar trebui sa aiba magazia plina de racitoare .1 point
-
Pai ce, este vreo reprezentanta bmw care stie sa faca mai mult de atat ? Daca vorbim de o distributie se incurca in lanturi.1 point
-
Nu vor schimba nimic in Romania stati linistiti, ABG nu va schimba vreodata ceva pe banii lor-1 points
-
13NCU, am umblat masina cu motor M47, muult mai mult de cat tine, ca sa ne intelegem dw la inceput. Am masina de 8 (opt) ani de zile. Nici un mecanic nu s-a atins cu vreo surubelnita sau cheie de masina mea. Iar daca se va atinge va fi foarte bine urmarit in miscari! Ne-am inteles? Si la fel se va intampla cu oricare model de bmw (sau alta masina) din posesie! Asa ca nu stiu ce bazaconii scrii tu depre scris din spatele tastaturii. Sunt printre putinii de aici care vorbesc din experienta personala. Altfel as avea 15 postari in total. Dar nu numarul conteaza.. ci, calitatea. Ma stradui cat pot de mult sa le vorbesc tuturor, nu doar tie cand raspund. Cine nu intelege, nu este o problema.prea mare a mea. Ppt sa mai explic o data, asa cum (CAT) am inteles eu insumi. De aproape 70, poate 80k km pun ulei 2T in rezervor. Cred ca stiu cum merge masina mea de atat timp, nu crezi?-1 points
-
Cine face astfel de modificari o si alearga. Posibil sa fi “stors” viata din masina aia si o sa cam fie sac fara fund pe viitor.-1 points
-
Nu ai spus, dar nivelul uleiului e pe joja pana la maxim acum sau ai verificat asta? Desigur prima oara iti arata ca nivelul uleiului e scazut si poate nu avertizeaza niciodata presiunea uleiului.. dar e bine de stiut si tinut uleiul aproape de maxim pe joja, sau in bord.. Poti sa treci la ulei mai "gros" acum dar NU cred sa salveze uzura motorului.. Merita incercat; nu ai nimic de pierdut, cel putin nu la fel de mult cat ai da pe o segmentare, nu?-1 points
-
-1 points
-
Daca vacuumul pompei e integru, adica functioneaza, incearca sa scoti aer desfacand (slabind!) pe rand, poate de 2-3 ori, trecand pe la toate conexiunile 1-2-3-4 tevilor de pe corpul pompei. Daca aerul e prins acolo sus degeaba aerisesti doar etrierii. Ala e primul pas de aerisire completa cand umbli la corpul pompei! Si sa ai in permanenta lichid de frana in rezervor.-1 points
-
Asa, daca acolo sunt conexiunile pompei cu tevile la tine. Pare ca acolo sunt conexiuni pe partea cea.mai de sus a instalatie. Omule, aerul se aduna SI RAMANE ACOLO (in.timpul funct normale) in partile de sus ale unei instalatii cu lichid... De acolo trebuie scos mai intai IN TOTALITATE. De ce nu ai pus tot linkul?? Ti-e frica? Aici se impartasesc iformmatii si probleme CU TOTI.-1 points
-
Unde zice ce ai citat? Tu cum ai cumparat pompa aceea? Ti-a recomandat cineva sau cum?-1 points
-
Ca sa nu mai deschid alt topic. Aseara ma contraziceam cu un tovaras. El zice ca discurile de frana nu dau eroare cand sunt la capat de drum, doar tremura Eu zic ca fiind vorba de frane si siguranta in trafic, trebuie sa dea o eroare cu galben sau rosu: brake disk used// Have it replaced at the nearest BMW Service//. Stiu ca toti avem senzori de uzura la placute, dar nu si la discuri. Stie cineva daca primim vreo eroare in bord cand discurile sunt duse? Multumesc anticipat pt informatii.-2 points
-
Salutare, Proprietar, vand urgent BMW Seria 3, 318i facelift, an 2009, motor 2000 cmc, 143 cai. Model deosebit, revizii sau reparatii doar in service, detin facturi si devize de lucrari. Piele full, bine intretinuta, clima 100% functionala, lampi sigla BMW in portiere, lumini LED in manerele portierelor, lumini LED nr inmatriculare spate. Senzori parcare Faruri Angel Eyes originale cu functie Auto Roti de vara cu jante aliaj 18" cauciucuri run flat, cauciucuri noi-in garantie. Roti de iarna cu jante de tabla 16" cu capace BMW. Km 169000 Nu reusesc sa incarc mai multe poze Pret 5500 E negociabil-2 points
-
despre ce hate ar putea fi vorba? incalzire mai rapida zici? pai oricum termostatul principal decide cand sa deschida circuitul mare al racirii asa ca jaluzelele alea nu fac nimic pana nu se deschide termostatul cum am zis mai sus. jaluzelele alea sunt pentru eficientizarea la cald, adica la regim, in care anumite datorira anumitor situatii motorul S-AR RACI mai mult decat necesar cand e deja la regim. eu mari minuni tehnologie, adica de evonomia nu am auzit sa faca acele jaluzele.. de cand tot citesc despre bmw.. praf, gaze si alte mizerii crezi ca nu mai intra cand sunt clapetele deschise? inchise, desigur ca nu intra... dar te intreb, cat de mult vor sta crezi acele jaluzele pe inchis si cat vor permite aerul sa intre? eu cred ca mai mult vor sta deschise nu mai zic ca vara cu ACul pornit inchise nu au cum sa stea ca schimbatorul de caldura are nevoie de aer!-3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00